Rpgspel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The RolePlayingGame

2 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 6 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel wo jul 09, 2014 2:42 pm

Sam

Voor het bureau was het verdomd rustig op straat, wat bedenkelijk kijk ik rond en besluit toch maar een klein ommetje te maken. Mijn lange donkere krullen stop ik en een staart en loop rustig verder. Tot er ineens een aantal mensen paniekerig langs kwamen rennen en er zelfs hier en daar gegild werd. Zonder enige twijfel zette ik een sprintje in naar de plek waar over duidelijk een rel aan de gang was.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 6 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper wo jul 09, 2014 2:48 pm

Tom

Ik ben net weer terug van de chinees, waar ik net een snack gehaald heb in plaats van heb avond gegeten en hoor van ver af een hoop gegil, geschreeuw en zelfs enkele schoten. Is het weer zover... Ik zet een sprintje in en binnen een mum van tijd, kom ik aan op de plek des onheils. Ik zie Sam er naar toe rennen en schreeuw haar naam. Ze kan er verdomme niet zomaar tussen springen!

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 6 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel wo jul 09, 2014 2:56 pm

Sam

Tijdens het rennen piep ik al mijn collega's op voor versterking, maar op hun wachten duurt te lang dus moet ik zelf in grijpen. Even hoor ik iemand mijn naam roepen en zie Tom aan komen rennen '' TOM BLIJF DAAR!'' schreeuw ik naar hem toe en trek alvast mij wapen uit z'n huls. '' MIPD LAAT JE WAPENS VALLEN'' schreeuw ik naar de bende leden en houd mij wapen op hun gericht. Gelukkig hoor ik in de verte al de sirenes loeien.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 6 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper wo jul 09, 2014 4:05 pm

Bendeleden

20 tegen 1. Zo'n vreselijke slechte zet van mevrouw de politie agent. Een van onze maten richt zijn pistool op haar en schiet gericht op haar, waarbij een van deze kogels haar zeker geraakt hadden, als ze niet weggegrist zou zijn door een man.

Tom

"SAM. BEN JE GESTOORD OFZO?!" Schreeuw ik en als ik zie dat een aantal bendeleden hun wapens trekken, grijp ik direct in en sprint op haar af en net op het moment dat de kogels ons om de oren gaan vliegen, grijp ik haar beet en laat mezelf en haar vallen achter een auto. Toch zijn we hier niet veilig, aangezien een bendelid voordat hij opgepakt door de versterking die Sam had aangeroepen, onder de auto doorschiet en mij in mijn zijde schiet. Ik slaak een kreetje, maar gelukkig is Sam veilig, doordat zij op me ligt en dus wel helemaal voor de carroserie van de auto ligt. Ik laat haar los. ********** kogels met een zilveren huls. Die doen verdomme zeer. *****

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 6 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel wo jul 09, 2014 4:09 pm

Sam

Nog voor ik in kon grijpen werd ik bruut aan de kant geduwd en nog voor ik iets kon doen lagen Tom en ik achter een auto '' Tom ben je gek ofzo!'' begin ik eerst te tieren maar zie dan dat hij geraakt is. '' Godver!'' sis ik hardop en bel direct 112 voor een ambulance. '' Samantha Quartez, met spoed een ambulance naar 4th avenue.'' Met wat bezorgde ogen keek ik hem onderzoekend aan. '' Hulp is onderweg!''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 6 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper wo jul 09, 2014 4:57 pm

Tom

"Geen ambulance bellen, het gaat wel." Merk ik zacht op. Ik kom een klein beetje overeind. Overal is nog steeds geschreeuw en gegil te horen, maar ik begin het idee te krijgen dat de politie de overhand krijgt. Ik duw mijn vingers in mijn zijde en probeer de kogel uit de wond te krijgen. Au....

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 6 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel wo jul 09, 2014 5:00 pm

Sam

'' Ben je gek!'' zei ik zowel over het feit dat hij geen ambulance wilde, en het feit dat ie even in zn wond zat te peuren. '' Doe nou niet!, straks maak je het alleen maar erger.'' mijn gezicht stond ernstig en wist even niet zo goed wat te doen. De Ambulance kwam toch aangereden, ook al wilde hij niet mee er moest op zn minst even naar zn zijn gekeken worden.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 6 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper wo jul 09, 2014 5:12 pm

Tom

"Ik ben wel wat gewend, echt." Smeek ik haar bijna en kom overeind. het ambulancepersoneel komt aangerend met een brancard , maar ik wuif ze weg. Het is wel okee. Ik heb een hekel aan ziekenhuizen. Lopen gaat moeilijk, maar ik kan lopen. Ik kijk even naar de plek waar de politie bezig is om een aantal gangleden in de boeien te slaan en mee te nemen. De kust is weer veilig dus.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 6 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel wo jul 09, 2014 5:38 pm

Sam

Niet begrijpend kijk ik hem aan en geef hem de ruimte om op de staan. Voorzichtig ondersteun ik hem daarbij '' Rustig aan'' De gehele straat was bezaaid met politie auto's agenten en bendeleden die afgevoerd werden. Slachtofferhulp was ook te plaatse om geshokeerde voorbijgangers gerust te stellen. Wat een ravage en dat binnen enkele minuten. '' Nog bedankt voor de redding, dat was erg dapper van je'' bedankte ik Tom terwijl we voorzichtig verder liepen.


Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 6 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper wo jul 09, 2014 5:47 pm

Tom

Ik steun maar heel licht op Sam, de rest doe ik alsnog zelf. Ik moet naar huis, mezelf verzorgen, zorgen dat ik die klote kogels uit mijn lijf krijg, want ze doen zeer als de motherfucker. '' Geen dank. '' Ik glimlach even flauw. ''Het lukt wel verder, ik ben bijna thuis. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 6 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel wo jul 09, 2014 5:50 pm

Sam

''Geen spraken van, ik zet je gewoon bij je voordeur af, vanaf daar moet je het zelf weten maar ik wil er zeker van zijn dat je op z'n minst veilig thuis ben aangekomen" sprak ik hem abrupt tegen en liep ook zonder enig pardon met hem mee. Het ging volledig tegen mijn principes in om hem alleen over straat te laten gaan in deze toestand.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 6 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper wo jul 09, 2014 6:02 pm

Tom

Ik kijk haar even kort aan. Goed dan, loop dan maar mee. Een minuut of tien later kom ik bij mijn appartementje aan, doe de deur open en strompel naar binnen toe, de deur open latend. Van mij mag ze mee naar binnen komen, dat maakt me niets uit. Ik ben erg schoon en er liggen geen meiden op me te wachten, dus ze kan rustig naar binnen komen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 6 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel wo jul 09, 2014 6:06 pm

Sam

Zonder enige twijfel loop ik mee naar binnen om er zeker van te zijn dat hij oke is als ik weer weg ga. '' Weet je zeker dat ik niet iets voor je kan doen? Ik kan op zn minst even naar je wond kijken'' stelde ik toch wat bezorgder voor dan dat eigenlijk mijn bedoeling was. blijf professioneel Sam

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 6 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper wo jul 09, 2014 6:12 pm

Tom

Ja, Sam. Blijf professioneel. Ik strompel door naar de keuken, waar ik de EHBO doos uit een van de kasten haal en deze op tafel leg. Ik open deze en haal er desinfectiemiddel, tang, gaasjes en verband uit. '' Als je slecht tegen bloed kunt, kan je beter weggaan. '' merk ik droogjes op. Ik trek mijn bebloede shirt uit, wat ik op de grond gooi en giet het desinfectiemiddel over de kogelwond heen. Mijn gezicht blijft van staal.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 6 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do jul 10, 2014 12:42 pm

Sam

Echt slecht tegen bloed kunnen zou ik het niet noemen, maar om nou te zeggen dat het mijn hobby was nee niet bepaald. Even vertrok mijn gezicht nu hij zo het desinfectie middel over zijn wond goot. Het zag er niet al te best uit en ik vroeg me af of hij daadwerkelijk wist wat hij deed. '' Zit stil'' Commandeerde ik hem lichtjes op bezorgde toon en nam het van hem over, en drukte hem achterover op tafel zodat ik er beter bij zou kunnen. Geconcentreerd maakte ik de wond goed schoon om vervolgens een paar latex handschoentjes aan te trekken. '' Kiezen op elkaar'' zei ik wat pijnzend en fronste kort mijn wenkbrauwen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 6 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do jul 10, 2014 1:04 pm

Tom

Ik ga maar braaf liggen en laat haar haar ding doen. Natuurlijk weet ik wat ik doe, het is alleen anders dan wat er nu dagelijks op de EHBO cursus wordt geleerd. Ik klem mijn kaken op elkaar als ze in mijn wond begint te peuren. Hm, lekker. "Haal het er gewoon uit, koste wat het kost." Merk ik zacht op. Het moet verdomme er gewoon uit, het brandt... ><

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 6 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do jul 10, 2014 1:10 pm

Sam

Ik negeer zijn gemompel en ga geconcentreerd verder. De kogel zat diep en was moeilijk te verwijderen maar het lukte. De tang had hem stevig beet en voorzichtig haalde ik het ding uit zijn zij. Direct drukte ik de wond dicht met gaasjes tot het bloed begon te stollen. De tafel was een grote bende en op m'n eigen witte blouse zaten grote bloed vlekken. Diep zuchtte ik van opluchting en keek hem aan '' Ben je er nog?'' vroeg ik met een vriendelijke glimlach, even checken of hij niet van zn stokje was gegaan.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 6 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do jul 10, 2014 2:09 pm

Tom

Ik doe mijn ogen dicht en concentreer me op andere dingen, in plaats van de pijn die Sam veroorzaakt door met een tang in mijn zijde te peuren. "Ik ben er nog." En haal even rustig adem. Het is haar dus niet opgevallen dat ik al die tijd niet geademd heb en nu pas weer mijn adem laat ontsnappen. "Bedankt." Merk ik op en sta rustig op nadat ik mijn zijde dichtgeplakt heb. De tafel zit onder het bloed, om over Sams blouse nog maar niet gesproken te hebben... Zal ik je blouse even wassen? Het is zo klaar. " dan kan ze in ieder geval weer normaal over straat.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 6 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do jul 10, 2014 2:20 pm

Sam

'' Gelukkig'' antwoord ik op het feit dat ik niet van z'n stokje is gegaan en geef hem wat ruimte. Systematisch ruim ik alles op en desinfecteer de tang die ik gebruikt heb. De Kogel stop ik in een plastic zakje, die ging mooi met mij mee naar het bureau voor onderzoek. Nu pas zag ik in welke toestand mijn blouse was. '' Uhm graag'' zei ik even wat twijfelend aangezien ik er geen hemdje onder droeg. Snel knoopte ik hem open en trok hem uit.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 6 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do jul 10, 2014 2:28 pm

Tom

Ik maak de tafel schoon en neem haar blouse aan. Ik kijk niet eens naar haar lichaam. Niet dat er wat te zien valt, want ze heeft nog een hemd aan, maar toch. Ieder ander zou zijn ogen niet kunnen bedwingen, ik wel. "Doe alsof je thuis bent." Merk ik glimlachend op, neem haar blouse over en loop naar de badkamer toe om haar blouse uit te wassen en een sterke vlekkenverwijderaar op de blouse te doen. Daarna gooi ik hem in de wasmachine en zet deze aan.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 6 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do jul 10, 2014 2:33 pm

Sam

Met mijn handen in de zakken van mijn broek loop ik even zijn woonkamer rond, en geef mijn ogen de kost. Het was opvallend opgeruimd en stijlvol ingericht en dat voor een mannenhuishouden. De zon scheen fel door de jaloezieën heen, Buiten hoorde je wat kinderen spelen met een bal. Leunend tegen het raamkozijn keek ik naar buiten met een kleine glimlach op mijn mond. Dit mocht dan wel een minder luxe buurt van Miami zijn, zo slecht leek het me nog niet om er te wonen. '' Woon je hier al lang?'' en ik kijk kort zijn kant op.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 6 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do jul 10, 2014 2:55 pm

Tom

Ik ben van mezelf erg schoon en geordend. Ik kan niet tegen viezigheid en rotzooi. De woonkamer is vooral gericut op bruin en creme tinten, het is warm en het straalt rust uit. De badkamer daarintegen is strak en hoogglans. Als de wasmachine aan is, loop ik naar de woonkamer toe. "Wil je iets aan wat je meer bedekt?" Vraag ik rustig aan haar. "Een paar jaar." Ik maak twee bakken koffie klaar en geef haar er eentje. "Maak het jezelf gemakkelijk."

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 6 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do jul 10, 2014 3:02 pm

Sam

'' Thanks'' en nam de koffie dankbaar aan, die ging er wel in na deze hele gebeurtenis. '' Hoe voelt je zij aan?'' en ik wees er kort naar, terwijl ik in een van de kuipstoeltjes ging zitten. Even dacht ik aan hoe het had kunnen lopen als hij niet had ingegrepen. '' Wat dacht je in godsnaam toen je er tussen sprong? je had ook gewoon kunnen staan en toe kijken zoals de meeste mensen zouden hebben gedaan.'' Dit moest ik gewoon weten voor zowel als mezelf als voor in het rapport dat opgemaakt gaat worden over dit incident.


Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 6 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do jul 10, 2014 4:02 pm

Tom

''Prima. '' Antwoord ik op haar vraag. Wat ik dacht toen ik er tussen sprong... '' Ik kan het wel hebben. Jij niet. '' merk ik droogjes op en ga op de bank zitten. Ik vouw mijn handen in elkaar en kijk haar aan. ''Dat had inderdaad gekund, maar deed dat niet. '' Ik glimlach even flauwtjes. Ik weet dat ze dit niet alleen maar voor haarzelf vraagt, maar dat ze hierover ook een rapport moet gaan opmaken en daarom houd ik de boot een beetje af. Sommige details zijn niet belangrijk voor het rapport. Misschien voor haar, maar niet voor het politie onderzoek.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 6 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do jul 10, 2014 4:15 pm

Sam

Kort grinnikte '' Oh ja dat zie ik, je bent erg bulletproof'' en knikte kort naar de wond. '' Waarom deed je het niet? Als je gewoon was blijven staan had je nu die wond niet gehad'' Ik wilde duidelijkere antwoorden. Ik had er een hekel aan als ik maar halve informatie kreeg. Nu begreep ik wat Nick bedoelde met geen makkelijke prater, ik moest werkelijk alles uit hem sleuren.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 6 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum