Rpgspel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The RolePlayingGame

2 plaatsers

Pagina 20 van 43 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 31 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 20 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo apr 10, 2016 7:31 pm

Tom

Ik glimlach even om de emotionele ontmoeting die Sam het haar vader heeft. Zo te zien hebben ze elkaar echt gemist. Het overdondert me een beetje als hij me direct vastpakt en me een verwelkomende knuffel geeft, maar pers er toch een glimlach uit. "Dankuwel." Antwoord ik en breng de spullen naar binnen. Weg uit die hete rotzon, ik krijg er nu al hoofdpijn van.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 20 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo apr 10, 2016 7:39 pm

Sam

Het was al wat later op de avond en ik was behoorlijk vermoeid van de gehele reis. Mijn vader had voor ons een slaapkamer in orde gemaakt dus daar konden we zo intrekken. De koofers pakte we morgen wel uit. Ik merkte aan Tom dat hij hier niet zo gewend aan was, en dan vooral aan de zon. Toen we eenmaal boven waren sloeg ik mijn armen om zijn middel heen en keek hem aan. " Als jij het niet trekt een deze dagen dan wil ik dat je dat eerlijk zegt'' Benadrukte ik even '' Ik wil niet dat je dingen moet gaan lopen forceren. Desnoods zeggen we gewoon dat je terug moet voor je werk'' Een korte kus volgde.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 20 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo apr 10, 2016 7:41 pm

Tom

Ik houd de kus even vast en kijk haar aan. "Het komt wel goed, het is gewoon even wennen." Dr warmte is hier gewoon anders dan in Miami. "Je vader heeft me wel hartelijk ontvangen, dat scheelt." Maar het kruisverhoor komt natuurlijk nog.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 20 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma apr 25, 2016 4:45 pm

Sam

" Oké maar wel aangeven als je het niet meer trekt'' Kort glimlachte ik vriendelijk. " Papa is de moeilijkste niet. Hij is allang blij dat ik niet meer alleen ben, Hij was altijd bang dat ik nooit een echte vaste relatie zou kunnen hebben '' zei ik lachend . " Maar bereid je alsvast voor want morgen komt Tante Maria en die vraagt je het hemd van je lijf'' Met dat ik deze woorden uitsprak trok ik letterlijk zijn shirt van zijn lijf af. " Daarover gesproken....'' Speels grijnzend duw ik hem achterover het bed op en tijger over hem heen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 20 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma apr 25, 2016 5:25 pm

Tom

Ik glimlach even om Sams opmerking. Altijd zo bezorgd en behulpzaam. Lieve Samantha. Ik laat me rustig achterover duwen en grinnik even kort als ze mijn shirt van mijn lijf trekt. Mijn lijf is met dit warme plakkerige weer heerlijk verkoelend voor iedereen die het aanraakt. Zoals altijd als ik alleen met Sam ben, heb ik mijn schild uit en zijn alle tattoo's zichtbaar. Ik zit echt helemaal onder. Je moet ervan houden, het is een kwestie van smaak. En binnenkort moet ik wel weer voor een sessie. Ik kijk haar aan en druk een kus op haar mond. Aan de seks in het ouderlijk huis. You're such a sinner, Tom.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 20 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma apr 25, 2016 5:49 pm

Sam

Zijn tattoo's schrikte mij niet af, in tegendeel zelfs. Als ik mij verveelde kon ik er uren naar kijken. Zijn koele huid was zeer aangenaam in deze warmte. En aangezien tijdens de seks de temperatuur nog al hoog op kon lopen was het een bijkomend voordeel. Zijn kus hield ik vast en speelde met mijn tong met zijn piercing. Nu we er toch waren konden we deze ruimte maar gelijk goed inwijden.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 20 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma apr 25, 2016 5:56 pm

Tom

Ik lach even kort om haar gedachten en draai ons zomaar om. En jij denkt dat jij bovenop mag he... Mooi niet. Luisteren naar de baas. Ik druk een zachte kus in haar nek en kijk ineens op. Ik vlieg van haar af en trek vliegensvlug mijn shirt aan en ga op een stoel zitten terwijl er op de deur geklopt word. Er komt iemand van de huishouding binnen die vertelt dat we eventueel nog wat kunnen eten beneden.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 20 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma apr 25, 2016 6:00 pm

Sam

Wat overdonderd kijk ik Tom aan als hij ineens opvliegt en in de stoel beland. Op het moment dat er op de deur geklopt wordt fatsoeneer ik snel mijn haar. Het was Agnetha onze huishoudster. Vriendelijk bedankte ik haar en zei dat we er zo aan kwamen. Toen ze de kamer verlaten had stond ik op en trok mijn kleding recht. " Zoals gewoonlijk moeten we het een andere keer voortzetten'' zei ik zuchtend maar kon er ook wel om lachen. kennelijk was dit ons ding. Elkaar een beetje ophitsen om vervolgens verstoord te worden door iets of iemand.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 20 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma apr 25, 2016 6:04 pm

Tom

Ik haal wat nonchalant mijn schouders op. "Het wordt ons gewoon niet gegund." Merk ik droogjes op. Ik help haar van het bed af en samen lopen we naar beneden. Ik knik nog even vriendelijk naar Agneta, die me wat argwanend aanstaart. Relax, ze is niet zwanger.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 20 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma apr 25, 2016 6:17 pm

Sam

Beneden in de grote keuken stond de tafel vol met pasta's en tapenades. Agneta had zich uitgesloofd. Dit heb ik zo erg gemist de echte Italiaanse keuken van thuis. Ik pakte een bord en schepte wat van het eten op. Dat aangevuld werd met een heerlijke rode wijn uit eigen gaarde. Mijn vader kwam ook aangelopen en sloot zich bij ons aan. Hij was oprecht geïnteresseerd in Tom. Het werd gelukkig geen kruisverhoor maar een ouderwets gezellige avond.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 20 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma apr 25, 2016 6:21 pm

Tom

Ondanks dat ik het eten nooit echt proef, ziet het er overheerlijk uit. Sams vader is een erg aardige man, oprecht geinteresseerd, maar niet overdreven nieuwsgierig. Hij neemt genoegen met de antwoorden die ik geef, voelt goed aan of ik wel of niet over iets wil praten. Een prettig man. Ik voel me goed op mijn gemak, terwijl ik normaal altijd de kat uit de boom kijk. Een man op leeftijd, maar niet ouderwets. Hij vond mijn tatoeages zelfs stoer, die op mijn armen te zien zijn. Grappig hoe hij daar over denkt. Terwijl ik technisch gezien veel ouder ben.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 20 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma apr 25, 2016 6:25 pm

Sam

Het beeld van mijn vader en Tom zo samen te zien was schitterend. Die twee konden goed met elkaar opschieten. Mijn vader keek mij even aan en knikte, we dachten beide hetzelfde. Was mama maar hier, ze zou Tom geweldig hebben gevonden. Na het eten hielp ik Agneta met de afwas terwijl mijn vader een rondleiding gaf door zijn boomgaard, waar hij zelf wijn van maakte.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 20 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma apr 25, 2016 7:55 pm

Tom

Sams vader is dol op wijn. Dat is iets wat hij me de afgelopen rondleiding wel duidelijk heeft weten te maken. Samen proeven we verschillende soorten wijnen, ondanks dat ik niet zo'n wijndrinker ben, smaken sommige wel goed. Het is toch wel bijzonder dat hij ze helemaal zelf kweekt en maakt. Ik heb niemand nog nooit zo gepassioneerd horen praten over wijn.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 20 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo mei 15, 2016 5:10 pm

Sam

Agneta vroeg honderd en een uit over mijn leven in Miami. Ze was stik nieuwsgierig maar ik wist dat zij net zo graag als Papa zou willen dat ik hier bleef. Ook al heb ik er vaak over nagedacht was er iedere keer toch een reden om niet te gaan. Mijn werk heeft mij nog nooit tegen gehouden, want een goede rechercheur kunnen ze in ieder korps wel gebruiken. De reden dat ik nu bleef was Tom. Ook al waren wij niet voor altijd en eeuwig voor elkaar bestemt. Terwijl ik hier over na dacht herhaalde Agnetha haar vraag nogmaals, want kennelijk was die mij ontgaan. " Hoe serieus is het eigenlijk tussen jullie?'' En ze keek mij met smart aan. Agnetha kon altijd smullen van andermans liefdesleven.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 20 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo mei 15, 2016 5:55 pm

Tom

Sam loopt te dromen. Ik zie het aan de blik in haar ofen en ik hoor het aan haar gedachtes. Agneta is maar al te geinteresseerd in ons liefdesleven. Ik neem het woord van haar over als ze de vraag niet gehoord heeft. "We zijn aardig serieus." En kijk daarbij Sam even veelbetekenend aan en glimlach dan naar Agneta. Anything else you want to know?

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 20 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo mei 15, 2016 6:00 pm

Sam

Dankbaar knik ik naar Tom en schenk een glas water in voor mijzelf. Agnetha is helemaal in haar nopjes bij het horen dat Tom en ik behoorlijk serieus zijn. ''Dus wanneer kunnen we het eerste kleinkind verwachten?'' Jubelde ze vrolijk uit en keek ons beide met een grote glimlach aan. Bij het horen van deze uitspraak proestte ik mijn slok water uit over het aanrecht en keek Agnetha een beetje paniekerig aan " kinderen?'' zei ik met een piepstem. Ik moest er niet aan denken. Gelukkig kwam mijn vader ook de keuken binnen " Agnetha laat die jongen lui toch eens met rust'' En hij nam haar aan de arm mee de keuken uit.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 20 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo mei 15, 2016 6:09 pm

Tom

Ik grinnik even als ze direct over kinderen begint. Sam heeft helemaal niets met kinderen, maar ik houd enorm van kinderen. Ik begrijp ze goed en kan goed met ze om gaan. Helaas kan ik ze, sinds dat ik veranderd ben in een vampier, niet meer krijgen. Alles is op dat moment bevroren, mijn leedtijd, mijn uiterlijk, zo ook mijn vruchtbaarheid. Niet dat ik dat aan Agneta's neus ga hangen. Ik ben dus ook opgelucht als ze door Sams vader de kamer uitgebonjourd word en kijk Sam met een wat geamuseerde blik aan. "Werkt ze toevallig ook als rechercheur?" Vraag ik droogjes.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 20 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo mei 15, 2016 6:14 pm

Sam

Ik veegde snel het aanrecht schoon en keek hem lachend aan " Van wie denk je dat ik het geleerd heb?'' en trok kort mijn wenkbrauw omhoog. Ik wachtte even tot ik er zeker van was dat vader en Agnetha weg waren. " Volgens mij hebben wij nog iets af te maken?'' Sprak ik zachtjes terwijl ik Toms kant op liep. " En ik houd niet zo van losse eindjes'' met mijn handen gleed ik onder zijn shirt over zijn buik en borst. Een kus drukte ik op zijn lippen en trek speels aan zijn onderlip.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 20 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo mei 15, 2016 6:48 pm

Tom

"Dat is dus een ja." Merk ik lachend op en kijk haar aan als ze haar handen over mijn buik laat glijden. Ze zijn in de kamer hier naast... Naja, ik houd ze wel in de gaten. Ik houd de kus vast.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 20 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo mei 15, 2016 6:56 pm

Sam

Met het uitstekende gehoor van Tom was de kans dat wij betrapt werden zeer klein. En daarbij het moet wel spannend blijven. Ook al is het dat altijd met een vampier als bed partner. Zachte kusjes volgde over zijn wang, over zijn kaak naar zijn hals en weer terug. Met mijn handen duwde ik hem richting de keukentafel.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 20 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo mei 15, 2016 7:00 pm

Tom

Dat is inderdaad waar. Geen mens die mij ergens op betrapt. Ik laat me rustig naar de keukentafel duwen. Als we eenmaal daar zijn, beginnen mijn ogen plagerig te twinkelen. Ik draai ons om, duw haar met haar rug op de keukentafel en trek meedogenloos haar broek naar beneden. Op het moment dat ze dat ook bij mij wil doen, houd ik haar tegen. "Na-ah." Merk ik waarschuwend op en leg haar handen boven haar hoofd. En waag het eens om ze te verplaatsen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 20 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo mei 15, 2016 7:05 pm

Sam

Wat overdonderd blijf ik liggen. Mijn poging om hem van zijn kleding te ontdoen werd direct geblokkeerd. Zijn doordringende blik zorgde er voor dat ik braaf mijn handjes boven mijn hoofd hielt.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 20 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo mei 15, 2016 7:10 pm

Tom

Oh geloof me, als ik me niet bij haar in zou houden, zou ik haar al in duizenden stukken gescheurd hebben. Aan haar blik te zien is ze aardig overdonderd. Goedzo. Ik trek mijn broek en boxer uit en neem haar hard op die keukentafel. Zo, agentje. Ik begin zachtjes te lachen als ik haar verbijsterde gezicht zie en druk een kus in haar hals.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 20 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo mei 15, 2016 7:15 pm

Sam

Ik was compleet overdonderd door zijn actie, Totaal niet van hem gewend. Niet dat je mij hoorde klagen. Ik moet hard mijn best doen om niet overbodig veel geluid te maken aangezien aan de andere kant van de muur mijn vader en Agnetha rustig tv zitten te kijken. Ik trek wat uitdagend aan zijn haren en hap even naar lucht als ik mijn lippen in mijn hals voel.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 20 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo mei 15, 2016 7:34 pm

Tom

Ik druk zacht twee vingers op haar lippen als het Sam niet lukt om een aantal van haar kreunen te smoren. Ik hoor wat afkeurend gemompel, een stoel schuiven en voetstappen onze kant op komen, tijd om te verhuizen dus. Vliegensvlug grijp ik onze kleren bij elkaar, pak Sam op en schiet met haar naar boven, waar ze tevens weer op haar rug op het bed beland. Als ze dacht dat de rollen nu omgedraaid konden worden, heeft ze het goed mis.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 20 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 43 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 31 ... 43  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum