Rpgspel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The RolePlayingGame

2 plaatsers

Pagina 41 van 43 Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42, 43  Volgende

Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 41 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di maa 20, 2018 6:54 pm

Sam

'' Ik moet ook wel eerlijk toegeven dat het stiekem best leuk was om mezelf zo te zien'' Of leuk de juiste omschrijving was wist ik niet zeker, maar het was minder erg dan ik had verwacht. '' Dan moeten we maar een nieuw reisje plannen als dit allemaal achter de rug is'' Een brede glimlach siert mijn gezicht en ik druk een kus op zijn lippen die ik een paar seconde aanhoud.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 41 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di maa 20, 2018 7:03 pm

Tom

Ik glimlach even kort. '' Demetri heeft ergens wel gelijk, er zitten niet alleen nadelen aan. De vraag is alleen of de voordelen tegen de nadelen opwegen. Daar zijn de meningen, zoals je weet, nogal over verdeeld. '' Ik houd haar kus ook even vast.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 41 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di maa 20, 2018 7:12 pm

Sam

'' Demetri ziet er alleen maar voordelen van, hij ziet me liever vandaag dan morgen veranderen'' grinnik ik kort. Het was nu alleen aan mij om alles tegen elkaar op te wegen om een juiste beslissing te kunnen maken. Als ons plan lukte kon ik gewoon mens blijven maar zo niet dan was het of vermoord worden door de magistraat of verder leven als vampier. En geen van beide hadden mijn voorkeur.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 41 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di maa 20, 2018 7:14 pm

Tom

''Demetri kan goed overdrijven ja. '' merk ik wat droogjes naar haar op en trek haar nog eens extra tegen me aan. Ik hoop ook maar dat ons plannetje lukt...Dat zal ons heel wat ellende besparen...

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 41 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di maa 20, 2018 7:31 pm

Sam

'' Heeft Demetri eigenlijk een vriendin?'' Vraag ik hardop, ik druk me zelf omhoog en kijk hem vragend aan. Niet dat ik me kon voorstellen dat er een vrouw rondliep die het ook maar enige tijd met hem uit zou houden. ''Of ge je mij nu vertellen dat hij hartstikke homo is en een huge crush op jou heeft?'' en bij de gedachten alleen al schoot ik in de lach.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 41 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di maa 20, 2018 7:34 pm

Tom

''Nee, Demetri is single. Hij houdt er niet van om zich te binden. '' Ik grijns even kort als hij vraagt of Demetri homo is. '' Demetri...ik wil niet zeggen dat hij homo is. Laten we eerder zeggen dat hij het met alles seks heeft (gehad) waar een gat in zit. Hij ontwikkelt zich graag op seksueel gebied en houdt ervan om dingen uit te proberen. Seks hebben met hetzelfde geslacht valt daar dus ook onder.'' merk ik droogjes op.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 41 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di maa 20, 2018 7:43 pm

Sam

Ik moest mijn best doen om mijn gezicht in een plooi te houden nu Tom dat gene bevestigde waar ik zojuist een grapje over maakte. '' Oké die zag ik niet helemaal aankomen, maar hij moet natuurlijk doen waar hij zich goed bij voelt'' Zolang hij maar van Tom af bleef vind ik alles prima. Verder ben ik totaal niet jaloers aangelegd.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 41 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di maa 20, 2018 7:45 pm

Tom

Ik grinnik even kort. '' Demetri is alles behalve heilig. Als je tips en tricks wil, kun je beter naar hem gaan dan naar mij. '' merk ik droogjes op. Ik lach even zacht om haar gedachten. ''Maak je geen zorgen, aan mij heeft hij nooit gezeten. Hij is niet het type die iemand dwingt ofzo, hij doet het alleen graag. '' x'D

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 41 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di maa 20, 2018 7:50 pm

Sam

Lachend schud ik mijn hoofd en probeer verder niet te veel na te denken over Demetri zijn seksuele voorkeuren. Ik trek vragend een wenkbrauw op als hij zegt dat ik voor tips en tricks bij Demetri moet zijn '' Oh wil je daar mee insinueren dat ik bijles nodig heb Meneer Kaulitz?'' Ik schoof een stukje bij hem vandaan en sloeg mijn armen over elkaar en draai mijn hoofd weg. Ik was verre van serieus maar twijfelde toch wel even aan mijn eigen kunnen...

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 41 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di maa 20, 2018 7:51 pm

Tom

Ik trek haar direct terug tegen me aan. '' Helemaal niet. '' sus ik haar. ''Alleen mocht je je geest willen verrijken, die dingen beter bij hem kunt vragen dan bij mij. '' merk ik grinnikend op.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 41 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di maa 20, 2018 8:01 pm

Sam

'' Alhoewel we wel bijles kunnen gebruiken, aangezien we iedere keer gestoord worden door wie dan ook'' zeg ik lachend en laat me weer tegen hem aanzakken. '' We zijn bijna vergeten hoe het eigenlijk moet, dus bij nader inzien kan ik je misschien maar beter wel even uitlenen aan Demetri'' Plaag ik hem

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 41 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di maa 20, 2018 8:03 pm

Tom

Ik grinnik even om haar opmerking. '' Het wordt ons inderdaad niet gegund. En nee dankje, ik sla liever over. '' Dat zijn dingen die ik niet uit wil proberen x'D. Ik haal eens diep adem en druk mijn lippen tegen de achterkant van haar nek.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 41 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di maa 20, 2018 8:18 pm

Sam

Ik murmel zachtjes bij het voelen van zijn lippen in mijn nek '' hè'' merk ik zachtjes liefkozend op. Mijn handen leg ik op zijn armen en streel zachtjes met mijn vingers langs zijn armen. Iets in mij vraagt zich af hoelang we zo nog kunnen liggen voordat we weer gestoord gaan worden.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 41 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di maa 20, 2018 8:26 pm

Tom

Ik houd Demetri en June in ieder geval weg. Opzouten, ik heb lang genoeg met ze opgescheept gezeten vandaag. ''Moet jij niet slapen? '' Vraag ik zacht aan haar terwijl ik kijk hoe haar vingers langs mijn armen strijken.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 41 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di maa 20, 2018 8:32 pm

Sam

Hevig schud ik mijn hoofd maar moet ondertussen hard mijn best doen om niet te gapen. '' Eigenlijk wel'' geef ik uiteindelijk toe '' Maar ik wil nog niet slapen, ik ben blij dat wij eindelijk eens een momentje voor onszelf hebben''.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 41 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di maa 20, 2018 8:40 pm

Tom

“Ik ook maar we hebben morgen weer een lange dag voor de boeg.” Waarschuw ik haar. “Ik ga nergens heen vannacht.” Beloof ik haar vervolgens en trek de dekens nog eens extra goed om haar heen en pak haar helemaal tot een coconnetje in. “Ga nou maar slapen.” Stel ik haar gerust.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 41 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di maa 20, 2018 8:59 pm

Sam

'' Ja baas'' stem ik lachend in en het duurt daarna ook niet lang voordat ik in slaap val. Een hele diepe slaap wel te verstaan. Mijn lichaam was uitgeput van alle commotie van de afgelopen paar dagen, en het was ver van over....

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 41 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper vr maa 23, 2018 6:44 pm

Tom

Ik lig nog een hele tijd bij haar, te piekeren over onze toekomst, als ik het zijden draadje wat daar nog aan vast hangt, een toekomst mag noemen. Halverwege de nacht, stap ik uit bed, stop haar zorgvuldig in en ga jagen. Ik moet me ergens op afreageren voordat er echt ongelukken gebeuren.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 41 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za maa 24, 2018 7:11 pm

Sam

De zon schijnt een fel licht door de ramen op mijn gezicht. Ik kijk op de wekker naast het bed en zie dat het pas half 7 is. Ik wrijf de slaap uit mijn ogen en kijk naast mij naar de lege plek in bed waar Tom had moeten liggen. Hij zal vast en zeker zijn gaan jagen vannacht. Als we niet op de vlucht waren was dit een prachtige dag zijn geweest. Nog slaapdronken stap ik uit bed en trek ondertussen mijn shirt uit op weg naar de badkamer.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 41 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za maa 24, 2018 7:16 pm

June

Ik sta mezelf in de badkamer te make uppen en glimlach als ik een nog slaapdronken Sam de badkamer binnen zie treden. '' Goedemorgen! '' merk ik vrolijk op. Ik begin te lachen als ze zich droog uit begint te kleden. ''Wees blij dat ik het ben. '' merk ik ietwat droogjes op.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 41 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za maa 24, 2018 7:24 pm

Sam

'' Goedemorgen'' begroet ik haar terug en lach kort om haar opmerking '' Het zullen niet de eerste paar borsten zijn die Demetri gezien heeft in zijn leven.? Merk ik cynisch op en pak een paar handdoeken uit de kast. '' Heb jij toevallig enig idee waar Tom uit hangt? Hij lag niet in bed toen ik wakker werd, en meestal is hij dan wel terug'' Misschien was het niet nodig maar ik maakte mij toch meer zorgen dan normaal gezien het gedoe met de magiestraat.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 41 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za maa 24, 2018 7:29 pm

June

''Nee hoor, dat zeker niet maar het is ook wel eens fijn als hij zich eens iets kan verbeelden. '' merk ik op terwijl ik de laatste hand aan mijn make up leg. '' Ik zal je alleen laten. '' merk ik met een knipoog op. '' Tom is beneden, maak je geen zorgen. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 41 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za maa 24, 2018 7:41 pm

Sam

Ik glimlach kort en wacht tot ze de badkamer uit is. Ik zet de douche alvast aan terwijl ik mijn laatste kleding stukken uittrek. Vandaag vliegen we terug naar Miami waar we een groot toneelstuk op gaan voeren, bij de gedachten alleen al werd ik dood zenuwachtig.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 41 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za maa 24, 2018 7:45 pm

Tom

Goedemorgen schat, maak je niet te druk okee? Het heeft toch geen zin. merk ik op als ik haar gepieker boven iedereens gedachtes uithoor.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 41 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za maa 24, 2018 7:50 pm

Sam

Terwijl ik onder de douche stap hoor ik Tom's stem in mijn hoofd, het was fijn om gerust gesteld te worden zonder ook maar iets te hebben hoeven zeggen. '' Wanna join me?'' zeg ik hardop en glimlach kort wetend dat hij mij toch wel zal horen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 41 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 41 van 43 Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42, 43  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum