Rpgspel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The RolePlayingGame

2 plaatsers

Pagina 36 van 43 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 39 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 36 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo maa 11, 2018 9:39 pm

Sam

'' Was ze knap?'' Merk ik plagend op als ik ondertussen de soepkommen heb gevonden. De broodjes zijn inmiddels ook gaar en de soep is goed ingedikt. '' mam je zou trots zijn'' mompel ik in mezelf en schenk een kommetje vol. Met de wijnfles onder mijn arm en in mijn ene hand de soepkom met brood en in de andere twee wijnglazen loop ik de woonkamer in en zet alles op de salon tafel. Tom had als een echte man het vuur aangemaakt in de openhaard wat een heerlijke sfeer gaf.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 36 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo maa 11, 2018 9:44 pm

Tom
Ik begin te lachen. “Heel knap. “ merk ik op en loop achter haar langs en strijk zacht langs baar wang met mijn vingers. “Ze had lange chocolade bruine haren en ogen *insert colour* en een lichaam waar een topmodel jaloers op zou zijn.” “En oh...” merk ik dromerig op. “Zo dapper, tot op het allerlaatste moment...” merk ik op en verschijn weer achter haar, waarna ik pesterig haar haar opzij schuif. Het is duidelijk dat ik dit verzin en haar uiterlijk zojuist heb opgenoemd. Ik zal nooit openlijk over mijn slscjtoffers praten, nooit.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 36 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo maa 11, 2018 9:54 pm

Sam

Oke dit is een kwelling voor mijn libido en hij weet het donders goed, '' En genoot ze er van net zoveel als jij?'' plaag ik hem terwijl mijn hart iets sneller begint te slaan. Ondertussen probeer ik mijn aandacht te focussen op de wijnfles die ik niet open krijg. Wat volledig mislukt nu ik zijn vingers langs mijn huid voel branden en zijn adem tegen mijn hals.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 36 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma maa 12, 2018 3:56 pm

Tom

''Integendeel, ze was doodsbang... '' fluister ik in Sam's oor terwijl ik mijn vingers over haar hals laat glijden. Ik kan er niets aan doen, het is mijn natuur om mensen bang te maken en na te jagen. Mijn vriendin soms de stuipen op het lijf jagen terwijl ze tegelijkertijd mijn kleren van mijn lijf wil rukken is gewoon heel, heel erg vermakelijk. Ik pak de wijnfles uit haar handen en zet deze op tafel neer. Ik geloof dat die wel kan wachten. Ik draai haar naar me om zodat ze me aan moet kijken en houd haar blik vast waarna ik mijn ogen even pesterig naar bloedrood laat verkleuren. Mijn tanden zal ik aan haar nooit laten zien. Ik begin daarna zachtjes te lachen als ik haar bloed door haar lichaam hoor racen en trek haar zacht tegen me aan.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 36 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma maa 12, 2018 6:18 pm

Sam

Ik haatte het als hij dit deed, Hij was hier vele malen beter in dan dat ik was.. Inmiddels had ik de rillingen over mijn rug lopen en overal kippenvel'' Pestkop'' merk ik lachend op. Ondanks dat ik dit spelletje van hem inmiddels ken heb ik er moeite mee om niet te bezwijken. ''Durf je wel tegen een meisje'' ik trek een wenkbrauw op en sla mijn armen om zijn nek.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 36 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma maa 12, 2018 7:18 pm

Tom

Dat ben ik zeker en daar weet ik nog beter gebruik van te maken... Ik kan er niets aan doen, het gebeurt gewoon. Ik grijns even kort en trek haar dichter tegen me aan. ''Je bent zeker een meisje met je 25(?) jaar oud.'' merk ik vertederd naar haar op en druk een vaderlijke kus op haar voorhoofd om haar te pesten. ''Ik zou je niet eens mogen aanraken met mijn leeftijd, dat wekt in deze tijd erg veel argwaan, heb ik wel gemerkt. '' merk ik naar haar op.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 36 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma maa 12, 2018 7:29 pm

Sam

Een speelse glimlach verschijnt op mijn gezicht en met een licht uitdagende blik kijk ik hem aan in zijn goud/bruine ogen. '' Eigenlijk ben je een oude viezerik die zich een beetje loopt op te hitsen tegen een jonge vrouw'' Merk ik op met een schuin lachje dat mijn lippen siert.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 36 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma maa 12, 2018 7:33 pm

Tom

''Dat ben ik inderdaad. '' merk ik op en laat haar gelijk los, waarna ik een aantal stappen achteruit zet. '' Ik overtreed alle regels en etiquette die mijn moeder me ooit geleerd heeft. '' merk ik grinnikend naar haar op. Wilde je niet dat ik je los liet? Wat jammer nou.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 36 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma maa 12, 2018 7:43 pm

Sam

Lachend schud ik mijn hoofd en pak de wijnfles van tafel en doe weer een poging deze te openen. '' Ik geloof dat je die regels en etiquette wel eens vaker bent overschreden meneer Kaulitz'' Die stomme wijnfles was een excuus om hem niet direct te bespringen, aangezien mijn innerlijke godin om het maar even zo te noemen nu zwaar gefrustreerd is.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 36 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma maa 12, 2018 7:47 pm

Tom

''Oh is dat het. '' merk ik grinnikend op en neem de wijnfles weer uit haar handen, dit keer niet om hem weg te leggen maar om hem te openen. Met een pop trek ik de kurk van de fles en schenk een wijnglas voor haar vol. Vrouwendrank maar het gaat erom dat zij het lekker vindt. Ik bekijk haar even van een afstandje en bijt plagerig en wat uitdagend op mijn lip. De seksualiteit straalt van haar af. Ze is gefrustreerd en niet zo'n beetje ook.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 36 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma maa 12, 2018 7:54 pm

Sam

'' Stop daar mee'' en er volgt een kussen vanaf de bank naar zijn hoofd. Het is niet eerlijk hoe hij het steeds maar weer zo gemakkelijk voor elkaar krijgt. Je zou toch verwachten dat ik er inmiddels wel een beetje tegen bestand ben maar niets is minder waar. De soep was inmiddels koud geworden dus at ik het brood maar op. Mijn eetlust had inmiddels plaats gemaakt voor een heel ander gevoel.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 36 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma maa 12, 2018 7:59 pm

Tom

''Waarmee? '' Vraag ik onschuldig maar met een heimelijke glimlach op mijn gezicht terwijl ik het kussen moeiteloos op vang en weer netjes op dezelfde plek terug leg. Ik staar haar even kort aan. Poele poele.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 36 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma maa 12, 2018 8:07 pm

Sam

Met mijn bord in mijn handen loop ik langs hem heen naar de keuken '' Nee, ik doe het niet'' Zeg ik in het voorbij gaan en zet alles in de vaatwasser. Ik ging er niet aan toegeven ook al was het verdomde moeilijk en schreeuwde alles in mij van wel. Hij zal er een beetje moeite voor moeten doen, al zal dat voor hem minder moeite kosten dan voor mij.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 36 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma maa 12, 2018 8:10 pm

Tom

Ik barst in lachen uit als ze haarzelf hardop er van probeert te overtuigen dat ze het niet moet doen. ''Je bent zo grappig, wist je dat? '' merk ik tegen haar op en laat mezelf op mijn buik op bed ploffen, ik vouw mijn handen in elkaar en leg mijn kin daarop, terwijl ik haar bewegingen moeiteloos volg.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 36 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma maa 12, 2018 8:22 pm

Sam

Geen idee hoelang ik dit nog vol ging houden maar ik deed mijn best om het zo lang mogelijk te rekken. '' Nee je krijgt je zin niet Kaulitz'' Zeg ik lachend als ik zijn ogen op mijn lichaam voel branden. Ik stond hier nu ter plekke mezelf voor de gek te houden. Ik werd er een klein beetje opgelaten van en wist even niet zo goed wat nu te doen. Ik pakte een tijdschrift uit mijn tas en liep naar de bank toe waar Tom languit op lag. '' Schuif eens op?'' ik deed mijn best om serieus te klinken maar dat faalde compleet. Ik sloeg het tijdschrift open en probeerde mij op het artikel te concentreren, Wat overigens verdomde moeilijk is als een bloed knappe vent nog geen meter bij je vandaan zit en je libido op hol laat slaan...

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 36 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma maa 12, 2018 8:26 pm

Tom

Ik schuif direct voor haar op en begin toch weer te grijnzen als ik de hitte in haar lichaam begint te stijgen, zo richting haar wangen. Normaal ben ik niet zo'n pester maar af en toe kan ik het gewoon niet laten. Zodra ze naast me ligt, met een tijdstip aai ik zacht met mijn vingers over haar rug en kijk half over haar schouder mee met wat ze aan het lezen is.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 36 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma maa 12, 2018 8:31 pm

Sam

Mijn ogen glijden wel over de woorden maar ik heb werkelijk geen idee wat ik aan het lezen ben. Het enigste wat ik nu waarmee zijn zijn vingers die over mijn rug strelen en zijn adem in mijn nek. Damn he is good at this. Ik moest een paar keer hoorbaar slikken en hoopte dat de lichte blos op mijn wangen weg zou trekken, maar het openhaard vuur werkt daar ook niet aan mee.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 36 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma maa 12, 2018 8:37 pm

Tom

Ik druk een zachte kus in haar nek en een siddering gaat door mijn lichaam als ik haar bloed door haar aderen hoor ruisen, zo vlak onder mijn lippen en binnen bereik. Ah... Ik haal mijn gezicht bij haar nek weg zonder dat het echt op valt en ga rustig door met haar rug kriebelen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 36 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma maa 12, 2018 8:54 pm

Sam

Zijn koele lippen op mijn warme huid zorgde voor kippenvel, een rilling liep over mijn rug. Ik probeer mij te focussen op het tijdschrift maar mijn gedachten dwalen steeds maar weer af. Ik klap het tijdschrift dicht en met een speels glimlachje druk ik een kus terug zijn mond.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 36 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma maa 12, 2018 8:56 pm

Tom

Ze bijt dan uiteindelijk toch. Ik houd haar kus vast en trek haar bovenop me.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 36 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma maa 12, 2018 9:00 pm

Sam

Mijn innerlijke godin deed ondertussen een vreugde dansje. AL snel vonden mijn lippen zijn piercing en speelde er zachtjes mee met mijn tong. Ik hield van dat stomme stuk metaal, het was een bonusje zoals ik het altijd omschreef. Mijn vingers waande zich een weg over zijn borst richting zijn buik.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 36 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di maa 13, 2018 7:54 pm

Tom

Ach, je houdt er van, of niet. Hetzelfde geldt voor tattoo's. Ik grinnik even kort als ze met mijn lippiercing speelt. Halverwege ons voorspel, verstrak ik ineens en staar haar met een waarschuwende blik aan en leg twee vingers op haar lippen als ze haar mond wil openen om iets te zeggen. Ik wijs met mijn andere hand naar mijn oor en luister geconcentreerd naar het omgevingsgeluid. Ik dacht toch echt dat ik iets hoorde... een zacht geluid van iemand over de gang, te lichtvoetig om een mens te zijn. Ik speur iedereens gedachtes in de omgeving af terwijl mijn spieren en blik beide verstrakken.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 36 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di maa 13, 2018 8:00 pm

Sam

En net nu het leuk begon te worden... Vragend kijk ik hem aan en frons mijn wenkbrauwen. Kennelijk waren we niet meer alleen hier. Tenminste dat is het vermoedden. Voorzichtig kruip ik van hem af en trek mijn kleding recht en fatsoeneer snel mijn haar. Licht gespannen wacht ik af tot hij eindelijk iets zegt over onze onuitgenodigde gast.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 36 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di maa 13, 2018 8:10 pm

Tom

Gespannen staar ik naar de deur, waar uiteindelijk toch op geklopt word. Binnen een fractie van een seconde, heb ik de deur open gerukt, diegene die ervoor staat naar binnen gerukt en hard tegen de muur aangedrukt. Ik houd hem bij zijn strot beet en til hem zonder moeite van de vloer af. Ondertussen ben ik zo pissig geworden dat mijn ogen bloedrood zijn geworden en ik mijn lange hoektanden ontbloot heb. ''Wie ben je en voor wie werk je?! '' Sis ik tegen hem en knijp zijn keel nog verder dicht als hij niet direct antwoord. Als hij onschuldig zijn handen in de lucht steekt om me duidelijk proberen te maken dat hij hier niet is om iemand wat aan te doen, laat ik hem los. Hij valt als een lappenpop op de grond neer en neemt een aantal ademteugen. ''I-ik kom je om te waarschuwen, verdomme! '' Sist de onbekende man tegen me. ''June heeft me gestuurd. Als ze hier zelf op tijd had kunnen zijn, had ze mij niet gestuurd, ik was in de buurt!'' merkt hij verdedigend naar me op. ''De magistraat. Ze komen achter jullie aan. Ze zullen binnen enkele uren hier zijn. Maak je schaars, nu het nog kan! '' Ik staar hem even aan en trek snel zijn gedachtegang overhoop om erachter te komen of hij de waarheid spreekt. Verdomme... Ik staar een tijdje in gedachten verzonken voor me uit maar knik dan. '' Bedankt voor de waarschuwing. Je kunt gaan. '' merk ik ijskoud op, waarna ik mijn ogen op Sam richt. '' We moeten gaan. '' Ik schud mijn hoofd als ze naar haar koffer wil reiken. '' Geen tijd voor. We gaan de bergen in. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 36 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di maa 13, 2018 8:17 pm

Sam

Wat er vervolgens gebeurde ging zo razendsnel dat het al voorbij was nog voordat ik beseft had wat er eigenlijk gaande was. De voor ons volslagen vreemde kwam nieuws brengen waar wij totaal niet op zaten te wachten, tot dus zo ver de vakantie om van elkaar te genieten. '' De bergen?'' herhaal ik ongeloofwaardig en keek Tom aan. Was de magistraat dan echt zo gevaarlijk? Snel griste ik een extra dikke trui vanuit de kast aangezien er geen tijd te verliezen viel. '' Tom wat is er aan de hand? Waarom zit de magistraat achter ons aan? ''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 36 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 36 van 43 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 39 ... 43  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum