Rpgspel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The RolePlayingGame

2 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 2 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo jul 06, 2014 7:44 pm

Sam

Ontblote bovenlijven deden me niet echt iets, niet als het van een vreemde was tenmiste. Tuurlijk het zag er goed uit, maar onder werktijd was ik daar erg strikt in. Stevig schut ik hem de hand '' Ik doe onderzoek naar het misdrijf dat er gisteren avond gebeurd is, en we zijn nu bezig met een buurt onderzoek. gewoon een praatje houden met omwonende van de plaats delict. Volgens de receptioniste beneden woond u vlak bij de plaats van het misdrijf, ik hoopte dat u mij wat meer kon vertellen.'' vertelde ik hem vriendelijk en keek even kort rond in de ruimte.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 2 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo jul 06, 2014 7:51 pm

Tom

Ik gebaar dat ze moet gaan zitten en geef haar een kop koffie. Ik ga dan tegenover haar zitten en speel nadenkend met mijn lippiercing, waarna ik mijn donkere ogen op haar gezicht richt. '' Dat klopt. Op het tijdstip dat het misdrijf gebeurde, was ik alleen niet thuis. '' merk ik op. ''Ik heb naderhand op het nieuws gezien dat er iets gebeurd was. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 2 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo jul 06, 2014 8:08 pm

Sam

Dankbaar nam ik het kopje koffie aan, kwam niet vaak voor dat we koffie aangeboden kregen. Aandachtig luisterde ik naar wat hij te vertellen had, en typte het tegelijk razend snel op mijn tablet. Zo nu en dan keek ik hem terug aan in zijn donkere ogen die donkerder waren dan de mijne. Licht teleur gesteld was ik wel, weer een verklaring waar we geen donder aan hadden. '' Klopt de media was er als een gek bij, nog eerder als wij eigenlijk'' kwam er wat geïrriteerd uit mijn mond

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 2 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo jul 06, 2014 8:15 pm

Tom

''Dat zijn ze hier altijd. '' merk ik wat droogjes op en vouw mijn handen in elkaar. ''De jongeren hier nemen het heft in eigen hand. Bendes ontstaan en verklaren elkaar de oorlog. Er vallen elke dag wel gewonden en doden. Het is niet eens raar meer. '' Bovendien ben ik hier ook een van de weinige blanke mensen x'D. Niet dat dat me wat interesseert. ''Als je verstandig bent, houd je je neus buiten hun zaken, anders beland je zo binnen vier planken. Dit zit allemaal zo diep geworteld, ik heb niet het idee alsof dit probleem ooit opgeheven kan worden. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 2 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo jul 06, 2014 8:30 pm

Sam

Een schampere lach kon ik niet onderdrukken, die bendes waren niets nieuws voor ons. Laatst hebben we nog een hele bende opgepakt en achter de tralies gewerkt. Maar of er nu ook een bende bij betrokken is, was ik nog niet zo zeker van. " bedankt voor je medewerking, we gaan dit meenemen in ons onderzoek, mocht je nog iets te binnen schieten hier is mijn kaartje. ik ben 24 uur bereikbaar'' En ik schonk hem nog een vriendelijke glimlach. '' Oh en nog bedankt voor de koffie'' voegde ik er aan toe.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 2 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo jul 06, 2014 8:42 pm

Tom

Ik glimlach even kort en knik vriendelijk als ze me bedankt voor de koffie. Ik neem haar kaartje aan en berg het op. "Dat zal ik doen. Heb je trouwens nog lekker gegeten?" Vraag ik glimlachend aan haar. Een beetje peilen kan nooit kwaad.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 2 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma jul 07, 2014 5:28 pm

Sam

Wat verbaasd keek ik hem even aan, maar begreep al snel wat hij bedoelde. De chinees natuurlijk wat anders. Vriendlijk glimlachte ik terug '' Absoluut, dat is de beste van heel Miami '' zei ik lachend '' En heeft het jou nog gesmaakt??''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 2 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma jul 07, 2014 6:04 pm

Tom

Ik grinnik even kort om haar verbaasde gezicht. "Het enige slechte aan deze Chinees is dat ik er te vaak kom." Het is heerlijk eten. Slecht maar lekker. "Een fijne dag nog, vrouwe Quartez" ik doe de deur voor haar open en laat haar uit.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 2 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma jul 07, 2014 7:13 pm

Sam

In dat opzicht kon ik hem zeker geen ongelijk geven. Het was niet goed om daar zo vaak te komen. '' Dan zullen we elkaar zeker nog eens treffen'' En liep de kamer uit '' Fijne dag nog Tom'' aangezien ik zijn achternaam niet wist gebruikte ik maar zijn voornaam. Ik was nog geen seconde de kamer uit of mijn mobiel ging al weer af, het was Horatio kennelijk had hij nieuws,

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 2 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma jul 07, 2014 7:25 pm

Tom

''Dat zal vast. Van hetzelfde, tot ziens. '' merk ik rustig op en loop haar achterna, richting de uitgang. Mijn ochtendje meehelpen, want zo noem ik het eigenlijk, zit er ook weer op. Ik loop rustig over straat en kijk soms eens om me heen. Het is hier echt een grote puinhoop. Zonde eigenlijk.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 2 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma jul 07, 2014 7:51 pm

Sam

Druk telefonerend reed ik naar het bureau waar er een vergadering was, over de vorderingen van de zaak. Alle verklaringen van het buurt onderzoek werd bij elkaar gelegd in de hoop er nieuwe informatie uit te vinden. Tegen de tijd dat alles afgerond was, was het ruim 8 uur s'avonds. De rest was al om 5 uur vertrokken maar ik had besloten om nog even te blijven om wat papier werk weg te werken.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 2 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma jul 07, 2014 7:53 pm

Nick

En dat komt goed uit dat Sam vaak overwerkt, want ik wil haar heel de dag wat laten zien, mijn verdenkingen op tafel leggen. Tegen een uur of 8 bel ik haar op met de vraag of ze naar het mortuarium wil komen. Ik ben diegene die alle slachtoffers nakijkt en eventueel bewijs vind en ik denk dat dat ik gevonden heb. Het is te gek voor woorden, maar het is echt zo.


SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 2 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma jul 07, 2014 8:24 pm

Sam

'' Hey Nick what have you got'' begroete ik hem vriendelijk en waste direct mijn handen met desinfectie middel voordat ik verder het mortuarium in liep. Nick belde nooit zomaar op, alleen als hij iets bijzonders had ontdekt.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 2 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma jul 07, 2014 8:27 pm

Nick

''Navond meid. Ben je nog laat. '' merk ik op en loop naar de onderzoekstafel waar het slachtoffer op ligt. Het betreft een meid van rond de 25. '' Ik weet dat het er op het crime scene er allemaal erg creepy uitzat, met al het bloed erom heen, maar ik heb haar eens een een clean up gegeven. '' ik trek het laken van haar af en wijs naar haar nek. '' Dat al opgevallen? '' Ik wijs naar twee kleine puntjes in haar nek. Ze zijn rond en nu er geen bloed meer aan hangt, is het veel kleiner dan het in eerste instantie was. '' Dat zijn geen klauwen. Dat zijn tanden. Hoektanden om precies te zijn. '' Ik kijk haar aan om haar reactie te peilen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 2 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma jul 07, 2014 8:54 pm

Sam

'' Nah bekende papier werk he, ik ben er nooit zo een ster in om het bij te houden'' zei ik lachend en en liep naar de tafel toe die hij aanwees. Nu haar lichaam helemaal schoon gemaakt was, kon ik echt goed zien wat er gebeurd was. Wat merkwaardig keek ik naar de puntjes in haar hals, met een opgetrokken wenkbrauw keek ik naar Nick '' je maakt een grapje zeker.. Vampieren?'' zei ik was spottend. Kom op iedereen wist dat die niet bestonden. Er moest een andere logische verklaring voor zijn...

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 2 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma jul 07, 2014 8:59 pm

Nick

Ik grinnik even kort. "Herkenbaar." Ik kijk naar Sam als ze met een opgetrokken wenkbrauw aankijkt. "Ik geloof niet in dat soort... Monsters. Maar het is geen pyschotische moordenaar die probeert een moord op iets anders te laten lijken dan het werkelijk is... " merk ik nadenkend op. "Er zitten freaks in deze wereld die dit moeten flikken, dat kan niet anders. Dit was geen dier."

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 2 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma jul 07, 2014 9:29 pm

Sam

Ongeloofwaardig schudde ik mijn hoofd en keek naar het meisje. Wat moest zij geleden hebben zeg. Welke psychopaat doet zoiets. " gestoord anders kan ik het niet noemen" mompelde ik wat en keek hem aan. " denk je dat we de buurt een waarschuwing moeten geven? Bedoel straks is het uit op meer slachtoffers...." mijn stem klonk wat pijnzend want de kans was groot dat er paniek uitsloeg.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 2 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma jul 07, 2014 9:33 pm

Nick

Ik schud direct mijn hoofd als Sam aan me vraagt of we de mensen moeten waarschuwen. "Nee. Dit verhaal is nog te ongeloofwaardig om mee rond te kunnen gaan strooien. Ik wil eerst het motief van de moordenaar weten en die klootzak achter slot en grendel zetten voordat we dit naar buiten brengen. Hier wordt sowieso al genoeg met bloed gestrooid." Merk ik op en kijk naar het slachtoffer. "En het slachtoffer had nog maar 500 ml bloed in haar lichaam zitten, ook niet onbelangrijk om te weten." Als we dan toch luguber bezig zijn...

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 2 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma jul 07, 2014 9:38 pm

Sam

Bij het horen van deze informatie liep al het bloed uit mijn eigen gezicht. " ze is leef gedronken zeg je? Dat kan haastniet anders want op de pd lag te weinig bloed" de rilling liep over mijn rug. " ja deze psycho willen we allemaal pakken, maar heb je al enig idee wie dit is? Er lag geen portemonnee of telefoon bij haar lichaam toen we haar vonden" we moesten har ouders gaan inlichten of andere naasten familie

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 2 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma jul 07, 2014 9:41 pm

Nick

"Ze is inmiddels geindentificeerd ja en haar familie is al op de hoogte gesteld." Ik kijk haar even aan. "Ze is inderdaad leeggedronken, ik kan er helaas niets anders van maken. " de rest van het team zouden me voor gek verklaren, Sam denkt gelukkig altijd mee. Niets is te gek, al moet ik toegeven dat dit wel redelijk krankzinnig klinkt.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 2 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma jul 07, 2014 9:47 pm

Sam

" Nick je bent een topper!" complimenteerde ik hem oprecht. Hij nam vaak wat taken van mij over, zeker als het ging om familie op de hoogte brengen. Ik kon het gewoon niet, mede door de moord op mijn moeder. " arm kind, wat moet ze bang zijn geweest." speculeerde ik wat hardop. " pfff waar hebben we nu in godsnaam mee te maken, ik dacht toch echt dat we al het krankzinnige al gehad hadden" en haalde wat vermoeid en verward eeb hand door mijn haar.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 2 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma jul 07, 2014 9:51 pm

Nick

Ik grinnik even kort, leg het laken weer over het slachtoffer heen en schuif haar weer terug in de koelcel. "Ik weet dat je er een hekel aan hebt en ik had toch even niets te doen, dus ach." Merk ik op. Ik kijk haar aan en knik even langzaam. "Ik heb, alle jaren dat ik hier werk, heel wat gekke dingen gezien. Maar dit..." "Nee. Dit is de de eerste keer dat ik dit gezien heb, maar collega's van mij schijnen dus vaker met dit soort zaken opgescheept te hebben gezeten." Ik loop weg en kom niet veel later terug met een stapel dossiers die ik aan haar geef. "Pluis die maar eens uit. Een thriller/horror boek is er niets bij. "

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 2 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di jul 08, 2014 12:10 pm

Sam

Het was haast niet te geloven maar als zijn collega's er vaker mee te maken hadden gehad moest het haast wel. '' Hmpf fijn Nick nog meer papier werk'' zei ik half lachend en nam de immens grote stapel aan. '' Ik bestel zo van wat de Thai eet je mee? " vroeg ik uit beleefdheid het was ook zo ongezellig om ieder apart te eten. Wat nieuwsgierig keek ik naar de stapel met dossiers en was razend benieuwd wat er in stond.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 2 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di jul 08, 2014 12:37 pm

Nick

Ik grinnik even kort als ze me geirriteerd aankijkt als ik haar de stapel dossiers overhandig. '' Wie de dader wilt pakken, moet lange dagen maken. '' merk ik droogjes op. ''Prima, lekker. '' Ik glimlach even kort. '' Ik heb er zelf al even doorgebladerd en er waren al direct dingen die me opvielen. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 2 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di jul 08, 2014 12:40 pm

Sam

''' ik bel je als het er is!'' Riep ik naar hem toe is ik de deur uit loop en zwaai nog even vriendelijk naar hem. Op mijn bureau laat ik de dossiers met een harde klap neer komen, en zuchtend laat ik me in de stoel zakken. Terwijl ik de Thai bestel open ik het eerste dossier, het valt me direct op dat alle slachtoffers vrouwen waren van ongeveer dezelfde leeftijd, maar verder hadden ze geen connectie met elkaar. Ruim een half uur later word de Thai bezorgd en piep ik Nick op '' dinner is ready!''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 2 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum