The RolePlayingGame

Pagina 35 van 43 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 39 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel op zo maa 11, 2018 6:30 pm

Sam

Soms vergeet ik even dat hij gedachtes kan lezen en zo dus ook van deze jongeman die niets vermoedend zijn fantasieën de vrije loop liet gaan. '' Ja is goed, we moeten toch even wachten voordat we kunnen boarden''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van SharonPepper op zo maa 11, 2018 6:40 pm

Tom

Ik werp de jonge gozer nog een donkere blik toe en leg mijn arm losjes om Sam's middel heen, waarna we richting de winkels lopen. Geuren van parfum en make up komen me tegemoet en doet me licht mijn neus optrekken. Pfoe, heftig. Braaf volg ik mijn vriendin naar de winkels waar ze in wilt en rond wil kijken. Mijn koele blik verdwijnt als sneeuw voor de zon als een klein jongetje met een verbaasd gezicht naar mijn nek wijst en vraagt of ik de tattoo's er zelf op getekend heb. Ik laat Sam's middel los en zak door mijn knieeen om een praatje met het jochie te maken, die overduidelijk zijn moeder een hard time geeft, ze is nergens te bekennen. ''Dat is erop getekend ja. '' merk ik zacht lachend op. Ik vind kinderen hun eerlijke nieuwsgierigheid heerlijk. Ik rol mijn beide mouwen op en laat het jochie mijn beide getattoeerde onderarmen zien. Hij kijkt er met verbaasde ogen naar en voelt zacht met zijn hand over mijn koele huid. Het scheelt dat ik zelf kan regelen dat hij de aanraking vergeet anders had ik hem nooit toegestaan mij aan te raken. Bovendien verborg ik vroeger mijn getattoeerde lijf altijd maar daar ben ik mee gestopt. ''Mooi? '' Vraag ik aan het jochie en kijk op als ik zijn verhitte moeder aan zie komen rennen, die zich wel 100 keer in een minuut excuseert voor haar zoon. Ik sta op en schud mijn hoofd. '' Geen zorgen, hij viel me niet lastig. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023

Bericht van Gaabsel op zo maa 11, 2018 6:46 pm

Sam

En zoals een echte vrouw blijft er natuurlijk iets aan mijn handen kleven en loop ik niet zonder lege handen naar buiten. Waar ik Tom op zijn hurken zie zitten en een praatje maakt met een lief ventje dat met verwondering naar zijn tattoo's zit te kijken. Met een vertederde glimlach sta ik vanaf een afstandje te kijken. Even schiet de gedachten door mijn hoofd hoe graag ik kinderen samen met hem zou willen hebben. Maar de realiteit zorgt er voor dat ik deze gedachte al snel vergeet. Hij was heel goed met kinderen dat bleek ook nu maar weer. Het jongetje was geheel op zijn gemak bij hem en dat was mooi om te zien.

Gaabsel

Bericht van SharonPepper op zo maa 11, 2018 6:51 pm

Tom

Ik zwaai het jongetje uit als hij onwillig aan de hand genomen word door zijn moeder en richt mijn ogen op Sam, die met een vertederde blik naar ons zit te staren. Ik zal vanavond mijn best doen er eentje bij je te maken merk ik wat plagerig en uitdagend naar haar op. We weten allebei dat dit niet mogelijk is maar haar ermee plagen kan geen kwaad. Ik staar naar haar handen en schud even zacht lachend mijn hoofd. Alsof ze niet genoeg van die make-up rotzooi heeft. Ik neem het zonder pardon uit haar handen en loop naar de kassa om het af te rekenen en ontwijk haar behendig totdat ik het ook afgerekend heb.

SharonPepper

Bericht van Gaabsel op zo maa 11, 2018 7:01 pm

Sam

Het is maar goed dat verder niemand kan horen wat er tussen ons tweeën gezegd wordt. '' Make my day'' zeg ik lachend en probeer mijn spullen terug te makken. Ik haat het als hij dat doet, ik ben een onafhankelijke vrouw! Als hij terug komt gelopen met het tasje druk ik eerst een kus op zijn mond. '' Je bent geweldig, weet je dat?''

Gaabsel

Bericht van SharonPepper op zo maa 11, 2018 7:06 pm

Tom

Ik geef haar een supersnelle en ongeziene mep op haar kont. I will, you know I will. Ik houd haar kus even vast en glimlach kort maar antwoord verder niet. Ik kijk kort op mijn horloge. '' Laten we maar richting de gate gaan, het is bijna tijd om te boarden. '' merk ik op naar haar, haak mijn arm in de hare en samen lopen we naar de juiste gate toe. June heeft gelukkig business class geboekt dus mogen we als eerste boarden en hebben we de gehele vlucht genoeg ruimte. Dat is fijn voor Sam, dan kan ze in ieder geval comfortabel slapen. Eenmaal in het vliegtuig leg ik onze tassen boven onze hoofden weg en geef Sam de stoel aan het raam, zodat ze wat te kijken heeft onderweg.

SharonPepper

Bericht van Gaabsel op zo maa 11, 2018 7:15 pm

Sam

June heeft echt overal aan gedacht zelfs aan comfortabele zitplaatsen in het vliegtuig. '' We moeten echt iets meenemen uit Zwitserland voor June als bedankje'' merk ik op als we eenmaal goed op onze plek zitten. Het zou een lange vlucht worden, gelukkig kan ik goed slapen in het vliegtuig dus daar zal ik de tijd maar wat mee moeten doden. Ik pak mijn ipod uit mijn tas en stop een oortje in mijn oor en geef de andere aan Tom. '' Nog voorkeur voor een band?''

Gaabsel

Bericht van Gaabsel op zo maa 11, 2018 7:19 pm

Sam

June heeft echt overal aan gedacht zelfs aan comfortabele zitplaatsen in het vliegtuig. '' We moeten echt iets meenemen uit Zwitserland voor June als bedankje'' merk ik op als we eenmaal goed op onze plek zitten. Het zou een lange vlucht worden, gelukkig kan ik goed slapen in het vliegtuig dus daar zal ik de tijd maar wat mee moeten doden. Ik pak mijn ipod uit mijn tas en stop een oortje in mijn oor en geef de andere aan Tom. '' Nog voorkeur voor een band?''

Gaabsel

Bericht van SharonPepper op zo maa 11, 2018 7:39 pm

Tom

Ik glimlach. '' Zeker weten, al zal ze het haar kennende toch niet aannemen. '' merk ik naar haar op en stop het andere oortje in mijn oor en haal mijn schouders op als ze vraagt of ik een voorkeur heb. '' Nee hoor, luister maar naar wat jij vind, ik luister wel mee. '' merk ik op en knik even naar een stewardess die voorbij komt en vraagt of alles in orde is. Voor Sam het uberhaupt door heeft heb ik haar gordel al naar haar middel gesteld en dichtgeklikt en klik daarna de mijne ook dicht.

SharonPepper

Bericht van Gaabsel op zo maa 11, 2018 7:45 pm

Sam

Het was een lange vlucht ook al heb ik er niet heel veel van mee gekregen, want nog geen uur nadat we op gestegen zijn was ik al in slaapgevallen met Tom zijn schouder als mijn persoonlijke kussen. Ik werd wakker van de piloot die melde dat ze zich gereed gingen maken voor de landing. '' Zijn we er al bijna?'''vraag ik wat slaapdronken en wrijf in mijn ogen.

Gaabsel

Bericht van SharonPepper op zo maa 11, 2018 7:47 pm

Tom

De hele tijd ben ik in gedachten verzonken geweest en heb me druk lopen maken over onze toekomst, als die er al is... Ik weet dat Sam me met geen mogelijkheid zal verlaten, niet dat ik dat wil, integendeel maar ik heb nog niet uitgevogeld hoe ik haar moet beschermen tegen het kwaad wat ik met mij meebreng en waar zij, als onschuldig mens, slachtoffer van is. Ik kijk op als ik haar een paar keer hoor zuchten in haar slaap en dan ontwaakt en veeg wat strengen haar uit haar gezicht. '' Nog een uurtje. Tijd om wakker te worden en je op te frissen. '' merk ik op en glimlach even kort maar mijn ogen doen niet mee.

SharonPepper

Bericht van Gaabsel op zo maa 11, 2018 7:58 pm

Sam

Ik rek mij even goed uit en sta dan op vanuit mijn stoel en loop naar het toilet. Waar ik mijn gezicht even opfris en mijn handen was en tanden poets. Als ik weer terug op mijn plek zit kijk ik even naar hem en glimlach '' Je doet het weer'' Merk ik even op als ik zijn in gedachten verzonken gezicht zie. Hij maakte zich zorgen over ons, onze toekomst samen en dat was logisch dat doe ik ook. '' Probeer er een beetje van te genieten okè?'' en wrijf even over zijn bovenbeen heen.

Gaabsel

Bericht van SharonPepper op zo maa 11, 2018 8:03 pm

Tom

Ik kijk op en glimlach even flauw. '' Dat zal ik proberen. '' merk ik op terwijl ik haar blik even vasthoud en een kus op haar lippen druk. Zodra ze weer zit, landen we niet veel later en stappen we al snel het vliegtuig uit. Ik slinger mijn tas over mijn schouder heen en volg vol automatisch de borden richting onze bagageband. Ik scan mijn omgeving af, iets wat natuurlijk voor mij is. Ik neem de mensen om me heen in me op, om te kijken of er enige dreigingen zijn en relax mijn schouders een beetje als ik zie dat er niets anders dan normale mensen rondlopen, nothing I can't handle. Ik staar naar de eerste koffers die op de bagageband komen.

SharonPepper

Bericht van Gaabsel op zo maa 11, 2018 8:09 pm

Sam

'' Relax'' fluister ik hem toe als hij zo gespannen om zich heen staat te kijken. '' Straks denken ze dat je de boel op komt blazen'' plaag ik hem een beetje. Het duurde niet lang voordat onze koffer de bagageband op kwamen rollen. Bij de Europcar haalde we onze auto op zodat we zelfstandig naar onze bestemming konden rijden. '' Ik rij'' roep ik terwijl ik de autosleutels uit zijn handen gris en loop richting de uitgang van het vliegveld.

Gaabsel

Bericht van SharonPepper op zo maa 11, 2018 8:13 pm

Tom

Ik trek een mondhoek even omhoog als ik Sams opmerking hoor. '' Alleen als ze naar je kijken. '' merk ik op. Als we de koffers hebben, halen we onze auto en grinnik even kort als ze de autosleutels uit mijn hand grist. ''O nee, jij gaat veel te snel dood, ik wil graag langer van je genieten dan vandaag, voordat je dalijk van een berg afrijd. '' merk ik droog op en pak de sleutels nonchalant terug voordat ze met haar ogen kan knipperen. Als ik de koffers uitgeladen heb, open ik het passagiers portier voor haar.

SharonPepper

Bericht van Gaabsel op zo maa 11, 2018 8:19 pm

Sam

Ik mopper kort als hij de sleutels binnen no time terug gepakt heeft en de draak steekt met mijn rijkunsten '' Wij vrouwen hebben dezelfde rechten als jullie mannen, Feminisme noemen we dat'' Merk ik lachend op '' Maar jij bent zo oud dat je die periode vast en zeker hebt mee gemaakt'' Ik stap in de auto en zet het adres in de navigatie. Het was een klein uurtje rijden vanaf hier. Ons chalet lag midden in de bergen ver weg van de bewoonde wereld. Perfect voor ons tweeën dus.

Gaabsel

Bericht van SharonPepper op zo maa 11, 2018 8:21 pm

Tom

''Integendeel vrouwe Quartez, ik kom uit de tijd dat de vrouw ten aller tijde moest buigen voor de man en vrouwen er waren om de man te plezieren, mooi te zijn en kinderen te baren. '' merk ik nadrukkelijk naar haar op en grinnik even kort. ''De tijd van de kuisheidsgordels, korsetten en blonde maagden. '' plaag ik haar, waarna ik ga zitten, de auto start en soepel wegrijd. Het is niet zo heel ver weg, we zijn er zo en met de wegen die tussen de bergen doorlopen, zullen we ons zeker niet vervelen.

SharonPepper

Bericht van Gaabsel op zo maa 11, 2018 8:26 pm

Sam

'' Ik zal eens kijken of ik zo een vrouw voor je kan vinden'' ik lach kort en staar dan naar buiten naar het prachtige landschap. Hier was de natuur nog mooi in zijn waarden gelaten. Als we op plaats van bestemming aangekomen zijn stap ik uit de auto en loop met de papieren naar het hutje waar een bordje met receptie aan de deur hangt. Een vriendelijke man helpt ons met inchecken en overhandigt ons de sleutel van ons huisje. We hadden het grootste en meest luxe exemplaar en op de brochure was niets gelogen. Het was werkelijk prachtig. Samen met Tom bracht ik de koffers naar binnen en begon gelijk met uitpakken, dan was het ergste maar gelijk gedaan.

Gaabsel

Bericht van SharonPepper op zo maa 11, 2018 8:28 pm

Tom

'' Hmmm. '' merk ik grinnikend naar haar op en als we alles ingecheckt hebben, kijk ik even om me heen en ga voor de schuifpui staan, die ik open. Ik adem de frisse berglucht in en haal eens diep adem. Ze zou de schoonheid van dit landschap eens moeten zijn...Het is adembenemend... Her eyesight does not do it justice at all. Ik draai me daarna om, om Sam te helpen met de koffers uitpakken, wat overigens zo gebeurd is.

SharonPepper

Bericht van Gaabsel op zo maa 11, 2018 8:32 pm

Sam

Als alles uitgepakt is en een plekje heeft gekregen is het tijd om alles eens te gaan verkennen. Tom had de schuifpui al open gezet die toegang gaf tot het grote balkon, waarvan af je een schitterend uitzicht had. Ik loop naar buiten en snuif de frisse lucht op en geef mijn ogen de kost. Leunend over het balkon kijk ik eens goed rond. '' Het is hier echt schitterend''

Gaabsel

Bericht van SharonPepper op zo maa 11, 2018 8:33 pm

Tom

Ik glimlach even en ga achter Sam staan, waarna ik mijn armen om haar heen sluit en mijn neus in haar haren begraaf. ''Dat klopt. '' merk ik zacht op in haar oor en druk een kus achter haar oor. Ik houd haar een tijd zo vast.

SharonPepper

Bericht van Gaabsel op zo maa 11, 2018 8:59 pm

Sam

Enige tijd staan we zo samen te genieten van de rust, het uitzicht maar vooral van elkaar. Ik zucht diep uit en wend mijn hoofd naar hem toe en druk een kus op zijn kaak. Vanaf hier leek alles zo simpel en eenvoudig, geen problemen, geen verdachte moorden. Gewoon wij tweeën en verder niets.

Gaabsel

Bericht van SharonPepper op zo maa 11, 2018 9:13 pm

Tom

Als we hier voor altijd zouden kunnen blijven, afgesloten van de wereld en zelfvoorzienend zouden kunnen worden... Waarom niet... Maar dat zou ik Sam nooit aan willen doen. Ze is een persoon die het best moet krijgen en alles uit haar leven moet halen wat erin zit. Ik sluit mijn ogen even kort als ze een kus op mijn kaak drukt. Aangezien we de hele dag gereisd hebben, is het al redelijk laat in de middag en begint de zon onder te gaan. Ik loop met mijn vingers over haar buik. '' Word het voor jou niet tijd om eens iets te eten? '' Vraag ik haar.

SharonPepper

Bericht van Gaabsel op zo maa 11, 2018 9:21 pm

Sam

En precies op dat moment begon mijn buik lichtjes te brommen '' Ik geloof van wel'' zeg ik grinnikend en draai me om naar hem toe. Heel eventjes staar ik hem aan en maak me vervolgens los uit zijn armen en loop naar binnen. Bij ons huisje zat een soort boodschappen pakket om de eerste dag mee door te kunnen komen. Er zat een groot tomantensoep pakket in met wat afbak broodjes en een goeie fles wijn. Morgen gaan we wel boodschappen doen, plus ik had door de lange reis geen enorme honger dus dit voldeed prima. Ik sneed de tomaat in stukjes net zoals de andere groentes en stopte de broodjes in de oven. Terwijl de soep stond de koken zocht ik naar een paar soepkommen '' Eet je mee?'' Het was een vraag die ik keer op keer vol automatisch aan hem stelde, een gewoonte waar ik maar niet vanaf kwam.

Gaabsel

Bericht van SharonPepper op zo maa 11, 2018 9:28 pm

Tom

Ik glimlach even. Ik hoorde het gerommel van haar maag al aankomen. Ik houd haar blik even vast en kijk naar hoe ze staat te rommelen in de keuken. “Nee dankje, lieveling. Ik heb me vanochtend tegoed gedaan aan jong maagdelijk bloed.” Merk ik plagerig naar haar op. Ondanks dat ik echt geen fan ben van mijn verleden en op wat ik ben, is het fijn om er met Sam luchtig over te kunnen praten en me niet hoeven te verbergen. Ik zit soms op een andere golflengte als zij en dat maakt de relatie juist interessant en spannend, voor mij dan in ieder geval. Dat zij niet ieder sinistere detail van mijn bestaan wil weten, begrijp ik maar al te goed en daar val ik haar dan ook biet mee lastig maar dit moet kunnen, toch?

SharonPepper

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 35 van 43 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 39 ... 43  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: