Rpgspel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The RolePlayingGame

2 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 26 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma aug 18, 2014 9:59 pm

Sam

Wat verward kijk ik Dimitri aan waar had hij het over? Wie was Godric... Aan Tom's gezicht te zien was het niet veel goeds... Stil bleef ik op de bank zitten en zweeg.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 26 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma aug 18, 2014 10:02 pm

Demetri

''Er zijn veel doden gevallen hier in Miami de laatste tijd. Een van de weinige keren dat de mensen niet stom genoeg waren om hunzelf of elkaar om zeep te helpen, maar dit keer door het toedoen van een ander. '' Mijn blik blijft nog steeds op Sam hangen. ''Vampieren, Tom. Het valt me op. Er is een clan bezig ons onder het daglicht te brengen en dat moet voorkomen worden vóórdat het Godric echt op gaat vallen. Het wekt nu al zijn aandacht, we moeten proberen verdere problemen te voorkomen. ''

Tom

''Ik wist niet dat het al zo erg opviel. '' merk ik naar Demetri op. '' Godric is een ontzettend oude vampier en de sherriff over een aantal delen van Amerika. '' leg ik Sam uit. '' Wie in zijn gebied woont, heeft aan zijn regels te houden. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 26 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di aug 19, 2014 12:16 pm

Sam

Dat er een aantal opvallende moorden waren gepleegd was mij niet ontgaan, de lichamen kwam om de haverklap bij ons binnen. Het was voor ons een mysterie maar nu werd alles duidelijk. De moord op de vrouw in het steegje, De sportschool van Tom, En die van vandaag. Ik snapte wat Tom bedoelde over die Godric, kennelijk was die erg machtig en niet heel blij met dit nieuwtje... En zo te horen waren deze moorden niet alleen in Miami aan de gang.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 26 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di aug 19, 2014 6:17 pm

Demetri

''We moeten uitzoeken wie het is en hem opruimen, voordat het ons opruimt. '' ik houd absoluut niet van landverraders. Het interesseert me niet of het een van ons of een andere simpele ziel is, diegene die ons probeert te trotseren, sterft.

Tom

Ik knik even kort. '' Hiervoor had je me ook kunnen bellen in plaats van me te storen. '' merk ik droogjes op.

Demetri

Ik grijns even. '' Ik heb een hekel aan die telefoons, klote dingen. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 26 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di aug 19, 2014 8:59 pm

Sam

Wat stil luisterde ik aandachtig naar wat Dimitri stond te vertellen. Zo nu en dan keek ik hen toch met een wat vuile blik aan. Hij had wel een bar slechte timing... Een telefoontje had nog acceptabel geweest.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 26 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper wo aug 20, 2014 8:01 am

Tom

Je kan ook moeilijk boos zijn op Demetri... Hij heeft zo zijn charmes. '' Ga ik doen, Demetri. Ik spreek je later. '' Met andere woorden, opdonderen. Ik was bezig. x'D

Demetri

Ik lach en richt mijn emotieloze ogen op Sam. '' Ik ben al dood schatje. Geloof me, een glimlach staat op jouw gezicht veel mooier. '' Ik sta op.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 26 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel wo aug 20, 2014 3:22 pm

Sam

Licht geïrriteerd trok ik een wenkbrauw op naar Dimitri. Het is omdat Tom zo kalm bleef maar het liefst had ik hem bij kop en kont opgepakt en er uit gesmeten. Rustig wachtte ik af en liep maar naar de keuken om daar wat water te pakken. Het werd tijd dat Dimitri weg ging aangezien hij de sfeer goed verpest had.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 26 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do aug 21, 2014 7:18 pm

Tom

Ik kijk Sam even na. Ze is zwaar geirriteerd, ik zie het aan haar. Ach ja... Je moet Demetri leren waarderen, zegmaar.

Demetri

''Ik zie je stráks. '' merk ik nadrukkelijk op en ben dan verdwenen.

Tom

Ik zucht even kort, sta op en loop naar de keuken toe, waar ik achter Sam ga staan en mijn armen om haar slanke middel sla.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 26 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do aug 21, 2014 7:55 pm

Sam

Als ik Tom's armen om mijn middel vol verzacht mijn boze bui een beetje, en leun tegen zijn borst aan met mijn rug. " Hij heeft wel een bijzonder talent om een slechte timing te hebben'' merkte ik kort op. En vouwde mijn handen om die van hem heen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 26 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do aug 21, 2014 7:56 pm

Tom

Ik begin zacht te lachen. '' Ja. Dat heeft hij zeker. '' merk ik zachtjes op en druk een zachte kus in haar nek. Ik strijk haar haren naar achteren toe en breng mijn lippen zacht naar haar kaak.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 26 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do aug 21, 2014 8:02 pm

Sam

oh ja hoor daar had ie me, Lief streelde ik hem door de haren en glimlachte vermaakt " he ben je daar weer?'' zei ik wat uitdagend.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 26 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do aug 21, 2014 8:03 pm

Tom

''Misschien...misschien niet. '' merk ik wat plagerig op maar zucht dan even kort. We kunnen wel weer beginnen maar Demetri verwacht me helaas en hij houdt absoluut niet van wachten. Ik kan dit maar beter gelijk afhandelen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 26 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do aug 21, 2014 8:06 pm

Sam

Ik hoorde zijn zucht luid en duidelijk en draaide me in zijn armen om, en sloeg beide armen om zijn hals. " Ga maar naar Dimitri, voordat ie weer komt storen'' en drukte nog een kus op zijn lippen die ik enige tijd aanhield.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 26 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do aug 21, 2014 8:08 pm

Tom

''Ga ik maar doen ja. '' merk ik zacht op nadat de kus afgelopen is. Ik loop naar de woonkamer, graai mijn kleren bij elkaar en kleed me snel aan. Ik ga eerst wel even langs huis om me op te frissen, wel zo lekker. '' Doe voorzichtig. Ik zie je straks weer. '' neem ik afscheid van haar en ben dan verdwenen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 26 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do aug 21, 2014 8:10 pm

Sam

" Als jij dat ook doet'' antwoorde ik en zodra hij de deur uit was begon ik met opruimen van de woonkamer en kwam onder de bank mijn Bh tegen. Lachend trok ik hem behendig aan en zette de tv aan.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 26 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo aug 24, 2014 5:08 pm

Next meurning.

Tom

De discussie die Demetri en ik wilden voeren duurde een stuk langer dan verwacht. Na een kort gesprek hebben we besloten om de sporen die de politie over het hoofd zien en wij wel zien, te volgen, maar we kwamen alleen maar op dwaalsporen uit. Wie het ook is, wie ons een mes in de rug wil steken, hij is goed. Dat maakt me geïrriteerd. Wat voor een gek kan ons in jezusnaam op dwaalsporen brengen...

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 26 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo aug 24, 2014 5:19 pm

Sam

De uurtjes tikte voorbij en de programma's op tv waren dodelijk saai, wat dan ook als gevolg had dat ik op de bank in slaap was gesukkeld. Rond middernacht schrok ik wakker van de Tv. Tom was nog niet terug, ik stuurde hem een appje met de vraag of alles goed ging...?


Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 26 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo aug 24, 2014 5:23 pm

Tom

Ik reageer pas laat op haar appje, vroeg in de ochtend. Ik app dat het allemaal wat langer duurde en dat ze zich geen zorgen hoefde te maken en moest gaan slapen, dat ik haar morgen zou zien. Hierna neem ik zelf een douche.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 26 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo aug 24, 2014 5:26 pm

Sam

Zijn appje las ik pas de volgende ochtend, ik was naar bed gegaan en in een diepe slaap gevallen. Tegen een uur of 10 werd ik pas wakker. Ik had verlof gekregen dus had zeeën van tijd. Op mijn gemak stapte ik onder de douche om de dag te beginnen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 26 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo aug 24, 2014 5:34 pm

Tom

Net op het moment dat Sam klaar is met douchen en aankleden, sta ik voor de deur.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 26 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo aug 24, 2014 5:43 pm

Sam

Op het moment dat ik een appel in stukjes sta te snijden, wordt er aangebeld en heb ik al zo een voorgevoel wie dat is. Snel veeg ik mijn handen af en loop naar de deur om open te doen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 26 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo aug 24, 2014 5:48 pm

Tom

Ik glimlach als Sam de deur open doet. '' Goedemorgen. '' merk ik glimlachend op.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 26 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo aug 24, 2014 5:50 pm

Sam

" Goedemorgen'' zei ik met dezelfde glimlach en sluit de deur achter hem. " Heb je al ontbeten?'' vroeg ik en liep naar de keuken om daar verder te gaan met de fruitsalade. Met dat ik het vroeg schudde ik mijn hoofd '" Stomme vraag ook''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 26 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo aug 24, 2014 6:04 pm

Tom

Ik begin te lachen als ze vraagt of ik ontbeten heb, maar bijt even kort op mijn lip. Ik zou een plagerig antwoord kunnen geven, maar dat is voor Sam, als mens zijnde, zeer ongepast. ''Laten we het ontbijt maar even overslaan, niet? '' vraag ik droogjes aan haar en leun nonchalant tegen de muur aan, waarna ik naar haar kijk.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 26 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo aug 24, 2014 6:08 pm

Sam

Met een geamuseerd lachje ga ik verder met de appel in stukjes snijden en gooi het in de schaal bij het andere fruit. Het ontbijt overslaan? Hij was nog al wat van plan. Ik voelde zijn ogen in mijn rug branden en draaide me om en leunde tegen het aanrecht aan. " bevalt het uitzicht je?'' vraag ik wat plagend.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 26 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum