Rpgspel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The RolePlayingGame

2 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

The RolePlayingGame  Empty The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo jun 22, 2014 2:50 pm

Gaaaaaaaan we dan.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo jun 22, 2014 3:19 pm

Sam


Het was een lange dag geweest vandaag op het bureau, een hoop zaken waar maar geen schot in zat. Mijn appartement was niet ver van hier lopen, en met mijn muziek aan was het een stuk aangenamer. Met The script op mijn oren opende ik mijn appartement en gooide mijn tas en schoenen in een hoek. Home sweet home.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo jun 22, 2014 3:23 pm

Tom

Bloedfanatiek ben ik aan het hardlopen. Door mijn oortjes dreunen verschillende soorten muziek, maar ik ben zo geconcentreerd dat ik niet eens door heb wat er allemaal voorbij komt. Ondanks dat ik op een redelijk hoge snelheid hardloop, is mijn ademhaling gecontroleerd en relatief laag. Door al het trainen heb ik een aardige conditie gekregen. Het krijgen is het probleem ook niet zo, het behouden is een stuk moeilijker, maar met een trainingsschema en de ballen om je er ook aan te houden, lukt het aardig.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo jun 22, 2014 3:28 pm

Sam

Genietend van een heerlijke vers gemaakte cappuccino liet ik me in de grote stoel zakken, die zo neer gezet was dat ik een perfect uitzicht had over de stad. De zon scheen nog volop door het raam en als ik mijn ogen sloot voelde het net alsof ik weer thuis was in Toscane. Het werd overigens eens tijd om weer eens een bezoekje te gaan brengen aan mijn familie. Al dat denken aan italie maakte me hongerig en herinnerde me er aan dat er geen hap te vreten was in huis. '' Heel handig Quartez'' mopperde ik hardop op mezelf en drukte me met een zucht uit de stoel. Dan maar een maaltijd halen bij de afhaal chinees, ik zou er een abbonement voor af moeten sluiten.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo jun 22, 2014 3:57 pm

Tom

Ik loop altijd kilometers lang, de dagelijkse prik is ongeveer 15 kilometer, met uitschieters naar de 20. Daarna ben ik ook wel versleten, maar het is lekker om even je hoofd leeg te rennen. Na het hardlopen, besluit ik op mijn gemak even een bak nasi te halen bij de afhaalchinees. Je zou denken dat dat zonde is van het hardlopen, klopt, dat is het ook. Maar ik heb honger en vandaag geen zin om gezond te koken. Ik kan goed koken, maar heb er niet altijd zin in. Een keer een dag overslaan, mag best. Nog in mijn sportkleren loop ik de afhaalchinees binnen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo jun 22, 2014 4:18 pm

Sam

De afhaalchinees zat om de hoek goddank, want het laatste waar ik nu zin in had was een eind lopen voor mn eten. Voor het idee bekeek ik de menu kaart maar eigenlijk kwam ik hier al zo vaak dat het woord '' het gebruikelijke al voldoende was voor hier'' en net zoals nu. Wachtend tot mijn bestelling klaar was nam ik plaats op de daarvoor bestemde kruk en keek de zaak rond naar de andere wachtende klanten. Niets was zo leuk als mensen kijken. Mijn oog viel op een jongeman in sport kleding nog nat van het zweet. Lichtjes trok ik mijn wenkbrauwen kort op. ook zonde van je tijd en energie, eerst hardlopen en je dan vol vreten met chinees, wat is er gebeurd met de ei-wit shakes? Snel liet ik mijn blik weer varen voordat het awkward begon te worden.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo jun 22, 2014 4:24 pm

Tom

Het slaat inderdaad eigenlijk nergens op, maar het is zo lekker. Ik begroet met een charmante glimlach de jongedame die achter de kassa bestaat en bestel bij haar een portie nasi. Ik betaal gelijk door te pinnen en stap dan rustig naar achteren, zodat andere mensen ook hun eten kunnen bestellen en ik niet in de weg sta. Ik richt mijn koele blik even kort op de jongedame die me kort met een opgetrokken wenkbrauw aan staat te kijken en kijk dan even kort op mijn telefoon, waarna ik even met mijn lippiercing speel.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo jun 22, 2014 4:31 pm

Sam

Licht glimlachend schut ik mijn hoofd en volg zijn voorbeeld door ook op mijn telefoon te kijken. Het duurde niet lang meer of mijn bestel nummer werd met een gebrekkig chinees accent door de zaak geroepen. Vlug stond ik op van de kruk en liep naar de toonbank om de bestelling in ontvangst te nemen. Vriendelijk bedankte ik de dame en liep de zaak uit. In het voorbijlopen kon ik het niet laten om nog even naar de jongeman te kijken, want tsja ook al droeg ie bezwete sportkleren, Ik kon niet ontkennen dat hij niet onaardig was om naar te kijken. Een vriendelijke glimlach schonk ik hem en liep door naar buiten, weer op weg naar huis.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo jun 22, 2014 5:27 pm

Tom

Ik knik even kort naar de jongedame die voorbij komt gelopen en me een vriendelijke glimlach schenkt. Niet veel later kan ik mijn eten ook meenemen en loop ik op mijn gemak naar huis. Het is niet veel soeps, gewoon een appartementje in een van de slechtere wijken van Miami. Desondanks heb ik het goed onderhouden en veel tijd en geld ingestoken om het helemaal naar mijn smaak te verbouwen. Ik pak het eten uit en begin aan mijn maaltijd.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo jun 22, 2014 5:35 pm

Sam


Thuis aangekomen schenk ik een goed glas rode wijn in en schep mijn maaltijd op een bord, om het vervolgens in alle stilte op het balkon te kunnen nuttigen. ik woonde op de hoogste verdieping en kon hier van alle drukte van de stad ontsnappen. Net nu ik eindelijk ontspannen zat weg te doezelen in de ondergaande zon hoorde ik het geluid wat ik het meeste haat op vrije avonden, mijn telefoon... Licht geĂŻrriteerd nam ik op na het zien van het nummer, het was het bureau. '' Kom er aan'' Zei ik wat kortaf en hing op. Een lijk in een achterwijk van de stad, precies op een mooie avond als deze. Snel ruimde ik de tafel af en vertrok weer naar buiten. het was te ver om te lopen dus reed ik met mijn rode mini cooper naar de plaats delict, waar mijn collega's al ter plaatsen waren.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo jun 22, 2014 5:39 pm

Tom

Na een stevige warme douche zet ik een van mijn favoriete programma's aan, wat na enkele minuten onderbroken word door breaking news. Hm. Dit gebeurt helaas erg vaak. Er is een lijk gevonden, niet ver bij mij vandaan. De dader is nog niet opgepakt en op vrije voet en bovendien zeer gevaarlijk. Tja... De achterstandswijken van Miami hebben veel criminaliteit en de regering is het tot nu toe nog steeds niet gelukt om dit in te perken.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo jun 22, 2014 5:46 pm

Sam

Er was al veel publiek komen kijken naar alle commotie die er gemaakt werd, de media had er ook al lucht van gekregen waardoor ik eerst een paar radio en tv stations te woord moest staan voordat ik eindelijk mijn werk kon doen. achterin een steeg tussen de vuilnis zakken lag er een man van midden 30, open gereten van boven tot onder. Ik had al veel gezien maar dit was toch redelijk luguber. '' Geen naam of adres bekend, er is ook geen mobiele telefoon bij hem gevonden, als dit al een roof moord zou zijn dan had hij flink wat te stellen.'' Wist Horatio mij te melden. Voorzichtig knielde ik naast het lichaam neer om de wonden goed te bekijken. Wat voor voorwerp kon zulke scheuren in een lichaam aanbrengen?

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo jun 22, 2014 5:49 pm

Tom

De media heeft zelfs, voor zover het ging en ze niet tegengehouden werden door de politie en recherche, het slachtoffer in beeld kunnen brengen. Hij is aardig opengereten, zo te zien. Ik was mijn spullen af en zet het direct terug in de kast, waarna ik me ga omkleden. Ik heb nog meer te doen vandaag. Ik ga naar mijn beste vriendin. Mijn allerbeste vriendin. Ik besluit weer lopend te gaan om de nasi eraf te krijgen. Ongeveer vijf kilometer later is het weitje waar mijn paard in staat al in zicht en ik fluit even kort. De Spaanse schone komt gelijk op me afgedraafd.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo jun 22, 2014 5:57 pm

Sam

Nog uren werd er naar sporen gezocht en getuigen ondervraagd maar niemand had iets gezien of gehoord, zoals gewoonlijk, Het lichaam was opgehaald voor autopsie en voor ons zat het er voor nu weer op. Op het bureau spraken we het nog even met zn alle na en morgen ging we er aan verder. In mijn auto reed ik dit maal met een omweg naar huis, even weg van de stad en alle drukte. Bij een grote vlakte besloot ik te stoppen en uit te stappen om rustig plaats te nemen op het hekwerk wat er stond. Vanaf hier kon ik perfect de ondergaande zon in het weiland zien vertrekken, eindelijk rust!

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo jun 22, 2014 6:01 pm

Tom

Ik neem het hoofd van de sneeuwwitte, althans...nu meer bonte merrie in mijn handen en strijk haar lange voorpluk glad. '' Wat ben je toch ook een goorlel. '' Begroet ik de merrie liefdevol. Ik doe haar halster om en neem haar mee naar de stallen toe. Het is niet veel soeps, maar het voldoet. In deze omgeving heb je niet veel luxe stallen. Ik poets haar modderige vacht weer helemaal schoon en zadel haar daarna op. Ik stap op en vertrek dan. De merrie heeft er klaarblijkelijk erg veel zin in vandaag, aangezien ik de eerste kilometers alleen maar aan het dribbelen ben.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo jun 22, 2014 6:06 pm

Sam

Het was heerlijk om hier zo te zitten zonder razende auto's, kakelende mensen, stinkende uitlaat gassen. Nee gewoon pure natuur om van te genieten. Aangezien de zon nu wat meer onder was gegaan werd het gelijk een stuk frisser. Daarom besloot ik ook maar om weer verder naar huis te rijden en vroeg onder de wol te kruipen. Het duurde dan ook niet lang meer voordat de cooper weer in de garage stond en ik weer mijn appartement in liep. Weer mijn schoenen en tas in de hoek gooide en ditmaal naar de badkamer liep en het grote ligbad vol liet lopen met water.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo jun 22, 2014 6:14 pm

Tom

Na een aantal kilometers opgewarmd te hebben, komen we aan op de hei. Miami heeft een prachtige buiten omgeving waar je heerlijk kunt sporten en dus ook kan paardrijden. Het mag eigenlijk niet, maar dat zijn een van de weinige regels waar ik schijt aan heb. Je kunt je paard hier eens heerlijk de benen laten strekken. Ik galoppeer aan en laat de teugels vieren, waardoor de merrie als een pijl uit een boog vooruit schiet. Ze is ontzettend lenig en pijlsnel.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo jun 22, 2014 6:25 pm

Sam

Het naar lavendel geurende water wist alle spanning en stress van vandaag uit mijn lichaam te laten verdwijnen. Genietend sloot ik mijn ogen en doezelde even helemaal weg. Tegen de tijd dat ik mijn ogen weer open deed was het water koud en mijn handen gerimpeld. Licht lachend stapte ik het bad uit en trok schone lingerie aan gevolgd door een hemdje. Tanden gepoetst en wel kroop ik in het veelste grote kingsize bed en het duurde ook niet lang of ik zakte weg in een zeer diepe slaap.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo jun 22, 2014 6:28 pm

Tom

Na een 2,5 uur durende rit zet ik mijn merrie weer op stal en loop naar huis. Het is misschien gevaarlijk om op dit tijdstip, in deze omgeving alleen over straat te gaan, maar ik weet hoe ik mezelf kan verdedigen. Niemand die mij zomaar ongeschonden meeneemt. Na een halfuurtje kom ik thuis aan, douche mezelf nog een keer en besluit dan ook maar naar bed te gaan.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel wo jun 25, 2014 6:20 pm

Sam

Mijn hoofd voelde aan alsof er een olifant op zat, zo duf en zwaar voelde het aan. Ook mijn spiegelbeeld loog er niet om wallen zo groot als morgen de hele dag tekende mijn gezicht ouder dan ik echt was. Met een diepe zucht stapte ik onder de douch om zo mijn dag te beginnen. Na ruim een uur liep ik met een appel in mijn mond naar buiten op weg naar werk. Vandaag zouden we verder gaan met het buurt onderzoek in de achterwijk vanwege de moord van gisteren avond. Hopelijk leverde het iets op, maar ik had een voorgevoel dat deze zaak een staartje ging krijgen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper wo jun 25, 2014 6:28 pm

Tom

Mijn dag is al enige uren beginnen. Ik sta altijd bij zonsopgang op(Wat in de zomer gelukkig later is dan in de winter...) en ga meestal pas na 12'en naar bed. Ik heb al fanatiek hardgelopen en heb deze keer gezond ontbeten met een paar stukken fruit en twee bruine bammen. Als bijbaantje werk ik bij de sportschool en help jongeren met zelfverdediging en zelfbeheersing. Het is iets wat ik leuk vind om te doen, maar het is niet mijn droombaan. Sowieso is wonen in deze stad niet mijn ding, maar het is even niet anders.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za jul 05, 2014 6:54 pm

Sam

Het buurt onderzoek had tot nu toe nog niet veel opgeleverd. De meeste mensen hielden zich een beetje afzijdig of vertelde precies hetzelfde " nee ik niets vreemds gezien of gehoord" en dat was het dan. Mijn collega ging het cafe dat vlakbij de PB lag om daar verhaal te halen, en bleef de sportschool voor mij over. Niet dat ik nou echt het gevoel van kreeg dat dat iets op ging leveren maar het waren de protocollen die we moesten volgen. Met een wat opgevende zucht over mijn lippen rollend liep ik de sportschool binnen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za jul 05, 2014 7:26 pm

Tom

Ik ben bezig met een hele onzekere jongen. Hij is al vaak in elkaar geslagen en zijn ouders vinden het belangrijk dat hij voor zich opkomt. Dat is het ook in deze buurt. Als je niet goed kunt vechten of geen wapens bij je op zakt hebt, ben je gewoon reddeloos verloren. Dat ben je sowieso als je iemand tegenkomt met een vuurwapen, maargoed. Als je jezelf helemaal niet kan verdedigen, houd het helemaal op. Ik leg geduldig uit hoe hij van zijn handen vuisten maakt en hoe hij moet slaan. Als hij dat eenmaal door heeft, leg ik hem verschillende blokkerende technieken uit.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo jul 06, 2014 7:25 pm

Sam

In de inkomst hal van de sportschool stond een grote centrale balie, dus besloot ik maar om daar te beginnen. Maar wat ik al dacht wist de receptioniste niets nieuws te vertellen. Wel wist ze te melden dat een sport leraar van hier in de buurt woonde van het PD, misschien kon hij me verder helpen. Vriendelijk bedankte ik de vrouw achter de balie en liet mijn kaartje achter mocht haar nog iets te binnen schieten. Vervolgens wees ze me de weg naar de ruimte waar de leraar kon vinden. De trap naar boven en dan de eerste ruimte links. Zo gezegd zo gedaan. Beleefd klopte ik op de deur voordat ik naar binnen stapte. '' Goedemorgen MIPD, rechercheur Quartez" stelde ik mezelf voor en merkte nu pas op dat de des betreffende sport leraar die jongen van de chinees was.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo jul 06, 2014 7:28 pm

Tom

Ik ben net klaar met de laatste training en heb me in de desbetreffende kleedkamer net gedoucht. Net als ik me aan het aankleden ben, komt er een jongedame binnen. Ik herken haar van de Chinees, zij is diegene die me een glimlach schonk. '' Goedemorgen. '' merk ik beleefd op en trek net mijn hemd over mijn gespierde lijf heen. Ze had ook even kunnen wachten voordat ze na het kloppen gelijk binnen stapte, dan was ik helemaal aangekleed geweest. Nu niet. Niet dat mij dat wat interesseert, die schaamte ben ik even voorbij. Als ik me helemaal aangekleed heb, geef ik haar een hand. '' Tom. Waarmee kan ik u van dienst zijn? ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum