Rpgspel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The RolePlayingGame

2 plaatsers

Pagina 38 van 43 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do maa 15, 2018 9:04 pm

Sam

Na een lange nacht word ik wakker van een razend geluid, iets wat niet thuis hoorde in een grot. Als ik mijn ogen open zie ik tot mijn verbazing dat we niet langer in de grot zijn maar in een auto. Verschrikt kom ik overeind en kijk even verward om mij heen. Al snel die ik de vertrouwde gezichten van Tom, June en Demetri. '' Waar zijn we?''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do maa 15, 2018 9:09 pm

Tom

Ik vertel haar waar we zijn. ''We zijn onderweg naar Duitsland, naar een van mijn schuilhuizen. '' leg ik uit. Daarom zitten we ook in de auto en niet in het vliegtuig. Het is niet zo ver weg uit elkaar maar het is enorm goed beveiligd en bovendien weet niemand maar dan ook niemand waar het is. Voor eeuwig kunnen we er niet blijven maar het geeft iets meer tijd om tot een oplossing te kunnen komen.

June

Ik glimlach als ik Sams slaperige stem hoor. Slapen lijkt me zo vredig. Ik kijk in de achteruitkijkspiegel. '' He schone slaapster. Hoe was je nachtelijke avontuurtje in de wildernis? '' Merk ik grinnikend op.

Demetri

''Ach, kijk het verkreukelde mensje vermoeid op de achterbank hangen. '' merk ik grijnzend op. Hoe peniebel de situatie ook is, ik moet en zal haar altijd zieken. '' Tijd voor ontbijt en een douche, vind je ook niet. '' en knijp in de brug van mijn neus.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do maa 15, 2018 9:14 pm

Sam

Duitsland? Dat is de laatste plek op aarde waar ik zou willen wonen maar in dit geval maak ik maar al te graag een uitzondering. Het was in ieder geval fijn dat we hierdoor iets langer de tijd krijgen. ik richt mijn aandacht op June en glimlach wat flauw '' Het had altijd nog erger gekund'' merk ik even op en geef Demetri een tik tegen zijn achterhoofd als reactie op zijn stomme opmerking '' Ik had altijd nog met Demetri opgescheept kunnen gezeten, dat was pas een echte marteling geweest'' Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do maa 15, 2018 9:16 pm

Tom

Daar kom ik vandaan en het is de beste optie die we hebben... Ik glimlach even flauw om haar opmerking.

Demetri

Ik rol met mijn helblauwe ogen. '' Sam meenemen is als je oma meenemen naar een orgy - doodsaai. '' merk ik grinnikend op.

June

Ik proest het uit als ik Demetri's opmerking hoor.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do maa 15, 2018 9:21 pm

Sam

Geërgerd rol ik met mijn ogen en negeer Demetri de rest van de rit volledig. '' Waarom hebben we hem ook alweer nodig?'' vraag ik hardop aan Tom. Niet dat ik een antwoord terug verwachtte en dat hoefde verder ook helemaal niet.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do maa 15, 2018 9:23 pm

Tom

Ik antwoord Sam in haar prive, in gedachten. Omdat hij ongeveer 10 keer zo sterk is als ik en June ook, lieveling. Probeer de vrede in huis te bewaren, hoe moeilijk het ook is. Na een lange autorit, zijn we dan eindelijk bij mijn huis aangekomen. June rijdt zo de garage in, die achter ons dicht gaat. Ik stap de auto uit en help Sam. Ik open de achterdeur en stap in huis, waarna de lichten automatisch aanknippen. Over mijn meubels liggen lakens maar binnen een vlaag zijn deze allemaal verdwenen. Het is een prima huis en voorzien van alle gemakken. Het is licht en ruim ingericht en voelt door de creme en bruintinten, warm en huiselijk aan.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do maa 15, 2018 9:27 pm

Sam

Het huis was van de buitenkant werkelijk prachtig, het was oud maar het had karakter. Binnen keek ik mijn ogen uit en liep rustig rond door de woonkamer. Het uitzicht was adembenemend en ik moest mijn woorden terug nemen wat Duitsland betreft, hier zou ik best aan kunnen wennen. '' Hoelang is het geleden dat je hier voor het laatst bent geweest?''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do maa 15, 2018 9:31 pm

Tom

''Een jaar of 200. '' merk ik simpeltjes naar Sam op. ''Ik heb het alleen in de tussen tijd laten renoveren, niet zo lang geleden. Stromend water en elektriciteit is toch wel erg handig. '' merk ik grinnikend op. Ik kijk even naar Demetri, die het zichzelf makkelijk maakt op de bank. Ik loop samen met haar naar boven en laat haar onze kamer zien. Hij is simpel ingericht met een groot tweepersoonsbed en een kleine inloopkast. Daarna laat ik haar de badkamer zien.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do maa 15, 2018 9:40 pm

Sam

Het huis is ook aan de binnenkant heel mooi ingericht wat dat betreft heeft hij echt wel smaak. Ik gaf mijn ogen de kost en nam alles goed in mij op. Het huis straalt een soort ruist uit die ik op de een of andere manier heel erg prettig vind. Bij het zien van de inkoopkast maakt mijn hart een sprongetje, hij was dan wel mini maar alsnog het was een inloopkast. '' Ik neem aan dat ik naast jou slaap of moet ik het bed met Demetri delen?'' Plaag ik hem even en loop achter hem aan de badkamer in.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do maa 15, 2018 9:42 pm

Tom

Ik grinnik even. '' Dat zou hij wel willen maar nee, je mag slapen waar je wilt. '' merk ik glimlachend op. '' Dit is de badkamer. '' Er staat een aparte losse ouderwetse badkuip en een inloopdouche. ''Misschien vind je het wel fijn om je even op te frissen of te douchen. '' ''De handdoeken liggen in de kast. '' merk ik op met een knikje naar de kast.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za maa 17, 2018 5:07 pm

Sam

Oh een douche dat was iets waar ik echt aan toe was, even lekker alles van mijn lichaam af spoelen. '' Graag'' ik trok eerst mijn schoenen uit en pakte wat handdoeken uit de kast. Hoe blij kon een mens zijn met een douche Wij na een heel weekend graspop hé Sjaak X'D Ik trok mijn kleren uit en gooide die op een hoop in de hoek van de badkamer. Ik zette de douchekraan open en wachtte even tot het water warmer werd.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za maa 17, 2018 6:05 pm

HAHA zooooooo snap je.

Tom

Ik glimlach even. Ik snap dat ze toe is aan een douche. Ik ga later wel. Ik heb nog een hoop met June en Demetri te bespreken. Terwijl zij doucht, loop ik naar beneden toe.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za maa 17, 2018 6:12 pm

Sam

Geen idee hoelang ik onder de douche heb gestaan maar al het vuil moest nu wel van mijn lichaam af geschrobd zijn. Met een handdoek om mijn lijf gewikkeld loop ik de badkamer uit naar de inloopkast op zoek naar kleding. Want die hebben we voor zo ver ik weet niet meegenomen? We zijn in alle haast vertrokken en hebben niet de tijd gehad om onze koffers in te pakken. Ik trek een random la open en zie tot mijn verbazing mijn eigen kleding liggen. Een glimlach siert mijn mond , die June denkt ook overal aan. Aangekleed en wel Föhn ik mijn haren droog en loop vervolgens naar de woonkamer waar Tom druk in gesprek is met Demetri en June.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za maa 17, 2018 6:18 pm

Tom

You can thank her later. Mijn ogen die vuur schieten, vliegen even naar Sam als ze naar beneden gekomen komt. Vervolgens schieten ze weer terug naar Demetri, waarna ik even zucht. ''Hoe je het dus ook went of keert, of Sam moet een vampier komen of we moeten uit elkaar gaan om te zorgen dat de Magistraat van mijn afgaat. '' merk ik grommend naar hem op.

Demetri

Ik zucht even en knik dan kort. '' Ja. En je hebt dus drie opties, haar veranderen in een vampier, uit elkaar gaan of jij moet in hibernatie gaan. Hoe je het ook went of keert, bij elkaar blijven is het slechtste wat je kunt doen, dat wordt jullie dood. ''

Tom

Ik sta abrupt op, haal een hand door mijn haar en begin heen weer te ijsberen als een leeuw in een kooi.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za maa 17, 2018 6:34 pm

Sam

Zo te horen waren we nog geen stap verder gekomen dan een uur geleden. Niemand wist een goede oplossing hier voor en het begint er steeds meer op te lijken dat we niet onder het ultimatum uit kunnen komen. Ik val halverwege het gesprek binnen en begrijp niet zo goed wat de 3e optie is. '' Wat is hibernatie?'' Ik kijk vragend naar Demetri aangezien hij het benoemde.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za maa 17, 2018 6:43 pm

Demetri

Ik kijk op en snuif de frisse geur van een schoongewassen Samantha op. ''Je kunt hibernatie vergelijken met een winterslaap, al kan het een eeuwig durende winterslaap zijn voor ons. Veel vampieren gaan een paar eeuwen in hibernatie omdat ze zich vervelen, het eeuwige leven hebben kan echt enorm saai zijn. Dit is onze manier om er echt eens tussenuit te kunnen piepen, zonder, normaal gesproken, gestoord te worden. Het is volgens de wet verboden om een relatie van een vampier in hibernatie iets aan te doen, wat jou dus automatisch beschermt. Het enige punt is, dat je Tom niet zal kunnen zien. Niet in zijn perfecte dodelijke lijve in ieder geval. '' Ik denk even na. '' Een klein pluspuntje is dat hij een gedachtelezer is, hij kan zijn eigen dromen regelen, ook tijdens hibernatie. Dat zou betekenen, dat zodra jij in slaap valt, je elkaar in jullie dromen zouden kunnen vinden. Al lijkt me dat nou niet echt de perfecte relatie oplossing maar dat zou betekenen dat jullie elkaar zouden kunnen blijven zien totdat wij een oplossing gevonden hebben. ''

Tom

Ik loop nog steeds heen en weer terwijl ik naar Demetri's woorden luister. Daar had ik eigenlijk helemaal nog niet over nagedacht...en dat terwijl ik het met Sam wel eens gedaan heb. Ik heb haar wel eens mijn verleden in getrokken...

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za maa 17, 2018 6:53 pm

Sam

Ondertussen ben ik naast June op de bank gaan zitten en luister aandachtig naar Demetri. Hier had ik nog nooit van gehoord, het klonk krankzinnig maar het was een extra optie. begrijpend knik ik en kijk even naar Tom die nog steeds liep te ijsberen iets wat hij de afgelopen paar dagen niets anders heeft gedaan. Hibernatie was een optie maar dat moeten wij dan echt samen bespreken want het was geen makkelijke beslissing. En het had ook niet echt mijn voorkeur, de andere opties overigens ook niet. Als we voor optie 3 zouden kiezen betekende dat, dat ik mijn leven een soort van stil moest gaan zetten en moest wachten totdat er een andere oplossing gevonden was en Tom wakker kon worden, terwijl niemand wist hoe en wat verder. '' En wat nou als jullie mij veranderen?'' merk ik zachtjes op en speel wat zenuwachtig met mijn vingers en houd mijn blik op de grond gericht. Ik heb altijd geroepen het niet te willen maar een leven zonder Tom was voor mij geen optie.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za maa 17, 2018 7:02 pm

Tom

''Néé. '' merk ik expliciet op. '' Ik laat je verdomme niet je leven vergooien. '' merk ik ijzig op.

Demetri

Ik haal mijn schouders op en negeer Toms uitbarsting. '' Dat heb ik hem ook al honderd keer gezegd maar hij wilt er niet aan. '' Ik klop op Sams bovenbeen. ''Iedereen weet dat Tom een hekel heeft aan wat hij is maar dat hoeft niet zo te zijn. ''

Tom

''Demetri, als je het waagt om haar over te halen, trek ik je hart uit je borst en duw ik hem door je strot. '' merk ik grauwend naar hem op. ''Sam, het is het niet waard, echt niet. ''

June

''Settle down, kids. '' merk ik op en gooi mijn handen in de lucht. Vrede, asjeblieft. '' Waarom laten we het Sam niet gewoon meemaken? Tom, je kunt gedachten manipuleren. Als er iemand kan laten zien hoe het is, ben jij het wel. En als ze het echt zo vreselijk vind, kan ze altijd nog nee zeggen. Stop met jezelf zo te kwellen. Sam is je engel, je kunt niet zonder haar. En als zij dit nou wilt... Waarom niet? Ik zeg niet dat het voor haar niet moeilijk zal zijn maar we zullen er met zijn allen voor zorgen dat ze er doorheen komt. We zijn er uiteindelijk allemaal doorheen gekomen. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za maa 17, 2018 7:10 pm

Sam

Nou ja echt willen zou ik het niet noemen maar ik wilde nog lang niet 'echt' dood en een leven zonder hem kan ik mij niet voorstellen. Natuurlijk heb ik mijn toekomst altijd anders gezien, met kinderen en samen met iemand oud worden. Ik snap dat Tom mij wilt beschermen tegen al het kwaad dat er op ons pad komt maar hij moet mij wel mijn eigen beslissingen laten maken. '' Laat het me zien, ik wil weten waar ik eventueel aan begin'' Alleen zo kon ik zeker weten of ik dit wel echt wilde.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za maa 17, 2018 7:20 pm

Tom

Ik ga zitten en vouw mijn handen in elkaar. ''Sam, ik wil je ernstig benadrukken dat als je net een vampier bent, de wereld heel anders is. Zoals wij erbij zitten, zo makkelijk en normaal, zonder het zichtbare verlangen dat we je iets aan willen doen, heeft ons heel veel bloed, zweet, tranen en tijd gekost. Dat is absoluut niet makkelijk. Sterker nog, het is vaker onmogelijk geweest dan dat het ooit makkelijk zal worden. We kunnen ons geen moment rust gunnen, je bent altijd tegen je natuur en je instinct aan het vechten. Dat zal je moeten doen op het eerste moment dat je je ogen open zal doen als vampier zijnde en dat zal je voor altijd moeten blijven doen. Als je dat niet kunt, ben je verdoemd tot in de eeuwigheid. ''

June

Ik knik toch even ernstig bij Toms uitleg en indirecte smeekbede hier niet over na te denken. Hij heeft wel gelijk... Het lijkt allemaal zo verdomd makkelijk maar dat is het alles behalve.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za maa 17, 2018 7:28 pm

Sam

Wat hij vertelde was angst aanjagend maar ik moest het weten, alleen op deze manier kan ik er achter komen of ik hier wel volledig achter sta. '' Ik wil dat je mij alles laat zien, ook de moeilijke dingen alleen zo kan ik het weten Tom'' Ik weet dat hij dit absoluut niet wilde doen en ik weet het zelf ook niet eens zeker.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za maa 17, 2018 7:35 pm

Demetri

''Geloof me schatje, het weegt niet op tegen de enorme schoonheid en het eeuwige leven. '' merk ik knipogend naar haar op.

Tom

Ik span mijn spieren aan op het moment dat Demetri er een luchtige opmerking doorheen gooit. Als ik hem zou kunnen vermoorden, zou ik zijn kop van zijn romp getrokken hebben, de paardenlul. Hij vindt dit allemaal veel te vermakelijk. Ik grauw even gefrustreerd en sluit daarna mijn ogen. We gaan een heel eind terug, zo'n 800 jaar. Laten we dan maar bij het begin beginnen. Hoe word een mens veranderd in een vampier. ''Open jullie ogen. '' merk ik kortaf naar Sam, Demetri en June op en loop richting het donkere steegje. Na een tijdje lopen, kunnen we twee gedaantes onderscheiden. Een 800 jaar jongere versie van mezelf en een 800 jaar jongere Demetri, allang vampier zijnde. Demetri is oud. Mijn jongere versie staat met mijn rug tegen de muur van een steeg en probeer mezelf te verdedigen tegen het duistere monster wat tegenover me staat en al een hap uit mijn nek heeft genomen. Angst en ongeloof is op mijn gezicht af te lezen. Demetri, zoals altijd, speelt een spelletje met zijn 'eten'. Hij vindt het heerlijk om mensen op de kast te jagen, gek en bang te maken. Het is een tactisch jaagspelletje. Hij is de jager en ik ben de prooi. Het duurt dan ook niet lang voordat hij me beetgrijpt, mijn hoofd ruw opzij trekt en zijn lange hoektanden in mijn nek laat zinken.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za maa 17, 2018 7:57 pm

Sam

Als we onze ogen openen zijn we terug in de tijd gereisd, ver terug in de tijd zo een jaar of 800. Mijn ogen moeten wennen aan het donker als ik achter hem aan loop het steegje in. Voor ons staan twee gedaantes en het duurt even voordat ik door heb dat ik naar een 800 jaar jongere menselijke Tom sta te kijken die veranderd wordt in een vampier door Demetri '' Jij?!'' sis ik verbaasd en wat nijdig naar Demetri. Het beeld was te afschuwelijk om aan te zien en ik wende heel even mijn blik af op het moment dat Tom daadwerkelijk werd aangevallen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za maa 17, 2018 8:03 pm

Tom

Ik pak Sam vast als ze tegen Demetri uitvalt. ''Sssh.'' merk ik op tegen haar en druk mijn ijzige lippen even tegen haar slaap om haar te kalmeren. Ik staar naar hoe Demetri mijn jongere versie beetgrijpt, op zijn knieeen dwingt en me leeg drinkt tot op het punt dat ik op het randje van de dood balanceer. Hij bijt in zijn eigen pols en buigt zich over mijn jongere versie heen, waarna hij zijn pols tegen zijn mond aandrukt en hem dwingt zijn bloed te drinken. Zodra 'ik' genoeg bloed gedronken heb, laat hij me daar als een gehavende lappenpop liggen en verdwijnt. Rustig loop ik dichterbij en staar met een onbekende blik naar mijn gewonde evenbeeld. Mijn kaak verstrakt op het moment dat het lichaam begint te trillen en de spieren onaangenaam aan beginnen te spannen. Het is niet meer mogelijk rustig stil te blijven liggen omdat je lichaam in de fik staat, zo voelt het tenminste. De transitie van mens naar vampier is uiterst pijnlijk te noemen. Al snel legt mijn jongere evenbeeld kronkelend en gillend van de pijn op de grond.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za maa 17, 2018 8:12 pm

Sam

Vol ongeloof bekijk ik het schouwspel dat zich voor mijn ogen afspeelt. Het was afschuwelijk om hem zo te zien lijden en niets te kunnen doen. Het was overduidelijk aan Tom zelf af te zien dat dit voor hem een marteling was om terug te zien. Mijn haat voor Demetri groeide hierdoor alleen maar meer, hij was degene die hem dit heeft aangedaan en zo te zien heeft hij er van genoten. Als de jonge Tom het uit gild van de pijn schieten de tranen in mijn ogen. Hij lag daar zo alleen niemand die hem kon helpen of kon horen, en wij stonden er bij en keken er naar. Snel veeg ik de tranen weg en houd me groot.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 38 van 43 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 43  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum