Rpgspel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The RolePlayingGame

2 plaatsers

Pagina 29 van 43 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 36 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 29 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di mei 23, 2017 6:23 pm

Sam

" Weltrusten'' murmelde ik zachtjes en viel vervolgens als een blok in slaap. Het was een lange en intensieve dag geweest. Maar om één ding hoef ik mij niet meer druk te maken. Daan de Vos zal mij niet langer meer lastig vallen, en dat was een hele geruststellende gedachte.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 29 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di mei 23, 2017 6:58 pm

Tom

Ze moet ook niet zo moeilijk doen en het mij af laten handelen. Ik praat er niet zo lang over. Ik kijk een tijd naar hoe ze ligt te slapen, jaag dan extra goed en bereid me voor op mijn eerste werkdag. Ik begin vroeg, dus tegen de tijd dat ik me klaarmaak en naar werk vertrek, ligt zij nog lekker te slapen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 29 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo sep 17, 2017 6:38 pm

Sam

De volgende ochtend word ik wakker met flinke hoofdpijn, alsof ik gisteren avond te veel heb gezopen. Wankel stap ik uit bed en kijk even achterom. De plek naast mij in bed is leeg, Tom zal wel extra vroeg zijn opgestaan om files te voorkomen. Hij wilde vast niet te laat komen op zijn eerste werkdag. Snel stuur ik hem een Whatsappje Heel veel succes vandaag! Ik ben super trots op je! Love you xxx En loop dan door naar de badkamer om te douchen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 29 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo sep 17, 2017 6:46 pm

Tom

Ik ben inderdaad al vroeg vertrokken om files en andere vervelende vertragingen te voorkomen. In het ziekenhuis aan gekomen, word er eerst het een en ander aan administratieve rompslomp afgehandeld. Daarna krijg ik dan toch echt mijn witte artsen pak aangereikt en mag ik me om gaan kleden. De eerste dagen zal ik meelopen met andere artsen en assistentes om te kijken hoe de mensen hier werken. Ik ben stik zenuwachtig maar heb er tegelijkertijd ook erg veel zin in. Ik staar nog even kort naar mijn telefoon. Ah, Sam heeft geappt. Ik app razendsnel terug Bedankt, succes met boeven vangen. Ik wil je hier níét zien. merk ik met een nadrukkelijke toon op het laatste stukje van de zin op. De dag begint gelijk druk. Op de EHBO is het al druk met patiënten en er wordt net een jonge man van rond de 25, mijn ''leeftijd'' de gang in gereden. Hij heeft een auto ongeluk gehad en wordt verdacht van gebroken ribben. Tijd om aan het werk te gaan.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 29 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo sep 17, 2017 6:54 pm

Sam

Als ik onder de douche vandaan kom zie ik dat Tom terug heeft geappt en lach even om zijn opmerking. Ai, ai captain Razz Snel kleed ik mij aan om vervolgens wat make-up op te doen en mijn haren in model te brengen. Voor onderweg neem ik een bak koffie en een appel mee.
Op het bureau was het een grote chaos nog voordat ik achter mijn bureau plaats had kunnen nemen werd ik aan mijn jasje mee getrokken naar de briefing. Van Houten had de gehele afdeling bijeen geroepen. Vragend keek ik naar Nick " Wat is er aan de hand?'' ook al wist ik donders goed wat er aan de hand was.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 29 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo sep 17, 2017 7:00 pm

Nick

Ik kijk Sam even aan. '' Goedemorgen. '' ''Daan de Vos is aan stukken gescheurd teruggevonden, op Fort Lauderdalestreet, in een grote vuilnisbak. '' merk ik op en kijk Sam even aan in haar ogen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 29 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo sep 17, 2017 7:10 pm

Sam

" Serieus?'' merk ik verbaasd op, althans ik probeer zo verbaasd mogelijk over te komen. " En wij mogen zeker uit gaan zoeken wie dat gedaan heeft? Joepie'' en ik zuchtte wat geïrriteerd. Wat mij betreft hadden ze hem in de kliko mogen laten zitten. Van Houten kwam met grote passen binnen gelopen en vroeg onze aandacht. " Even jullie aandacht alsjeblieft, ik heb een belangrijke mededeling voor jullie allemaal. Vanochtend vroeg hebben collega's het lichaam van Daan de Vos gevonden. Ik wil da jullie allemaal op zoek gaan naar de dader. Want het monster dat dit op zijn geweten heb, wil ik voor goed opgesloten hebben. Sam en Nick ik wil dat jullie een buurt onderzoek gaan doen en alles wat jullie te weten komen direct aan mij door rapporteren, ben ik duidelijk?!'' Hij gaf de andere ook nog hun opdrachten en vertrok weer om met de OVJ te gaan praten. " Nou Nickje daar gaan we weer'' en gaf hem een klopje op zijn schouder.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 29 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo sep 17, 2017 7:16 pm

Nick

''Het zou anders ook maar zo'n saaie dag worden, toch? '' merk ik grinnikend op en loop met haar het kantoor en daarbij het pand uit. '' Heel typisch allemaal, hoe hij ineens van de radar verdwenen is en nu ineens in drie stukken weer opduikt. '' merk ik op. Ik houd het portier van de auto open en zodra ze zit, loop ik om, ga in de bestuurdersstoel zitten, start de motor en rijd weg naar het plaats delict. '' Je vriendje aan zijn nieuwe baan begonnen? Ik wist niet dat hij zijn medische papieren had. '' merk ik op.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 29 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo sep 17, 2017 7:25 pm

Sam

" Het is Daan de Vos wat had je dan verwacht? Die man deed nooit iets volgens het boekje.'' en stapte in de auto. " Tom zit vol met verrassingen'' zei ik met een schuine glimlach en keek kort naar Nick. De PD was niet ver van hier dus waren we er zo. Onze collega's van de technische dienst waren al druk aan het werk. Het lichaam van Daan de Vos was bedekt met een wit laken. Normaal gesproken moet een lichaam geïdentificeerd worden maar in dit geval was het overduidelijk dat de man die in koele bloedde vermoord was, daadwerkelijk Daan de Vos was. " Zullen we maar beginnen aan de overkant of iemand iets gezien of gehoord heeft?'' Een buurt onderzoek was vaak hetzelfde, en zeker in deze buurt van de stad. Hier is iedereen erg op zichzelf dus ze zullen wel niets gezien of gehoord hebben.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 29 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo sep 17, 2017 7:29 pm

Nick

''Dat blijkt inderdaad. Wat een fanatiekeling als hij zijn PhD al gehaald heeft met 25 jaar. '' merk ik iets scherp op en knik even. ''Laten we dat maar doen, niet dat het iets oplevert. '' merk ik grinnikend op.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 29 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo sep 17, 2017 7:40 pm

Sam

Ik ging verder niet in op Nick zijn opmerking over Tom. " Neem jij die kant? Dan begin ik daar en werken we zo naar elkaar toe.'' Stelde ik voor en liep alvast een kant op om aan te gaan bellen. Bij de eerste paar huizen hadden ze natuurlijk niets gezien of gehoord of er werd niet eens open gedaan, ook zo een klassieker. Tot ik bij nummer 89 kwam een vrouw deed schichtig de deur open '' Goedemorgen mevrouw, Ik ben Samantha Quartez Recherche MIPD. Zou ik u wat mogen vragen over gisteren avond?'' vroeg ik vriendelijk terwijl ik mijn badge liet zien. De vrouw knikte haastig ja. Met een vriendelijke glimlach vroeg ik verder '' Was u gisteren avond thuis tussen 12 uur middernacht en 4 uur in de ochtend?'' Weer knikte ze en er kwam zelfs een zachte Ja uit haar mond. " Oke, en heeft u misschien iets vreemds gezien of gehoord?'' Snel schudde de vrouw nee " Oke dankuwel'' zei ik vriendelijk. " Mocht u nog iets te binnenschieten mag u mij altijd bellen'' en gaf haar mijn kaartje. Toen ik weg liep wenkte ik Nick dat hij moest komen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 29 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo sep 17, 2017 7:43 pm

Nick

Ik knik even en bel aan bij mensen om te vragen of ze vannacht iets hebben gezien maar ik heb weinig geluk. Ze weten niets of ze zeggen niets, of beide. Dat is de pest van een buurtonderzoek, de meeste mensen willen gewoon niet meewerken omdat ze bang zijn dat ze zelf in het 'systeem' terecht komen. Hen uitleggen dat ze witnessprotection krijgen en dat er echt niets aan de hand is als ze getuigen, heeft vaak weinig nut. Als Sam me wenkt kom ik direct aangelopen. ''En?''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 29 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo sep 17, 2017 7:47 pm

Sam

" De meesten weten niets of doen niet open, maar die vrouw op nummer 89 weet meer. Ik weet het zeker. Maar iets houd haar tegen ze kwam heel angstig over'' we liepen weer richting de auto. Op het bureau lag nog was papier werk op ons te wachten. "Ik hoop maar dat ze zelf met meer informatie durft te komen, want we kunnen haar niet dwingen''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 29 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo sep 17, 2017 7:49 pm

Sam

" De meesten weten niets of doen niet open, maar die vrouw op nummer 89 weet meer. Ik weet het zeker. Maar iets houd haar tegen ze kwam heel angstig over'' we liepen weer richting de auto. Op het bureau lag nog was papier werk op ons te wachten. "Ik hoop maar dat ze zelf met meer informatie durft te komen, want we kunnen haar niet dwingen''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 29 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo sep 17, 2017 8:01 pm

Nick

"Ik zal haar voor de zekerheid natrekken als we terug op het bureau zijn." Merk ik naar Sam op. Samen lopen we terug naar de auto om weer naar het bureau te gaan. Het lijk zal inmiddels opgeruimd zijn en naar het mortuarium gebracht zijn voor nader onderzoek. Dat betekent dat wij hen ook straks kunnen bekijken.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 29 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo sep 17, 2017 8:15 pm

Sam

" Goed idee al denk ik niet dat we veel interessants gaan vinden.'' Bij het idee alleen al om naar het mortuarium te gaan werd ik een beetje misselijk. Het laatste waar ik nu zin in heb is om naar het stoffelijk overschot van Daan de Vos te gaan staan kijken. " Weet je wat ga jij maar naar het mortuarium, ik ga wel langs bij die jongen die betrokken is bij een verkeersongeluk waarvan de dader is doorgereden.''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 29 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo sep 17, 2017 8:30 pm

Tom

We zijn eigenlijk pas net klaar met de jongeman die aangereden is. Hij is zwaar gewond maar stabiel. Tot nu toe gaat het werk me
Prima af, de staff heeft al snel door dat ik mijn draai al aardig gevonden heb en ik me maar al te graag nuttig wil maken. Ik ws mijn handen even snel en krijg dan te horen dat ik zelf een patient mag verzorgen. Ik stap de volgende onderzoekskamer in en zie daar een moeder met haar dochtertje zitten.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 29 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo sep 17, 2017 8:38 pm

Sam\

Bij het bureau stap ik in mijn eigen auto en rijd naar het ziekenhuis. Bij de informatiebalie vraag ik naar de afdeling waar ik de jongen kan vinden. 2e verdieping 3e deur rechts kreeg ik te horen. zo gezond als ik ben besluit ik de trap te nemen. Op de verdieping vraag ik aan een verpleegster die voorbij komt gelopen wie zijn behandelend arts is, en of ik die even kan spreken voordat ik Nordin, want zo heet hij te woord kan staan.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 29 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo sep 17, 2017 8:44 pm

Tom

Mijn oog valt direct op haar rechterarm, die er levenloos bij hangt. Die is uit de kom. Ik stel me netjes voor aan moeders en daarna aan het meisje. Ze heet Aveena. "Aveena, wat een mooie naam." Merk ik glimlachend op. "Wat is rr gebeurd?" Ondanks dat haar arm goed zeer moet doen, heeft het meisje nog geen kik gegeven. Ze vertelt me in geuren en kleuren hoe ze een oudere jongen berispt had voor pesten maar dat hij haar daarna van de schommel heeft geduwd. Ach god. "Wat ben jij een stoere meid, om zo maar voor anderen op te komen." Ik vraag daarna of ik even naar haar arm mag kijken en betast haar arm voorzichtig met mijn koele vingers. Zeker weten uit de kom. "Aveena, je moet nog een keertje heel erg stoer voor me zijn, okee?"

Zuster

"Goedemiddag. Maar natuurlijk. " ik kijk even op mijn telefoon. Ah. "Neemt u plaats in de wachtkamer, de behandelend arts is even met een andere patient bezig en staat u zo snel mogelijk te woord."

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 29 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo sep 17, 2017 8:53 pm

Sam

Vriendelijk bedank ik de verpleegster en neem plaats in de wacht kamer. Kort kijk in de kamer rond waarbij mijn oog valt op een poster waarop het bloedvatenstelsel van het menselijk lichaam op is afgebeeld. Ik sta op van mijn stoel om gebiologeerd naar de poster te kunnen kijken. Ik blijf mij er over verbazen dat wij mensen er van binnen zo ingewikkeld uit zien. Mijn telefoon gaat af en het is Nick die heeft de patholoog-anatoom gesproken over de autopsie op het lichaam van Daan de Vos. Hij was gestorven aan een onnatuurlijke dood en met brute kracht is zijn lichaam verscheurd. Er waren verschillende wonden te zien die wij nog niet eerder hadden gezien. Dus nick ging nu op zoek naar voorwerpen die eventueel als moordwapen gebruikt zouden kunnen zijn.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 29 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo sep 17, 2017 8:59 pm

Tom

Het meisje knikt moedig en houd haar adem even in op het moment dat ik haar armpje vast pak en met een snelle beweging weer zet. Ik zie dat haar ogen zich vullen met tranen en tover direct een knuffel tevoorschijn en vertel haar hoe moedig ze is geweest. Dat kan niemand haar na doen. Ik verbind haar arm en leg een mitella aan en vertel haar dat ze het de komende dagen rustig aan moet doen. Dit leg ik ook aan haar moeder uit en met deze woorden ontsla ik ze uit het ziekenhuis. Ik ruim gauw alle spullen op, was mijn handen en kijk dan op mijn pieper. Of ik een mevrouw van de politie te woord wil staan. Ik grinnik even onwillekeurig. Wie zou dat nou zijn... ik had haar al verwacht en dat op mijn eerste dag. Ik loop naar de wachtkamer. "Mevrouw... " ik kijk nog even snel op mijn pieper. "Quartez?" Vraag ik de wachtkamer
rond maar mijn ogen hebben zich allang op haar gericht.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 29 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo sep 17, 2017 9:08 pm

Sam

Lichtelijk verbaasd draai ik mij om bij het horen van Tom zijn stem. Van alle artsen die hier werken en dat zijn er nog al wat, had ik Tom wel als laatste verwacht. Maar ik moest professioneel blijven ik was immers aan het werk en hij ook. '' Meneer... '' en ik spiekte snel op zijn naambordje " Kaulitz'' zei ik met een lichte grijns. '' Samantha Quartez Recherche MIPD'' stelde ik mijzelf voor en liet mijn badge zien. '' Ik ben hier ivm een verkeersongeval waarbij de dader is doorgereden. Ik heb begrepen dat u de behandelend arts is van het slachtoffer en ik wilde graag even met hem praten, is hij aanspreekbaar?''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 29 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma sep 18, 2017 7:39 am

Tom

Ik geef Sam voor het idee een handdruk en wenk haar mee. De andere artsen hebben het ontzettend druk. Iemand vertellen wat met de persoon aan de hand is, is niet zo moeilijk en direct van een computerscherm af te lezen. Dat laten ze dan liever aan iemand over die zich nog niet 100 % nuttig weet te maken, zo iemand als ik, op zijn eerste dag bijvoorbeeld. "Meneer is helaas niet aanspreekbaar maar misschien kan ik u helpen een aantal vragen te beantwoorden." Merk ik op terwijl we in een kantoortje gaan zitten. Ik staar haar met een rustige koele en zakelijke blik aan en laat niets blijken over het feit dat ik het maar al te vermakelijk vind dat zij hier tegenover me zit.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 29 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di sep 19, 2017 8:28 pm

Sam

Ik moest toegeven dat hij witte doktersjas hem wel verdomd aantrekkelijk maakte, maar professioneel blijven en focussen. " Heeft u enig idee wanneer hij wel aanspreekbaar zou kunnen zijn? Allicht dat hij details weet die ons verder zouden kunnen helpen met het onderzoek'' was direct mijn weder vraag. '' Maar weet u misschien of er iemand bij hem was toen hij door de ambulance werd meegenomen en hierheen werd gebracht?'' We hoopte op een getuigen die het allemaal heeft zien gebeuren. '' Is zijn familie al op de hoogte? Want die zouden wij ook graag even willen spreken.'' Het was best ongemakkelijk om op deze manier met elkaar een gesprek te voeren, terwijl we niet veel later thuis op de bank te vinden zijn.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 29 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di sep 19, 2017 8:33 pm

Tom

''Hij heeft net een zware operatie achter de rug. Een van zijn ribben hebben zijn linkerlong geperforeerd. Hij is nu stabiel maar u kunt ervan uitgaan dat hij de komende 3/4 dagen nog niet aanspreekbaar zal zijn. '' merk ik op en houd haar blik expres even vast. Een beetje plagen kan geen kwaad. Vanavond mag je plat. '' Ik geloof dat hij alleen binnen werd gebracht maar dat kan ik voor u navragen als u een momentje heeft. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 29 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 29 van 43 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 36 ... 43  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum