Rpgspel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The RolePlayingGame

2 plaatsers

Pagina 10 van 43 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 26 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 10 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 10, 2015 6:05 pm

Tom

''Dat is Eric Northman, de magistraat. Van hem hebben we de uitnodiging gekregen. '' merk ik op en schuif een stoel voor haar naar achteren. Ik help haar zitten en schuif haar stoel weer aan en ga dan ook zitten. Voor diegenen die gaan zitten wordt er gelijk een glas bloed ingeschonken, maar op het moment dat de ober dat voor Sam wilt doen, houd ik mijn hand voor haar glas. '' Doe maar een rode wijn. '' merk ik met een korte glimlach op. De zaal vult zich steeds verder, June en Demetri voegen zich naast ons en ik steek mijn hand even kort op naar een bekende.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 10 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 10, 2015 6:08 pm

Sam

Een tikkeltje ongemakkelijk begon het nu toch wel te worden. Zo te merken van ik het enigste mens hier in dit gezelschap en dat gaf mij niet bepaald een heel zeker gevoel. Toch probeerde ik het te verbergen. " Tom wat moet dit allemaal voorstellen?'' vraag ik zachtjes en buig iets naar hem toe.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 10 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 10, 2015 6:15 pm

Tom

''Spel. Allemaal spel. Ze proberen de druk een beetje op te voeren, iedereen ongerust te maken. Het wordt zometeen pas echt interessant. '' Ik klop geruststellend zacht op de rug van haar hand.

Demetri

''Dat denk ik ook ja. '' meng ik me in het gesprek. '' Je bent je er van bewust dat het heel goed kan dat je zometeen publiekelijk aan de schandpaal wordt gezet? ''

Tom

Ik staar Demetri even aan. '' Dat weet ik ja. Dat gaan we zien. Ik kan er toch niets tegen doen. '' Als aller laatsten lopen Eric en zijn volgelingen de zaal in en zitten aan een grote tafel in het midden, zodat ze iedereen kunnen zien.

Eric

Ik kijk iedereen één voor één aan. Mijn blik blijft even langer op Sam hangen. Dus dat is de mens, het meisje. Één mondhoek trekt zich even op, wat een soort halve glimlach voor moet stellen. Hij is alleen niet warm, eerder uitdagend en hongerig. Tijd voor een snack. Maar dat komt later. Eerst zullen er andere zaken afgehandeld moeten worden. '' Dames en heren. '' Het geroezemoes verdwijnt direct en ik schraap mijn keel even. '' Ik welkom jullie. Zoals jullie weten ben ik niet het persoon om te preken, dus laten we maar ter sprake komen. '' ''De reden dat ik jullie bij elkaar geroepen heb, is omdat wij op vallen. Wij, als vampier. De mensheid heeft de laatste maanden veel te maken gehad met ongelukken, moorden, die zij niet kunnen begrijpen en dit komt omdat ze niet weten met wie ze te maken hebben. Laten we dat zo houden. '' Zonder een aankondiging verschijnt er een volgeling van mij achter een vampier en steekt zomaar een houten staak door zijn hart. '' Diegenen die zich niet aan de regels houden, zullen gestraft en/of gedood worden. '' merk ik simpeltjes op. Er klinken geschrokken kreetjes door de zaal.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 10 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 10, 2015 6:23 pm

Sam

Vol ongeloof keek ik naar het tafereel wat er zojuist een paar stoelen naast ons gebeurde. Dit gaan ze toch niet menen hè. Voorzichtig keek ik Tom's kant op.Het koste me veel moeite om mijn gezicht in een plooi te houden die niets zou verraden. Ondertussen maakte mijn hoofd overuren, Wat nou als Tom de volgende is? Of misschien ben ik wel de maaltijd voor deze avond. Wat ze ook van plan waren het beviel me totaal niet.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 10 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 10, 2015 6:29 pm

Tom

Ik houd geruststellend Sams hand vast. Al ga ik dood, ik zou het vreselijk vinden, voor Sam. Maar niet voor mij. Het lijk hangt levenloos in zijn stoel en wordt niet weggehaald. Daar mogen we de rest van de avond tegen aan gaan kijken.

Eric

Ik maan iedereen weer tot stilte en staar de zaal even rond. '' Ik denk dat iedereen de regels kent en iedereen wordt ook geacht zich eraan te houden. Door met mensen om te gaan wordt iedereen in gevaar gebracht. Erg egoïstisch vind je ook niet, Tom? Om om te gaan met een menselijk meisje, waardoor ze nieuwsgierig is geworden en jij haar de waarheid verteld hebt? Misschien ben ik in het verleden niet duidelijk genoeg geweest.'' Ik richt mijn blik op Tom. Nu ben jij aan de beurt.

Tom

Ik staar de magistraat aan. Egoïstisch is het ergens wel ja. Het is meer dan duidelijk geweest, ik weet wat de regels zijn, maar of ik me er aan houd is een tweede. Toch heb ik met mijn egoïsme, mijn vrienden/familie en zelfs Sam in gevaar gebracht. Ik had uit haar buurt moeten blijven. '' Ja. '' Is het enige wat ik antwoord. Alles wat ik zeg, kan tegen me gebruikt worden.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 10 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 10, 2015 6:35 pm

Sam

Met een gespannen gezicht kijk ik naar Tom. Dit gaat fout, dit gaat ongelofelijk fout. Demetri doe iets voordat het te laat is. Met moeite weet ik Eric met een zo neutraal mogelijke blik aan te kijken. Het liefst spring ik over de tafel om zijn kop van zijn romp af te slaan, als ik ook maar enige kans zou hebben. Iedereen was doodstil, of durfde gewoon niet te bewegen iedereen was bang voor zijn eigen lot.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 10 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 10, 2015 6:42 pm

Tom

Blijf kalm. Anders escaleert de boel alleen maar. Wat er ook gebeurt, luister naar Demetri. Waarschuw ik Sam.

Eric

Ik glimlach even kort. '' Wat denk je ervan... Los het op. Het is verboden om mensen van je bestaan af te laten weten. Drink haar leeg en dood haar, dan kunnen we verder met de orde van de dag. ''

Tom

'' Nee. '' Ik zal haar nooit leeg drinken. Nooit.

Eric

Ik staar Tom even kort aan. Nog steeds zo vreselijk eigenwijs... ''Je had naar je maker moeten luisteren, Tom. Hij is stom, maar niet zo stom om mij niet te gehoorzamen. '' Binnen een luttele seconde sta ik achter hem en grijp hem bij zijn haren beet. Met mijn andere hand grijp ik zijn armen vast en trek deze zonder enkele moeite op zijn rug. Ik boor mijn tanden in zijn nek.

Demetri

Op het moment dat Eric op Tom afschiet, trek ik Sam bij Tom weg, zodat ze zo op mijn schoot komt te zitten. Niet de ideale positie voor haar, maar het is niet anders. Zitten blijven mens, of je moet echt dood willen. Op het moment dat ze zich los probeert te wurmen, zucht ik kort. Je wilt echt dood. Ik verstrak mijn greep meedogenloos, zitten blijven jij.

Tom

Ik slaak een kreetje als hij mijn handen meedogenloos vastgrijpt en zijn tanden in mijn nek zit en meedogenloos begint te drinken. Voor een vampier is het enorm vernederend om door een andere vampier gebeten te worden, omdat diegene die bijt, toegang heeft tot alle geheimen die je ooit gehad hebt. Gedachtes, gebeurtenissen, kracht en gave, en erger nog, gevoelens, worden met diegene gedeeld, zodat er geen geheimen meer voor diegene overblijven.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 10 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 10, 2015 6:47 pm

Sam

Kort strubbel ik tegen maar Demetri was de enigste die mij nu nog zou kunnen beschermen. Het was afschuwelijk om Eric Tom te zien aanvallen. Hoorbaal slik ik een brok in mijn keel weg. Machteloos kijk ik toe hoe Eric zich uitleeft op Tom. Even vergat ik het feit dat ik hutjemutje met Demetri zat. " Nee'' komt er uit mijn keel gezet ook al klinkt met meer als een piepje. " Demetri doe alsjeblieft iets'' smeekte ik hem bijna en keek hem aan.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 10 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 10, 2015 6:55 pm

Demetri

''Er is niets wat ik kán doen, lieve Samantha. Je ziet wat er gebeurt. '' merk ik voor mijn doen erg medelevend op. Natuurlijk vind ik dit erg om te zien, maar ik kan er gewoon niets aan doen. Tegenstribbelen helpt niet.

Eric

Ik drink Tom leeg tot het puntje van de dood. Hij overleeft het wel, maar net. Ik trek mijn gezicht bij zijn nek weg en kijk Sam even met mijn lege ogen aan. Je bent gewaarschuwd, dame. You are next if you don't listen...

Tom

Op het moment dat Eric me los laat, glijd ik levenloos van de stoel af. Mijn nek bloedt hevig. Ik ben nog witter dan normaal, mijn aderen zien gitzwart en mijn ogen staren leeg voor zich uit.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 10 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 10, 2015 7:01 pm

Sam

Ik had toch echt al een hoop gezien en meegemaakt maar dit deed zo gruwelijk veel pijn. Begrijpend knik ik als Eric mijn kant op kijkt. " Tom?'' vragend kijk ik naar Demetri " kan je me alsjeblieft los laten?'' Geen idee wat ik nu moest doen. EHBO werkt namelijk niet op een eeuwen oude vampier.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 10 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 10, 2015 7:06 pm

Demetri

''Nee. Blijf zitten. '' gebied ik haar. ''Tom trekt straks wel weer bij. '' Het duurt een paar dagen, maar ook dat heet 'straks.' Ik staar even kort naar Eric en als deze knikt, laat ik Sam langzaam los. '' Zitten. '' Beval ik haar. Niet naar hem om kijken. Eric gaat ongestoord verder met de rest van het publiek bang maken, straffen uitdelen en doden. En Sam moet het allemaal zien. Dat moeten we allemaal.

Eric

Als ik mijn zegje gedaan heb, gebied ik iedereen de zaal te verlaten. Ik loop rustig naar Sam toe en steek mijn hand naar haar uit. '' Ik heb nog geen kans gehad om me voor te stellen. Eric Northman. ''

June

Nu iedereen godzijdank verlost is van deze gruwelijke taferelen, duw ik de tafel opzij en bekommer me om Tom. Hij zou allang weer boven tafel moeten zijn, ik begrijp het niet. Ik voel aan zijn voorhoofd en druk mijn vingers tegen de bloedende wonden in zijn nek. Ze beginnen direct te genezen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 10 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 10, 2015 7:09 pm

Sam

Met een fake smile neem ik zijn hand aan " Ik had al zoiets opgevangen'' merkte ik scherp op " Samantha Quartez'' stelde ik mezelf ijskoud voor en trok mijn hand terug. In mijn ooghoek zag ik June zich om Tom bekommeren.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 10 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 10, 2015 7:13 pm

Eric

''Ik weet dat we verkeerd begonnen zijn, Samantha. Ik handhaaf alleen de wet. Je bent vast bekend met dat fenomeen. '' merk ik rustig op en staar haar aan. Ze begeeft zich op glad ijs en dat weet ze zelf ook. '' Pas goed op jezelf, in onze cultuur overleven mensen het nooit lang. '' merk ik rustig op. Het is gewoon de waarheid, een feit. Met deze woorden loop ik weg en bekommer me om andere gasten.

Demetri

That escalated quickly. ''Laat hem, Sam. Laat hem lullen. '' merk ik naar haar op en kijk June even aan als ze me veelbetekenend aankijkt. '' Wat? Ik ben verdomme geen gedachtelezer. ''

June

''Vergiftigd, Demetri. '' sis ik. De klootzak, de sinistere klootzak. ''Ik heb de wond geheeld en toen rook ik het pas. Het gif kan er níét uit. ''

Demetri

Ik grom even gefrustreerd. '' Laten we hem eerst eens weg zien te krijgen. Ga met Sam naar huis, ik neem hem wel mee. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 10 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 10, 2015 7:18 pm

Sam

Eric liet ik volkomen links liggen, mijn zorgen waren nu om Tom. Snel knielde ik naast June neer " June wat is er aan de hand? Waarom is hij nog niet bij bewust zijn?'' Ik was bijzonder kalm voor de gehele situatie. " Nee ik blijf bij hem'' sprak ik Demetri tegen " Ik laat hem niet alleen''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 10 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 24, 2015 10:14 am

Demetri

Geïrriteerd sis ik. Hier zijn we nog mooi niet klaar mee. Ik rol even met mijn ogen als ze bij haar liefje wilt blijven. Tom vermoordt me als dat mormel wat overkomt, dus trek ik haar meedogenloos mee. ''Je gaat met mij mee. En stribbel niet tegen, want je verliest die wedstrijd toch. Ik heb Tom beloofd je te beschermen en dat is wat ik doe, of je het nu leuk vind of niet. Hij vergeeft het zichzelf nooit als je hier niet levend weg bent en elke minuut dat je hier bent, word die kans steeds kleiner met 500 hongerige vampiers om je heen. '' sis ik haar toe.


SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 10 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 24, 2015 10:18 am

Sam

" Godver'' vloekte ik hardop toen Demetri me zowat aan de haren mee trok de zaal uit. " Als je maar niet denkt dat ik je hier dankbaar voor ga zijn'' En trok mijn arm los. Aan mijn benen mankeerde ik niets dus lopen kon ik prima zelf.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 10 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 24, 2015 10:20 am

Demetri

Ik haal mijn schouders op. Who cares. I don't. Ik laat haar los en dan breng ik haar naar Toms appartement. Eenmaal daar trek ik mijn jasje uit en schenk een wodka voor mezelf en haar in. Ik schuif het shotglaasje naar haar toe, ga op de bank zetten en gooi het in een keer achterover. Ik grinnik even kort om de minachting op haar gezicht. '' Gooi het eruit liefje. Vertel me wat voor monster ik ben. Gooi het eruit. '' ''Drink er eentje op. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 10 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 24, 2015 10:25 am

Sam

Diep zuchtend plof ik neer in een stoel. " Bedankt'' en nam het glas aan dat ik vervolgens achterover sloeg. " Nee die moeite ga ik niet eens nemen, zonde van al mn energie.'' zei ik hoofdschuddend en trok mijn schoenen uit. " Help eens'' commandeerde ik hem een beetje en stond op en draaide om. Die jurk moest uit dat ding verstikte me.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 10 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 24, 2015 10:29 am

Demetri

Ik sta op, ga achter haar staan en veeg rustig haar haar over haar schouder. Ze is een prachtige vrouw, eindelijk eentje die best aardig gelukt is voor een mens. En ik weet heel goed wanneer er iemand gelukt is. Rustig trek ik de rits van haar jurk naar beneden toe. Ze voelt de koelte van mijn vingers op haar warme huid. Hoe ouder we worden, hoe kouder we worden. En ik ben heel wat ouder dan Tom. ''Nog hulp bij de lingerie nodig? '' Vraag ik droogjes.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 10 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 24, 2015 10:32 am

Sam

" mocht je willen'' zei ik wat lachend en liet de jurk op de grond zakken en stapte er vervolgens uit. In Tom's kleding kast moesten ook nog wat kleren van mij liggen. Met de jurk onder mijn arm liep ik naar de slaapkamer. " Wat is die Eric eigenlijk allemaal van plan, ik neem aan dat hij het hier niet bij gaat laten'' vroeg ik tijdens het omkleden aan Demetri.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 10 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 24, 2015 10:42 am

Demetri

Ik haal nonchalant mijn schouders op. '' Goede vraag. Dat weet niemand, maar uit ervaring weet ik dat hij gewoon iedereen uit de weg ruimt die hem irriteert. Dat doet hij altijd. Dat hij ons nu heeft laten gaan is een wonder, wat mij betreft. Maar dat doet er nu niet toe, het belangrijkste is dat we je vriendje weer opgelapt krijgen. Tom heeft je vast wel verteld dat sommige vampiers over een gave beschikken. Hij kan gedachtes lezen en manipuleren, ik heb de gave van alle elementen, mijn lieve zuster June kan helen. En zo heb je nog veel meer gaves die bij het karakter van iemand passen. Dat van Eric is dat hij iedereen met een kus of beet, of zelfs aanraking, kan vergiftigen en dood kan laten gaan. '' '' Je weet zelf wat er gebeurd is. Ik weet ook niet of June het kan helen. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 10 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 24, 2015 10:47 am

Sam

Terwijl ik mijn shirt aantrek kom ik weer naar binnen gelopen " ik geloof dat ik het begin te snappen. Tom heeft het me inderdaad wel eens verteld maar we hebben het er nooit uitgebreid over gehad.'' " Nog wat?''' en rammelde even met de glazen " Waar heeft June hem nu heen gebracht?''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 10 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 24, 2015 10:50 am

Demetri

''Doe maar. '' Ik ga weer in de woonkamer zitten. '' Naar ons appartement. Ze behandelt hem daar, heeft daar alles wat ze nodig heeft. '' And things will get ugly...

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 10 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 24, 2015 10:55 am

Sam

Voor ons beide schonk ik nog een glas in en reikte die hem aan. " Ze zal zeker nog wel even met hem bezig zijn of niet'' merkte ik kort op en klom in kleermakers zit naast hem op de bank.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 10 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 24, 2015 10:57 am

Demetri

Ik gooi het glas helemaal achterover en zet het alweer leeg op tafel neer. '' Ga daar maar vanuit. '' ''Het zal ook wel even duren voordat hij weer helemaal opgeknapt is. Maar met zo'n zuster zoals jij moet dat vast goedkomen. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 10 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 43 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 26 ... 43  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum