The RolePlayingGame

Pagina 6 van 30 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 18 ... 30  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper op wo jun 24, 2015 10:26 am

Tom

Oh love, and I am just starting... Ik druk een zachte kus op haar lippen en zak dan af naar beneden, van haar hals, over haar borsten en buik, verder naar beneden. Geen plekje wordt overgeslagen en de gevoelige plekken nog eens extra beroerd. Ik ben van beide niet vies, ruige seks, of juist heel rustig, romantisch en liefdevol, het heeft allebei wel wat, zolang het maar met respect van beide kanten gaat, heb ik nergens geen problemen mee. Ruig heeft alleen hele andere betekenis voor een mens, dan voor een vampier. Een mens overleeft zo'n nacht niet. x'D

SharonPepper

Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op wo jun 24, 2015 10:32 am

Sam

Met mijn handen strijk ik hem door zijn haren, en gooi mijn hoofd naar achteren om een kreun te smoren. Het koude ijzer van zijn piercing gaf bijna een blussend effect op mijn gloeiend hete huid. Tot nu toe had ik niets op hem aan te merken, het was fijn en toch dar rauwe randje er aan. Apart hadden we zo onze ervaringen maar dit was toch een soort ontdekkingsreis die we met z'n tweeën uit moesten stippelen.

Gaabsel

Aantal berichten : 874

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op wo jun 24, 2015 10:35 am

Tom

Het is inderdaad even wennen en aanpassen... Een mens is zo breekbaar... Ik moet echt oppassen met wat ik doe, maar dat maakt het zeker niet minder prettig of intens, integendeel zelfs. Ik zak verder naar beneden toe ^^.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op wo jun 24, 2015 10:38 am

Sam

Hard klem ik mijn kaken op elkaar en grijp de leuning van de bank achter mij beet als hij verder naar beneden zakt met mijn lippen. Met mijn andere hand blijf ik hem liefkozend en aanmoedigend door zijn haren strelen.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op wo jun 24, 2015 11:08 am

Tom

Tergend langzaam beroer ik haar daar beneden en sla het gevoeligste plekje net over, puur om haar te teasen en gek te maken. Ik kom weer omhoog en druk een kus op haar lippen.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op wo jun 24, 2015 11:12 am

Sam

" Wat ben jij gemeen zeg'' hijg ik zegen zijn lippen aan voordat ik een kus terug druk. Als hij mij het hoofd op hol wilde laten slaan was hij in ieder geval op de goede weg. Ik bracht mijn mond naar zijn oor en beet zachtjes in zijn oorlel.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op wo jun 24, 2015 11:14 am

Tom

"Is dat zo?" Fluister ik en kreun even zachtjes in haar oor als ze in mijn oorlel bijt. Rustig stoot ik weer bij haar naar binnen en grinnik even om haar gezicht. Oh meisje, alle tijd.... Ik heb alle tijd...

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op wo jun 24, 2015 11:21 am

Sam

Mijn nagels trek ik over zijn rug en . Mijn lichaam druk ik dichter tegen hem aan, met mijn lippen volg ik zijn kaaklijn om op zijn lippen te eindigen. Daar strijk ik met het puntje van mijn tong over zijn piercing.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op wo jun 24, 2015 11:29 am

later.

Tom

Ik moet eerlijk bekennen dat we best een prettige avond hebben gehad. Dat was helemaal niet slecht, helemaal niet... Ik glimlach even om Sam, die bovenop mijn borst ligt te slapen. Het bed hebben we niet eens meer gehaald...

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op wo jun 24, 2015 11:34 am

Sam

Tevreden en voldaan lag ik op zijn borst uit te rusten, zijn huid gaf verkoeling aan mijn nog na gloeiende lichaam. Ondanks dat een bank niet de meest comfortabele plek is om seks te hebben, was het totaal niet slecht. De spierpijn kon ik nu al in mijn lichaam voelen.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op wo jun 24, 2015 11:38 am

Tom

Ik kus haar voorzichtig wakker. Het is al bijna middag en de boot kan elk moment in de haven aan komen. "Goedemorgen lieveling. " merk ik met een korte glimlach op en strijk zacht met mijn koele vingers over haar rug heen.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op wo jun 24, 2015 11:58 am

Sam

Met moeite open ik mijn ogen en murmel wat slaapdronken. " Goedemorgen lief '' piep ik een beetje en druk een paar kusjes achterelkaar op zijn mond. " Het was fijn'' zucht ik en nestel me weer heerlijk tegen zijn borst aan.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op wo jun 24, 2015 12:00 pm

Tom

Ik glimlach even kort als ze zegt dat het fijn was. "Dat is mooi liefje." Ik strijk zacht wat haren uit haar gezicht en laat haar rustig nog even wakker worden.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op wo jun 24, 2015 12:02 pm

Sam

" Vond jij het niet dan?'' Schiet ik gelijk omhoog en kijk hem vragend aan. Het zou natuurlijk kunnen dat hij het heel anders heeft ervaren dan dat ik deed.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op do jun 25, 2015 7:10 am

Tom

Ik kijk haar even raar aan als Sam in paniek omhoog schiet en direct vraagt of ik het niet met haar eens ben. ''Natuurlijk wel, gekkie. Geen paniek. '' Merk ik sussend op. Nu ik er aan terug denk hoe ik reageerde, snap ik wel waarom ze even onzeker werd. Ik glimlach even kort. Lieve lieve Samantha, grote mond, maar een klein hartje... Ik strijk zacht door haar haren heen en druk een kus op haar lippen.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op zo jun 28, 2015 8:36 pm

Sam

Gerust leg ik weer mijn hoofd op zijn borst met mijn vingers draai ik rondjes over zijn koele huid. " oh gelukkig maar" zei ik zachtjes en glimlachte kort " anders hadden we het nog een keertje moeten doen om je te overtuigen"

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op zo jun 28, 2015 8:40 pm

Tom

Ik glimlach even en strijk zachtjes over haar rug. "Bij nader inzien... Ik denk dat we toch nog een paar keer moeten oefenen." Merk ik grinnikend op. Ik pak haar zachtjes beet en til haar zonder enkele moeite op. "Kom. Laten we ons maar eens op gaan frissen. Het bad staat al klaar." Ik draag haar naar de badkamer en zet haar eenmaal daar voorzichtig op haar voeten neer en glimlach even om de doodnormale luie spierzwakte die een mens heeft als diegene net wakker is. Haar benen werken nog niet helemaal mee, waardoor ik haar nog even vasthoud.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op vr jul 03, 2015 1:32 pm

Sam

Grinnikend kijk ik hem aan " Oh maar meneer ik ben een trage leerling'' en schiet daarna in de lach. Wij zijn ook een draak van een stel hoor. Maar goed dat niemand ons kan zien of horen. In de badkamer aangekomen werd ik verwelkomd voor de stoom die uit het bad kwam, vermengd met de geur van mango. Hij kon zo ontzettend lief zijn. Met mijn ranke armpjes houd ik zijn armen vast die om mijn lichaam geslagen zijn. " Je bent lief, heel erg lief'' prevelde ik zachtjes en drukte een korte kus op zijn lippen.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op vr jul 03, 2015 1:56 pm

Tom

Ik houd de kus even gewillig vast en glimlach even kort. '' Ik kan heel erg lief zijn, ja... '' merk ik zachtjes op. Ik trek mijn shirt die ze gestolen heeft, over haar lichaam heen uit en til haar zonder enige moeite op en leg haar voorzichtig in het bad neer. Ik glimlach vervolgens eventjes terwijl ik naar haar kijk.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op vr jul 03, 2015 2:00 pm

Sam

Het was lang geleden dat ik ontspannen in bad heb gelegen. Het warme water werkte in op mijn spieren die aardig gespannen waren de laatste paar weken/maanden. " als je zo naar me blijft kijken voel ik me net een baby'' Aangezien hij wel heel vertederd naar me zat te kijken. " Kom er bij"

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op vr jul 03, 2015 2:02 pm

Tom

Ik begin te lachen als ze dat opmerkt. '' Je bent geen baby, maar een heel volwassen vrouw. Dat heb ik nu wel gezien.'' Ik trek mijn kleren rustig uit en stap dan bij haar in bad.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op vr jul 03, 2015 2:05 pm

Sam

Rustig schuif ik wat op in bad zodat er meer ruimte voor hem is. Toch krijg ik het gepresteerd om water over de rand te klotsen. Zijn rug lag tegen mijn borst aan waardoor ik mijn armen om hem heen kon slaan. Op een spons deed ik wat douchegel en smeerde zijn borst in met het sop.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op vr jul 03, 2015 2:09 pm

Tom

''Oh Samantha... '' merk ik licht bestraffend op als ze water over de rand van het bad klotst. Maar ik meen het niet, het interesseert me niets namelijk. Ik sluit mijn ogen als ze mijn borst begint in te zepen.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op za jul 04, 2015 6:16 pm

Sam

Terwijl ik met de spons zijn bovenlichaam inzeep druk en kleine kusjes in zijn nek. " Kunnen we zo niet voor eeuwig blijven zitten'' murmel ik in zijn oor. En knijp de spons uit om vervolgens met mijn handen het sop van zijn lichaam af te wrijven.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op za jul 04, 2015 7:09 pm

Later

Tom

Na ons jachtavontuur zijn we beide weer in het dagelijkse leven beland. Ik heb een nieuw bijbaantje gevonden, om de tijd mee te doden, want voor het geld hoef ik het niet te doen, en dat is jonge politierekruten verdedigingstechnieken leren. Ja, van Houten is er niet blij mee en ja, het is vreselijk awkward maar tegelijkertijd ook erg leuk en ik haal er veel voldoening uit en het houd me van de straat. Bovendien is het dichtbij en lag dit voor handen, dus waarom niet? Als het me niet bevalt ben ik ook zo weer weg dus in dat opzicht valt er ook niets te verliezen. Geduldig leg ik aan een jongeman uit hoe hij vuisten moet maken en met welke techniek hij moet slaan.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 6 van 30 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 18 ... 30  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: