Rpgspel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The RolePlayingGame

2 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 25 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 18, 2014 11:03 am

Tom

Ik voel de warmte van haar lippen op de mijne, maar ze kust me niet, verdomme. ''Je hoeft niets te doen wat je niet wilt. '' fluister ik tegen haar lippen. Maar als je het dan toch wilt...ach...ik ren niet weg ofzo. x'D

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 25 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 18, 2014 11:06 am

Sam

" Belofte maakt schuld" fluisterde ik terug tegen zijn warme lippen, nog even liet ik hem bungelen. Vlug trok ik zijn shirt uit over zijn hoofd en vrijwel direct daarna drukte ik eindelijk een kus op zijn lippen, Die al snel overging in een intense lange zoen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 25 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 18, 2014 11:11 am

Tom

''Hm. '' merk ik zachtjes op en doe mijn armen even omhoog als ze mijn shirt uittrekt om haar te helpen en ga rustig mee in haar lange intense zoen. Al snel gaat haar shirt ook uit en speel ik even met haar BH bandjes. Hmmm. Gaan we daarmee doen ?

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 25 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 18, 2014 5:08 pm

Sam

Ook mijn shirt belande ergens op de grond, en voelde zijn handen langs dr bandjes van mijn bh. Speels trok ik aan zijn lip " dat durf je niet" daagde ik hem uit, en liet heel langzaam mijn vingers over zijn borst naar beneden strijken tot het meest gevoeligste punt van zijn lichaam. Plagerig blijf ik daar net wat boven en peil zijn reactie met een uitdagende blik.


Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 25 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 18, 2014 7:48 pm

Tom

''Nee? '' Vraag ik zacht en op het moment dat haar handen naar beneden glijden, slaak ik een zacht kreuntje. Oef... Heel gemeen. Ik laat mijn vingers naar de sluiting van haar BH glijden en maak deze los, waarna ik hem van haar armen laat glijden. Niet durven hmmm...

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 25 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 18, 2014 7:59 pm

Sam

Gemeen zijn daar was ik erg goed in, teasen en pleasen die combinatie was succes verzekerd. Nu mijn Bh los was keek ik hem uitdagend aan ' gaan we baldadig worden'' daagde ik hem uit en ging schrijlings op zijn schoot zitten, met mijn handen in zijn hals gevouwen. Licht streek ik met het puntje van mijn tong langs zijn lippen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 25 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 18, 2014 8:11 pm

Tom

''Baldadig? Nee hoor. '' merk ik op en als ze met haar lippen langs de mijne strijkt, druk ik een kus op haar lippen en laat mijn hand van haar nek en hals via haar sleutelbeen naar beneden glijden.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 25 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 18, 2014 8:20 pm

Sam

Kort grijns ik als hij zijn lippen op de mijne drukt en zijn hand een weg naar beneden volgt. Zelf blijf ik ook niet onberoerd zitten en maak beide handen vrij en kras met mijn nagels weer over zijn borst, sixpack en onderbuik naar beneden, waar ik zeer brutaal en vlug zijn riem los heb weten te maken.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 25 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 18, 2014 8:25 pm

Tom

Ik druk mijn lippen zacht en plagerig tegen haar onderkaak, kin en in haar hals. Overal, behalve op haar lippen. Am I sorry? No. :LA: Ik strijk met mijn andere hand door haar haren heen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 25 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 18, 2014 8:31 pm

Sam

Ik deed mijn best om een kreuntje te onderdrukken, "Oef wat ben jij gemeen zeg'' jammerde ik. Maar wat hij kon kon ik ook. Zijn riem haalde ik volledig los van zijn broek en legde die naast ons neer op de bank. Tergend langzaam ritste ik zijn broek open en streelde langs de rand van zijn boxer, waarbij ik hem wat diep in de ogen aan keek.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 25 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 18, 2014 8:35 pm

Tom

Ik grijns even kort. '' Heel gemeen. '' fluister ik zacht en sluit mijn ogen even kort als ze langs mijn boxer streelt. Verdomme, Sam.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 25 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 18, 2014 8:40 pm

Sam

Tevreden greens ik, bij het zien van zijn reactie gotcha! Ik was nog lang niet klaar met hem. Mijn hand schoof iets verder zijn jeans in en streelde hem daar kort, waarna ik weer terug naar boven ging. En een kus in zijn hals drukte.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 25 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 18, 2014 8:43 pm

Tom

Ik ga dit niet zomaar laten gebeuren. Ik druk haar helemaal achterover op de bank en begin zachte kussen over haar hele lichaam te drukken, waarbij ik haar gevoelige plekken nog eens extra beroer. Ze heeft een prachtig lichaam, ze mag er echt trots op zijn.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 25 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 18, 2014 8:46 pm

Sam

He he het beest is in hem los. Zijn lippen over mijn lichaam deden mijn ademhaling omhoog stijgen. Nu kon ik een kleine kreun niet onderdrukken en die rolde over mijn lippen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 25 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 18, 2014 8:47 pm

Tom

Ik leg twee vingers wat plagerig op haar lippen en breng haar het zwijgen op. Straks horen de buren ons nog. I don't care. Langzaam laat ik mijn vingers over haar lippen naar beneden glijden, waardoor er een soort pruillipje ontstaat en ik even moet grinniken om het gezicht. x'D

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 25 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 18, 2014 9:06 pm

Sam

Zijn vingers branden op mijn lippen en hap er zachtjes in, en zo opwindend als het was zoog ik er zachtjes aan om ze vervolgens ook weer los te laten. Met mijn handen woelde ik even liefkozend door zijn heerlijke warrige haren.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 25 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 18, 2014 9:15 pm

Tom

Het was een opwindend gezicht om haar op mijn vingers te zien zuigen, godverdomme zeg. Ik draai ons om zodat zij bovenop me komt te liggen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 25 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 18, 2014 9:21 pm

Sam

In een flits zat ik bovenop hem en masseerde zijn borst en schouders. Mijn lippen drukte ik op die van hem en volgde mijn weg naar beneden over zijn kaak, hals, sleutelbeen, borst en buik. En eindig bij zijn onderbuik waar ik plagerig wat overheen blies. Met mijn tanden trek ik aan de rand van zijn boxer.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 25 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 18, 2014 9:26 pm

Tom

Genietend sluit ik mijn ogen als ze mijn schouders en borst masseert. Die meid weet zeker van wanten en laat er geen gras over groeien. Op het moment dat ze met haar tanden aan de rand van mijn boxer trek, duw ik haar gezicht omhoog, kom zelf overeind en druk een lange zoen op haar lippen, waarna ik met mijn vingers haar borsten beroer. Ik duw haar nu weer naar achteren toe, waardoor ik weer de overhand krijg. Ik houd niet zo graag van de regie uit handen geven.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 25 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 18, 2014 9:34 pm

Sam

Ik sluit mijn ogen en probeer mijn ademhaling onder controle te houden, hij wist waar ie mee bezig was. Zijn vingers lieten geen stukje onberoerd, een siddering van genot ging door mijn lijf. Vrij direct ging ik mee in zijn zoen en liet me achterover drukken. Mijn handen rustte nu op zijn brede schouderbladen, en streel hem zachtjes.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 25 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 18, 2014 9:37 pm

Demetri

Ik ben stiekem net binnen gekomen en ben zacht op een zetel geploft. Goh, hete shit hierzo. Ik ben benieuwd wanneer ze het gaan merken.

Tom

Ik druk mijn lippen weer zacht in haar nek en kreun zachtjes in haar oor. Ik verstijf als ik iets achterin mijn ooghoek zie. Hm?

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 25 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 18, 2014 9:41 pm

Sam

instinctief druk ik mijn lichaam dichter tegen dat van hem aan en drukte kleine kusje net onder zijn oor. Ik voel alle spieren in zijn lijf verstijven en kijk hem wat vragend aan " He'' zei ik zacht en streek wat haar weg uit zijn gezicht.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 25 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 18, 2014 9:44 pm

Tom

''Demetri. '' merk ik met een zacht sissend geluid op en weet zeker dat hij het is als ik zacht gelach achter me hoor. Vuile idioot. Ik trek vlug een deken van de andere kant van de bank af en trek deze over Sam heen. Ik wil hem aanvliegen, maar houd me nog net op tijd in, alleen omdat Sam erbij is. Ik ga van haar af en draai me om, waarna ik de lul met een grijnzende blik in de stoel zie zitten. '' Zie je niet dat ik bezig ben?'' Vraag ik droogjes.

Demetri

Ik grijns kort als ik Tom als een donderwolk naar me zie kijken. '' O ja. '' merk ik rustig op en laat mijn emotieloze blik even op Sam hangen. '' Dat ik het nog mee mag maken. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 25 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 18, 2014 9:47 pm

Sam

Razend snel vouw ik de deken om mijn bosten heen en probeer ergens mijn bh te vinden maar geen spoor. Ik gris mijn shirt van de grond en trek die aan. " Wat doe jij hier'' sis ik nijdig naar Dimitri en kom achter Tom vandaan. " Was ik de vorige keer niet duidelijk!''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 25 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 18, 2014 9:50 pm

Tom

''Samantha, asjeblieft. '' ik trek haar terug op de bank zodat ze gaat zitten.

Demetri

Hm, nice ass. '' Een vorige keer? '' vraag ik met een dromerige stem aan haar. '' Er is geen vorige keer. '' Ik rek me nog eens uit in die stoel. '' Dit is de eerste keer dat ik hier ben. Ik ken jou, maar jij mij niet. '' ''Je denkt dat je me gezien hebt, maar dat was het werk van Godric. Hij kan herinneringen/gedachtes bespelen en manipuleren en heeft dat bij jou gedaan. ''

Tom

Als ik nog witter weg zou kunnen trekken, had ik het gedaan. Godric... Wat doet hij hier, in Miami...

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 25 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum