Rpgspel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The RolePlayingGame

2 plaatsers

Pagina 3 van 43 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 23 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 3 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel wo jun 17, 2015 8:59 pm

Sam

Zachtjes trek ik zijn handen van mijn gezicht af '' Sorry, ik wilde je geen pijn doen'' fluisterde ik terug en keek hem kort aan. Ik had het kunnen weten maar dat hij er zo panisch van werd had ik weer niet verwacht. Verzachtend drukte ik een kus op zn lippen " Vriendjes?'' prevelde ik wat zachtjes en trok een pruillipje.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 3 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper wo jun 17, 2015 9:06 pm

Tom

Ik schud zachtjes mijn hoofd en glimlach kort als Sam het direct goed probeert te maken. "Het geeft niet, je kon het niet weten. Met jou wil ik altijd vrienden worden." En nog wel meer, ondanks dat dat tegen alle principes van een vampier zijn in gaat. Ik houd de kus even vast en kijk haar dan weer aan. "Vind... je het niet eng of vervelend als ik je in je nek kus?" Ik zou haar gedachtes kunnen lezen om het antwoord probleemloos te kunnen krijgen, maar heb beloofd dat niet te doen, dus doe ik dat ook niet en vraag ik het gewoon maar.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 3 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel wo jun 17, 2015 9:12 pm

Sam

Behendig klim ik achter hem vandaan en beland schrijlings op zijn schoot met mijn handen in zijn nek. " Nee hoor totaal niet.'' antwoord ik simpel en haalde kort mijn schouders op " Waarom zou ik dat eng moeten vinden? Ik vertrouw op jou''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 3 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper wo jun 17, 2015 9:16 pm

Tom

Ik leg mijn handen tegen haar heupen aan als ze op schoot komt zitten en haal even mijn schouders op. "Nee gewoon, om wat ik ben, wat ik 'eet en trek in heb zegmaar.' " niet dat ik haar ooit wat aan zal doen, dat nooit. "Maar ik ben heel blij om te horen dat je me vertrouwt." Merk ik met een korte glimlach op.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 3 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel wo jun 17, 2015 9:19 pm

Sam

" Daar heb ik me werkelijk nog geen seconde druk om gemaakt, Als ik al geen vertrouwen in jou heb in wie dan nog wel?'' en keek hem even aan. " En daarbij ik kom bijna dagelijks met monsters in aanmerking, en ik kan je verzekeren jij komt niet eens daarbij in de buurt.'' een lieve glimlach volgde.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 3 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do jun 18, 2015 5:11 am

Tom

Oh lieve Sam... Ze weet half niet waar ze over praat, hoe wij daadwerkelijk zijn. Toch ben ik blij om te horen dat ze nog altijd in de goedheid van een persoon gelooft en ze personen niet direct over hun verleden beoordeelt, dat maakt het gewoon een stukje makkelijker. "Fijn" merk ik op en knik even om mijn antwoord kracht bij te zetten. Ik strijk met mijn koele vingers langs haar wang en bestudeer haar gezicht. Voor een mens is ze prachtig... Ze is echt prachtig, bijna volmaakt. En ze ruikt overheerlijk. Bij deze gedachtes creeer ik wat meer afstand tussen ons.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 3 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do jun 18, 2015 9:25 pm

sam

" je hebt honger hè? " merkte ik kort op toen hij wat meer afstand creëerde rissen tussen ons. Wat ook wel logisch was. " je mag best een personeelslid te pakken nemen hoor. Die blonde trol bijvoorbeeld... ik regel wel een alibi voor je" zei ik op een plagend toon.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 3 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do jun 18, 2015 9:30 pm

Tom

Honger... Haar bewoordingen zijn grappig. "Dorst." Verbeter ik haar en staar haar ongelovig aan. "Nooit." En zeker niet als zij in de buurt is... Ze is zich totaal niet bewust van de risico's van een jagende vampier dicht bij een mens in de buurt. Dat loopt altijd verkeerd af. Ik besluit me in te houden en draai haar om en druk haar zacht tegen mijn borst aan, zodat ze tegen me aan ligt. "Wees bewust van de risico's van een jagende vampier in de buurt. Dat word je dood." Merk ik waarschuwend op.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 3 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do jun 18, 2015 9:36 pm

Sam

Kennelijk nam hij het wel heel serieus " oké dan zorg ik er wel voor dan zorg ik er zelf wel voor om van die blonde trol af te komen . Misschien donder ik haar wel overboord" dacht ik hardop en keek hem grijnzend aan. Zo tegen hem aanliggen was totaal geen ongenoegen. In tegendeel zelfs h ik was nooit zo van het lichamelijk contact dus voor hem was dit vrij uniek.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 3 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di jun 23, 2015 1:32 pm

Tom

Ik schud even afkeurend mijn hoofd naar haar als ze zegt van de bediende af te willen. "Vrouwe Quartez, u bent helemaal niet jaloers van aard..." Mijmer ik hardop. "Als u jaloers zou moeten zien om de borsten die ik van haar gezien heb, zal ik u een klein geheimpje verklappen: Ik heb er al veel meer gezien." Daag ik haar uit. Soms ben ik wel een beetje van iemand op de kast jagen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 3 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di jun 23, 2015 1:39 pm

Sam

Snel pak ik een kussen van het bed af en geef hem daar een mep mee " Zulke informatie hoef ik niet te weten meneer Kaultitz'' zei ik lachend " Jij zult vast meer borsten gezien hebben dan ik boterhammen heb gegeten''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 3 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di jun 23, 2015 1:47 pm

Tom

Ik grijns even en vang het kussen zonder problemen op. "Daar mag je wel van uit gaan ja." En Sam heeft in haar leven heel wat boterhammen gegeten...en ik heel wat vrouwen naakt gezien en allemaal waren ze prachtig, niet volmaakt, maar wel prachtig, stuk voor stuk. Ze hielden allemaal van wat anders... Seks hebben is een interessant vraagstuk, als je het mij vraagt.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 3 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di jun 23, 2015 1:54 pm

Sam

Wat speels gromde ik toen hij het kussen zonder problemen opving nog voordat het hem raakte. " JA maar jij hebt een voorsprong van 800 jaar!'' zei ik lachend en streelde hem plagend over zijn onderbuik vlakbij de rand van zijn boxer.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 3 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di jun 23, 2015 2:00 pm

Tom

Ik haal nonchalant mijn schouders op. "Misschien..." En sluit mijn ogen kort als ze met haar hand over mijn onderbuik streelt. Je zou zeggen dat dit na 800 jaar wel gaat vervelen, maar dat doet het niet. Juist omdat wij voor gevoelens en aanrakingen heel gevoelig zijn, gaat het niet vervelen. Het maakt het juist heel, heel intens.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 3 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di jun 23, 2015 2:03 pm

Sam

" We varen trouwens weer richting huis. Morgen in de middag komen we weer in de haven aan. Leek me wel zo prettig voor jou" Hij had eerder aangegeven dat hij dorst kreeg en om het risico te verminderen hebben we koers naar huis gezet.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 3 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di jun 23, 2015 2:30 pm

Tom

Ik knik even met mijn ogen dicht. "Prettig." Merk ik met een korte glimlach op.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 3 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di jun 23, 2015 2:33 pm

Sam

Wat fronsend veeg ik een paar haren uit zijn gezicht " Hou je het nog wel vol tot die tijd?'' vraag ik wat bezorgd en kijk hem even aan. Het was voor mij moeilijk in te schatten tot hoe ver hij kon gaan met uitstellen van het jagen. En ik zou niet willen dat hij zichzelf volledig verliest. " Over die 800 jaar bestaan van jou hè. Ben jij eigenlijk ooit getrouwd geweest?''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 3 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di jun 23, 2015 2:38 pm

Tom

Ik open mijn ogen en kijk haar aan. "Ik zou het nog jaren vol kunnen houden, maar dat zou mijn bestaan er niet prettiger op maken." Merk ik op en vernauw mijn ogen even als ze weer over mijn verleden begint. Niet dat ik dat vervelend vind, maar ik vind het moeilijk. "Nee. Vroeger trouwden we jong, maar dat is er nooit van gekomen."

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 3 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di jun 23, 2015 2:43 pm

Sam

Begrijpend knikte ik " Nee dat wil ik je niet aandoen.'' En klom van het bed af heel gezellig was de sfeer niet echt op het moment. Wat afstand was misschien voor deze onderwerpen wat gepaster. " Oke, het had gekund natuurlijk.'' Niet dat ik er problemen mee zou hebben als het wel zo was geweest. Hij kwam nou eenmaal uit een ander tijdperk. " Ik moet trouwens nog wat dingen regelen voor mn werk, Als je me zoekt ik zit in de woonkamer'' En vertrok het slaapvertrek uit.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 3 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di jun 23, 2015 2:46 pm

Tom

Ik glimlach even. "Geen zorgen, Samantha." Het had inderdaad gekund... Ik knik even als ze wat werk gaat voorbereiden en klim ook van het bed af. Ik loop ook de woonkamer in en kijk even naar haar terwijl ze achter haar bureau zit. Ik ga achter haar staan en kijk even over haar schouder mee naar de stapel dossiers die op het bureau liggen. "Kan ik je ergens mee helpen?"

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 3 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di jun 23, 2015 2:49 pm

Sam

Zachtjes schud ik mijn hoofd " Nee, beroeps geheim'' zei ik met een glimlach '' en nee die informatie die hier in staat mag ik zelfs niet delen met mijn eeuwen oude vriend'' vulde ik het aan en opende een van de dossiers. Ik hield van mijn werk maar het nadeel was dat ik er nooit vanaf kwam. Altijd was er nog papierwerk dat afgemaakt moest worden, ook al had je het bureau verlaten.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 3 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di jun 23, 2015 3:03 pm

Tom

"Ik begrijp het." Merk ik rustig op. Ze moest eens weten... Wat ik allemaal weet en niet kan en mag zeggen. Ik loop van haar weg en ga tegenover haar op de bank zitten.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 3 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di jun 23, 2015 3:12 pm

Sam

Het was een hele stapel maar na ruim een uur legde ik de laatste weg. Gelukkig hoefde ik ze nu alleen maar even in te lezen en geen verslagen of aantekeningen bij te maken. Zodra het dossier op de stapel lag schoot ik achter mijn bureau vandaan en dook bovenop Tom die heerlijk niets vermoedens op de bank zat. " Hebbes'' zei ik lachend een plante een kus op zijn lippen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 3 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di jun 23, 2015 3:47 pm

Tom

Ik grinnik even kort als Sam achter haar bureau vandaan schiet en vang haar zonder problemen op. Een vampier verrassen... Not so much, but nice try. ''Bijna, lieveling. '' merk ik grinnikend op en houd de kus even vast.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 3 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di jun 23, 2015 3:52 pm

Sam

" Ooit komt er een dag en dan ben ik een keer sneller dan jij" murmelde ik tegen zijn lippen aan. Soms was het frustrerend om een vriend te hebben die altijd alles aan zag komen, dus een onverwachte stoei partij zat er voor ons niet in. En toch bleef ik volhouden.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 3 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 43 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 23 ... 43  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum