Rpgspel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The RolePlayingGame

2 plaatsers

Pagina 19 van 43 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 31 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 19 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma maa 14, 2016 7:15 pm

Sam

Zijn kus hield ik even vast terwijl ik zijn overhemd behendig losknoopte. Deze schoof ik over zijn schouders af naar beneden. " Zoals ik al zei hij hoeft niet alles te weten''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 19 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma maa 14, 2016 7:18 pm

Tom

''Hmmm nee. '' murmel ik tegen haar lippen aan. Dat we dit doen, bijvoorbeeld. Veel vaders zijn allergisch als het over het opgroeien van hun dochter gaat. Vroeger, in ieder geval.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 19 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma maa 14, 2016 7:23 pm

Sam

Met mijn vingertoppen streek ik over zijn borst heen naar beneden. Al snel had ik zijn riem en knoop open. Met mijn tong speelde ik kort met zijn piercing in het volgen van zijn lippen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 19 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma maa 14, 2016 7:37 pm

Tom

Ik begin rustig de knoopjes van Sams blouse open te maken, waarna ik een prachtig uitzicht heb. Ik houd wel van vrouwen met een beetje rondingen, botten zijn voor honden, niet voor mannen. Het hoeft voor mij niet zo extreem dun.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 19 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma maa 14, 2016 7:47 pm

Sam

Was ik even blij dat ik vanochtend een mooi setje had aangetrokken. Niet dat het zoveel nut had want na 5 min ligt het meestal in een hoek van de kamer. Zijn blouse trek ik nu volledig van zijn lichaam af en gooi deze met een zwierige zwaai de kamer in.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 19 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma maa 14, 2016 7:53 pm

Tom

Oh nee, ik apprecieer het als vrouwen zichzelf goed verzorgen en daar hoort mooie goed passende lingerie ook bij. Ik begrijp niet dat mannen niet van dat aanbeeld kunnen genieten. Ondanks dat ik haar maar al te graag wil nemen, neem ik altijd even de tijd om Sam te bekijken, te apprecieren wat ik heb. '' Staat je goed. '' complimenteer ik haar.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 19 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma maa 14, 2016 7:59 pm

Sam

Complimentjes zijn altijd fijn om te kregen, zeker in dit soort situaties doet het een vrouw erg goed. " Dankje ik ben blij dat je het wat vindt'' en drukte een korte kus op zijn lippen. Langzaam stond ik op van zijn schoot en trok hem aan zijn hand mee omhoog.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 19 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma maa 14, 2016 8:00 pm

Tom

''Zeker, ik waardeer het wel. '' merk ik glimlachend op en laat me door haar meetrekken, nieuwsgierig naar wat ze van plan is. Sam trekt echt de gekste dingen uit de kast.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 19 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma maa 14, 2016 8:06 pm

Sam

" Kom mee'' zei ik zachtjes en pakte zijn blouse op en reikte die aan. Voor hem uit liep ik naar het grote raam in de woonkamer en schoof die open. Via het raam klom ik naar buiten het dak op. Het was nog heerlijk buiten rond dit tijdstip. Het was misschien een onverwachte wending maar hierboven had je een prachtig uitzicht over de stad.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 19 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma maa 14, 2016 8:09 pm

Tom

Behendig klim ik het dak op en neem haar direct in mijn armen, zodra we op het dak zitten. Ik moet er niet aan denken dat ze naar beneden zou vallen, ze zou al haar fragiele botten breken, als ze de val uberhaupt zou overleven. Dat willen we niet.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 19 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma maa 14, 2016 8:15 pm

Sam

De stad was verlicht door alle straatlantarens en reclame borden. Het was een prachtig uitzicht en met Tom om mij heen geslagen was het nog specialer dan gedacht. " Vanaf hier lijkt alles zo simpel'' zei ik hardop '' Als ik mijn hoofd leeg wil maken voor een zaak is dit mijn plekje om naar toe te gaan. Afgesloten van de buitenwereld, niemand die mij kan storen''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 19 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo apr 03, 2016 5:49 pm

Tom

"Dat snap ik. Je kunt hier gewoon even ontsnappen aan alles en iedereen. Dat gevoel begrijp ik wel." Merk ik met zachte stem op. Dat gevoel ken ik maar al te goed. Mijn leven staat al 800 jaar stil. Het is elke keer hetzelfde lied.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 19 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma apr 04, 2016 6:43 pm

Sam

Enige tijd zaten we stil op het dak uitkijkend over de stad. Door de stilte gingen er duizend gedachtes door mijn hoofd. Tom en ik waren nu al enige tijd samen en een Lat relatie kon je het niet meer noemen. Of ik was enkele weken bij hem of andersom. Ik persoonlijk zie het wel zitten om een plekje voor ons tweeën te zoeken. Maar geen idee hoe Tom hier over dacht.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 19 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma apr 04, 2016 6:44 pm

Tom

We kunnen het inderdaad een relatie noemen. Ik zou vreselijk graag met haar gaan samenwonen, maar een ding houdt me gewoon tegen en dat is onze wet. Hoe erg ik het ook vind, ik probeer haar nog altijd zover mogelijk buiten mijn wereld te houden en dat is voor haar eigen veiligheid.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 19 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma apr 04, 2016 6:49 pm

1week later

Sam

Nog even checkte ik of daadwerkelijk al mijn spullen in de koffer zaten. Tom zou hier ieder moment kunnen zijn. We vliegen vanavond naar Toscane om daar enige tijd bij mijn vader te verblijven. Hij wilde Tom ontzettend graag ontmoeten en ik miste hem. Een beetje zenuwachtig was ik wel. Tom is niet mijn eerste vriend maar het is toch altijd spannend om hem dan aan de ouders voor te stellen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 19 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma apr 04, 2016 6:51 pm

Tom

Ik heb mijn koffer in de auto gelaten. We vertrekken toch over enkele uren naar het vliegveld dus hem eruit halen heeft niet zoveel nut. Ik bel bij haar aan en glimlach begroetend als ze deze open doet. Ze heeft een wat verwilderde blik in haar ogen. Ik pak zacht haar gezicht beet en druk een kus op haar lippen. '' Het komt goed, lieveling. '' merk ik met zachte stem op.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 19 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma apr 04, 2016 6:55 pm

Sam

Het was ontzettend fijn om een partner te hebben die in een oogopslag zag wat er in mijn hoofd om ging. Een diepe zucht van verlichting volgde en kort keek ik hem aan. " Dat geloof ik ook wel, maar ik heb het altijd verschrikkelijk gevonden om mijn vriend voor te stellen aan mijn ouders'' zei ik wat peinzend en liep vervolgens als een kip zonder kop de laatste spullen in te pakken en op te ruimen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 19 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma apr 04, 2016 6:58 pm

Tom

Ik lach even schamper. '' Mijn hobby is het ook niet, maar ik ga mijn best doen me zo voorbeeldig mogelijk te gedragen. '' Aan mijn opgelichte ogen kun je zien dat ik me voorbereid heb op een aantal dagen veel onder de mensen zijn. Ik zit tjokvol bloed en kan er dus voorlopig weer even tegen. Ook helpt het bloed me net iets minder ondood uit te laten zien. De blauwpaarse kringen onder mijn ogen zijn minder, mijn huid iets minder wit. Toch zal mijn uitstraling altijd anders zijn, waardoor mensen zich ongemakkelijk voelen. Het duistere, aantrekkelijke, perfecte en mysterieuze wat een vampier nu eenmaal heeft. De een voelt zich er door aangetrokken, zoals Sam, de ander rent ervan weg. Ik schud even mijn hoofd als ze als een kip zonder kop door het huis rent. '' Samantha. '' Merk ik licht bestraffend op en pak haar zonder moeite op en zet haar op de bank neer. '' Ik pak je spullen wel. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 19 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma apr 04, 2016 7:02 pm

Sam

Wat beduusd plof ik op de bank neer en twijfel geen moment. Als hij zijn rug naar mij toekeerde om de spullen te gaan pakken ren ik van de bank af en spring achter op zijn rug. " Echt niet'' zei ik lachend en drukte een kus in zijn nek.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 19 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma apr 04, 2016 7:48 pm

Tom

Ik grinnik even kort als ze op mijn rug springt en houd haar benen vast. "Echt wel, want je bent de helft vergeten." En houd droogjes een haarborstel omhoog. Die is toch wel belangrijk. Ik stop deze bij de rest van haar spullen, controleer haar koffer nog een keer, of ze ook daadwerkelijk alles heeft en rits hem dan dicht. En dat alles terwijl ze als een aap aan mijn rug bungelt. "Hoe gaat het daar, Tarzan?"

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 19 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma apr 04, 2016 7:53 pm

Sam

Ik grinnik kort als hij triomfantelijk mijn borstel tevoorschijn haalt. " Kleinigheidje heb je altijd''. Met mijn armen om zijn hals en mijn benen om zijn middel zit ik nog steeds op zijn rug geplakt. " Zal ik dan ook maar een lendendoekje gaan dragen Jane?'' zei ik lachend en drukte een kus op zijn wang " Bedankt voor het inpakken'' en ik klom van zijn rug af.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 19 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma apr 04, 2016 8:05 pm

Tom

Ik grinnik even kort om haar opmerking en kijk even kort op mijn horloge om te kijken hoe laat het is. Drie uur. We vliegen rond een uur of 8, dus het wordt nu wel eens tijd om te gaan, aangezien het nog even rijden is en we ruim van te voren aanwezig moeten zijn. Ik pak haar koffer op en als we dan alles hebben, sluiten we haar woning af en zetten we de koffers over in mijn auto, aangezien we daarmee naar het vliegveld gaan. Ik open het portier voor Sam en doe deze weer dicht als ze zit. Vliegensvlug zit ik naast haar en start de motor, waarna we wegrijden.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 19 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo apr 10, 2016 6:38 pm

Sam

Bij het vliegveld checken we in en leveren de koffers in. Het verloopt allemaal vlekkeloos en al snel kunnen we gaan boarden. De vlucht ging snel en al snel landen we op het vliegveld van Toscane. Vanaf hier is het een eindje rijden want mijn vader woont niet in de stad maar meer het binnenland in. Gelukkig is mijn neef zo lief geweest om ons op te halen. " Bonjourno Giovanni'' begroet ik hem en omhelzen elkaar stevig. We hebben elkaar al zo een jaar of 6 niet gezien maar hadden regelmatig contact. " Giovanni, Dit is Tom mijn vriend'' stelde ik de twee aan elkaar voor.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 19 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo apr 10, 2016 7:17 pm

Tom

De reis verloopt vlug en soepel. Het is best ironisch eigenlijk, dat mensen nog steeds niet door hebben wanneer een paspoort vals is. Deze is niet van het echt te onderscheiden. Ik glimlach even begroetend naar Giovanni en geef hem een hand.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 19 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo apr 10, 2016 7:29 pm

Sam

Al snel zijn we bij mijn vader aangekomen en laden de koffers uit de auto. Achter ons gaat de voordeur open en komt mijn vader nar buiten toe gesneld. " Samantha, Mi Bambino'' roept hij geëmotioneerd en we vliegen elkaar om de hals. Ook mijn vader heb ik in geen jaren gezien dus ik kon mijn tranen niet onderdrukken. Na onze omhelzing stel ik hem direct voor aan Tom. '' Papa dit is Tom, Tom dit is mijn vader'' Mijn vader was een warm en openhartig persoon, dus ook Tom kreeg een verwelkomende knuffel. '' Tom welkom bij de familie''.Gelukkig het ijs was gebroken.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 19 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 43 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 31 ... 43  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum