Rpgspel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The RolePlayingGame

2 plaatsers

Pagina 12 van 43 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 27 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 12 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 24, 2015 2:34 pm

Tom

''Dit... '' merk ik zacht op. '' Zijn namen. '' '' Mensen, die ik wat vreselijks aangedaan heb, die ik vermoord heb. '' Het is een manier van berouw tonen, mijn manier. Ik heb aan ze beloofd dat ik ze nooit zal vergeten en ze altijd bij me zal dragen, en dan doe ik dat ook. En de enige manier om ze nooit te vergeten en bij me te dragen, is ze te laten versmelten met mijn lichaam, mijn huid.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 12 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 24, 2015 2:45 pm

Sam

" We hebben het er later nog wel over. Ik geloof niet dat ik het nu allemaal te weten wil komen'' '' hier trek aan'' en gaf hem zijn shirt. Als hij die aanheeft sla ik mijn armen om hem heen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 12 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 24, 2015 5:49 pm

Tom

Ik glimlach droog. Ik trek mijn shirt aan en klop haar zachtjes op haar rug. '' Vanwaar de knuffel? '' Vraag ik aan haar.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 12 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 24, 2015 5:54 pm

Sam

" Ik ben gewoon blij dat ik het nu nog kan doen'' murmelde ik en leunde wat van hem af " maar als je liever een klap in je gezicht heb, kan dat geregeld worden hoor'' merkte ik droog op en keek hem kort aan.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 12 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 24, 2015 5:56 pm

Tom

Ik grinnik even kort. '' Be nice, you. '' En haal een hand door haar haar en druk een zachte kus op haar lippen. '' De zuster heeft me ontslagen. Shall we? ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 12 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 24, 2015 6:02 pm

Sam

" Or what?'' daagde ik hem uit en drukte een kus terug. " je dacht toch niet dat ik je ook nog maar een dag langer hier ging houden'' zei ik lachend en nam hem mee de kamer uit.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 12 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 24, 2015 6:05 pm

June

Ik sta tegen de deuropening te leunen en glimlach even kort. '' Wees voorzichtig met hem, Samantha. Hij ziet er wel aardig opgelapt uit, maar hij komt nog aardig kracht te kort. Bescherm je vriendje maar met een van je pistolen. '' plaag ik haar een beetje. Daarna staar ik Tom aan en schakel over naar het lage gegrom en gesis wat alleen vampieren onderling verstaan.

Tom

Ik knik even kort. Ja baas, dat zal ik doen.

June

Als Sam ons vragend aan kijkt glimlach ik even. '' Zorg dat hij genoeg drinkt. Het is niet zo'n drinker, maar hij moet genoeg binnen krijgen om aan te sterken. Neem hem anders maar over de knie. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 12 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 24, 2015 6:09 pm

Sam

" Komt goed June, en jij nogmaals bedankt voor je goede zorgen. Zonder jou was hij er nu niet meer geweest'' Bedankte ik haar nogmaals. Toen ze in hun eigen taaltje begonnen te babbelen raakte ik de draad van het verhaal kwijt. Maar na June's uitleg viel het op zijn plaats " Oh met alle plezier'' Tom over de knie dat zou interessant worden.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 12 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 24, 2015 6:15 pm

June

Ik glimlach en doe de deur voor haar open. '' Als er iets is weet je me te vinden, Sam. Ga nou gauw, het wordt koud buiten. '' Ik kijk Tom nog even aan en sluit dan de deur achter ze als ze naar buiten gelopen zijn.

Tom

Ik loop met Sam naar buiten toe. ''Ben je met de auto? ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 12 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 24, 2015 6:19 pm

Sam

" Ja hij staat hier vlakbij geparkeerd'' Samen liepen we naar buiten waar het inderdaad wat frisjes begon te worden. Ik hielp Tom met instappen en klom zelf achter het stuur. '' Het lijkt me trouwens niet verstandig als je naar je eigen appartement terug gaat Tom'' en keek hem ort aan " Eric weet precies waar je woont en van mij heeft hij geen idee''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 12 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 24, 2015 6:34 pm

Tom

Ik begin te lachen als ze zegt dat ik beter niet naar mijn eigen huis terug kan gaan. Het is een rauwe lach. '' Oh lieveling. Ze hebben je zo gevonden als ze dat willen. Het maakt niet uit waar we zijn op dat moment. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 12 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 24, 2015 6:36 pm

Sam

" Ik heb liever dat je in mijn huis bent, zo kan ik beter op je letten'' Rustig reed ik richting de stad. " Hoe voel je je?''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 12 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 24, 2015 6:44 pm

Tom

Ik schud even kort mijn hoofd. '' Jij op mij letten... '' merk ik droogjes op. Een mens die op een vampier let. Het moet niet gekker worden. '' Best aardig. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 12 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 24, 2015 6:49 pm

Sam

" Had ik je dan bij Demetri moeten laten? Als zij beter voor je kunnen zorgen dan had je dat moeten zeggen.'' gaf ik als respons. We reden de garage onder het appartement in en parkeerde de auto. " Kom dan gaan we er voor zorgen dat jij zo snel mogelijk opknapt.''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 12 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 24, 2015 8:25 pm

Tom

"Dat is niet hoe ik het bedoelde en dat weet je zelf ook." Ik frons mijn wenkbrauwen als ze zegt dat ze ervoor gaat zorgen dat ik zo snel mogelijk opknap. Dit bevalt me helemaaal niet... Ik stap de auto uit.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 12 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma sep 14, 2015 5:16 pm

Sam

Ik sluit de auto af en loop met hem mee het appartement binnen. " Ga jij maar alvast liggen. Dan kom ik er zo aan'' en gebaarde naar de bank.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 12 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma sep 14, 2015 6:16 pm

Tom

Ik kijk haar even aan en ga dan maar op de bank zitten, haar in de gaten houdend tot ik haar niet meer zie en daarna, houd ik haar gedachten streng in de gaten. Wat ga je doen...

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 12 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma sep 14, 2015 6:20 pm

Sam

Rustig ruim ik mijn spullen op en open de koelkast. Pak een gas en schenk een rode vloeistof in. Zonder iets te zeggen loop ik de woonkamer weer in en overhandig het glas aan Tom. " geen vragen stellen. Opdrinken" zei ik wat kortaf

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 12 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma sep 14, 2015 6:23 pm

Tom

Mijn wenkbrauwen schieten omhoog op het moment dat zij haar koelkast opent en ik de geur al ruik. Dit is bloed. Ik staar haar met ogen die vuur schieten aan en zet het glas direct op tafel neer. '' Hoe... kom je daar aan? '' Vraag ik bars.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 12 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma sep 14, 2015 6:25 pm

Sam

Wat geïrriteerd rolde ik met mijn ogen. Gaan we weer. " doet dat er wat toe?" En keek hem strak aan. " nee het is niet afkomstig van mij"

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 12 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma sep 14, 2015 6:28 pm

Tom

''Samantha... '' ik verzacht mijn blik een beetje, ik wil ook geen ruzie in de tent. Maar ze zou dit niet moeten doen. Dit is levensgevaarlijk voor haar. '' Ja, dat doet het zeker. En nee, dat rook ik al. Het is een lief gebaar, maar je moet dit niet doen. Dit is levensgevaarlijk, ten eerste omdat je het ergens vandaan haalt en je het niet zomaar krijgt, ondanks dat je connecties hebt, is dit strafbaar. En ten tweede omdat bloed zomaar van kilometers afstand te ruiken is en je nu zeker een aantrekkingskracht bent voor onze soort. Het is niet veilig. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 12 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma sep 14, 2015 6:32 pm

Sam

" wat had ik dan moeten doen?" Vroeg ik licht geïrriteerd l. Voor een mens zorgen was een eitje maar voor een vampier geen idee hoe. " ik probeer ook alleen maar mn best te doen." En plofte in een stoel neer. " heb je enig idee hoe het was om jou zo toegetakeld te zien. Machteloos te staan? Ik wil je gewoon niet verliezen" en keek even van hem weg.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 12 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma sep 14, 2015 6:41 pm

Tom

Ik sta op en pak haar gezicht beet zodat ze me wel aan moet kijken. '' Lieveling, ik snap je zorgen, echt. Ik snap dat het moeilijk is geweest me zo te zien, dat weet ik als geen ander. Maar ik kan echt wel voor mijn eigen.... eten zorgen, dat hoef jij in dit geval niet voor me te doen. Beloof me dat je niet met vuur gaat spelen...'' ''Maar voor nu... '' Ik pak een wijnglas en schenk wat wijn in. Ik geef haar het glas, pak mijn glas en tik tegen haar glas. ''Nemen we het er maar van. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 12 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma sep 14, 2015 6:44 pm

Sam

Met een diepe zucht klim ik naast hem op de bank " je hebt gelijk ook" en nam een slok wijn " maar ik voelde me zo nutteloos. June wist precies wat ze moest doen om je te helpen. En ik kon niets. Ik zou bijna gaat denken dat ik geen goede partner voor je ben"

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 12 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma sep 14, 2015 6:50 pm

Tom

Ik neem een paar slokken bloed en zet het weer op tafel neer, alsof het een normale glas cola is. Ik kijk haar doordringend aan wanneer ik haar woorden hoor. '' Je bent niet nutteloos, Samantha. Echt niet, anders, maar alles behalve nutteloos. Het feit dat wij zogenaamde gaves hebben, beter zien, beter horen en sneller zijn, betekent niet dat wij superieur zijn. Echt niet, ook wij hebben zo onze problemen. '' Ik strijk zacht door haar haar.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 12 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 43 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 27 ... 43  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum