Rpgspel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The RolePlayingGame

2 plaatsers

Pagina 23 van 43 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 33 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di mei 24, 2016 5:58 pm

Sam

Al jaren lang haalde mijn familie hun producten bij dezelfde marktkooplieden, Zij kende mij dus al vanaf dat ik nog een klein meisje was. Het was dus niet te voorkomen dat overal waar we iets kochten er even uitgebreid gegroet moest worden met alle vragen van dien. De dames waren erg van Tom gecharmeerd en gaven hem de waarschuwing voorzichtig met mij te zijn. Want ruzie met een Italiaanse vrouw was wel het laatste wat je wilde als man zijnde. Na ruim 2 uurtjes hadden we alle benodigdheden en konden we weer op huis aan. De rest van de middag hadden we voor ons zelf. " Zullen we vanmiddag naar het strand gaan? ik ken een privé strandje''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di mei 24, 2016 6:00 pm

Tom

Het is een drukte van jewelste... Ruzie met Samantha wil ik zeker niet, ze is mijn alles en ik zal haar dan ook altijd met respect behandelen. Ik ben erg zuinig op haar. '' Dat lijkt me een goed idee. '' Sam heeft een ontzettend lieve familie, maar ze zijn erg aanwezig en druk. Een beetje rust is een welkome afwisseling.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di mei 24, 2016 6:07 pm

Sam

Thuis geven we de spullen af in de keuken. Aan heel Agnetha haar houding is te zien dat ze ons met nog een klusje op wilt zadelen. " NEE ECHT NIET'' roep ik al van te voren en sleur Tom mee naar boven de trap op mijn kamer in. " Geloof me het is voor je eigen best wil. Het is een super lieve vrouw maar ze zet je maar al te graag aan het werk'' zei ik lachend. Ik pakte wat spullen voor ons voor bij het strandje. Aan Tom merkte ik dat hem iets dwars zat " Als je iets dwars zit moet je dat met mij bespreken hè'' ik duwde hem op het rand van het bed en kroop bij hem op schoot zodat we elkaar recht aan konden kijken.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di mei 24, 2016 6:16 pm

Tom

Ik grinnik even kort om Sams reactie en kijk haar recht aan als ze vraagt wat er met me is. Ik ben inderdaad wat rustiger dan normaal, wat al heel rustig is. ''Op het strand. '' druk ik haar op het hart. Daar is het rustig en hebben we alle tijd en ruimte. We pakken onze spullen bijeen, kleden ons om in makkelijke kleding en niet veel later liggen we beide op een groot zonneterras, midden op het strand. Als Sam me alsnog vraagt wat er aan de hand was, kijk ik haar even aan. '' Over wat je gisteren zei... Het heeft me aan het denken gezet, meer niet. '' antwoord ik haar vraag.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di mei 24, 2016 6:21 pm

Sam

Het was hier heerlijk rustig geen mens te bekennen alleen wij tweetjes. " En waar heb je zowaar allemaal aan gedacht?'' Hier konden we rustig praten zonder dat iemand ons kon zien of horen. Ik draaide mij op mijn zij zodat ik hem goed aan kon kijken. Als je hem een beetje beter kende was aan alles van hem af te lezen dat er iets aan hem knaagde.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di mei 24, 2016 6:22 pm

Tom

Ik zucht eens diep en haal mijn schouders op, ten teken dat ik het eigenlijk niet zo goed weet. Maar ik weet het wel goed, ik spreek het alleen niet graag uit. '' Aan ons. Onze toekomst. '' merk ik wat zachter op.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di mei 24, 2016 6:24 pm

Sam

" Ja dat had ik al in de gaten, maar wat denk je nu precies?'' vroeg ik er op door. Ik zelf was erg direct en kon er nooit zo goed tegen als mensen er om heen draaide. Ook al begreep ik hem wel had ik toch liever dat hij straight to the point kwam.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di mei 24, 2016 6:29 pm

Tom

Ik vind het juist moeilijk om heel rechtuit te zijn. Het doet mensen zeer om direct op een harde manier de waarheid te vertellen. Ik houd het dan liever voor me. ''Dat ik niet weet hoe het gaat lopen. '' Als ik zie dat haar ogen van schrik vergroten, steek ik mijn hand even op, voordat ik een vuurdoop over me heen krijg. '' Het betekent niets, Samantha. Alleen datgene wat ik net gezegd heb, dat ik niet weet hoe het gaat lopen. Ik zal je absoluut niet van me weg houden, daar heb ik de kracht niet voor. Alleen als je het wilt, zal ik me van je verwijderen. ''
''Maar ik weet niet hoe lang ze dit nog gaan tolereren. Het is verboden. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di mei 24, 2016 7:21 pm

Sam

Ik stond inderdaad op het punt om uit mijn slof te schieten maar hield me in. Nu hij het zo uitlegde kon ik het beter begrijpen. " blijf dan nog maar een tijdje" zei ik zachtjes en cirkelde met mijn vingers rond in het zand. Ik was even vergeten dat de hogere machten nog steeds in onze nek hijgde. En dat was misschien wel zijn grootste angst. " zullen we er dan nog maar even extra van genieten" zei ik met een flauwe glimlach en stond op om richting het water te lopen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di mei 24, 2016 7:37 pm

Tom

Die uitbarsting komt later wel, ben ik bang. De magistraat zal vandaag of morgen toch de wet gaan handhaven en dan zullen we geen keuze meer hebben, wat dat betreft. Ik til haar moeiteloos op en vlieg met haar het water in, dat scheelt voor haar weer door het hete zand lopen. Ik laat haar rustig in het water zakken. Natuurlijk had ik haar in het water kunnen gooien, maar zo ben ik niet. Demetri wel, maar ik niet.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di mei 24, 2016 7:56 pm

Sam

Ik had kunnen weten dat hij mij niet op mijn eigen benen naar het wat zou laten lopen. In het water spring ik op zijn rug en druk een kus in zijn nek. " hou je nog een beetje van me?" Vroeg ik plagend

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di mei 24, 2016 8:01 pm

Tom

Ik pak haar benen vast als ze op mijn rug springt en grinnik even. "Voor altijd." Merk ik op en laat ons dan beide achterover vallen, zo het water in. Ach ja.. Ik houd wel van een beetje plagen. Voordat ze de dievenmoord stikt, trek ik haar alweer naar de oppervlakte en trek Sam tegen mijn koele lijf aan. Ik lach om haar lange haren die als slierten tegen haar hoofd geplakt zitten en veeg ze opzij.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di mei 24, 2016 8:10 pm

Sam

" oh ja heel charmant" protesteer ik even als we boven komen en ik de haren uit mijn gezicht veeg. Het water had een heerlijke verkoelende werking net zoals tom's koele lichaam. " ondanks ons kleine opstootje. Heb je het wel een beetje naar je zin?" Vroeg ik voorzichtig.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di mei 24, 2016 8:12 pm

Tom

"Staat je prima." Merk ik grinnikend op. Ik kijk haar aan en glimlach oprecht. "Absoluut. Je hebt een hele lieve en gastvrije familie. Ik ben blij dat ik ze heb leren kennen." Merk ik op en kijk haar aan.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di mei 24, 2016 8:17 pm

Sam

Ik lach even met hem mee " ik kan je verklappen dat ze helemaal weg van je zijn" zei lachend " Soraya mijn nichtje vroeg al of je niet toevallig een tweelingbroer had, dus je hebt je zorgen om niets gemaakt. Papa vind je de ideale schoonzoon en agnetha tja die spreekt voor zich" behendig spring ik bovenop hem met mijn benen om zijn middel geslagen en mijn armen om zijn nek.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper wo mei 25, 2016 4:42 am

Tom

Ik grinnik even en loop met Sam het water uit terwijl ze aan me vast hangt. "Dat is goed om te horen. Helaas heb ik geen tweelingbroer, maar Demetri is vrijgezel. Al zou ik daar je lieve zuster niet mee op willen schepen." Merk ik grinnikend op. Ik leg haar weer op het terras neer en ga naast haar liggen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel wo mei 25, 2016 3:20 pm

Sam

Ik grinnik even bij het horen dat Demetri nog vrijgezel is, waarom verbaasd mij dat totaal niet? "In dat geval moet ik je maar delen'' Zei ik plagend en draaide mij op mijn rug. " Soraya is vorige maand gedumpt door haar vriend Roberto. Ingeruild voor een jonger exemplaar. Sinds dien is ze wanhopig opzoek naar een nieuwe partner. Ook al denk ik dat ze eerder behoefte heeft aan een goede fuckbuddy'' Bij dat laatste moest ik even lachen. Soraya was ruim 6 jaar samen geweest dus die had een beetje moeite met alleen zijn.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do mei 26, 2016 5:15 am

Tom

"Ah." Dat verklaart inderdaad wel de wanhopige zoektocht. "In dat geval." Merk ik geamuseerd op. "Demetri schijnt een goede fuckbuddy te zijn." Ik rek me even uit en kijk haar aan. "Spijtig hoe ze behandeld is door haar ex. Zal ik even met hem gaan "praten"?"

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za mei 28, 2016 7:12 pm

Sam

Ik begin hard te lachen bij het horen van zijn opmerking over demetri. " nooit gedacht dat hij zo seksueel actief was" want ik moest er niet aan denken om met hem het bed te moeten delen. " maar vertel eens, hoe kom jij aan die informatie? Zelf ervaren misschien? " zei ik plagend en trok een wenkbrauw op.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za mei 28, 2016 7:17 pm

Tom

''Nee? Ik weet dat jullie niet zo goed door één deur kunnen, maar zeg zelf, hij heeft alles. En ik zeg dit als straight man zijnde. '' en kijk haar even geamuseerd aan. '' Hij heeft werkelijk alles geneukt waar een gat in zit. '' merk ik lachend op. ''En schijnt het goed te kunnen ook, heb ik in de wandelgangen gehoord. '' ''Hij heeft gewoon alles. Een goed uiterlijk, maakt makkelijk een praatje en als hij wilt, enorme charmes. Tsja, dan heb je een vrouw zo je bed in als je dat zou willen. Vrouwen zwichten voor hem met bosjes. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za mei 28, 2016 7:34 pm

Sam

Ik moest hem nageven dat Demetri inderdaad alles mee had zitten " als ik jou niet had dan zou ik het wel weten ja" niet dat het mijn voorkeur had en zijn karakter kon ik al helemaal niet uitstaan. " ik geloof zo dat andere vrouwen zo voor hem vallen" "en dat hij alles wat los en vast zit heeft gepakt geloof ik zo zonder enige twijfel" met een uitdagende grijns kijk even naar Tom. " zeg eens. Wat is de vreemdste plek waar jij het gedaan heb?"

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za mei 28, 2016 7:41 pm

Tom

Ja...Demetri weet wel hoe het allemaal werkt. ''Pfft, daar vraag je me wat. Ik ben niet zo heel avontuurlijk moet ik toegeven. Ik heb het wel eens in een hooiberg gedaan, op toiletten, op het strand... op een feest waar iedereen zo dronken was dat ze het toch niet meer zagen... '' merk ik heel droogjes op.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za mei 28, 2016 8:30 pm

Sam

Wat ongeloofwaardig keek ik hem aan." Op een feest?" Herhaalde ik vragend. En ik maar denken dat het zo een brave beschaafde jongen was. " valt me niet van je tegen Kaulitz" zei ik lachend.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za mei 28, 2016 8:35 pm

Tom

Ik grinnik even kort en haal nonchalant mijn schouders op. '' Echt, godkolere, we waren allemaal zo dronken als een tor. Bizar. Ik moet eerlijk bekennen dat het allemaal al even geleden is. Een eeuw ofzo. '' Ik kijk haar daarna aan. ''En jij? Je bent vast een braverik. '' merk ik droogjes op.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za mei 28, 2016 8:39 pm

Sam

Ik moest even lachen toen hij de situatie beschreef, ik kon me er wel iets bij voorstellen. Ik krabde even aan mijn hoofd " ja heel braaf...." en dacht even na over op welke plaatsen ik sex heb gehad. " de vreemdste plek waar ik het gedaan heb is dan toch wel op het bureau van mijn baas" zei ik uiteindelijk en wachtte zijn reactie af.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 23 van 43 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 33 ... 43  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum