Rpgspel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The RolePlayingGame

2 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo aug 10, 2014 1:02 pm

Sam

Rustig stond ik op om naar de uitgang van het restaurant te lopen. " Dat zullen we nog wel eens zien, meneer Kaulitz" en heupwiegend liep ik voor hem uit naar buiten.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo aug 10, 2014 1:04 pm

Tom

Ik lach even en loop met haar mee. ''Zeg het maar. '' merk ik op. Zij mag kiezen waar we heen gaan. Ik ken lang niet alle clubs, heb zo mijn standaarden waar ik heen ga.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo aug 10, 2014 1:12 pm

Sam

" Het blijft toch mooi een verrassing" zei ik wat geheimzinnig. Het was gelijk een goede manier om te testen of hij gediend was van verrassingen. Ik hield een taxi aan die abrupt stopte, want ja een dame in een avond jurk liet niemand staan. " Miami beache'' gaf ik door aan de chauffeur. En keek Tom wat plagend aan.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo aug 10, 2014 1:15 pm

Tom

De taxichauffeur baalt er klaarblijkelijk van dat ik erbij in stap. Goed...Daar gaan we dan. Sam zit vol met verrassingen, ik zal er maar aan moeten wennen. Miami beach. Aha. Het zal mij benieuwen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo aug 10, 2014 1:22 pm

Sam

Na een kleine 20 min stopte de taxi, netjes betaalde ik de rit en stapte uit. Buiten kwam de frisse geur van de zee je tegemoet. zachtjes pakte ik Tom's hand beet en verstrengelde onze vingers met elkaar. Buiten stond een gigantische rij met mensen te wachten bij de deur. Nonchalant liep ik die voorbij en bij de deur werden we vriendelijk begroet " Hey Jake'' begroete ik tegen de bewaker en hij opende het lint voor ons " Veel plezier Samantha'' Met een zelfingenomen glimlachje keek ik Tom aan. " ik zei het toch''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo aug 10, 2014 1:23 pm

Tom

Ik lach even kort. '' Inderdaad. '' merk ik droogjes op en loop met haar mee naar binnen. Eens zien wat dit word...

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo aug 10, 2014 1:32 pm

Sam

Binnen liet ik zijn hand weer los, dat was alleen nodig om binnen te komen. Binnen was het erg fancy ingericht, waarvan een muur naar buiten was doorgebroken en je zo het strand op kon. Ik liep naar de vip lounge en nam daar plaats op een van de banken. Al snel kwam er een gekoelde fles champagne op tafel. " standaard'' merkte ik kort op naar Tom en hief mijn glas.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo aug 10, 2014 1:34 pm

Tom

''Het is wel erg rustig voor een club. '' merk ik op en loop met haar door naar het VIP gedeelte, waar ik ook op een bank ga zitten en de champagne voor ons in schenk. Een van de weinige menselijke dingen die ik beneden kan houden. Alcohol en koffie. God, ik heb in heel mijn leven al zoveel liters weggedronken... Daar kan niemand tegenop.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo aug 10, 2014 1:41 pm

Sam

" Wacht maar over een paar minuten is het bom vol'' En nog voordat ik uitgesproken was stond de gehele zaal vol met dansende en feestende mensen. Na een paar slokken champagne stond ik op" Ga je mee?'' zei k wat uitdagend

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo aug 10, 2014 1:42 pm

Tom

Ik lach even kort als ik inderdaad zie dat het na een aantal minuten bomvol was. ''Goed dan. '' Zovaak ga ik niet uit en ik laat mezelf al helemaal niet snel gaan, maar we gaan het proberen. Ik loop haar achterna.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo aug 10, 2014 1:49 pm

Sam

Dat hij wat terug houdend was, bleek maar weer. Eens zien of hij een beetje uit zn schulp wilde komen. Op de dansvloer kon ik me helemaal laten gaan, alle stress vergeten en ontspannen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo aug 10, 2014 1:51 pm

Tom

Ik kan dat helaas niet zomaar. Terwijl Sam al helemaal losgaat op de dansvloer, heb ik maar een sterk drankje aan de bar gehaald en kijk naar hoe ze zich uitleeft op de dansvloer. Een glimlach siert mijn gezicht als ik zie hoe ze geniet en plezier maakt.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo aug 10, 2014 1:53 pm

Sam

Door de jaren heen heb ik hier een hoop vrienden gemaakt en dansen dan ook vaak met elkaar. De een leert de andere nieuwe dance moves. En zo ontwikkel je aardig wat skills. Ik knipoogde naar Tom die rustig aan de bar stond, hem pushen had geen nut. Dus liet ik hem zijn gang gaan.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo aug 10, 2014 1:55 pm

Tom

Ik hef mijn drankje even naar Sam als ze naar me knipoogt en blijf rustig naar haar staan kijken. O, zo kan ik ook de nacht wel doorkomen, geen probleem.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo aug 10, 2014 2:00 pm

Sam

Een lieve glimlach volgt naar hem en dans verder met inmiddels aardig wat vrienden en vriendinnen om me heen. om precies 12 uur s'nachts veranderd de muziek styl naar latin. Dit was altijd het leukste van deze club. Na middernacht werd er alleen maar latin gedanst mijn persoonlijke favoriet. Met een wat uitdagende glimlach loop ik naar Tom toe ' Je gaat me toch niet vertellen dat je niet kan latin dansen?''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo aug 10, 2014 2:05 pm

Tom

''Ik ben 800 jaar oud. Ik ben opgegroeid met dans. '' merk ik droogjes op en en steek mijn hand uit naar haar. Stijldansen. God. Ik voel me echt vreselijk oud. Al heeft Latin iets energieks, uitdagend en toch elegant. Het is modern, voor de stijlen die ik geleerd heb dan.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo aug 10, 2014 2:09 pm

Sam

'" Je blijft me verbazen'' zei ik lachend en liep met hem terug naar de dansvloer. Latin was sexy en passievol en vol energie. Het was moeilijk om uit te voeren maar in een omgeving als deze draaide het vooral om het plezier dat je er in had. Zodra de muziek startte begon ik te dansen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo aug 10, 2014 2:17 pm

Tom

Ik zet in als de muziek start. O ja, ik heb losse heupen en ik weet heus wel hoe ik ze gebruiken moet.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo aug 10, 2014 2:23 pm

Sam

Vermakelijk keek ik toe hoe soepel hij mee bewoog op de maat van de muziek. Het viel ook andere mensen op en ook die keken met bewondering. Mijn handen rusten op zijn borst en zo volgde we elkaars bewegingen feilloos. Geen geamuseerde glimlach sierde mijn lippen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo aug 10, 2014 2:57 pm

Tom

Ik glimlach even kort en leid haar zonder enige moeite door het nummer heen, waarna ik haar even optil, een halve draai maak en haar daarna weer neerzet. Ik negeer alle blikken die op me gericht worden.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo aug 10, 2014 3:02 pm

Sam

Hij was hier echt goed in dat viel niet te ontkennen. Hier en daar werd er vol bewondering gekeken en zelfs enthousiast gejoeld. We dansten nog even door tot de late uurtjes vol plezier en passie. Wat subtiel leidde ik hem van de dansvloer af het strand af. Even tijd voor wat frisse lucht.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo aug 10, 2014 3:03 pm

Tom

Dat word inderdaad wel eens tijd, wat frisse lucht. De zweetlucht die om de meeste mensen heen hangen, maken me misselijk. Ik haal dan ook flink adem als ik de zilte zeelucht ruik, een genot voor mijn neusvleugels.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo aug 10, 2014 3:06 pm

Sam

Op het strand trok ik mijn schoenen uit, want hakken en zand was niet echt de beste combinatie. " pfoe'' en haalde even diep adem. Ik vervolgde mijn weg over het strand vlak langs de branding.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo aug 10, 2014 3:14 pm

Tom

Ik loop haar achterna en til Sam zonder pardon op. Ze weegt bijna niets en zeker niet voor mij. Ik loop rustig langs de branding.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo aug 10, 2014 3:21 pm

Sam

" He'' merk ik lachend op als ik ineens opgetild wordt uit het niets. Het was heerlijk buiten en de zilte zeelucht maakte dat alleen maar fijner. De nacht was helder met enkele sterren te zien. Onopgemerkt keek ik er wat vertederd naar. Dag mam.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 21 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum