Rpgspel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The RolePlayingGame

2 plaatsers

Pagina 21 van 43 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 32 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo mei 15, 2016 7:37 pm

Sam

Tom had alles zo snel bij elkaar geraapt dat ik in eerste instantie niet eens door had wat er precies gaande was. Boven belande ik weer op mijn rug, ik kon dan wel geen kant op. Maar dat betekende niet dat ik onderdanig ging worden. In een tel trok ik letterlijk hem de kleding van zijn lijf.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo mei 15, 2016 7:41 pm

Tom

Gingen we nu ineens praatjes krijgen... Dat is dus even helemaal niet de bedoeling en al he-le-maal niet de planning. Zodra ze mijn shirt uitgerukt heeft, draai ik haar meedogenloos op haar buik, grijp haar handen bij elkaar met mijn linkerhand, neem haar en met mijn rechterhand duw ik haar gezicht wat naar achteren. ''Foei. '' fluister ik zacht in haar oor. De baas willen spelen... Not today my lady, not today.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo mei 15, 2016 7:48 pm

Sam

Tegen stribbelen had geen nut daar was hij simpelweg te sterk voor. Het gefluister in mijn oor bezorgde een rilling over mijn rug. Hij was ruw en ongeremd. Alsof alle opgekropte energie zich nu ontlaadde. Mijn hart gaat als een gek te keer, net zoals mijn ademhaling. Bij iedere stoot moet ik naar adem happen gepaard met een kreun.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo mei 15, 2016 7:54 pm

Tom

Ik ben nog heel voorzichtig met haar. Ondanks dat ik ontzettend liefdevol kan zijn en ook ben, ben en blijf ik een vampier. Je wilt niet weten hoe zo'n stel tekeer gaat. Hele huizen gaan plat. Dan doe ik het nu nog heel erg rustig aan. Ik druk zachte kussen in haar nek en verlaag mijn tempo een beetje. Nog een voordeel, ik hoef niet rustig aan te doen, ik kan haar net zo lang nemen op het tempo die ik wil. Ze heeft dan echt een hele slechte aan mij.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo mei 15, 2016 8:08 pm

Sam

Ondanks het feit dat Tom nooit eerder zo dominant in bed was geweest, kon ik hier best aan wennen. Met mijn handen greep ik het dekbed vast en trok er hard aan. Hij wist precies mijn erogene zones te bespelen. Mijn hals was een van mijn zwakke plekken.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo mei 15, 2016 8:25 pm

Tom

Normaal ben ik ook niet echt het dominante typetje: ik houd meer van zorgzaam en echte liefde, maar dit is een welkome afwisseling. Zolang het met respect van beide kanten gaat, vind ik het goed en aan haar gekreun te horen, zij ook.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo mei 15, 2016 8:31 pm

Sam

Ook al genoot ik hier intens van kon ik het niet laten om toch te proberen bovenop te komen. Hij ging zo op in zijn moment dat ik mijn kans schoon zag en ons beide om draaide. Schrijlings ging ik op hem zitten als een cowgirl op haar paard. Ritmatisch bewoog ik mijn heupen heen en weer. Met mijn vingers cirkelde ik teasend over zijn borst.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo mei 15, 2016 8:36 pm

Tom

Ze kan het echt niet laten he... Goed, laat ik haar even haar momentje gunnen. Bovendien is het uitzicht totaal niet verkeerd. Ik kijk haar diep aan in haar ogen en glijd met mijn handen over haar borst.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo mei 15, 2016 8:40 pm

Sam

Onderdanig stond niet in mijn woordenboek en dat ging er nooit in staan ook. Zijn koele handen waren een verademing voor mijn inmiddels gloeiend hete lichaam. Mijn haren veegde ik naar een kant van mijn hals. Zijn blik houd ik vast en buig naar voren om vervolgens met mijn tong langs de contouren van zijn lippen te strijken.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo mei 15, 2016 8:41 pm

Tom

Ze maakt me helemaal gek. Ik zou haar liefst nog uren willen nemen, godverdomme. Ik druk een gewillige kus op haar lippen en kreun even zacht als ze zich weer over mijn lid laat zakken.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo mei 15, 2016 8:46 pm

Sam

Een tevreden grijns verschijnt kort op mijn gezicht bij de respons van zijn lichaam. De kus onderbreek ik door op zijn onderlip te bijten en er aan te trekken. Met mijn handen zet ik mij af op zijn borst en met mijn heupen berijd ik zijn lid. Onder mij heb ik het uitzicht van een vampier die het allemaal even niet meer weet waar hij het zoeken moet.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo mei 15, 2016 9:04 pm

Tom

"Oh Sam." Merk ik zacht op. Ik sluit mijn ogen even. Dit is lang geleden en iets waar we beide hard aan toe waren. Wat een uitzicht.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo mei 15, 2016 9:10 pm

Sam

Hem zo mijn naam bijna smekend uit horen spreken moedigde mijn libido flink aan. We hadden de laatste periode flink langs elkaar heen geleefd. En als we dan eindelijk eens intiem waren met elkaar was er altijd wel iets of iemand die ons onderbrak. Dit was de manier om onze weg naar elkaar terug te vinden. Met een hand trek ik zijn bovenlichaam naar mij toe, waardoor we op gelijke hoogte zaten. Mijn lichaam bereed hem nog steeds op verschillende ritmes. Met een hand strijk ik door zijn heerlijke warrige haren terwijl de andere op zijn bordt rust.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo mei 15, 2016 9:19 pm

Tom

''Ik zou je zo nog wel uren kunnen nemen. '' fluister ik in haar oor. En het stoom komt er nu al vanaf. Kan je nagaan. Straks hebben we nog een plamuurmes nodig. Ik druk een lange kus op haar lippen en sidder even.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo mei 15, 2016 9:29 pm

Sam

Ik glimlach vermaakt " Daar zou ik niets op tegen hebben'' fluisterde ik terug. Mijn huid was klam van de inspanning, zelfs de haren in mijn nek begonnen nu nat te worden. De ramen van de kamer waren al aardig beslagen. In het italiaans fluisterde ik wat ophitsende woorden in zijn oor met een zwoele ondertoon ,waarna ik een een intense kus op zijn lippen druk. Mijn nagels maken lichte krassen over zijn rug.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo mei 15, 2016 9:31 pm

Tom

''Je zou een week niet meer kunnen lopen. '' merk ik op met een grijns en druk een kus op haar sleutelbeen, waarna ik ons weer soepel om draai. Ik was nog helemaal niet klaar met jou. Ik begin vanaf haar nek zachte kussen naar beneden te drukken.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo mei 15, 2016 9:36 pm

Sam

Een gewillige kreun verliet mijn keel. Ik kon mij eerlijk gezegd niet heugen dat we het samen zo goed hebben gedaan. Zijn lippen lieten een verkoelend pad achter op mijn gloeiend hete huid. Mijn handen wrijven door zijn haren heen. Inmiddels kon het gehele huis waarschijnlijk horen dat wij alvast aan het oefenen waren voor gezinsuitbreiding. Althans dat zal Agnetha wel denken.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo mei 15, 2016 9:38 pm

Tom

Geloof me maar dat ze niets horen... Daar zorg ik wel voor. Tijdens de seks ben ik erg gesteld op mijn privacy. Ik ben erg allergisch geworden voor mensen die ons zomaar storen tijdens dit heuglijke moment. Nadat ik haar prachtige lichaam heb verkend, neem ik haar weer.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo mei 15, 2016 9:44 pm

Sam

Mijn benen sla ik om zijn lichaam heen waardoor hij nog dichter tegen mij aangedrukt zat. Met twee handen grijp ik het kussen boven mijn hoofd vast. Zachtjes kreun in zijn naam en hap naar adem als hij mijn lichaam weer binnentreed.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo mei 15, 2016 9:53 pm

Tom

Ik begin te lachen als Sam naar adem hapt. Tja... Op sommige momenten ben ik blij dat ik geen vrouw ben. Sorry love. Met ritmische bewegingen neem ik haar tot ze bijna op haar hoogtepunt is.... en ik stop. Had ik gezegd dat ik klaar met jou was? Nee.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di mei 17, 2016 7:43 pm

Sam

Nog even en dan was ik tot het hoogtepunt bereikt, totdat hij abrupt stopte. Wat seksueel gefrustreerd keek ik hem aan. " Hé'' protesteerde ik even maar zag al aan zijn blik dat meneer nog iets in zijn schild voerde.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di mei 17, 2016 7:45 pm

Tom

Ik begin te lachen als Sam begint te protesteren. Rustig zet ik mezelf weer in beweging en breng mijn gezicht dichter naar haar oor. "Wachtwoord?" Vraag ik fluisterend.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di mei 17, 2016 7:50 pm

Sam

Wat verbijsterd kijk ik hem aan. Moest ik nu echt daadwerkelijk gaan smeken om tot mijn orgasme te komen? Heel veel tijd om hier verder over na te denken had ik niet aangezien mijn lichaam reageerde op zijn bewegingen. Het gevoel in mijn onderbuik nam weer toe, net zoals mijn ademhaling en hartslag. " Ik zal jou eens laten smeken'' Zei ik tactisch gevolgd door een uitdagende blik.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di mei 17, 2016 7:53 pm

Tom

Hmmm... Misschien. "Try me." Ik staar haar aan. Nou..? Ik wacht? Alles aan mij daagt haar uit, probeert haar op de kast te jagen. De opgewonden plagerige blik in mijn ogen, mijn stem, de bewegingen die ik maak. Poele poele.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel wo mei 18, 2016 7:46 pm

HET IS GEEN EENDJE X'D

Sam

Ik mag dan wel gen vampier zijn met super power maar een uitdaging ging ik niet uit de weg. Ik draaide ons om waardoor ik boven hem hing. Ik begon met kleine kusjes in zijn hals die veranderde ik kleine bijtjes in zijn huid op weg naar beneden. Bij het 'centrale' punt sloeg ik mijn slag en begon met de countdown.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 43 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 32 ... 43  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum