Rpgspel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The RolePlayingGame

2 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 11, 2014 7:00 pm

Sam

" Op de avond na de moord op de jonge vrouw, waar ik jou toen voor heb ondervraagd. Is hij mijn huis binnen gedrongen en een soort van gedreigd'' en keek kort zijn kant op. " ik citeer " Ik ben degene waar je naar op zoek bent, en jij bent de volgende'' Ik huiverde er lichtjes van want ik hoorde zijn stem weer in mn hoofd.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 11, 2014 7:21 pm

Tom

''Dat klinkt meer als een soort nachtmerrie dan werkelijkheid, Sam. Ik zal het aan hem vragen en krijg de waarheid ook wel uit hem, maar ik kan je nu wel verzekeren dat hij dat niet gedaan heeft. Hij houdt zich niet met menselijke zaken bezig, behalve bloed en seks. '' merk ik droogjes op.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 11, 2014 7:24 pm

Sam

Ik haal kort mn schouders op "Het is ook allemaal wat vreemd dat weet ik zelf ook wel, maar ik droom toch niet over een totale vreemde?'' en trok kort een wenkbrauw op. " Maar je zal wel gelijk hebben, tot nu toe zit ik hier nog steeds spring levend. En geen teken van Dimitri.'' wuifde ik het wat weg. Een fris windje zette op en het kippenvel sprong op mn lijf.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 11, 2014 7:33 pm

Tom

''Ik heb geen idee waar jij over droomt. '' merk ik met een korte glimlach op en trek mijn jasje uit als ik merk dat ze het koud krijgt. Ik leg het over haar schouders heen. ''Ik zal het aan hem vragen. '' Beloof ik haar.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 11, 2014 7:35 pm

Sam

" Dat wil jij ook helemaal niet weten'' en kon die grijns op mn gezicht niet verbergen. Dankbaar neem ik het jasje aan en snuif ongemerkt de geur van zijn parfum op. " Thanks, maar doe er niet te veel moeite voor het is vast niets."

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 11, 2014 7:37 pm

Tom

Ik grinnik even kort. '' Vast niet nee. '' Ongemerkt he... Niet dus x'D. Toch zeg ik er maar niets over. '' Dat komt goed, Sam. Maak je niet druk. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 11, 2014 7:53 pm

Sam

"mag ik een brutale vraag stellen?'' begon ik netjes en hield mn gezicht in een plooi. Maar dit wilde ik toch wel weten voor mijn eigen gemoedsrust. " Hoeveel vrouwen heb je versleten in je leven?''


Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 11, 2014 8:10 pm

Tom

Ik begin te lachen als ze vraagt hoeveel vrouwen ik versleten heb. '' Als vriendin? Niet zo gek veel, eigenlijk. Twee. Mijn eerste echte was toen ik nog mens was en ben ik helaas uit het oog verloren toen ik veranderd ben en de tweede is ook een vampier. Ze was/is een bloedmooie vrouw, absoluut, maar niet mijn type. Het uitgaanstype, die verwacht dat we elke avond/nacht aan de gang gaan. Nu heb ik geen moeite met seks, maar het houd voor mij echt een keer op. Als je vampier word, word elke emotie veel intenser. Dat heb ik gemerkt. '' x'D

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 11, 2014 8:15 pm

Sam

" 800 jaar oud en maar 2 vrouwen?'' herhaalde ik lichtjes verbaasd. " Ik had toch echt van iemand begrepen dat je een echte womanizer bent'' zei ik wat plagend en lach even met hem mee. " maar ik snap wel wat je bedoel denk ik...'' en dacht even na " Ja denk het wel, ik heb dan niet die extreme emotie, waar je het dan over had. Maar ik zou er simpelweg de puf niet voor hebben om iedere avond van bil te gaan'' en trok een hell no gezicht.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 11, 2014 8:19 pm

Tom

''Ja. '' ik staar even naar haar verbaasde gezicht en grinnik even kort. ''Ik ben mijn wilde haren wel een beetje kwijt geraakt. Weet je seks, drank en rock and roll is leuk voor een paar jaar, maar zo'n spiraal is leuk voor even, maar daarna heb je het wel gezien. Je wilt je toch meer gaan settelen. '' Ik haal mijn schouders op. ''En van wie heb je dat dan gehoord? '' x'D Ik begin te lachen als ze zegt dat ze niet de puf heeft om elke avond van bil te gaan. '' Valt me nou sterk van je tegen, Samantha. '' Daag ik haar uit. >;]

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 11, 2014 8:23 pm

Sam

" Ik verraad nooit mijn bronnen'' gaf ik tactisch antwoord " Of je moet het uit me wringen'' zei ik lachend en keek hem kort aan met een opgetrokken wenkbrauw " Had ja daar op gehoopt dan?'' daagde ik hem terug uit en keek hem toch redelijk ondeugend aan.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 11, 2014 8:26 pm

Tom

''Uit je wringen nog wel... '' hmmm... Ik duw haar zacht achterover in het zand en buig me over haar heen, waar ik een kus op mijn lippen druk. Het is dan wel niet wringen... maar ik heb wel andere manieren om het uit haar te krijgen. Ik grinnik even zacht. '' Natuurlijk niet. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 11, 2014 8:29 pm

Sam

" Wat kan jij slecht liegen zeg'' murmelde ik tegen zijn lippen aan en drukte een zachte kus terug. " hmm ik geef mijn geheimen niet zomaar weg'' hield ik stugjes vol.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 11, 2014 8:33 pm

Tom

''Op zn minst drie keer per dag dan. '' fluister ik grinnikend tegen haar lippen en druk mijn lippen tegen haar hals.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 11, 2014 8:37 pm

Sam

" Oke daar kan ik mee leven'' en moest mijn kaken op elkaar klemmen, nu ik zijn lippen in mijn hals voelde. " oh dit is niet eerlijk'' miepte ik zachtjes hij had mn zwakke plek te pakken. Maar mezelf laten kennen deed ik niet en rolde ons twee om , zodat hij nu op zn rug in het zand lag. Een kus op zijn lippen volgde en plagerig streek ik met mijn tong langs zijn piercing.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di aug 12, 2014 8:49 pm

Tom

Ik lach even zachtjes. Ze ziet me al aankomen. ''Het leven is niet eerlijk. '' fluister ik in haar oor. Ik weet een hoop zwakke plekken te vinden. Ik houd de kus even vast en glimlach kort.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di aug 12, 2014 8:54 pm

Sam

Net op het moment dat ik zijn kus intenser wilde beantwoorden ging mijn telefoon af in mijn clutch. Ik zuchtte diep en kroop van Tom af. Het was het bureau die belde nooit zomaar. " shit vloekte ik hardop aan de telefoon en hing op. " sorry tom ik moet gaan, noodgeval op bureau. " en krabbelde overeind

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di aug 12, 2014 8:56 pm

Tom

''Het geeft niet. Zal ik je brengen? '' Vraag ik en klop mijn kleren af en daarna die van haar. Ik houd mijn jasje nog steeds om haar schouders heen, aangezien het, nu de zon onder is gegaan, erg fris voor haar is geworden.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di aug 12, 2014 9:04 pm

Sam

Vriendelijk lachte ik naar hem en hielp met het afkloppen van zijn kleren. " graag" beaamde ik " er is weer een vrouw vermoord dezelfde symptomen als die vorige" lichte ik hem in meer wist ik niet

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di aug 12, 2014 9:07 pm

Tom

''Hm. Dan blijf ik liever in je buurt als je het niet erg vind. Ik zal niet tot last zijn. '' merk ik met een korte glimlach op, pak haar op en binnen een seconde staan we bij de auto. Ik doe het portier open en zet haar zo op de bijrijdersstoel neer, waarna ik het portier dichtgooi en binnen nog geen halve seconde in de auto zit en deze start. Zo. Ik rijd weg en druk eenmaal uit de garage, het gas stevig in. Het vreselijk frustrerende aan auto's is dat, hoe snel en goed ze ook zijn, ik altijd te voet sneller ben. Ik houd dus niet van langzaam rijden en al snel scheuren we over de 200 kilometer over de snelweg. Ik heb de snelheid zelf niet eens meer in de gaten. Het is voor mij zo normaal.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di aug 12, 2014 9:10 pm

Sam

Als we in de auto zitten kijken ik hem even aan. " mag ik je er even aan herinneren dat ik deze heb en dus zelf prima kan lopen?" zei ik lachend en ontblote mijn been door uitdagend de wilt vnl mijn jurk te openen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di aug 12, 2014 9:13 pm

Sam

Als we in de auto zitten kijken ik hem even aan. " mag ik je er even aan herinneren dat ik deze heb en dus zelf prima kan lopen?" zei ik lachend en ontblote mijn been door uitdagend de split aan de zijkant van mijn jurk te openen. " ik kan en mag je bekeuren voor te hard rijden" en keek hem wat schuin aan. De uitdagende ondertoon in mijn stem was haast noet te missen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di aug 12, 2014 9:16 pm

Tom

''Doe je best. '' daag ik haar uit. '' Al schrijf je er 25 uit. Wil je dat ik liever contant betaal? '' Ik lach even kort als ze de split van haar jurk opent en haar benen laat zien. '' Klopt. Maar jullie mensen hebben er een handje van om gruwelijk langzaam te bewegen. '' leg ik uit.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di aug 12, 2014 9:22 pm

Sam

" hmm nee natura mag ook" zei ik wat nuchter en kreeg een brede grijns op mn gezicht. Maar die verdween nog al snel en keek hem wat beledigd aan met open mond. " pardon" zei ik met overdreven veel attitude " niet iedereen is zo belachelijk snel als dat jij bent meneer Kaulitz'" attendeerde ik hem even

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di aug 12, 2014 9:24 pm

Tom

Ik lach even zachtjes. Ik heb de laatste tijd nog nooit zoveel gelachen als met haar... Ze heeft humor, die Samantha. '' Ah... Ik zal erover nadenken. '' merk ik droogjes op. ''Ik weet het, ik weet het. Maar het is wel frustrerend. '' merk ik grinnikend op. '' Ik snap ook wel dat jullie er niets aan kunnen doen. '' merk ik wat serieuzer op. Maar het blijft frustrerend! x'D Al snel draai ik de parkeerplaats van het politiebureau op en kijk haar even aan. '' Blijf heel asjeblieft. '' merk ik licht bezorgd naar haar op.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 23 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum