Rpgspel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The RolePlayingGame

2 plaatsers

Pagina 13 van 43 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 28 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 13 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma sep 14, 2015 7:02 pm

Sam

"Ik zou ook niet met jullie willen ruilen hoor. Dat absoluut niet
Maar ik kreeg gewoon het gevoel dat June een betere vriendin voor je zou zijn als dat ik was. Jullie zijn hetzelfde begrijpen elkaar beter. Met haar zou je dit gesprek niet gehad hebben"

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 13 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma sep 14, 2015 7:09 pm

Tom

''Dat wil je inderdaad niet. '' merk ik droogjes op en kijk haar even aan. '' June is een zeer goede vriendin, maar daar blijft het bij. En ik begrijp wel dat het niet om June draait, maar elke andere vampier had mij op dat moment ook niet kunnen helpen. Zij waren net zo machteloos als jij. En misschien is het ook wel eens fijn als iemand me eens niet begrijpt, anders denkt, anders leeft. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 13 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma okt 19, 2015 3:21 pm

Sam

" Je zou best wel eens een dag met mij mogen ruilen.'' merkte ik lachend op. " Maar heb je er nooit spijt van gehad? Dat je niets met iemand van je eigen soort een leven op bent gaan bouwen? Iets wat langer kan duren dan een paar jaar?''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 13 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma okt 19, 2015 3:42 pm

Tom

Ik kijk haar even aan. "Als ik er spijt van had gehad, had ik hier niet gezeten, vrouwe." Merk ik op en glimlach even kort.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 13 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma okt 19, 2015 3:52 pm

Sam

" Dus je hebt er nog geen seconde over getwijfeld?'' Afwachtend keek ik hem aan. Maar tijd om zijn antwoord af te wachten had ik niet want mijn partner belde " Hey Nick, vertel het eens''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 13 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma okt 19, 2015 5:23 pm

Tom

Ik luister rustig naar haar telefoongesprek. Dit gaat interessant worden.

Nick

"He Sam, on Thirdstreet Avenue is er zojuist een brute moord gepleegd. Of je even wilt komen kijken en polshoogte nemen. De schuldige is nog voortvluchtig." Merk ik op naar haar.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 13 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma okt 19, 2015 5:35 pm

Sam

" Ik ga wel even kijken'' en hing op "sorry Tom maar ik er is weer een nieuwe zaak, red jij het eventjes alleen?'' En pakte ondertussen mijn schoenen en autosleutels.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 13 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma okt 19, 2015 5:37 pm

Tom

De verdachte is nog steeds op vrije voeten. How about dat ik even mooi bij haar in de buurt blijf... "Altijd. Doe je voorzichtig?" Ik loop naar haar toe en druk een kus op haar lippen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 13 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma okt 19, 2015 5:38 pm

Sam

" Tuurlijk, altijd'' verzekerde ik hem met een glimlach en drukte een kus terug. " Ik ben snel weer terug. Als er iets is bel je me goed?'' Vervolgens liep ik de deur uit en reed naar de plaats delict.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 13 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma okt 19, 2015 5:41 pm

Tom

"Als er iets is, bel JIJ me." Druk ik haar op het hart. Net nadat ze weg is gereden, sluit ik hier de boel af en ben uiteindelijk eerder dan haar op de plaats delict. Dit is niet door een vampier gedaan... Eerder door een psychopaat.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 13 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma okt 19, 2015 5:45 pm

Sam

Toen ik kwam aangereden was de technische recherche al aan het werk sporen veilig te stellen. Agenten hielden de buurt afgesloten voor pottenkijkers. " Wat weten jullie al?'' vroeg ik aan een collega die met het lichaam bezig was " Een vrouw van rond de 25, omgekomen door de verwondingen in haar buik en schedel. Dit was geen roofmoord, haar tas met belangrijke spullen zitten er nog in" Ik knik en loop verder naar waar het lichaam ligt. Het gaat inderdaad om een vrouw van rond mijn leeftijd. Haar gehele buik is open gesneden. Haar schedel is ingeslagen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 13 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma okt 19, 2015 6:42 pm

Tom

Vanaf een afstandje kijk ik rustig toe.

Nick

Ik kom aangelopen en knik even naar mijn collega's. "Keep up the good work." Ik kijk naar Sam. "Ziet er weer strak uit, vind je niet?" Vraag ik droogjes aan haar en staat even naar de dode vrouw. Zoals je haar nu ziet liggen kan je er weer geen wijs uit worden.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 13 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma okt 19, 2015 6:45 pm

Sam

" Vrouw van 25, overleden aan het verwondingen aan buik en schedel. ongeveer 5 uur geleden. Tas met portemonnee en identiteitsbewijzen zijn achter gelaten. Dit was geen roofmoord. Maar gepland'' vatte ik kort voor Nick samen en keek hem even aan " Deze werk wijze komt me bekend voor'' sprak ik hardop. '' Ik ga een buurtonderzoek doen ga je mee?''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 13 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma okt 19, 2015 6:48 pm

Nick

Dit is zeker een heel bekend motief..."laten we dat maar eens doen ja, ik ga mee." Merk ik op. Ik pak mijn spullen en ga met Sam mee.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 13 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do nov 12, 2015 7:11 pm

Sam
We belden de hele buurt af met de vraag of iemand iets verdachts gezien of gehoord hebben vannacht. Maar zoals gewoonlijk had niemand iets vernomen. Terug op het bureau schreef ik nog even wat rapporten. '' Nick, ik ga nu naar huis, Tom is ziek. Als de uitslag van de autopsie er is bel je me dan?'' en trok mijn jas aan.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 13 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do nov 12, 2015 7:13 pm

Nick

''Ik houd je zeker op de hoogte. Doe voorzichtig en wel thuis. '' merk ik met een korte glimlach op.

Tom

Ben ik ziek? Dan heb ik zeker wat gemist. Ik wacht rustig om de hoek bij de uitgang van het politiebureau. Ik laat haar nu zeker niet alleen naar huis gaan.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 13 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do nov 12, 2015 7:20 pm

Sam

" Thanks Nick. Wat zou ik toch zonder jou moeten'' riep ik nog terwijl ik ons bureau uit liep. onderweg begroette ik nog wat collega's en liep naar buiten. Pakte mijn autosleutels en stapte in. Ondertussen pakte ik mijn telefoon en belde Tom om hem te bellen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 13 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do nov 12, 2015 7:21 pm

Tom

Als Sam het bureau uitgelopen komt, steek ik mijn hand op. '' Je hoeft niet te bellen. '' Merk ik met een korte glimlach op. ''Let's go home. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 13 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do nov 12, 2015 7:24 pm

Sam

Wat verbaasd kijk ik op '' Hè wat doe jij nou weer hier? Jij zou je gemak houden en thuis blijven remember?'' Ik startte de auto en reed richting huis.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 13 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do nov 12, 2015 7:25 pm

Tom

Ik stap in de auto en glimlach even onschuldig. '' Ik kon je niet alleen laten. Het is niet veilig. '' merk ik op en kijk haar even aan.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 13 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do nov 12, 2015 7:29 pm

Sam

Ik zuchtte kort '' Tom, dit is mijn werk. Dit is wat ik doe. Je kan me niet blijven achtervolgen en in de gaten blijven houden. Het is lief van je, echt waar. Maar hiervoor ben ik getraind.'' legde ik hem uit terwijl we naar binnen liepen. '' Voordat ik jou leerde kennen deed ik dit werk ook, en Natuurlijk is het niet ongevaarlijk, maar dat hoort er bij''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 13 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do nov 12, 2015 7:31 pm

Tom

Mijn gezicht vertrekt even als ze tegen me in gaat. ''Ik begrijp heus dat je jezelf kan verdedigen, maar dit zijn geen normale menselijke moordenaars. Ze zijn meer dan dat, veel sterker. Dit is het werk van een bovennatuurlijk wezen, wat uit een andere wereld komt, waarschijnlijk uit míjn wereld. Die kan geen mens aan. '' Ik zet een kop thee voor haar en ga dan tegenover haar op de bank zitten.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 13 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do nov 12, 2015 7:47 pm

Sam

'' Dat is nog helemaal niet zeker. 5 jaar geleden hadden we precies zo een moord. De dader Kelvin Greham is tijdens zijn transport naar de gevangenis ontsnapt en sinds dien op de vlucht. Dit kan het werk van zijn handlanger zijn om ons wakker te schudden'' Ik neem de thee aan en kruip dan bij hem op schoot. " Je moet je niet zoveel zorgen maken om mij. Dat is niet goed voor je. Je moet een beetje aan jezelf denken, nog geen 72 uur geleden ben je aangevallen door een van de machtigste vampieren.'' Zachtjes haalde ik een hand door zijn haar wat weer heerlijk verwilderd langs zijn gezicht zat.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 13 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do nov 12, 2015 7:50 pm

Tom

''Dat geloof ik ook allemaal zeker, maar ik rúík het. Het is niet menselijk, echt niet. '' merk ik op en kijk haar aan met een serieuze blik. ''Ik red me echt wel. '' ik glimlach even kort om haar bezorgdheid. ''Je zag er echt prachtig uit. Jammer dat de avond zo moest eindigen. '' Tja...mijn haar. Het is altijd net te lang, maar ik durf het niet af te laten knippen, want dan is het weer te kort.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 13 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do nov 12, 2015 8:00 pm

Sam

Dit was een discussie die we wel konden blijven voeren maar nergens toe ging leiden. " Zullen we afspreken dat je me niet meer volgt tijdens mijn werk? Als ik het niet vertrouw dan ben je de eerste die het hoort. Deal?'' ik glimlachte even terug. " Jij mag anders ook wel regelmatig een pak aan trekken hoor. Als Eric je niet besprongen was, had ik het misschien wel gedaan''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 13 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 43 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 28 ... 43  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum