The RolePlayingGame

Pagina 43 van 43 Vorige  1 ... 23 ... 41, 42, 43

Go down

Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel op za apr 07, 2018 5:53 pm

Sam

Het voelt raar om mezelf te zijn maar toch ook totaal iemand anders. Alles was versterkt en intenser bijna eng te noemen. Al sinds dat wij samen zijn heb ik mij stiekem wel eens afgevraagd hoe hij zich voelt en nu heb ik een levens echte ervaring. Inclusief de drang naar het jagen het het bloed wat van mij achterwegen had mogen blijven. '' Hoelaat vliegen we?'' Ik wil dit zo snel mogelijk achter de rug hebben.

Gaabsel

Aantal berichten : 1030
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op za apr 07, 2018 5:59 pm

Tom

''Vanavond pas, lieveling maar we nemen liever geen enkel risico. '' Ik steek mijn hand naar haar uit. '' Zullen we samen nog even de stad in gaan? '' Onze vakantie was door alle commotie verziekt en het is fijn om gewoon nog even samen te zijn. Bovendien, mocht iemand van de magistraat ons achter volgen en ons zien, dan hebben ze in ieder geval genoeg bewijs. Dat kan alleen maar in ons voordeel werken. Gelukkig voor haar is alles wat ze nu voelt, ziet, hoort en meemaakt niet echt. Technisch gezien kijkt ze door mijn ogen, hoort ze via mijn oren en voelt ze wat ik voel op dit moment. Het is even niet anders.

SharonPepper

Aantal berichten : 1021

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op za apr 07, 2018 6:32 pm

Sam

Ondanks alle ellende die zich momenteel afspeelde klonk een dagje samen de stad in gaan als een fantastisch idee, Ik pak mijn leren jasje en trek mijn Christian Leboutins aan. Als we dan toch aandacht gingen trekken in de stad dan wel in style.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op za apr 07, 2018 6:33 pm

Sam

Ondanks alle ellende die zich momenteel afspeelde klonk een dagje samen de stad in gaan als een fantastisch idee, Ik pak mijn leren jasje en trek mijn Christian Leboutins aan. Als we dan toch aandacht gingen trekken in de stad dan wel in style.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op za apr 07, 2018 6:40 pm

Tom

Ik kijk even geamuseerd naar haar als ze een stel hele hoge hakken aan haar voeten trekt. '' Jij durft. '' Ik staar haar even aan en open de deur voor haar, waarna ik deze sluit als ze naar buiten gelopen is. De stad is redelijk dichtbij dus kunnen we het lopen. Ik wel, of Sam dat ook kan... Ik kijk even naar haar perfecte afgemeten bewegingen die maar al te bekend zijn voor een vampier. Ik schud even kort mijn hoofd. Het is gek om haar zo, als ik, naast me te hebben lopen. Ik pak haar hand vast en net zoals de vorige keer, voelt mijn huid zacht en warm aan, in plaats van dat ze een rotsblok vastpakt. Ik richt mijn ogen op het trottoir voor me, wat we moeten volgen om bij het centrum aan te komen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1021

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 43 van 43 Vorige  1 ... 23 ... 41, 42, 43

Terug naar boven

Permissies van dit forum: