The RolePlayingGame

Pagina 40 van 43 Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41, 42, 43  Volgende

Go down

Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel op zo maa 18, 2018 6:56 pm

Sam

'' Wow Demetri zet me neer'' Protesteer ik als hij me op zijn schouders naar binnen draagt. Zodra ik op de bank naast Tom zit wend ik mijn aandacht daar op. Ik knik als antwoord op zijn vraag en sluit mijn ogen om meegenomen te worden in Tom zijn gedachtes.

Gaabsel

Aantal berichten : 1030
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op zo maa 18, 2018 6:59 pm

Tom

Heel ver weg gaan we eigenlijk niet, we blijven hier, in het hier en nu. ''Open je ogen en schrik niet. '' merk ik op en kijk haar aan als ze haar prachtige ogen opent. Haar ogen hebben geen tijd nodig om aan het licht te wennen en alles ziet er onwerkelijk scherp uit. Ze ziet letterlijk de kleine stofjes in de lucht dwarrelen en de kleinste details in de meubels van de woonkamer. Ook zien Demetri, June en ik er heel anders uit. Menselijker, normaler.

Demetri

Ik begin te grijnzen als Sam een lange tijd stil blijft. '' Welkom in de wondere wereld van het vampierzicht. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1021

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op zo maa 18, 2018 7:13 pm

Sam

Als ik mijn ogen open is alles zoveel scherper en helderder. Ik schrik er een klein beetje van het is zo intens. Alsof je continu een vergrootglas voor je ogen houd maar dan vertienvoudigd. Ook zien Tom June en Demetri er anders uit geperfectioneerd wel te noemen maar toch menselijk. '' Zien jullie altijd zo?'' vraag ik verbaasd en kijk naar mijn eigen handen die ineens veel meer details bevatten dan voorheen.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op zo maa 18, 2018 7:21 pm

Tom

''Altijd. '' merk ik op en glimlach even kort. Ja...Het is prachtig om van de kleine details van het leven te kunnen genieten. Alles wat mooi is, is nog veel mooier door de ogen van een vampier. ''Adem eens in door je neus. '' merk ik op. Ze zal zo een explosie van geuren ruiken, zoals wij ze nu ruiken. De geur van hars van de houten meubels, de geur van het leer van de bank, de aparte lichaamsgeuren van ons allemaal, die allemaal heel anders en distinctive zijn. De natuurlijke geuren van de tuin die ons tegemoet komt omdat de achterdeur nog open staat en de heftige geur van verbrand hout in de open haard. Een geur steekt er met kop en schouders bovenuit, een zachte geur, het is niet te omschrijven maar het zingt om gedronken te worden. Het is Sams geur, die in het hele huis rondhangt. Het zet haar eigen lichaam in vuur en vlam en laat haar watertanden.

Demetri

Ik blijf grijnzend naar haar kijken. Ze ruikt haar eigen geur maar niet als mens zijnde, maar als vampier. Zo voelt het om te hunkeren naar een mens en dan is dit nog goed te doen. Het kan veel erger. ''June, work your magic om het hele plaatje af te maken. '' merk ik grinnikend op. Dit wordt de kers op de taart.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op zo maa 18, 2018 7:29 pm

Sam

Ik doe wat er mij gezegd wordt en laat de geuren mijn neus binnen dringen, direct worden mijn zintuigen geprikkeld. Van schrik sla ik mijn hand over mijn neus '' Dit is zo intens'' breng ik verbaasd uit en kijk ieder stuk voor stuk aan. Een geur springt er bovenuit en zorgt er voor dat er een enorme drang in mij naar boven komt '' Wat ruik ik? Ik krijg er honger van'' Vragend kijk ik naar Demetri wat bedoelde hij nou?

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op zo maa 18, 2018 7:37 pm

Tom

''Die geur die boven alles uitsteekt. '' merk ik met een korte glimlach op. ''Dat is de geur van jouw bloed. Zo ruik jij voor ons, of in ieder geval voor mij. Over smaak valt te twisten. Iedere vampier heeft zijn/haar eigen voorkeur, net zoals jij bepaald voedsel wel en niet lekker kan vinden. '' leg ik uit.

June

Jubelend sta ik op en leg kort mijn hand op Sams schouder. Ze voelt verder niets van wat er gebeurd maar haar uiterlijk verandert. Ik trek haar van de bank af en neem haar mee naar boven en zet haar voor de meters lange spiegel. ''Kijk. Zo ongeveer zal je eruit gaan zien zodra je veranderd bent. '' merk ik ademloos naar haar op. Haar oogkleur is veranderd in bloedrood en haar huid is sneeuwwit. Al haar oneffenheden zijn als sneeuw voor de zon verdwenen en haar lichaam is een beetje veranderd, net wat langer, dunner en perfecter dan ze normaal al is. Haar gelaatstrekken zijn strak en hoekig en eigenlijk te perfect om waar te zijn. Maar dat is het voordeel van vampier zijn. Je bént perfect. Iedereen voelt zich, hoe ongemakkelijk ook, tot ons aangetrokken.

Tom

Demetri en ik lopen achter June en Sam aan en als Sam voor de spiegel staat, zet ik mezelf nonchalant tegen de muur aan. Ik staar naar mijn toch al perfecte Sam, die door June nog eens perfecter gemaakt word. Was dat uberhaupt nog mogelijk...

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op zo maa 18, 2018 7:45 pm

Sam

Als ik in de spiegel kijk herken ik mezelf haast niet meer, alles waar ik ooit onzeker over ben geweest is verdwenen. Het was bijna angstaanjagend zo perfect en egaal. Met mijn vingertoppen strijk ik over mijn huid en vol de lijnen van mijn gezicht. Zodra ik mijn huid aan raak voelt ook dat veel intenser aan dan normaal. Dit was heel veel om te verwerken. Via de spiegel zocht ik Tom op en pinde mijn blik op hem vast. Hij stond nonchalant tegen de muur aan, mij uitgebreid te bekijken '' Bevalt het uitzicht je Kaulitz?'' plaag ik hem even. Dit zag er zo ongelofelijk vreemd uit, het voelde ook vreemd. Ik was nog steeds mezelf maar dan een hele nieuwe versie.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op zo maa 18, 2018 7:48 pm

Tom

Ik glimlach even kort en loop op haar af, waarna ik zacht haar wang aan raak. De zachte aanraking voelt als elektriciteit op haar huid en het gevoel dat ze me het liefst wil bespringen, bekruipt haar direct. We hadden het nog niet over gevoelens gehad...Bij deze. '' Je bent perfect zoals je bent maar ik kan niet ontkennen dat het eeuwige leven je slecht staat. '' Geef ik toe en druk een kus op haar lippen.

Demetri

Ik grijns. ''Welkom bij de familie, Sam. '' Ik klap in mijn handen en staar Tom en June dan aan. ''Ik heb een idee. Jongens. Waarom heb ik dit niet eerder kunnen verzinnen... We hebben een oplossing gevonden. ''

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op zo maa 18, 2018 7:53 pm

Sam

Rilling liepen over mijn lijf nog heftiger dan normaal als hij mij aanraakt. Ik glimlach kort en houd de kus heel eventjes vast. Over intens gesproken iedere vezel in mijn lichaam stond in brand en schreeuwde van verlangen. Vragend kijk ik naar Demetri en trek kort een van mijn perfecte wenkbrauwen op '' Waar heb je het over?''

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op zo maa 18, 2018 7:57 pm

Demetri

''We kunnen de magistraat overtuigen met dit. Het feit dat Tom onze gedachten manipuleert en ons laat denken dat je een vampier bent en dat June je uiterlijk verandert heeft naar hoe een vampier hoort te zijn... Met een beetje geluk, trappen ze erin en zodra ze overtuigd zijn, laten ze jullie met rust en kunnen jullie doorgaan met jullie menselijke sprookje! '' Ik spring op en tik met mijn vingers tegen mijn voorhoofd aan. '' Waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht?! ''

June

Ik knik en denk even na. ''Het zou een mogelijkheid kunnen zijn... '' merk ik wat onzeker op. Als laatste kers op de taart, scheur ik Sam los van Tom en zet haar weer voor de spiegel. You can fuck later. ''Lach eens. '' merk ik glimlachend op. Zodra ze lacht, ontbloot ze haar lange hoektanden. ''Je halloween look is voltooid. '' merk ik plagerig naar haar op.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op zo maa 18, 2018 8:06 pm

Sam

'' Holly shit'' roep ik uit van schrik nu ik in plaats van normale hoektanden, vampieren tanden heb zitten. '' Dit is zo freaky'' merk ik gefascineerd op en bekijk mijn nieuwe uiterlijk aandachtig in de spiegel. Ondertussen luisterde ik naar Demetri zijn plan en zoals June was ik er niet helemaal zeker van. '' Het kan werken maar we nemen er wel een heel groot risico mee, Stel dat het niet werkt en ze er achter komen dat dit allemaal nep is. Dan zijn we allemaal de klos''

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op zo maa 18, 2018 8:09 pm

June

Ik begin te lachen als ze van schrik begint te gillen. ''Wat vind je ervan, behalve freaky? '' ''Je lijkt nu meer op me, we zouden zo zusjes kunnen zijn! '' merk ik vrolijk op, waarna ik haar een stevige knuffel geef.

Demetri

''Hebben we een andere keuze? Het is dat of je relatie uitmaken, of in een echte vampier veranderd worden. Niet dat ik daarover zou klagen. '' merk ik grinnikend op.

Tom

Ondanks dat ik dit best vermakelijk vind om te zien, verstrak ik toch bij Demetri's reactie. Hij wilt dit veel te graag. Hij weet zelf ook dondersgoed dat dit slechts een topje van de ijsberg is.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op zo maa 18, 2018 8:14 pm

Sam

Tsja wat vond ik er nou precies van? Hoe leg je uit hoe je het vind om er uit te zien als vampier? '' Het is nogal onwerkelijk en behoorlijk intens'' June overrompelt mij nogal met haar stevig knuffel en knuffel haar wat onhandig terug. Zo te zien is zij behoorlijk enthousiast hier over en heeft het al helemaal uitgezocht. '' Heel veel keus hebben we inderdaad niet, maar we zetten hierdoor wel behoorlijk wat op het spel. Niet alleen mijn leven maar ook dat van jullie'' Dat Demetri mij maar al te graag in een vampier ziet veranderen was mij allang duidelijk.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op zo maa 18, 2018 8:19 pm

June

Terwijl ik haar knuffel, verander ik haar terug naar haar prachtige menselijke zelf en glimlach even. Als vanzelf laat Tom haar zicht en ruikvermogen ook weer terugveranderen en is ze weer helemaal haar zelf. Ik ga weer zitten. ''Ik ben het wel met mijn broer eens dat het de beste kans is, die we hebben, ondanks de risico's. ''

Tom

Ik knik even langzaam. Hmmm... ''Het is denk ik inderdaad de beste optie die we hebben... '' ''Bovendien kwam ze op mij net behoorlijk overtuigend over. '' merk ik iets droogjes op x'D.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op zo maa 18, 2018 8:26 pm

Sam

Zuchtend kijk ik de kamer rond en haal dan mijn schouders op '' oké we geven het een kans'' Stem ik er dan toch mee in. '' Jij vond het maar al te leuk meneer Kaulitz'' plaag ik hem. Als dit plan slaagde dan konden we rustig verder gaan met ons leven samen. Het was het proberen waard, als zelfs Tom June Demetri er van overtuigd waren waarom de magistraat dan niet?

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op zo maa 18, 2018 8:28 pm

Tom

''Het is de beste kans die we hebben. '' merk ik op en glimlach even om Sams opmerking maar zeg verder niets.

Demetri

Ik sta op. ''Goed! Tijd om terug naar Miami te gaan dan. We vertrekken morgen. '' merk ik op en wenk mijn zuster mee om de reis te gaan regelen.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op ma maa 19, 2018 7:15 pm

Sam

Als June en Demetri de kamer hebben verlaten kijk ik Tom met een bezorgde blik aan '' Wat nou als ze er niet intrappen? Ik kan niet eens aan de gevolgen denken, jullie zetten als op het spel, wij zetten alles op het spel.'' '' Ik zal het mijzelf nooit vergeven als jou iets overkomt door mijn toedoen'' Ik loop naar hem toe en sla mijn armen om zijn hals. '' Wat er ook gebeurd, het zal jouw schuld nooit zijn.''

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op ma maa 19, 2018 7:36 pm

Tom

''One way to find out. '' merk ik simpeltjes op en kijk haar even aan. Ik sla mijn armen om haar middel heen. '' Het geeft niet, ik heb het erg graag voor over. Over de rest kn ik niet oordelen, dat is volledig hun eigen verantwoordelijkheid en keuze. Bovendien heb ik lang genoeg geleefd. '' Ik glimlach even vaag.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op ma maa 19, 2018 7:45 pm

Sam

'' Ja maar ik heb nog lang geen genoeg van jou'' Ik druk een korte kus op zijn mond en laat hem vervolgens los. '' Ik ga naar bed, het schijnt morgen een lange dag te worden ga je mee?'' Het was voor mij automatisme om aan hem te vragen of hij meeging naar bed. Wat bijna nooit voorkwam aangezien hij in principe geen slaap nodig had. Maar toch blijft het in mijn systeem zitten, plus dat ik het ontzettend fijn vond als hij naast me ligt.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op ma maa 19, 2018 7:49 pm

Tom

Ik glimlach even kort en knik. '' Ik ga mee ja, ik spring eerst even onder de douche. Ik zie je zo. '' merk ik op en druk een kus op haar lippen. Ik loop dan weg richting de badkamer, waar ik me uitkleed en mezelf snel douche. 5 minuten later kom ik schoon en wel onder de douche vandaan en trek een onderbroek en een makkelijke broek aan mijn lijf. Ik loop vervolgens mijn slaapkamer weer in, waar Sam inmiddels in bed ligt.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op ma maa 19, 2018 8:17 pm

Sam

In de tussentijd had ik me uitgekleed en een t-shirt aangetrokken die prima fungeerde als pyjama. Als hij de slaapkamer in komt gelopen kijk ik even op uit het tijdschrift waarin ik zat te bladeren en zet mijn bril af. Hij moest eens weten hoe ongelofelijk sexy hij is als hij er zo bij loopt. '' Blijf je daar staan of kom je er nog bij?'' vraag ik lachend en leg mijn bril en tijdschrift op het nachtkastje naast het bed.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op ma maa 19, 2018 8:18 pm

Sam

In de tussentijd had ik me uitgekleed en een t-shirt aangetrokken die prima fungeerde als pyjama. Als hij de slaapkamer in komt gelopen kijk ik even op uit het tijdschrift waarin ik zat te bladeren en zet mijn bril af. Hij moest eens weten hoe ongelofelijk sexy hij is als hij er zo bij loopt. '' Blijf je daar staan of kom je er nog bij?'' vraag ik lachend en leg mijn bril en tijdschrift op het nachtkastje naast het bed.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op ma maa 19, 2018 8:25 pm

Tom

Ik trek de dekens opzij en stap in bed, grinnikend om haar opmerking. Ik open mijn armen zodat Sam erin kan gaan liggen. “Dat was een heftig dagje zo voor je, hmm?” Vraag ik aan haar zodra ze in mijn armen livt en ik deze om haar gesloten heb.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op ma maa 19, 2018 8:31 pm

Sam

Ik hoef geen seconde na te denken over zijn uitnodiging en lig binnen no time tegen hem aan. '' Dat kan je wel stellen ja, je wordt niet iedere dag geconfronteerd met hoe je er uit komt te zien als vampier'' Mijn hoofd rust op zijn borst en ik geniet van de stilte om ons heen. Eindelijk wat tijd voor ons zelf. '' dat idee van samen er even tussen uit is wel mooi in het water gevallen'' Klink ik wat teleurgesteld, ook al kon hij hier echt helemaal niets aan doen, niemand niet overigens. Toch had ik mij erg verheugd op wat quality time voor ons samen.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op ma maa 19, 2018 8:36 pm

Tom

“Dat begrijp ik.” “Toch pakte je het allemaal heel er goed op.” Merk ik op en glimlach even. “Ik had ne er ook op verheugd maar het mocht helaas niet zo zijn.” Merk ik met een iets zachtere stem op.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 40 van 43 Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41, 42, 43  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: