Rpgspel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The RolePlayingGame

2 plaatsers

Pagina 37 van 43 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 37 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di maa 13, 2018 8:20 pm

Tom

''Kleed je dik aan, ik leg het je straks uit. Ga de kamer niet uit. '' Jaag ik haar op en ben met deze woorden verdwenen. Ik heb ergens een rugzak vandaan gegrist en ga als een wervelwind het hotel door om de belangrijkste voorzieningen voor Sam te verzamelen zodat zij kan overleven. Ik red me wel. Binnen een aantal secondes ben ik weer terug en trek uiteindelijk nog wat extra kleding uit haar kast, die ik in de rugzak prop. Zodra ze net haar jas dichtgeritst heeft, pak ik haar beet. '' Ogen dicht en houd me vast. '' gebied ik haar, terwijl ik haar op mijn rug laat zakken en wegflits.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 37 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di maa 13, 2018 8:27 pm

Sam

Zonder tegen te spreken deed ik wat mij gezegd word en als ik net mijn jas dicht heb, word ik op zijn rug getrokken en flitsen we het appartement uit. Binnen no time stonden we ergens hoog in de bergen in the middle of nowhere. '' Kan je mij nu alsjeblieft vertellen wat er in godsnaam aan de hand is?'' Vraag ik zodra ik weer op de grond sta.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 37 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di maa 13, 2018 8:31 pm

Tom

Een heel tijdje later, midden in de wildernis, laat ik haar van mijn rug afzakken en staar haar even aan. '' Je weet dat onze relatie verboden is volgens onze wetten, behalve als ik je naar een vampier verander. Ze hebben me de vorige keer al een ultimatum gegeven. Of ik zou je verlaten of ik zou je veranderen. Dat ultimatum is nu verstreken. Ze komen kijken of ik geluisterd heb en zo niet, dan zou jij vermoord worden. '' An eternity of pain... Bij haar blijven is niet goed voor haar. Ik had hier nooit mee moeten beginnen. Kijk waar we in godsnaam terecht zijn gekomen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 37 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel wo maa 14, 2018 6:52 pm

Sam

Ultimatum? Waarom wist ik daar niets van? Verward schud ik mijn hoofd en kijk hem even aan '' Waarom heb je mij daar niets over verteld?'' Niet dat ik direct een oplossing had geweten maar alsnog. Dan hadden we niet halsoverkop hoeven te vertrekken en hadden we nu niet midden in de bergen in de kou gestaan. Het was dus maar een kwestie van tijd voordat ze ons hier gevonden zouden hebben, om er vervolgens achter te komen dat wij nog steeds samen zijn en ik nog steeds een mens ben.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 37 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper wo maa 14, 2018 9:18 pm

Tom

“Het had niets uitgemaakt.” Merk ik op terwijl ik begin te lopen. We zullen toch moeten overleven, coor hoelang het ook duurt. Mijn hersenen werken op volle toeren om een oplossing hiervoor te bedenken maar ik kom zo 1,2,3 op niets... Ja, weggaan of haar veranderen, wat eigenlijk beide geen optie is... ik word al gek als ik er aan moet denken, laat staan doen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 37 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel wo maa 14, 2018 9:23 pm

Sam

'' Oh dus je vond het niet belangrijk genoeg om mij even te melden dat de magistraat mij komt vermoorden, als jij je niet aan het ultimatum zou houden, thanks'' mopperde ik. Ergens was ik wel een beetje pissed over het feit dat hij mij niet op de hoogte heeft gesteld van dit alles. Maar het had geen nut meer om daar nu over te discussiëren aangezien er een klopjacht op ons was geopend door een stel eeuwen oude vampieren. En net als je denkt dat het niet slechter kan worden. In een stevig tempo lopen we door de bergen geen idee waarheen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 37 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper wo maa 14, 2018 9:27 pm

Tom

Ik zucht even kort en kijk naar haar om. “Het spijt me, Sam. Ik weet ook niet wat ik met de situatie aan moet en ik wilde je niet verder ongerust maken dan je al was. De uiteindelijke uitkomst is helaas hetzelfde.” Ik steek mijn hand naar haar uit als ze den flinke boomstam over moet stappen. “We zlen hier niet lang blijven, maak je maar geen zorgen. De magistraat houdt er niet van om zijn handen vies te maken. Ik denk niet dat hij ons hier zal volgen. June en Denetri zijn ook onderweg en zodra ik versterking heb, gaan we weg. “ merk ik simpeltjes op. We moeten verder naar beneden, richting de boomgrens. Vannacht zal het wel een nachtje buiten slapen worden.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 37 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel wo maa 14, 2018 9:33 pm

Sam

Ik pak zijn hand en stap behendig over de boomstam heen '' Het is al goed, beloof me alsjeblieft dat je voortaan zulke informatie ook met mij deelt?!'' Nog nooit was ik zo blij om te horen dat Demetri onderweg was hier naar toe, om June te zien was altijd fijn. '' En waar wil je dan naar toe dan? We kunnen niet terug naar huis'' merk ik op als hij zijn plan verteld. Als we niet op de vlucht zouden zijn, zouden we genieten van de prachtige natuur om ons heen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 37 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do maa 15, 2018 6:01 pm

Tom

''Ik beloof het. '' merk ik met een wat zachtere stem op. ''Ergens ver weg. '' merk ik simpeltjes op. Ik weet zelf ook nog niet waar naar toe en eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe ik dit op moet gaan lossen, behalve de twee uitwegen die eigenlijk geen uitwegen zijn. Zodra ze mijn hand beet pakt, pak ik haar op en staan we een paar secondes later een heel stuk later, onder de boomgrens. We zullen toch een schuilplaats moeten zoeken. Ondanks dat ik het vreselijk vind dat Sam een nachtje buiten moet slapen, ben ik extreem goed in het overleven buiten, dat zit eenmaal in mijn 'bloed'. Al snel heb ik een grot gevonden die ons warm en droog zal houden, brandhout verzameld en een vuurtje gemaakt. Het wordt al gauw goed warm in de grot.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 37 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do maa 15, 2018 6:55 pm

Sam

Het was dan wel een luxe hotel waar we deze nacht door moeten brengen, maar het was altijd nog beter dan buiten. Uit de rugzak die ik mee had genomen pakte ik een fleece deken en legde deze op de grond voor het vuur. '' Cramperen 2.0'' merk ik grinnikend op. Gelukkig werd de grot goed verwarmd door het vuur en hoefde we niet in de kou te zitten.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 37 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do maa 15, 2018 6:59 pm

Tom

Ik trek mijn jas, mijn trui en shirt uit als ik zie dat Sam de fleecedeken die ik gepakt heb, uit de tas pakt. Ik geef haar mijn kleren. Mijn broek wil ik graag zelf aanhouden maar voor de rest mag ze alles hebben. Als ze me een beetje schaapachtig aan staat te staren, glimlach ik even. '' Trek aan. Ik heb het niet koud. Nooit niet. Jij wel en meerdere lagen houden je warm. '' merk ik op terwijl ik tegenover haar in mijn blote bast sta. ''Heb je trek? '' Vraag ik daarna.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 37 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do maa 15, 2018 7:04 pm

Sam

Ongelovig staar ik hem aan als hij ineens zijn kleding begint uit te trekken. '' Uhm Tom, je weet dat ik je graag zonder kleren zie, maar dit lijkt mij niet het juiste moment om een strip act op te gaan voeren'' zeg ik met een opgetrokken wenkbrauw. Ik pak zijn trui aan en geef de rest terug '' Het is goed zo, dankje'' Zo koud had ik het niet en het dekentje was lekker om op te zitten. '' Ik heb geen honger'' Ik schud mijn hoofd. Mijn eetlust ben ik namelijk al een tijdje kwijt.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 37 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do maa 15, 2018 7:11 pm

Tom

Ik grinnik even kort om haar opmerking en trek mijn hemd en shirt dan maar weer aan. ''Weet je het zeker? '' Vraag ik aan haar en loop naar haar toe. Ik druk een kus op haar voorhoofd en trek de capuchon over haar hoofd heen om mezelf er van te verzekeren dat ze het niet te koud krijgt. Ik zet mezelf dan maar naast haar neer en zucht eens diep. Ik staar naar de ingang van de grot en luister geconcentreerd naar de geluiden om me heen. Niemand die ons meer verrast, diegene maak ik echt af.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 37 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do maa 15, 2018 7:19 pm

Sam

'' Heel zeker'' ik haal de capuchon van mijn hoofd af en strijk mijn haren glad die als pieken omhoog stonden. Als hij zo naast mij zit, leg ik mijn hoofd op zijn schouder en staar naar het vuur dat voor ons brand. '' Neem het jezelf niet kwalijk'' opperde ik na een lange stilte. Ik kon zijn gedachtes dan wel niet lezen maar ik wist inmiddels wel wat er in zijn hoofd afspeelde.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 37 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do maa 15, 2018 7:24 pm

Tom

Ik sla een arm om haar middel heen. ''Dat doe ik wel, Sam. Ik neem het mezelf vreselijk kwalijk. Begrijp me niet verkeerd, jou tegenkomen in mijn leven is het beste wat me is overkomen. Maar ik ben vreselijk egoïstisch geweest door jou in mijn leven te betrekken. Je hebt niets anders als gevaar gekend sinds dat ik mezelf kenbaar heb gemaakt in je leven en dat vergeef ik mezelf nooit. '' merk ik mijmerend op. ''En nu, zitten we door mij, door wat ik ben, in de val en hebben we twee keuzes die we allebei niet kunnen maken. Wat nu? '' Vraag ik zacht. Ik ben niet gauw radeloos maar op dit moment zit ik er heel dichtbij.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 37 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do maa 15, 2018 7:53 pm

Sam

Ik kruip zichter tegen hem aan en zucht even diep. Ook ik weet het nu even niet meer, zoals hij al zei hebben we twee opties waarvan we het beide eens zijn dat het eigenlijk geen opties zijn. '' Hè luister eens'' ik draai zijn gezicht mijn kant op zodat ik hem recht aan kan kijken. '' Ik neem het jou niet kwalijk, Ik heb er voor gekozen om samen met jou dit avontuur aan te gaan en ik wist dat daar consequenties aan zouden zitten'' Ik kon het verdriet bijna in zijn ogen zien '' Ik heb er absoluut geen spijt van. Jij bent het beste wat mij is overkomen, dankzij jou heb ik echte onvoorwaardelijke liefde mogen ervaren, en daar ben ik je eeuwig dankbaar voor.'' Ik druk een korte kus op zijn lippen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 37 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do maa 15, 2018 7:57 pm

Tom

Ik sla mijn andere arm om haar heen als Sam nog dichter tegen me aan kruipt. Ik houd haar blik vast als ze mijn gezicht naar de hare toedraait en glimlach even triest als ze zegt dat ze me dankbaar is. Voor wat in godsnaam... ''Eeuwig is een lange tijd... '' merk ik mijmerend op terwijl ik met een plukje van haar lange haren speel. Ik kijk even op als ik wolvengehuil hoor.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 37 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do maa 15, 2018 8:01 pm

Sam

Op dit moment maakt het dus niets uit wat ik tegen hem zeg, hij zal het toch naar het negatieve trekken. Zo had ik hem nog nooit meegemaakt zo verslagen en radeloos. Dit was niet de Tom die ik kende, waar ik verliefd op ben geworden. We werden opgeschrikt voor het gehuil van een wolf '' Bekende van jou?'' aangezien al zijn vrienden bovennatuurlijk waren, zal het mij niets verbazen als een van hen ook een weerwolf is.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 37 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do maa 15, 2018 8:03 pm

Tom

Ik glimlach even kort om haar opmerking. ''Nee. '' merk ik grinnikend op. '' Zou het je verbazen als ik zeg dat weerwolven wel bestaan? '' Ik kijk haar even met een serieuze blik aan. Ik maak geen grapje.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 37 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do maa 15, 2018 8:10 pm

Sam

Lachend schud ik mijn hoofd '' Nee totaal niet, want tegenwoordig kijk ik helemaal nergens meer van op'' Alle kinder boeken van Paul van Loon waren inmiddels werkelijkheid geworden dus wat dat betreft waren vampieren en weerwolven voor mij de normaalste zaak van de wereld. '' Tom?'' begin ik vragend '' Stel nou hè dat er een geneesmiddel bestond voor het vampieren bestaan, zou je dat dan innemen?'' mijn vraag was redelijk out of the blue, maar mocht het überhaupt bestaan zou dat de oplossing zijn voor onze problemen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 37 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do maa 15, 2018 8:15 pm

Tom

Ik grinnik even kort. ''Het spijt me. En je weet nog niet eens de helft. '' Ik kijk haar even aan en blijf een lange tijd stil. ''Als ik niet ontzettend veel vijanden zou hebben die mij of ons dood zouden willen hebben, waarom niet. Ik ben ook ooit als mens geboren. Ik heb nooit neergekeken op mensen zoals mijn ''collega's'' wel doen. Maar nu... nu ik al zolang vampier ben en zoals ik al zei, zoveel vijanden heb en je kan beschermen... Dat is niet iets wat ik nog zo goed zou kunnen doen zonder mijn extra sterke zintuigen, snelheid, kracht en gedachtelezerij. '' ''Ik zou uberhaupt niet eens meer weten hoe het is om mens te zijn, hoe het is om een paar keer persee naar het toilet te moeten, te moeten eten en slapen, ziek te worden...'' '' Ik zou niet weten wat me overkomt, denk ik. '' merk ik met een halve glimlach op.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 37 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do maa 15, 2018 8:23 pm

Sam

'' Het is minder ingewikkeld dan je denkt hoor'' '' Je zou dan wel echt samen oud kunnen worden met iemand en een gezin kunnen beginnen'' Ik droomde wat weg bij het vuur en dacht aan hoe mijn toekomst er uit zou zien. Ik vind het moeilijk om Tom daarin te beelden, aangezien we zo een onzekere toekomst hebben samen. Er zijn nog zoveel dingen die ik wil in het leven, maar geen daar van wil ik zonder hem.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 37 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do maa 15, 2018 8:31 pm

Tom

Ik glimlach even vaag als ze zegt dat het minder ingewikkeld is dan ze denkt. ''Ik heb helaas al iets teveel gezien dat iemands liefde zomaar afgepakt word door iemand anders. Niet dat ik het nu geweldig voor elkaar heb maar als mens zijnde had ik helemaal geen kans gehad om je uberhaupt te beschermen tegen al het kwaad wat je tegenkomt als detective zijnde. Mensen zijn buitengewoon kwetsbaar en dat besef je pas als je boven hen in de voedselketen staat. '' Dat de wet achter me aan komt omdat ik met een mens date...tsja...Detail x'D.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 37 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do maa 15, 2018 8:54 pm

Sam

Ik hoorde hem maar half aangezien ik langzaam aan weg zakte in een diepe slaap. Ik had het nog niet eerder gemerkt maar ik was doodop door alle spanning. Ik probeerde tegen de slaap te vechten, ik wilde hem niet 'alleen' laten in deze situatie.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 37 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do maa 15, 2018 8:58 pm

Tom

Ik strijk zacht met mijn vingers over haar wang. '' Slaap maar. '' merk ik zacht in haar oor op en laat haar daarna in een diepe droomloze slaap wegzakken. Tegen de tijd dat Sam wakker word, ongeveer 12 uur later, zit ze achterin een auto tegen me aan te slapen. June rijdt en Demetri zit in de bijrijdersstoel.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 37 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 37 van 43 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum