Rpgspel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The RolePlayingGame

2 plaatsers

Pagina 43 van 43 Vorige  1 ... 23 ... 41, 42, 43

Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 43 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za apr 07, 2018 5:53 pm

Sam

Het voelt raar om mezelf te zijn maar toch ook totaal iemand anders. Alles was versterkt en intenser bijna eng te noemen. Al sinds dat wij samen zijn heb ik mij stiekem wel eens afgevraagd hoe hij zich voelt en nu heb ik een levens echte ervaring. Inclusief de drang naar het jagen het het bloed wat van mij achterwegen had mogen blijven. '' Hoelaat vliegen we?'' Ik wil dit zo snel mogelijk achter de rug hebben.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 43 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za apr 07, 2018 5:59 pm

Tom

''Vanavond pas, lieveling maar we nemen liever geen enkel risico. '' Ik steek mijn hand naar haar uit. '' Zullen we samen nog even de stad in gaan? '' Onze vakantie was door alle commotie verziekt en het is fijn om gewoon nog even samen te zijn. Bovendien, mocht iemand van de magistraat ons achter volgen en ons zien, dan hebben ze in ieder geval genoeg bewijs. Dat kan alleen maar in ons voordeel werken. Gelukkig voor haar is alles wat ze nu voelt, ziet, hoort en meemaakt niet echt. Technisch gezien kijkt ze door mijn ogen, hoort ze via mijn oren en voelt ze wat ik voel op dit moment. Het is even niet anders.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 43 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za apr 07, 2018 6:32 pm

Sam

Ondanks alle ellende die zich momenteel afspeelde klonk een dagje samen de stad in gaan als een fantastisch idee, Ik pak mijn leren jasje en trek mijn Christian Leboutins aan. Als we dan toch aandacht gingen trekken in de stad dan wel in style.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 43 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za apr 07, 2018 6:33 pm

Sam

Ondanks alle ellende die zich momenteel afspeelde klonk een dagje samen de stad in gaan als een fantastisch idee, Ik pak mijn leren jasje en trek mijn Christian Leboutins aan. Als we dan toch aandacht gingen trekken in de stad dan wel in style.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 43 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za apr 07, 2018 6:40 pm

Tom

Ik kijk even geamuseerd naar haar als ze een stel hele hoge hakken aan haar voeten trekt. '' Jij durft. '' Ik staar haar even aan en open de deur voor haar, waarna ik deze sluit als ze naar buiten gelopen is. De stad is redelijk dichtbij dus kunnen we het lopen. Ik wel, of Sam dat ook kan... Ik kijk even naar haar perfecte afgemeten bewegingen die maar al te bekend zijn voor een vampier. Ik schud even kort mijn hoofd. Het is gek om haar zo, als ik, naast me te hebben lopen. Ik pak haar hand vast en net zoals de vorige keer, voelt mijn huid zacht en warm aan, in plaats van dat ze een rotsblok vastpakt. Ik richt mijn ogen op het trottoir voor me, wat we moeten volgen om bij het centrum aan te komen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 43 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo jul 01, 2018 6:35 pm

Sam

Het was vreemd om als mijn tijdelijke nieuwe 'ik' naar buiten te treden. Alles voelde zo anders, zoveel sterker en scherper.
ik voelde me een compleet ander mens, wat tevens ook gedeeltelijk klopte aangezien ik momenteel een namaak vampier ben.
'' Als het mij nou goed bevalt, vraag ik misschien Demetri wel om het permanent te maken'' Plaag ik Tom onderweg. Hij weet dat ik voor geen goud mijn menselijkheid op wil geven voor een leven als vampier.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 43 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo jul 01, 2018 6:51 pm

Tom

''En dan voor altijd aan Demetri gelinkt zijn, nee bedankt. '' merk ik grinnikend op. '' Hij heeft al veel te veel lol aan het feit dat ik hem moet gehoorzamen. Als hij jou ook nog eens in zijn macht heeft, wordt het helemaal gezellig. Dalijk draagt hij ons op om voor hem te strippen ofzo. '' Ik schud mijn hoofd even kort.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 43 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo jul 01, 2018 6:56 pm

Sam

Ik schiet in de lach als hij het scenario omschrijft '' Nou als dat het ergste is wat hij ons kan vragen...'' merk ik lachend op en druk een kus op zijn wang '' Maar strippen voor jou zou ik zo ook doen hoor'' inmiddels waren we bij het centrum aangekomen, het was redelijk druk dus dit werd een echte beproeving.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 43 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo jul 01, 2018 7:15 pm

Tom

''Geloof me, dat is pas het begin. '' merk ik grinnikend op en houd haar hand gewoon losjes vast. De drukte, de herrie en de geuren zullen wel overweldigend voor haar zijn. ''Normaal gesproken, als we moeite hebben met een geur, houden we onze adem maar ik raad je aan dat niet te doen. '' Ze heeft haar lucht helaas nog steeds nodig. ''Blijf gewoon rustig door ademen, wat er gebeurt en vecht tegen het instinct wat uitdaagt om te doden. Het is nu een deel van je en het is altijd aanwezig, in meer of mindere mate. '' Leg ik haar uit. '' Probeer je gedachten te verzetten, het kost oefening en tijd, maar dat is het enige wat uiteindelijk werkt. '' Ik loop rustig met haar het centrum in en sla een arm om haar middel heen als ik maar al te goed door heb dat ze vaak nagekeken word.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 43 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 43 van 43 Vorige  1 ... 23 ... 41, 42, 43

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum