Rpgspel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The RolePlayingGame

2 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 31 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za sep 20, 2014 8:37 pm

Sam

Wat hoofdschuddend keek ik de serveerster na, ik zal nog wel eens met haar gaan praten. " sorry, reactie uit gewoonte" merkte ik op. Verder hoefde hij het even niet te weten. Mijn ex vriendjes kwamen ooit later in een ander stadium wel aan bod. " oh dus als il hier nu voor je neus topless ga staan gebeurd er niets?" concludeerde ik even en keek hem vragend aan met een wat uitdagende grijns

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 31 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za sep 20, 2014 8:40 pm

Tom

Ik glimlach flauwtjes. ''Nergens voor nodig, echt niet. Ik mag er misschien uitzien als een eeuwige puber, maar dat ben ik niet meer. Al een 'tijdje' niet meer. '' merk ik droogjes op. Ik kijk haar aan als ze die uitdagende vraag aan me stelt. '' Natuurlijk wel. Maar ik voel me tot jou aangetrokken. Met haar heb ik niets. En behoudens dat, komt ze helemaal niet bij jou in de buurt. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 31 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za sep 20, 2014 8:45 pm

Sam

Ik lachte wat onzeker, het was keer op keer fijn om te horen dat iemand respext voor je had. " oké gelukkig maar" zei ik lachend en drukte weer een korte kus op zijn lippen. " want ik wil je helemaal niet delen"

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 31 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za sep 20, 2014 8:48 pm

Tom

Ik strijk met mijn vingers langs haar wang als ze wat onzeker glimlacht. Gelijk happen... Mannen hebben haar onzeker gemaakt, dat is in ieder geval wat ik hieruit kan opmaken. Oneerlijk...Ze is zo'n bloedmooie vrouw. Het is onrechtvaardig wat ze haar aangedaan hebben, wat haar ook aangedaan of aangepraat is. ''Ik jou ook niet, dus dat scheelt. '' en houd haar kus even vast.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 31 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za sep 20, 2014 8:52 pm

Sam

Een glimlach verschijnt even kort tussendoor. Na een tijdje laat ik zijn lippen los en kijk hem nog even aan. " ga je zo mee? Antonio gooit zo het anker uit. Zodat we de zee in kunnen" en stond rustig op.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 31 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za sep 20, 2014 8:54 pm

Tom

''Ik ga wel mee. '' merk ik glimlachend op. Ik sta ook op en loop haar achterna, naar een van de slaapvertrekken, waar we ons kunnen en gaan verkleden.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 31 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za sep 20, 2014 8:57 pm

Sam

In het vertrek wissel ik mijn kleren om voor de witte bikini die mooi afstoot van mijn zon gebruinde huid. " Tom kan je alsjeblieft even helpen" vroeg ik aangezien. Ik de touwtjes in mijn nek niet vast kreeg.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 31 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za sep 20, 2014 8:58 pm

Tom

''Absoluut. Jou altijd. '' merk ik op en maak de touwtjes van haar bikini in haar nek vast, waarna ik mijn koele vingers even over haar rug laat glijden. '' Staat je goed. '' Complimenteer ik haar.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 31 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za sep 20, 2014 9:01 pm

Sam

Een rilling ging over mijn rug bij het voelen van zijn koele vinegers over mijn huid. " Dankje" en ik draai me naar hem toe " en past de broek je?"

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 31 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za sep 20, 2014 9:01 pm

Sam

Een rilling ging over mijn rug bij het voelen van zijn koele vinegers over mijn huid. " Dankje" en ik draai me naar hem toe " en past de broek je?"

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 31 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za sep 20, 2014 9:13 pm

Tom

''Hij past gelukkig. '' merk ik glimlachend op. Ach, anders was ik gewoon in mijn nakie de zee ingesprongen. Niemand die het ziet. Ik pak de handdoeken, zonnebrand en zonnebrillen en loop naar boven toe, het dek op.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 31 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma sep 22, 2014 6:40 pm

Sam

Rustig loop ik achter Tom aan het dek op. Het zonnetje stond hoog aan de heldere lucht. Het anker was uit waardoor we het water in konden. Met een flinke aanloop dook ik elegant het zeewater in. Eenmaal weer boven kijk ik naar boven het dek op. En kijk Tom afwachtend aan.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 31 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma sep 22, 2014 8:31 pm

Sam

Rustig loop ik achter Tom aan het dek op. Het zonnetje stond hoog aan de heldere lucht. Het anker was uit waardoor we het water in konden. Met een flinke aanloop dook ik elegant het zeewater in. Eenmaal weer boven kijk ik naar boven het dek op. En kijk Tom afwachtend aan.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 31 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo sep 28, 2014 6:03 pm

Tom

Ik kijk even naar hoe ze duikt en of ze wel boven komt en als ze dat is, glimlach ik even, neem een aanloop en duik zo het water in. Het water is vreselijk helder. Ik pak onder water haar benen beet en duw haar een stukje omhoog het water uit, in plaats van onder water. Ik duw geen mensen onder water...Daar schijnen ze niet zo goed tegen te kunnen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 31 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo sep 28, 2014 6:11 pm

Sam

In de veronderstelling dat ik onderwater getrokken zou worden hield ik me schrap maar voelde zijn sterke armen mij omhoog tillen. " he" zei ik lachend en steunde met mijn handen op zijn brede schouders.


Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 31 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo sep 28, 2014 6:15 pm

Tom

Ik laat haar dan los, waardoor ze langzaam maar zeker weer dieper het water in zakt en kom omhoog. Ik kijk haar aan en haal een hand door mijn haar, wat eerst voor mijn ogen zat. ''Het water is zo vreselijk helder. Ik kan kilometers ver zien. '' merk ik glimlachend op.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 31 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo sep 28, 2014 6:18 pm

Sam

Automatisch kijk ook ik naar beneden maat het beeld eindigde al snel voor mij. " ik kom niet verder dan mijn eigen voeten." merkte ik lachend op en sloeg mijn armen om hem heen zodat ik wat aan hem hing. " maar vertel is het mooi daar beneden?"

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 31 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo sep 28, 2014 6:20 pm

Tom

Ik strijk zacht door haar donkere haren en glimlach even kort als ze zegt dat het beeld al snel voor haar eindigde. '' Het spijt me om dat te horen. Je mist een hoop natuurschoon met menselijke ogen. '' ''Het is schitterend. Het koraal is prachtig. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 31 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo sep 28, 2014 6:31 pm

Sam

" Het moet fantastisch zijn om zulk goed zicht te hebben" merkte ik op en haalde zachtjes eb heb door zijn warrige haren. " heb je het wel een beetje naar je zin zo?" en drukte een klein kusje op zijn lippen

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 31 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo sep 28, 2014 6:33 pm

Tom

''Het heeft zo zijn voordelen... '' merk ik op en kijk haar aan met mijn donkere ogen. '' Ik heb het prima naar mijn zin. Ik hoop dat jij dat ook hebt. '' Plagen he...

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 31 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo sep 28, 2014 6:38 pm

Sam

Ik glimlach Kort en kijk hem aan " eena even denken, ik ben hier op eb prachtig schip op een schitterende Oceaan. Met een ontzettend lekkerding, die ook nog eens lief is. Ik kan wel zeggen dat ik het naar mn zin heb ja" zei ik wat grijnzend

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 31 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo sep 28, 2014 6:41 pm

Tom

''Dat is bijna helemaal waar. Punt is dat je helemaal niet weet of ik lief ben. '' en met deze woorden pak ik haar op en smijt haar een stuk verder weer het water in. Wieeeeeeeh. x'D

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 31 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo sep 28, 2014 6:49 pm

Sam

Wat verward keek ik hem aan. Hij zou toch niet...? En nog voor ik iets kon zeggen werd ik weer in het water geworpen. " dat is inderdaad niet lief nee" protesteerde ik en kwam weer naar hem toe gezwommen. " en hoe denk je dit goed te gaan maken?" en lachte kort

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 31 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo sep 28, 2014 6:50 pm

Tom

Ik lach even. '' Ik heb toch gezegd dat je niet weet of ik lief ben ja of nee. '' merk ik grinnikend op. '' Hmmm... '' '' Eens zien... '' merk ik zacht op en pak haar zachtjes bij haar heupen beet. Ik druk een kus op haar lippen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 31 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo sep 28, 2014 6:59 pm

Sam

" dat heb je dan weer mooi bevestigd" zei ik lachend. Niet direct ging ik in op zijn kus. " hmm dat begint ergens op te lijken" zei zei grijnzend.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 31 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum