Rpgspel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The RolePlayingGame

2 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 30 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za sep 20, 2014 6:32 pm

Tom

Zwemmen.... We gaan zwemmen. Naar het strand. Denk ik. '' Jezus, nee. Ik had niet gedacht dat we naar het strand of iets dergelijks gingen. '' Kunnen we weer terug x'D.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 30 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za sep 20, 2014 6:36 pm

Sam

" Heb jij toch even mazzel dat ik er een voor je heb'' zei ik lachend '' Maar nee we gaan niet zwemmen, niet direct in ieder geval'' en pakte voor ons beide nog wat spullen in. En liep de slaapkamer uit.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 30 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za sep 20, 2014 6:43 pm

Tom

Ik lach even. '' En dan maar hopen dat ik erin pas... '' merk ik droogjes op. Ik volg haar dan maar als ze alles ingepakt heeft wat we blijkbaar nodig schijnen te hebben.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 30 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za sep 20, 2014 6:49 pm

Sam

" Daar pas jij wel in '' en ik wiebelde kort met mijn wenkbrauwen. Ik checkte nog alles na en was toen klaar voor vertrek. " Ik rij'' deelde ik even mee en pakte de auto sleutels.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 30 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za sep 20, 2014 6:52 pm

Tom

Ik grinnik even kort. '' Prima hoor. '' Ik kan toch niet dood x'D. Ik neem de tas van haar over en samen lopen we naar de auto en stap ik in nadat ik het portier voor Sam open gehouden heb en ze zit.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 30 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za sep 20, 2014 6:59 pm

Sam

Vriendelijk glimlachte ik en stapte in. Toen hij ook ingestapt was startte ik de auto en reed weg. Het was niet heel lang rijden. Bij de haven sloeg ik af en parkeerde de auto. Zonder wat te zeggen stapte ik uit en wachtte op Tom. Samen liepen we langs alle boten die er lagen " We zijn we'' zei ik toen we stopte voor een mooi klein jacht schip genaamd Gloria.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 30 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za sep 20, 2014 7:00 pm

Tom

Ik kijk even op als we bij de haven uitgekomen zijn. Ah... Ik loop met Sam mee naar het jacht, Gloria genaamd. '' Wauw. Mooi jacht. '' merk ik glimlachend op. Ik help haar voorzichtig op het jacht en loop haar dan achterna. Ik hoop dat ze dit ding kan besturen... of dat het bestuurd word.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 30 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za sep 20, 2014 7:04 pm

Sam

Op de jacht worden we ontvangen door Antonio de Stuurman. " Antonio dit is Tom, To, Antonio'' stel ik ze aan elkaar voor " Antonio is de stuurman van deze jacht'' legde ik uit. Ik liep het bek op om vervolgens een trapje af te gaan naar het slaapvertrek.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 30 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za sep 20, 2014 7:05 pm

Tom

Ik knik vriendelijk naar de stuurman van dit jacht en volg Sam naar het slaapvertrek. Het is verbazingwekkend ruim en luxe voor de grootte van dit jacht. Ik vind het erg mooi. '' Een schitterend optrek. '' merk ik glimlachend naar Sam op. Hier kunnen we wel even vertoeven als we dat willen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 30 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za sep 20, 2014 7:09 pm

Sam

In het vertrek leg de de tassen neer en draai me rustig om " Dankje, Het was een cadeautje van mn vader aan m'n moeder voor hun huwelijk'' legde ik uit. Op het nachtkastje stond ook hun trouw foto. " Als klein kind zijnde brachten we vaak onze vakanties door op dit jacht'' En kreeg een glimlach op mijn gezicht bij de gedachten aan vroeger. " En nu'' zei ik wat zachter terwijl ik wat dichter bij hem kwam staan " Is het voor de komende paar dagen tot onze beschikking'' en sloeg mijn armen om zijn hals heen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 30 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za sep 20, 2014 7:11 pm

Tom

''Daar moet ze vast heel blij mee geweest zijn. '' Je krijgt niet iedere dag een jacht als cadeau... Ik staar even kort naar de trouwfoto van Sams vader en moeder en richt mijn donkere ogen op haar als ze haar armen om mijn nek heen slaat. Ik staar haar aan en leg mijn handen op haar heupen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 30 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za sep 20, 2014 7:14 pm

Sam

" Oh dat was ze zeker. Zelfs jaren na het huwelijk had ze het over'' Zei ik en keek hem terug aan in zijn ogen. " ik dacht wel dat we beide er even tussen uit moesten, Echt even weg van de dagelijkse sleur'' en ik wreef kort over zijn borst.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 30 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za sep 20, 2014 7:21 pm

Tom

Ik glimlach even kort. Tja...Het is ook niet zomaar wat. Ik druk een zachte kus op zijn lippen, maar haal haar hand dan toch van mijn borst af. Het is ontzettend lief dat ze dit doet en het lijkt me heerlijk om een aantal dagen weg te gaan, van alle drukte en de sleur, maar ik kan geen dagen lang van land wegblijven. Logisch dat ze daar niet over nagedacht heeft. ''Ik vind het ontzettend lief van je. '' merk ik met een zachte stem op. ''Maar... Ik kan geen dagen wegblijven van land. '' merk ik spijtig op. Na een dag of vier/vijf, moet ik echt even luchten.... Om het zo maar te zeggen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 30 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za sep 20, 2014 7:47 pm

Sam

Ik knikte begrijpend " dat snap ik" en liet hem langzaam los. " dan blijven we toch zolang als jij het vol kan houden? We kunnen ieder gewenst moment terug" zei ik rustig en keek hem Kort aan. " sorry dat ik er niet geheel aan heb gedacht, ik had het moeten weten" verontschuldigde ik me een beetje.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 30 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za sep 20, 2014 7:48 pm

Tom

Ik glimlach even flauw. Ik vind het lastig om erover te praten, maar om straks ongelukken te krijgen....Nooit. '' Dat is prima. '' '' Geeft niets. '' merk ik op. ''Ik vind het een goed idee van je, echt waar. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 30 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za sep 20, 2014 7:53 pm

Sam

" laten we er dan maar van genieten nietwaar?" en drrukte een kus op zijn lippen. " maak je niet druk, het komt goed" zei ik zachtjes en pakte de tas met spullen uit.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 30 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za sep 20, 2014 7:54 pm

Tom

''Dat zeker. '' Ik houd de kus even vast en pak haar zonder pardon op als ze begint met de tas uit te pakken. Ik zet haar op het bed neer en pak de tas voor haar uit. De goede kasten heb ik zo gevonden en zo weet ik gelijk waar alles ligt. ''Mij kost dit soort dingen geen energie. Jou wel. '' Geef ik licht verweer.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 30 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za sep 20, 2014 8:02 pm

Sam

Ik sla een klein kreetje als hij me ineens uit het niets optilt en op het bed zet. " en waar zou ik al die gespaarde energie in moeten stoppen dan?" ik klonk wat ondeugend. Vanaf het bed volgde ik hem met mijn ogen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 30 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za sep 20, 2014 8:04 pm

Tom

''Geen idee, eigenlijk. Maar het feit dat je geen moeite hoeft te doen en naar me kan kijken, vind je vast niet erg. '' merk ik grinnikend op en ruim de tas netjes op als alles opgeruimd is op de plaatsen waar het hoort.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 30 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za sep 20, 2014 8:09 pm

Sam

" ik heb wel eens slechter uitzicht gehad ja" merkte ik lachend op en klom van het bed af. " kom dan laat ik je de rest zien." nodigde ik hem uit en stak mijn hand uit.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 30 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za sep 20, 2014 8:11 pm

Tom

Ik grinnik even kort om haar antwoord maar zeg verder niets. Geen idee of ze wel eens slechter uitzicht heeft gehad. Misschien heeft ze wel betere uitzichten gehad, wie zal het zeggen... Ik neem haar hand dan aan en volg haar naar de rest van het jacht. Ik ben benieuwd.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 30 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za sep 20, 2014 8:16 pm

Sam

Rustig leid ik hem rond in de jacht. Ieder vertrek is nog mooier dan de ander. Het bestaat totaal uit 3 slaap vertrekken. Een groot woonvertrek een Keuken met chef-kok. Buiten op het dek is een grtoe lounch hoek. En op de punt een ideaal plekje om te zonnen. " mn vader heeft het naar mn moeder vernoemt" voegde ik er nog even aan toe. En nam plaats op een van de grote lounge banken.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 30 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za sep 20, 2014 8:19 pm

Tom

''Het is echt een prachtig schip. '' complimenteer ik Sam. Chefkok nog wel...Hoef ik niet te koken, ideaal. Ik ga op een van de banken zitten en knik even. ''Vandaar... '' merk ik op en geniet even van het prachtige uitzicht. We zijn de haven net uit en de zee strekt zich nu uit tot zover zelfs mijn oog kan reiken. Werkelijk prachtig. Ik kijk even op en trek een wenkbrauw op als een topless waiter onze bestellingen op komt nemen. Aha... x'D

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 30 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za sep 20, 2014 8:24 pm

Sam

Het uitzicht was werkelijk prachtig en de stilte om ons heen was heerlijk. Tot er een schaduw tot ons spreekt en een topless serveerster voor ons staat. " oh alsjeblieft" is mijn eerste reactie en trek wat geïrriteerd een wenkbrauw op. Kort wend ik mijn blik op Tom en geef hem waarschuwend een lichte por. Verder ben ik niet jaloers aangelegd.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 30 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za sep 20, 2014 8:30 pm

Tom

Ik houd haar elleboog met gemak tegen. ''Niet zo jaloers, mevrouw Quartez. Het is niet de eerste keer dat ik borsten zie en het zal ook zeker de laatste keer niet zijn. '' merk ik op als de serveerster verdwenen is. ''Ik ben geen 18 jarige puber meer die hiervan gelijk op hol slaat. '' Je moet met iets beters komen dan dat...

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 30 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum