Rpgspel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The RolePlayingGame

2 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 40 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma nov 24, 2014 7:46 pm

Tom

Ik kijk haar ook aan als ze dat suggereert. '' Waarom zou je je daar druk over moeten maken, lieveling? '' Vraag ik aan haar. Ik ben geïntrigeerd. Een mens die zich druk maakt om een vampier. Die wist ik nog niet.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 40 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma nov 24, 2014 7:56 pm

Sam

" Omdat je voor mij Tom bent, gewoon Tom. Die leuke jongen van de chinees '' en haalde een hand door zijn warrige natte haren. " De Tom waar ik van hou en me daar inderdaad druk om maak''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 40 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma nov 24, 2014 8:03 pm

Tom

Ik lach even kort. De jongen van de Chinees, fijn. ''Hoeft niet. '' druk ik haar op het hart.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 40 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma nov 24, 2014 8:26 pm

Sam

" Wat jij wil, ik doe het toch onbewust'' en druk een korte kus op zijn lippen " Oh bah je smaakt naar een sardientje'' plaagde ik hem bij het proeven van het zout op zijn lippen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 40 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper vr dec 12, 2014 8:06 pm

Tom

Ik schud mijn hoofd en glimlach even flauw. Ik trek een wenkbrauw op als ze zegt dat ik naar een sardientje smaak. '' Oh... '' merk ik even wat uit het veld geslagen op, maar grinnik dan toch. Een sardientje...

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 40 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper vr dec 12, 2014 8:08 pm

Tom

Ik schud mijn hoofd en glimlach even flauw. Ik trek een wenkbrauw op als ze zegt dat ik naar een sardientje smaak. '' Oh... '' merk ik even wat uit het veld geslagen op, maar grinnik dan toch. Een sardientje...

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 40 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel vr dec 12, 2014 8:13 pm

Sam

" ik had je ook een kwal kunnen noemen, als je dat liever hebt?'' zei ik wat plagend en liet hem los om weer richting de boot te zwemmen. Als we hier bleven rond dobberen kwamen we nooit aan wal.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 40 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di dec 30, 2014 7:50 pm

Tom

Ik lach even zachtjes. "Wat zijn we weer aardig..." Merk ik droogjes op en help haar de trap op komen, het jacht weer op. Daarna sla ik een handdoek om haar heen en druk daarna een zachte kus op haar wang.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 40 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di jan 27, 2015 7:20 pm

Sam

Dankbaar neem ik de handdoek in ontvangst en glimlachte lichtjes. Zachtjes hield ik zijn armen beet " Je bent lief'' en drukte een kus op zijn kaak. Waarna ik hem weer los liet en de handdoek van mijn lichaam af liet glijden. Snel trok ik de touwtjes van mijn bikini hesje los en gooide die nonchalant naar achteren zijn kant op terwijl ik naar binnen liep.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 40 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di jan 27, 2015 7:22 pm

Tom

''Jij iets minder op het moment. '' merk ik kort grinnikend op, terwijl ik haar bikini hesje zonder enige moeite op vang en naast me neer leg als ik binnen ben. Ik loop door naar de badkamer waar ik me uitkleed.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 40 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma maa 16, 2015 5:02 pm

Sam

Snel spring ik onder de douche om het zoute water van mijn lichaam af te spoelen. Niet veel later sta ik aangekleed en wel op het dek te wachten tot we aan land konden gaan.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 40 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do apr 02, 2015 8:53 am

Tom

Ik volg enkele seconden later en help Sam over de loopplank de wal op. Het dorpje heeft een pittoreske sfeer, iets wat mij wel aanspreekt. De zon schijnt, zoals ze het in deze eeuw zouden zeggen "een pit in je reet." En dat merk ik. Mijn gevoelige ogen vinden het maar vervelend, ondanks dat ik een zonnebril op heb. Ik sla een arm om haar heen en samen lopen we het dorpje in. "Pas je op dat je niet verbrand." Waarschuw ik haar met zachte stem.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 40 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di jun 16, 2015 2:21 pm

Sam

Met mijn arm om zijn middel geslagen lopen we samen het dorpje in. De zon stond hoog waardoor het warmer was dan normaal. Gelukkig had ik me goed ingesmeerd, want kreeften rood is niet echt heel charmant. " Hier heb ik tot mijn 12e gewoond samen met mijn vader en moeder'' vertelde ik Tom. " En hier haalde we onze dagelijkse boodschappen die zo vers van het land af kwamen'' zei ik terwijl ik stopte bij een klein winkeltje waar de verse groenten uitgestald stonden.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 40 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di jun 16, 2015 2:47 pm

Tom

Met een korte glimlach op mijn gezicht luisterde ik naar Sams woorden. "Dat wist ik niet. Leuk om te zien dat het nog steeds hetzelfde is." Integendeel... Vergeleken met vroeger is het dorpje veranderd, geinnoveerd. Het winkeltje bestond destijds nog niet. De groenten zien er prachtig uit.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 40 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di jun 16, 2015 2:55 pm

Sam

" Het is een oud familie bedrijf , generatie op generatie. Als Claudio met pensioen gaat neemt zijn zoon Mika het van hem over'' Lichte ik het wat toe en zwaaide vriendelijk naar de oude man die in de winkel stond en mij herkende, direct kwam hij naar buiten.'' Ciao Samantha , è bello vederti . Sei così grande . Come stai e tuo padre?'' Ik hoopte maar dat Tom italiaans verstond want deze man sprak geen engels. ''Ciao Claudio . E 'bello essere di nuovo . Con mio padre , tutto bene. Attualmente è in Toscana nella nostra casa di vacanza. Posso suggerire la strada per il mio amico Tom'' En ik gebaarde even naar tom.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 40 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di jun 16, 2015 2:58 pm

Tom

Ik spreek ontzettend veel talen en Italiaans is daar een van. Ik knik beleefd naar dd oude man, maar geef verder geen antwoord. Rustig luister ik naar de conversatie tussen Sam en de oude man.

-------

https://rpgspel.actieforum.com/viewtopic.forum?t=4

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 40 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum