Rpgspel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The RolePlayingGame

2 plaatsers

Pagina 28 van 43 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 35 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 28 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do apr 13, 2017 6:45 pm

Demetri

Ik begin te lachen en maak met mijn hand een catclaw. '' Rawr. '' ''Ah, Tom. Heb je de bloedvlekken al van je handen gewassen... '' merk ik droog op zonder op te kijken.

Tom

''Het spijt me dat hij je wakker heeft gemaakt. '' merk ik tegen Sam op terwijl ik in de deuropening verschijn. Ik rol even met mijn ogen. '' Bedankt, ik spreek je later. '' merk ik nadrukkelijk naar hem op. Zodra hij verdwenen is, ga ik ook op bed zitten.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 28 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do apr 13, 2017 6:51 pm

Sam

" Dag Demetri'' zei ik droog en richtte mij volledig op Tom. Even keek ik hem aan zonder wat te zeggen en schudde zachtjes mijn hoofd '' Als jij je iets in je hoofd gehaald heb, heb je het ook niet in je kont hè?'' zei ik licht lachend en haalde wat haar uit zijn gezicht wat heerlijk verwilderd op zijn hoofd zat.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 28 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do apr 13, 2017 7:09 pm

Tom

Ik knipper even met mijn ogen, even wordt mijn blik heel intens, bijna dierlijk, maar dan verzacht mijn blik weer. '' Je denkt toch zeker niet dat diegene die mijn vriendin ontvoerd heeft, het leven gun... '' merk ik serieus naar haar op. '' Je moet veilig over straat kunnen. Hij zou je niet met rust gelaten hebben, dus heb ik hem opgeruimd. '' Geef ik toe.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 28 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do apr 13, 2017 7:13 pm

Sam

Ik was hem ook zeer dankbaar voor het opruimen van Daan de Vos, ik zou inderdaad niet meer veilig over straat hebben gekund zolang hij nog leefde. En een proces bij de rechtbank zou veel te lang hebben geduurd. " Dat vermoeden had ik al'' merkte ik op. Ik kroop uit mijn dekbed en worstelde mijzelf bij hem op schoot. '' Dankjewel'' de opluchting was duidelijk in mijn stem te horen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 28 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do apr 13, 2017 7:17 pm

Tom

''Tot uw dienst, mevrouw. '' merk ik op en druk een korte kus op haar lippen. ''Moet jij niet slapen? '' Vraag ik aan haar en open mijn armen zodat ze makkelijker bij me op schoot kan klimmen. Ik druk mijn lippen tegen haar haren.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 28 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do apr 13, 2017 7:21 pm

Sam

Stevig houd ik hem vast en leun tegen zijn borst aan terwijl ik een kus terug druk '' Ik lag heerlijk te slapen maar schrok wakker van een flashback, en toen zat die plaaggeest bij me op bed, dus toen kon ik de slaap helemaal niet meer vatten''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 28 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do apr 13, 2017 7:30 pm

Tom

''Demetri steekt graag de draak met je maar dat doet hij met iedereen. Je went eraan. '' Geef ik toe en leun wat achterover, tegen het bed aan. ''Waar droomde je over? ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 28 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do apr 13, 2017 7:36 pm

Sam

Ik keek wat verontwaardigd want aan Demetri zou ik nooit kunnen wennen. Even twijfelde ik of ik hem wel moest vertellen over mijn droom '' Daan de Vos'' zei ik zachtjes '' Hoe hij mij in die kist stopte en vervolgens begroef'' Alles wat ik toen voelde kwam weer terug, de angst, paniek, de zuurstof die opraakte en een helse pijn in mijn longen veroorzaakte. Ondanks dat ik nu zeker wist dat hij weg was, bleef het gevoel.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 28 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do apr 13, 2017 7:38 pm

Tom

Vertellen of niet... Je twijfelt of je je droom moet vertellen aan een gedachtelezer. merk ik droogjes in haar hoofd op. Ik trek haar zacht tegen me aan. '' Dat zal nooit meer gebeuren. '' Nooit meer.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 28 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do apr 13, 2017 7:45 pm

Sam

"' ja ja ja'' zei ik lachend, of ik het nou wilde of niet hij zal altijd weten wat er in mijn hoofd om ging. "' Tom?'' zei ik vragend en wachtte heel even. '' Stel nou dat je de optie had om mij te veranderen, zou je dat dan doen?'' Het onderwerp mijn veranderen in een vampier hadden wij eigenlijk nooit besproken. Maar toch was ik erg nieuwsgierig naar wat hij zou doen als het moment daar was.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 28 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do apr 13, 2017 7:47 pm

Tom

Ik kijk even kort en verstijf even als ze me die vraag stelt. ''Hoe kom je daar nu ineens bij? '' Vraag ik aan haar, nog even ''de'' vraag ontwijkend.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 28 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do apr 13, 2017 7:49 pm

Sam

" Je ontwijkt de vraag'' merkte ik scherp op. Als rechercheur had ik ervaring met mensen die altijd een moeilijke vraag ontweken door middel van een wedervraag te stellen, in de hoop zo de hoofd vraag te kunnen ontwijken. Geduldig wachtte ik op zijn antwoord.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 28 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do apr 13, 2017 7:50 pm

Tom

Ik zucht even kort en staar even voor me uit. '' Nee. Ik zou het je nooit aan doen. Het is egoistisch om te denken dat je hetzelfde leven zou willen lijden als ik, wat één grote leugen is. '' ''Ik wil niet dat iemand anders daar doorheen gaat. '' merk ik op en kijk haar even scherp aan.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 28 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do apr 13, 2017 7:54 pm

Sam

" That's fair enough'' antwoorde ik en nam er genoegen mee. Hij had ook gelijk, je kan niet over iemands anders leven beslissen. Ook al zou ik wel voor altijd bij hem willen blijven er komt een moment aan dat dat niet meer gaat.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 28 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do apr 13, 2017 7:56 pm

Tom

Dat idee liet ze snel los...Het verbaast me. Ik dacht wel dat ze er een fellere discussie over zou voeren. ''Je moet er maar genoegen mee hebben dat ik sneller en sterker ben, ten aller tijde je gedachten kan lezen, niet hoef te slapen, ik alleen maar alcohol en koffie kan drinken. '' Ik breng mijn lippen naar haar oor toe. '' En heel, hééééééééééél lang seks kan hebben zonder moe te worden. '' fluister ik gemeen in haar oor. Goed. Dat zijn dan de voordelen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 28 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do apr 13, 2017 8:02 pm

Sam

" laatst was je anders behoorlijk uitgeteld, meneer Kaulitz'' plaagde ik hem terug en gaf hem een kleine por. Het had geen zin om hier over te discussiëren. Maar zoals hij net nu opsomde waren het alleen maar voordelen. Ook al zou ik de nadelen niet willen weten. " Je realiseer je toch wel dat ik daar in tegen ouder wordt, en dit lichaam in vervalling raakt. En geloof me jij als jonge god zijnde valt dan echt niet meer op een oude ruïne'' plaagde ik hem even maar wist dat het wel waar was.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 28 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do apr 13, 2017 8:05 pm

Tom

Ik grinnik even kort. ''Don't flatter yourself, lady. '' Ik luister even naar haar woorden. '' Ik doe gewoon mijn ogen dicht tegen die tijd. Dat doet geen zeer.'' Technisch gezien ben ik hier de oude ruïne. '' merk ik lachend op.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 28 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do apr 13, 2017 8:15 pm

Sam

Kort liet ik mijn ogen over hem heen glijden en grinnikte kort. '' Iewl wat moeten de buren tegen die tijd dan wel niet denken? Ik lijk dan wel een oud vrouwtje met een Toy Boy'' zei ik vol afschuw maar schoot ook gelijk in de lach. '' Zie je het al gebeuren, ik als 65+er in m'n zwarte lingerie in de deuropening, nou Tom dan gebeurt er bij jou een hele hoop maar ik ga je nu alvast vertellen dat Tommy Junior dan echt niet meer komt kijken ,zodra die twee verlepte thee zakjes van mij dan tevoorschijn komen in combinatie met een sinaasappel huid'' ik gierde het uit van het lachen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 28 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do apr 13, 2017 8:18 pm

Tom

''Toy boy? ''Vraag ik en knipper even verward met mijn ogen. Mijn eeuwenoude vocabulaire is niet gewend aan het boerse gebrabbel van nu. '' Wát is een toyboy?'' Ik schiet ook in de lach. '' Hmmm. '' merk ik grinnikend op. '' Op een ouwe fiets moet je t leren. '' plaag ik haar.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 28 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do apr 13, 2017 8:22 pm

Sam

Om zijn reactie kon ik alleen maar lachen '' Lieverd, een Toy Boy is een jongen die het seksuele speeltje van een oude vrouw is'' zei ik proestend en de tranen rolde over mijn wangen van het lachen. '' ik ben vergeten hoe goed jij bent in lesgeven...'' een wat uitdagende en speelse blik volgde kort daar op.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 28 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do apr 13, 2017 8:24 pm

Tom

Ik kijk haar ongelovig aan. '' Is dat helemaal 'in' tegenwoordig? Wauw... '' merk ik op en blijf haar aankijken. '' Het was vroeger precies andersom weet je. Oude man met jonge vrouw... '' Ik geef haar een speels duwtje. '' Neenee jongedame. Jij moet zo gaan slapen. '' merk ik grinnikend op.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 28 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di apr 25, 2017 7:24 pm

Sam

" Wat ben jij saai zeg'' zei ik lachend en sloeg met een van de kussens op zijn hoofd. " Zie je nou wel, je bent een saaie ouwe taart, nog even en je bent ook nog impotent'' Plaagde ik hem. Het was fijn om even alle ellende van de afgelopen 24 uur te zijn vergeten. En dat wilde ik graag zo houden.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 28 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di apr 25, 2017 7:28 pm

Tom

''Wacht maar. '' merk ik grinnikend op en gooi een kussen zacht tegen haar hoofd aan. '' Ik moet op tijd slapen, morgen is mijn eerste werkdag. En vanaf die dag spreek je me aan met dr. Kaulitz. '' plaag ik haar. Ik druk daarna een kus tegen haar slaap.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 28 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di apr 25, 2017 7:34 pm

Sam

" Oeeh dan mag ik eindelijk in mijn zusters pakje rond paraderen'' en trok mijn wenkbrauw speels op. " Maar ik zal naar uw advies luisteren Dr. Kaulitz en optijd gaan slapen'' Ik drukte nog snel een kus terug op zijn mond voordat ik terug kroop onder de dekens. '' Slaap je vannacht mee?'' Het bleef vreemd om te vragen, want hij had eigenlijk geen slaap nodig. Maar soms was het wel eens fijn om samen te 'slapen'.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 28 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di apr 25, 2017 7:36 pm

Tom

''Ik zal je morgenavond even onderzoeken. '' merk ik grinnikend op en knik even. '' Maar natuurlijk. '' merk ik op en stap uit bed om mijn kleren uit te trekken. Ik trek alleen een pyjamabroek aan mijn lijf, sla het dekbed open en ga in bed liggen, waarna ik Sam tegen haar aantrek en de dekens over haar heen sla. ''Weltrusten. '' merk ik zacht op.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 28 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 28 van 43 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 35 ... 43  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum