Rpgspel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The RolePlayingGame

2 plaatsers

Pagina 34 van 43 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 38 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 34 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za maa 10, 2018 7:07 pm

Demetri

Ik begin te lachen. '' Als dat het ergste zou zijn, ik heb in je beredenering helemaal niets gehoord over het feit dat je bloed moet drinken. Maar geen zorgen, je hoeft het niet van een levend persoon te drinken. '' merk ik grinnikend op. Ik begin nog harder te lachen als ze zegt dat ze nog geen uur geleden schreeuwend zijn klaargekomen. ''Dat betekent dat het in ieder geval plezierig is geweest. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 34 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za maa 10, 2018 7:11 pm

Sam

En geïrriteerde zucht verliet mijn longen en ik rolde met mijn ogen. Hij was zo vermoeiend. '' ik wil het gewoon niet Demetri, waarom is dat voor jou zo moeilijk te accepteren?'' Ik wierp een blik op June. I can use some backup here...

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 34 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za maa 10, 2018 7:18 pm

Demetri

''Je snapt niet dat het het leven voor je vriendje zoooooooooveeeeeeel makkelijker zou maken. ''

Tom

''Genoeg. '' Sis ik en zucht even kort. '' Ik hoop gewoon dat de dreiging nu over is. ''

June

Ik klop Sam geruststellend op haar bovenbeen. ''Ik hoorde dat je je baan opgezegd hebt. Waar ga je nu werken? '' Vraag ik haar, om het onderwerp te veranderen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 34 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za maa 10, 2018 7:22 pm

Sam

Ik negeerde Demetri zijn laaste opmerking volledig en richtte mijn aandacht op June. '' wauw jij bent snel op de hoogte'' en ik keek even Tom zijn kant op. '' Eerlijk gezegd heb ik werkelijk geen flauw idee'' de ironie droop van mijn stem af. '' Eerst moeten wij wat dingen met z'n tweeën op een rijtje zien te krijgen, en daarna kijken we wel verder.''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 34 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za maa 10, 2018 7:24 pm

June

Ik glimlach even. '' Ik begrijp het. Ik hoop dat Alai het probleem voor jullie opgelost heeft. Ik ga ervan uit. Hij is een beetje apart maar heel erg kundig in spoorzoeken. Weet je wat ik zou doen, lekker een vakantietje samen boeken om tot rust te komen. Hoe vind je dat? ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 34 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za maa 10, 2018 7:31 pm

Sam

'' Apart is hij zeker maar hij had binnen no time door dat Van Houten er achter zat, en is ons direct te hulp geschoten. Dus we staan bij hem in het krijt.'' Glimlachend kijk ik haar aan als ze het vakantie idee oppert, Ze is zo lief voor ons dat waardeer ik enorm. '' Dat lijkt mij een fantastisch idee, Wat vind jij?'' Ik kijk even naar Tom die de hele tijd al verdacht stil is geweest.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 34 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za maa 10, 2018 7:34 pm

Tom

''Dat lijkt me een prima idee. '' Ik vind het wel even lekker om weg te gaan en dingen uit te praten. Er is nog zoveel onzeker over onze toekomst...als er al een toekomst is. Ik denk dat het tijd is om te weten waar we aan toe zijn...


SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 34 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za maa 10, 2018 7:39 pm

Sam

We dachten allebei hetzelfde, die vakantie is het laatste redmiddel om te kijken of onze relatie nog wel een toekomst heeft. '' Heb jij suggesties June? We zijn al in een aantal landen geweest'' Ergens waar het rustig is zou fijn zijn zonder al te veel toeristen. Een onbewoond eiland als het zou moeten.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 34 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za maa 10, 2018 7:47 pm

June

Ik glimlach en klap enthousiast in mijn handen als ze het allebei met me eens zijn. ''Hmmm. '' merk ik nadenkend op. '' Malediven? Key West? Of pak voor de lol eens een Afrikaans land, waar er nog niet zoveel toerisme is. ''

Tom

''Maar wel erg veel zon, June. '' merk ik droogjes op. Vampieren en zon gaan niet zo geweldig samen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 34 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za maa 10, 2018 7:53 pm

Sam

'' Waar zou jij graag heen willen?'' Vraag ik aan Tom. Een land met volop zon was niet echt de meest ideale bestemming. En de bedoeling van deze reis is dat we er samen van kunnen genieten, en dat gaat niet als een van ons wordt verbrand door de zon.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 34 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za maa 10, 2018 8:02 pm

Tom

''Het maakt me geen donder uit, zolang er niet teveel zon is en ik met jou ben. '' merk ik op en glimlach even. ''Kies jij maar. '' Ik heb alle tijd om de wereld over te reizen, zij niet.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 34 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za maa 10, 2018 8:09 pm

Sam

'' Wat dacht je van Zwitserland?'' Ik was er nog nooit geweest maar altijd goede verhalen gehoord over de prachtige natuur. June was helemaal in haar nopjes als vakantie planner en iets zei mij dat ze stiekem al een heel plan bedacht had.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 34 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za maa 10, 2018 8:12 pm

June

You got me. Ik glimlach en sta op, om vervolgens terug te komen met een tasje, waar alle reisdocumenten in zitten. '' Ik had al zoiets in gedachten. Het is maar goed dat jij je baan opgezegd hebt. '' merk ik op en richt mijn ogen op Sam ''en dat ik voor jóú'' ik richt mijn lichte ogen daarna op Tom '' vrij gevraagd heb.'' Ik overhandig de tas aan Sam. ''Veel plezier. '' merk ik glimlachend op.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 34 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za maa 10, 2018 8:17 pm

Sam

'' Dankjewel'' Ik nam het tasje aan en omhelsde haar kort. Ze had echt overal aan gedacht. '' Zullen we dan maar bij jou thuis je koffer in gaan pakken?'' En ik keek even naar June '' Of ga je ons nu vertellen dat je dat ook al geregeld heb?'' zeg ik lachend.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 34 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za maa 10, 2018 8:21 pm

June

Ik lach kort om haar opmerking. '' Nee, sorry. Ik kan moeilijk beslissen wat jullie aan gaan doen. Maar de rest is allemaal geregeld. '' en knipoog even. '' Laat hem heel, wil je? '' merk ik op terwijl ik Demetri een por geef. Opstaan ouwe, we gaan naar huis. Leave the lovebirds alone.

Tom

''Laten we dat maar doen. '' merk ik op en sta op.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 34 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za maa 10, 2018 8:25 pm

Sam

Ik laat June en Demetri uit en bedank beide nogmaals voor de hulp, zelfs Demetri was ik dankbaar voor vandaag. Als die twee de deur uit zijn loop ik naar de slaapkamer om daar mijn koffer in te pakken. Stiekem was ik een klein beetje zenuwachtig voor deze reis. Stel nou dat dit echt onze laatste keer zou zijn?

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 34 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za maa 10, 2018 8:26 pm

Tom

Ik ben te diep in mijn eigen gedachten verzonken om echt blij te zijn met June en Demetri's vrijgevige cadeau. Ik weet niet zo goed wat ik met deze situatie aan moet. Ik loop Sam's appartement rond om al haar spullen te verzamelen en leg deze op bed bij haar koffer neer.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 34 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za maa 10, 2018 8:30 pm

Sam

Tom daarin tegen lijkt ergens anders te zijn met zijn gedachten. '' Als je niet wilt mag je dat eerlijk zeggen'' zeg ik tegen hem als hij met een aantal van mijn spullen de kamer in komt gelopen. ik zucht en ga op bed zitten terwijl ik hem met mijn ogen volg. '' Ik begrijp het heus wel als je er vanaf ziet, gezien de huidige omstandigheden''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 34 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo maa 11, 2018 5:42 pm

Tom

Ik kijk op als Sam tegen me praat en schud mijn hoofd. '' Neenee, het zit wel goed. '' merk ik naar haar op terwijl we samen verder haar koffer inpakken. Als we alles hebben, rijden we naar mijn huis, zodat ik ook mijn spullen kan pakken. Ik kijk niet op om met haar samen te zijn of op vakantie te gaan, integendeel, dat vind ik heerlijk. Waar ik wel tegenop kijk is de gesprekken die gaan volgen, onze toekomst die aan een zijden draadje hangt. Ik gooi mijn koffer op bed en maak hem open, waarna ik in een paar flitsen alles ingepakt heb.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 34 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo maa 11, 2018 5:50 pm

Sam
.
Nog geen uur later zijn we onderweg naar het vliegveld van Miami. Ik bekijk ondertussen de brochures over Zwitserland die we van June hebben mee gekregen. Ze heeft een prachtige chalet voor ons gehuurd midden in de bergen, met alles er op en er aan. Sauna, jacuzzi, groot balkon waar vanaf je uitkeek over de prachtige vallei. Toch merkt ik aan Tom dat het hem niet lekker zat '' Hè we vinden samen wel een oplossing''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 34 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo maa 11, 2018 5:55 pm

Tom

Ik zit achter het stuur en ondanks dat het druk is op de weg, heb ik er aardig de vaart in. Ik leg mijn rechterhand even op Sams bovenbeen als antwoord terwijl mijn ogen voor me op de weg blijven hangen en knik even. Voordat we weg zijn gegaan, ben ik nog even snel gaan jagen, iets wat wel nodig is als ik in een vliegtuig ga hangen met mensen om me heen voor meer dan 12 uur lang. Ik zit tjokvol bloed, wat mijn donkere ogen doen oplichten en mijn normaal bleke uiterlijk net iets meer kleur geeft. Het is net iets minder onmenselijk, ondanks mijn perfecte gelaatstrekken en mijn nog steeds en altijd koele aanraking. ''Is het wat? '' Vraag ik als Sam de brochures die June ons heeft meegegeven, zit te lezen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 34 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo maa 11, 2018 6:07 pm

Sam

'' Het ziet er veelbelovend uit'' en ik houd een van de brochures schuin voor hem zodat hij toch een beetje kan kijken. '' Nu maar hopen dat we niet in een bezemkast worden gestopt'' zeg ik lachend. Op het vliegveld was het gelukkig niet heel erg druk en konden we zo overal door lopen. Als we door de douane zijn geweest is het nog een klein uurtje wachten voordat we mogen boarden. '' Koffie?'' ik wenk naar de starbucks die een stukje verder op zit.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 34 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo maa 11, 2018 6:10 pm

Tom

Ik richt mijn ogen kort op de brochure en trek een mondhoek omhoog tot een halve glimlach. '' June kennende zullen we tot op ons bot verwend worden, het ziet er prima uit. '' En ook dit keer trapt de security in mijn fake paspoort en kunnen we rustig doorlopen. ''Lekker. '' merk ik op en als ze weg wil lopen om het te halen en te betalen, houd ik haar tegen. '' Net zoals onze eerste keer, vind je ook niet? '' merk ik met een glimlach naar haar op en knipoog even, waarna ik wegloop en Sam's favoriet haal en een bak bruin geluk voor mezelf haal. Ik overhandig haar de beker en sla een arm om haar heen, waarna ik een kus op haar slaap druk. Ik richt mijn relatief lichte bruine ogen even op een jongeman die het waagt om een blik op Sam te wagen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 34 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo maa 11, 2018 6:18 pm

Sam

Met een glimlach kijk ik hem na en schud lichtjes mijn hoofd, hij wist het dus nog. Onze eerste ontmoeting een paar jaar geleden. Ik was te laat voor mijn werk maar moest echt nog even koffie halen. En daar stond hij ineens voor mijn neus in zijn totale perfectie. '' Dankje'' Ik nam de beker aan en sloeg ook een arm om hem heen. '' Vond je dat hij te lang stond te kijken'' plaag ik hem even. Ik weet inmiddels dat hij een tikkeltje jaloers aangelegd is en het totaal niet kan waarderen als er andere mannen ook maar naar mij proberen te kijken.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 34 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo maa 11, 2018 6:22 pm

Tom

Ik weet alles nog. Hoe kan ik onze eerste ontmoeting nou vergeten. ''Hij moet inderdaad zijn vieze gedachtegang voor zich houden anders trek ik zijn ogen uit zijn schedel. '' merk ik wat droogjes op terwijl ik een slok van mijn koffie neem en mijn blik over de voorbij lopende mensen laat gaan. Je hebt ze echt in alle soorten en maten... ''Wil je nog langs wat winkeltjes?''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 34 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 34 van 43 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 38 ... 43  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum