Rpgspel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The RolePlayingGame

2 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 11 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel wo jul 23, 2014 7:32 am

Sam

Het was fijn te weten dat het niet te ver had kunnen komen. Anders had ik er zoveel spijt van gekregen en misschien hij wel een verkeerd beeld van mij en dat was het me allemaal niet waard. Een verlichte zucht verliet mijn lichaam. " wat had je wel niet van me moeten denken" wist ik nog net uit te brengen voordat hij me op mijn buik draaide en zijn lippen in mijn nek voelde " hmm dat is niet eerlijk" protesteerde ik toch wel wat genietend

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 11 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper wo jul 23, 2014 7:53 am

Tom

Ik lach even zacht als ze vraagt wat ik van haar zou moeten denken. "Je was vastbesloten." Merk ik grinnikend op. "Maar dat geeft niet. Ik ben blij dat je wel kunt blijven nadenken." "Ik ging er gewoon in mee, dus wat zou je van mij kunnen denken..." Merk ik op en glimlach even als ze genietend toch een beetje protesteert. Ik zak steeds verder af naar beneden en begin daarna rustig haar schouders te masseren.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 11 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel wo jul 23, 2014 8:02 am

Sam

Ja vast besloten was ik zeker, maar dat ben ik eigenliik met alles. Zacht lachte ik toen hij begon over wat ik van hem had moeten denken. Maar antwoordde niet aangezien hij bezig was met mijn schouders. Wat een gevoeligen zone was, door de stress van het Werk was het daar behoorlijk vast gaan zitten. " auw" piepte ik zachtjes

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 11 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper wo jul 23, 2014 8:20 am

Tom

"Je zit aardig vast." Merk ik licht bestraffend tegen haar op en maak haar bh bandje los zodat ik beter bij haar bovenrug kan. Ik druk op verschillende plaatsen, waarbij haar spieren en gewrichten zich aan mijn massage overgeven, kraken en ontspannen. Af en toe druk ik een kus hier en daar op haar lichaam, om haar wakker en het spannend te houden.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 11 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel wo jul 23, 2014 12:39 pm

Sam

'' Sorry, moet je bij mn baas zijn" zei ik lachend en gaf me helemaal over aan zijn massage. Mijn armen vouwde ik onder mijn hoofd en leunde daar op. Zo nu en dan vertrok mijn gezicht als hij een spier flink te pakken had. De warmte van zijn lippen op mijn huid waren spannend en afleidend dat zeker. '' hmmm, doe je dit wel vaker bij vrouwen?'' Vroeg ik plagend en moest mijn best doen om geen grijns op te zetten.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 11 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper wo jul 23, 2014 4:04 pm

Tom

"Ik zal eens een hartig woordje met hem spreken." Merk ik glimlachend op. "Hmm." Merk ik op als ze vraagt of ik dit vaker doe. "Misschien... Misschien niet." Geef ik als antwoord. Ik laat het dus in het midden, ze weet nog steeds niets. Ik laat mijn vingers zacht over haar zijde heen strijk en neem het gewelfde deel van haar beha ook niet onberoerd. Ik breng mijn gezicht dichterbij haar oor en fluister zacht dat ze een prachtige vrouw is. In het Italiaans.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 11 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel vr jul 25, 2014 12:34 pm

Sam

Ik kon niet ontkennen dat ik het heerlijk vond wat hij allemaal te weeg bracht. Mijn spieren ontspande met iedere beweging die hij er in maakte. Een blos verscheen op zijn wangen nu ik zijn zwoele stem in mijn oor hoorde, en de woorden maar al te goed verstond. Hij was een teaser dat was zeker. Ik wende mijn hoofd om zo een kus op zijn lippen te kunnen drukken. '' Je bent best gemeen weet je dat'' murmelde ik tegen zijn lippen aan en greens kort.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 11 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper vr jul 25, 2014 12:39 pm

Tom

Ik houd haar kus even vast en kijk haar dan kort aan, waarna ik kort grinnik en daarna mijn schouders op haal. Dat ziet iedere vrouw weer anders denk ik... ''Wat? '' Vraag ik. '' Dat ik veel talen ken...? '' Vraag ik de onschuldigheid zelve. Dat had ze niet gedacht. Een slechte hobby van mij, ik kan er niet tegen als ik iemand niet kan verstaan. Ik moet en zal die taal leren, zodat ze me nooit ermee kunnen fucken.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 11 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel vr jul 25, 2014 12:49 pm

Sam

Dat hij italiaans sprak was wel een aangename verrassing, en nog eens handig ook. '' Je weet best wat ik bedoel" en druk nu een wat intensere kus op zijn lippen. Die ik net iets korter aanhield dan normaal gesproken, misschien dat het hem wat uit zn tent lokte. Een beetje plagen en spelen terug kan geen kwaad.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 11 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper vr jul 25, 2014 12:53 pm

Tom

''Misschien, misschien niet. '' Ze geeft me een kortere intensere zoen maar ik laat me niet uit zomaar uit de tent lokken en masseer haar spieren verder rustig los. Zodra ze zich om wilt draaien, houd ik haar rustig tegen en strijk daarna met mijn vingers langs haar ruggengraat. Ik ben nog niet klaar met jou. Nog lang niet.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 11 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel vr jul 25, 2014 1:06 pm

Sam

Een siddering ging door mijn hele lijf bij het voelen van zijn vingers over mijn ruggengraat. Dat was een van mijn zwakke plekken. Ik moest mijn kaken op elkaar klemmen om een kleine kreun te smoren. Het is niet dat ik niets van mannen gewend ben, maar ik moest toe geven Tom spande de kroon. Dat deze god geen vriendin had ik begreep het niet.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 11 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper vr jul 25, 2014 1:15 pm

Tom

Misschien wil ik dat wel helemaal niet en heb ik bij iedereen altijd de boot een beetje afgehouden. Misschien bij haar ook wel, ik weet het nog niet. Ik zie wel hoe het loopt. ''Ik hoorde je alsnog. '' Fluister ik zacht in haar oor. Denk maar niet dat ik gek ben... Ik druk mijn lippen daarna zacht tegen haar kaak aan en pak haar handen beet als ze deze wilt gaan gebruiken. Nah-ah.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 11 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel vr jul 25, 2014 1:40 pm

Sam

" Hè'' merkte ik kort op als mijn handen abrupt werden vast gepakt nog voordta ik wat had kunnen doen. Maar werd alweer snel afgeleid door zijn kus tegen mijn kaak. Voor mij was dit omgekeerde wereld. Ik bracht ze vaak het hoofd op hol, ditmaal is het andersom. Ik probeerde me nog los te worstelen maar kwam er af snel achter dat het zinloos was, hij had me in zijn greep letterlijk en figuurlijk. '' Mr, fifty shades of grey, zou je me alsjeblieft los willen laten'' plaagde ik hem.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 11 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper vr jul 25, 2014 1:42 pm

Tom

Ik laat haar wat verward los als ze me 'Mr fifty shades of grey' noemt. '' Nu weet ik dat ik weinig tv kijk, maar wát is fifty shades of grey? '' Vraag ik aan haar en druk zachte kussen langs haar ruggengraat naar beneden toe.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 11 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel vr jul 25, 2014 1:47 pm

Sam

Kort lachte ik bij het horen van de verwarring in zijn stem '' Vijftig tinten grijs ooit van gehoord?'' maar kon mijn verhaal niet helemaal afmaken aangezien ik weer flink afgeleid werd door zijn handelingen '' Je lijdt me behoorlijk af meneer kaulitz'' sprak ik hem bestraffend toe met een kreet die tussendoor kwam.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 11 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper vr jul 25, 2014 1:49 pm

Tom

''Nog nooit van gehoord. '' Antwoord ik rustig op haar vraag. Ik glimlach even om haar kreetje en ga gewoon rustig door. '' Vertel eens, wat is het? Een serie? '' Ik praat gewoon tegen haar zoals ik altijd doe en negeer het feit dat ze moeite moet doen om haar hoofd bij de les te houden.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 11 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel vr jul 25, 2014 1:59 pm

Sam

'' Nee een boek, over Christiaan Grey succesvol zakenman die een aparte hobby heeft wat vrouwen betreft, ook wel BDSM genoemd'' wist ik vrij helder uit te brengen. Nou mocht het van mij allemaal wel een beetje kinky zijn, geen problemen mee.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 11 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper vr jul 25, 2014 2:02 pm

Tom

Ik blijf even stil als ze over BDSM begint. ''Heh? '' Vraag ik dan en begin zacht te lachen. '' En dát is wereldberoemd? Wauw. Wat een wereld. '' merk ik even in gedachten verzonken op en stop zelf met Sam haar spieren te masseren. ''Dat is zó niets voor mij. '' merk ik droogjes op.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 11 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel vr jul 25, 2014 2:06 pm

Sam

'' Oh je moest eens weten, hordens huisvrouwen hebben die boeken versleten. We hebben zelfs wel eens zaken gehad waarbij ze zelf waren gaan experimenteren maar er toch achter kwamen dat het vrij heftig was'' en moest er spontaan van lachen. Kort keek ik hem aan '' Nee mijn krijg je er ook niet voor, niet na wat ik er allemaal van gezien heb, een beetje kinky is leuk maar he ophangen en ranselen gaat me toch echt wat te ver'' En keek weer rustig voor me uit.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 11 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper vr jul 25, 2014 2:10 pm

Tom

''Ik kan het me niet voorstellen. '' merk ik droogjes op. Ik grinnik even kort als ze zegt dat ze er zelf zaken over gehad hebben... Dat moet een aparte ervaring zijn geweest. Mijn gezichtsuitdrukking verandert als ze zegt dat ze er een hoop van gezien heeft. '' Ik hoop toch van een ander... '' merk ik bezorgd op. ''Mij ook, ik vind het echt vrouwonterend. '' Ik ben opgevoed met het feit dat je van vrouwen af moest blijven, ze moet verwennen en er altijd voor ze moet zijn. Een vrouw is heilig. Daar moet je gewoon van af blijven en koesteren, niet afranselen, ophangen en pijn doen omdat jij het leuk vind... Wat een onzin.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 11 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel vr jul 25, 2014 2:19 pm

Sam

Wat ik in met andere mannen heb uitgevreten gaat hem niet zo heel veel aan, we hebben wat aan gerommeld. '' nee niet echt, het is meer van de zaken die we gehad hebben'' antwoordde ik er simpel op. Nu ik hem zo hoorde spreken zou ik bijna smelten, dit wilde toch iedere vrouw horen. '' Nou dat hoor je tegenwoordig niet vaak meer een man zeggen'' merkte ik op. '' Dan ben je dus een special edition'' en plantte een korte kus op zijn lippen waarna ik zacht speels aan zijn piercing trok.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 11 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper vr jul 25, 2014 2:21 pm

Tom

''Gelukkig. '' verzucht ik opgelucht en glimlach even kort als ze zegt dat je mijn visie over vrouwen niet vaak meer hoort. '' Ik denk dat ik met hele andere normen en waarden ben opgevoed als ... de rest van de wereld. '' merk ik droogjes op en slaak een kreetje als ze aan mijn lippiercing trekt.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 11 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel vr jul 25, 2014 11:12 pm

Sam

Tevreden grijns ik bij het horen van zijn kreet. Dat hij anders was in normen en waarden was al uit veel dingen gebleken. En dat waardeerde ik enorm. Nu hij toch een beetje los van me was, draaide ik me op mn rug zodat we elkaar tenminste recht aan konden kijken. Zachtjes volg ik met mijn vinger toppen alle spieren van zijn goed getrainde sixpack en knikte goed keurend.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 11 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za jul 26, 2014 7:45 am

Tom

"Ja?" Vraag ik grinnikend. "Goedgekeurd?" Ik steun met mijn armen zodat ik boven haar hang, in plaats van bovenop haar lig. Dat is echt te zwaar voor haar. Ik druk mijn lippen weer op haar kaak en daarna op haar mondhoek. Ik ben benieuwd hoelang dit nog door gaat. De nacht is lang, dat zeker maar we kunnen niet bezig blijven.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 11 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za jul 26, 2014 8:25 am

Sam

" jup helemaal" zei ik lachend en keek hem Kort lachend aan. Wie had gedacht dat uitgerekend wij zo zouden belanden na een onschuldig etentje? Ik wende mijn hoofd even naar de klok die inmiddels alweer 2 uur s'nachts aan gaf. En dan te bedenken dat ik over 5 uur al weer op moet staan.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 11 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum