Rpgspel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The RolePlayingGame

2 plaatsers

Pagina 18 van 43 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 30 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 18 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za jan 30, 2016 8:40 pm

Tom

Een "chickflick" zoals Sam het noemt, is inderdaad niets voor mij. Dan is een thriller toch meer mijn smaak. Ik kijk naar het scherm als de film begint.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 18 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel wo feb 24, 2016 5:57 pm

Sam

De film was precies zoals we verwacht hadden. Ontzettend spannend met een steengoede verhaallijn. Na afloop van de film besluiten we nog ergens op een terrasje van het avond zonnetje te gaan genieten onder het genot van een drankje. Tenminste ik dan.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 18 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper wo feb 24, 2016 8:59 pm

Tom

Ik vind het altijd gezellig om met Sam ergens heen te gaan. Ondanks dat ze mijn vriendin is, is ze een gezellige meid die makkelijk kletst. Ze verzet mijn duistere gedachten en maakt een saaie hedendaagse dag, ineens erg interessant. Dat komt omdat ze soms een hele andere kijk en mening heeft over dingen en dat vind ik leuk om te horen. Verfrissend. Gelukkig kan ik goed tegen een alcoholisch drankje, dus dat scheelt. Kan ik rustig met haar meedrinken. Ik staar even naar de ondergaande zon en dan weer naar haar.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 18 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel wo feb 24, 2016 9:20 pm

Sam

Genietend van het drankje babbel ik wat driftig over mijn vriendin in Californië die op het punt staat om voor de 3e keer in het huwelijksbootje te stappen. Dat heeft er voor gezorgd dat ik een afkeer op het huwelijk heb gekregen, het heeft toch geen meerwaarde. " Tom alsjeblieft als ik ooit over trouwen begin, herinner mij da hier aan'' Zei ik lachend en keek hem even aan waarna ik plagerig mijn tong uit stak.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 18 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do feb 25, 2016 6:31 am

Tom

Ik glimlach even om haar eigenwijze opmerking. "Ja die huwelijken van tegenwoordig... Die betekenen niets meer. " dat was wel vroeger wel anders. Vroeger werd de vrouw bijna altijd uitgehuwelijkt aan de man en werd er verwacht dat de vrouw voor altijd trouw aan hem zou blijven, ongeacht wat de situatie was. Deed je niet, ging je publiekelijk aan de schandpal of werd je gestraft, wat wel eens kon eindigen in een steniging en de onherroepelijke dood. Nu hoeft het van mij allemaal zo drastisch en dramatisch niet, maar noem me ouderwets, ik vind wel dat je trouw aan elkaar moet blijven, zeker als je een relatie hebt. Daar hoef je niet eens voor getrouwd te zijn." Merk ik zacht op. Het is verrassend om te horen hoe de hedendaagse mens daar over denkt. Toch wel heel anders ben ik achter gekomen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 18 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo feb 28, 2016 6:23 pm

Sam

" True'' merkte ik even op vreemd gaan was bij mij echt een no go. Je kon een hoop flikken en dat zal ik dan ook wel vergeven maar als ik bedonderd zou worden is het gat van de deur erg dichtbij. " Ben jij niet bang dat ik vreemd zou gaan? Mocht ik iemand anders ontmoeten?'' ik kon namelijk erg goed begrijpen dat hij die angst had aangezien onze situatie niet normaal was.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 18 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo feb 28, 2016 7:42 pm

Tom

Ik kijk haar even aan op het moment dat ze die vraag stelt. "Bang?" "Hm, misschien. Dat is misschien mijn nog menselijke jaloersigheid op het moment dat een andere man naar mijn vrouwelijk schoon kijkt." Merk ik grinnikend op. "Maar echt bang, nee. Voordat je uberhaupt nadenkt om vreemd te gaan, weet ik het al." Ik tik met mijn vingers tegen mijn slaap aan.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 18 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma feb 29, 2016 6:52 pm

Sam

Ik lach even kort. Een jaloerse Tom dat wil ik wel eens zien. Maar hij had gelijk, ik zou niet eens de mogelijkheid hebben om er überhaupt over na te denken. Rustig dronk ik mijn drankje op. " Zullen we zo richting huis gaan?'' stelde ik voor en wenkte een ober voor de rekening.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 18 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma feb 29, 2016 7:01 pm

Tom

"Dat lijkt me een goed plan. Je moet op tijd naar bed." Merk ik plagerig op. Ik betaal de rekening en wuif Sams protesten weg.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 18 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma feb 29, 2016 7:06 pm

Sam

Ik kon er slecht tegen dat hij perse de galante man moest zijn. Ik wilde ook eens een etentje of uitje betalen. " Dat komt je duur te staan Kaulitz'' zei ik lachend en liep met hem mee naar de auto.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 18 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma feb 29, 2016 7:07 pm

Tom

"Is dat zo?" Vraag ik grinnikend en open het portier van de auto en help haar zeer galant met instappen. Als ze zit ga ik naast haar zitten en trek het portier dicht.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 18 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma feb 29, 2016 7:14 pm

Sam

" Tom ik wil er een paar dagen tussenuit. Even weg van mijn werk, ze zon opzoeken. En ik heb mijn vader al een tijdje niet gezien, ga je mee?'' vroeg ik en keek zijn kant op.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 18 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma feb 29, 2016 7:17 pm

Tom

"Naar Italie?" Vraag ik nieuwsgierig terwijl we naar Sams appartement rijden. Eenmaal daar aangekomen parkeren we de auto en gaan we naar binnen. "Ik ga graag mee. " merk ik glimlachend op. "Je vader heb ik nog niet ontmoet."

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 18 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma feb 29, 2016 7:21 pm

Sam

" Dus je gaat mee?'' riep ik blij verrast en vloog hem bijna om de hals. Binnen trok ik mijn jas en schoenen uit. " Papa woont in ons oude huis voordat we hier naar Miami kwamen, hij heeft het wel helemaal gerenoveerd. Hij vond het zonde om de oude elementen verloren te laten gaan. In de keuken trok ik nog een fles rode wijn open en schonk twee glazen in.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 18 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma feb 29, 2016 7:29 pm

Tom

Ik glimlach even als Sam me blij verrast om de hals vliegt en druk een kus op haar lippen. "Ik ga mee." Ik heb hun oude huis gezien. Sam heeft het me laten zien. Het was prachtig, maar in verval. Ik ben blij om te horen dat Sams vader het heeft opgeknapt en er zelfs weer in woont. Ik ben benieuwd hoe het geworden is.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 18 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma feb 29, 2016 7:33 pm

Sam

Met de glazen wijn in mijn handen loop ik terug de woonkamer in en geef hem een glas. " je zal papa geweldig vinden'' en plof in de bank neer. '' Hij heeft een passie voorkoken en wijn. hij heeft sinds een aantal jaren zijn eigen wijngaard.'' Vertelde ik en kreeg een brede glimlach op mijn gezicht aan de gedachten van thuis. Na de dood van mijn moeder is er veel veranderd zo ook mijn vader. Maar sinds hij weer in Italië is gaan wonen is hij weer de vader geworden die ik ken.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 18 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma feb 29, 2016 7:39 pm

Tom

Ik glimlach om haar vreugde. Het is goed om haar vrolijk te zien. De vraag is alleen of Samantha's vader mij ook zo geweldig zal vinden. Ik neem een slokje wijn en verdiep mezelf even in dit aankomend hoofdstuk.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 18 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma feb 29, 2016 7:43 pm

Sam

Ik kon aan zijn gezicht aflezen dat hij ergens mee zat '' Hè als je ergens mee zit kan je dat altijd met mij bespreken'' zei ik lief en klom bij hem op schoot " Vertel eens, wat gaat er nu allemaal in dat hoofd van jou om'' Met mijn vingers streek ik door zijn haren heen en keek hem even aan.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 18 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma feb 29, 2016 7:53 pm

Tom

Ik sla mijn armen om haar heen en kijk haar even diep in haar ogen aan. "Ik weet niet of je vader mij wel zo leuk vind." Geef ik na een tijdje toe.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 18 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma feb 29, 2016 7:57 pm

Sam

" Nee joh niet zo raar doen. Papa zal jou juist geweldig vinden. Waarom zou hij jou niet leuk vinden? Geef mij een goede reden?'' en ik keek hem even vragend aan. " Ik kan er niet een bedenken'' Snel drukte ik een kus op zijn lippen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 18 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma feb 29, 2016 8:24 pm

Tom

"Hmmm... Laat me denken. Omdat ik een 800 jaar oude dode vanpier bent die met zijn dochter aan loopt te pappen?" Merk ik droogjes op.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 18 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma feb 29, 2016 8:26 pm

Sam

'' Ja en dat is een detail wat we hem niet gaan vertellen'' zei ik lachend en trok hem kussend van zijn stoel af. " Mijn vader hoeft namelijk niet alles te weten'' speels trok ik een wenkbrauw op.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 18 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma feb 29, 2016 8:29 pm

Tom

"Ouders hebben daar helaas een neus voor, blijkt. Maaf ik zal mijn best doen zo menselijk mogelijk over te komen." Ik houd haar zoenen telkens even vast. Wat kan die meid ook lekker plagen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 18 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma maa 14, 2016 7:05 pm

Sam

" Het komt heus wel goed, ik had in eerste instantie ook niet door dat je niet helemaal normaal was'' plaagde ik wat. " maar voor nu hoeft papa hier niets van te weten'' kort greens ik en ging schrijlings op zijn schoot zitten.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 18 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma maa 14, 2016 7:11 pm

Tom

''Haha, dan is het goed. Als het maar niet opvalt, dan is het goed. '' Ik kijk haar aan en druk een zachte kus op haar lippen. '' Dan wil ik wel je vader ontmoeten. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 18 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 18 van 43 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 30 ... 43  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum