Rpgspel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The RolePlayingGame

2 plaatsers

Pagina 33 van 43 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 38 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 33 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper vr maa 09, 2018 9:16 pm

[b]Tom[b]

Dit meen ik serieus. Ik staar haar aan en vernauw mijn ogen even kort, waarna ik zucht en mijn handen op de hare leg en er zacht geruststellend op klop. Ik ga verder niet door op de discussie. '' Misschien moeten we ergen anders samen, opnieuw beginnen. '' Ik moet bovendien toch blijven verhuizen, elke paar jaar, de rest van mijn leven, even niet denkend aan het feit wat ik haar nog kan bieden en erger nog, voor hoelang...

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 33 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel vr maa 09, 2018 9:29 pm

Sam

Ik zie aan hem dat het hier niet bij gaat blijven. Dit gesprek gaat een andere keer voortgezet worden. Ik kijk wat bedenkelijk als hij over verhuizen begint '' En wat had je in gedachten dan?'' Want kennelijk loopt hij hier al langer mee, en Tom kennende heeft hij van alles al vooruit gepland.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 33 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper vr maa 09, 2018 9:32 pm

Tom

Natuurlijk zit dit me dwars. Al vanaf het eerste moment dat ik haar zag. Hoe kon ik ook zo stom zijn om mijn lul achterna te lopen in plaats van naar mijn verstand te luisteren. Een mens en vampier in dezelfde relatie gaat gewoon niet samen, er komt alleen maar ellende van. Ik schud mijn hoofd langzaam. '' Het maakt me geen donder uit, het gaat erom dat jij veilig bent. '' Ik maak me van haar los en loop in de keuken heen en weer.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 33 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel vr maa 09, 2018 9:44 pm

Sam

Met mijn armen over elkaar geslagen ga ik op het aanrecht zitten en kijk naar hem terwijl hij door de keuken ijsbeert. '' En dan? Dan zijn we verhuisd en wat dan?'' Weglopen van onze problemen lost niets op. '' Hoelang zullen we dan veilig zijn, Een maand, een half jaar, misschien een jaar. Maar uiteindelijk zullen ze ons vinden en was je dan van plan om weer weg te lopen? Ik wil niet vluchten, nu niet nooit niet''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 33 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper vr maa 09, 2018 9:47 pm

Tom

Ik kijk haar met een ijzige blik aan als ze zegt niet van plan is te vluchten, nooit niet. '' Je kunt niets anders doen dan vluchten, Sam. Daar bestaat heel mijn leven uit en daar zal het altijd uit blijven staan. Ík heb geen andere keuze. Zodra de mensen om ons heen onrustig worden, zoals nú, wordt het tijd om te vertekken. Zo niet, dan is het zodra ze merken dat ik niet verouder, wat hoogstens een jaar of vijf is. '' Ze weet dat. Ik heb het haar duidelijk uitgelegd. Ik snap wel dat ze het niet wilt, uit principe niet en ik zal haar ook niet dwingen mee te gaan maar ik heb gewoon geen andere keuze.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 33 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel vr maa 09, 2018 10:00 pm

Sam

Ik begrijp het heel erg goed iets te goed misschien, waardoor wij nu voor een onmogelijke keuze komen te staan. '' Dus dit is het dan?'' Ik vernauw mijn ogen iets '' Je stelt mij nu voor de keuze om te vluchten en alles achter te laten Of om jou te verlaten?'' Dit was een onmogelijke keuze die hij niet van mij kan vragen. Ik snap dat hij niet lang kan blijven voordat mensen achterdochtig gaan worden.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 33 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper vr maa 09, 2018 10:08 pm

Tom

Ik klem mijn kaken hoorbaar hard op elkaar en begin steeds harder door de keuken heen te lopen. “Als we hier blijven, gaat het hoe dan ook fout, Sam.” Merk ik naar haar op. “Begrijp me niet verkeerd, het laatste wat ik wil is je kwijt raken.” Ik val even kort stil na deze zin om mezelf weer bij elkaar te rapen. Het roept enorme emotie op, iets wat ik niet van mezelf gewend ben. “Maar we moeten de situatie nemen zoals het is. Jij kan hier blijven, je hebt hier heel je lust en je leven, ik niet. Ik wil niet dat je gewond raakt door mij. “

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 33 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel vr maa 09, 2018 10:16 pm

Sam

'' Dus jij hebt niets om voor te blijven hè?'' merk ik zachtjes op en staar naar de grond. '' Ik wil jou ook niet kwijt Tom. Maar hoe kan je van mij verwachten dat ik kies tussen jou waar ik zielsveel van houd, en mijn leven hier met al mijn vrienden die mij zo dierbaar zijn'' Mijn stem slaat een octaaf omhoog en schiet vol emotie. '' Ik kan niet kiezen. Ik wil niet kiezen'' Tranen vullen mijn ogen als ik nu echt besef dat we've hit the point of no return.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 33 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper vr maa 09, 2018 10:21 pm

Tom

Ik loop direct naar haar toe als ik merk dat haar stem een octaaf omhoog schiet en haar ogen zich vullen met tranen. Oh... ik sla mijn armen om haar heen en druk een kus in haar haar. “Je bent het beste wat me in heel mijn leven overkomen is. Het gaat niet om zelfbescherming en ik ben niet bang voor mezelf. Maar voor jou.” Probeer ik mijn verstand erbij te houden. “Ik vergeef het mezelf nooit als ze achter jou aan zouden gaan om mij te pakken te krijgen. “ merk ik met een zachtere stem op en trek haar nog eens extra dicht tegen me aan, luisterend naar het gerace van haar hart, vol met verdriet en emotie.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 33 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za maa 10, 2018 4:42 pm

Sam

Ik probeer tegen de tranen te vechten maar als hij mij in zijn armen sluit, rollen ze toch over mijn wangen. Ik druk mijn gezicht tegen zijn borst aan en houd hem stevig vast. Ik zou nog zoveel willen zeggen maar krijg geen woord uit mijn mond. Ik hield hem vast met de gedachten dat dit wel eens de laatste keer zou kunnen zijn. '' Ik wil het niet Tom.'' prevel ik zachtjes met haperende stem.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 33 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za maa 10, 2018 4:50 pm

Tom

Ik veeg zachtjes haar tranen weg waarna mijn blik verzacht. Mijn hart breekt bij het zien van haar verdriet en als het mijne zou kloppen, zou het van ellende gestopt zijn. ''Wat wil je wat ik doe? '' Vraag ik zacht terwijl ik mijn gezicht in haar haren duw.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 33 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za maa 10, 2018 5:03 pm

Sam

'' Ik wil dat je hier blijft bij mij'' mijn stem is haperend en vol van verdriet. Ik haal even mijn neus op en veeg de tranen van mijn wangen. '' We zoeken samen wel naar een oplossing, Als ik maar geen afscheid van je hoeft te nemen'' ik druk hem nog iets dichter tegen mij aan en wenste dat we voor altijd samen konden zijn.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 33 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za maa 10, 2018 5:07 pm

Tom

Ik houd haar een lange tijd vast en haal even adem. '' Ik zal je altijd proberen en blijven beschermen en ik ga nergens heen. '' Ik kan er ook niet aan denken haar achter te moeten laten maar een kat in het nauw maakt rare sprongen. Als er echt nood aan de man komt en ik moet haar verlaten om haar veilig te houden, dan zal ik dat, hoe moeilijk ik het ook zal vinden, doen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 33 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za maa 10, 2018 5:16 pm

Sam

'' Ik hou van je Tom Kaultiz'' zeg ik zachtjes terwijl ik wat haren uit zijn gezicht veeg en hem met een zachte blik aan kijk. '' Hoe ingewikkeld en moeilijk het ook wordt, Dat zal nooit mijn gevoel voor jou kunnen veranderen.'' Ik wist ook wel dat wij niet samen oud zouden gaan worden, of trouwen of misschien zelfs wel kinderen krijgen. Maar voor nu wilde ik er samen met hem er volop voor gaan.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 33 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za maa 10, 2018 5:16 pm

Sam

'' Ik hou van je Tom Kaultiz'' zeg ik zachtjes terwijl ik wat haren uit zijn gezicht veeg en hem met een zachte blik aan kijk. '' Hoe ingewikkeld en moeilijk het ook wordt, Dat zal nooit mijn gevoel voor jou kunnen veranderen.'' Ik wist ook wel dat wij niet samen oud zouden gaan worden, of trouwen of misschien zelfs wel kinderen krijgen. Maar voor nu wilde ik er samen met hem er volop voor gaan.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 33 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za maa 10, 2018 6:13 pm

Tom

''Ik ook van jou. '' merk ik op en druk een kus op haar lippen en kijk op als ik de deurbel hoor. Dat zullen June en Demetri wel zijn. Ik maak me van haar los en loop naar de voordeur toe. We moeten de koppen bij elkaar gaan steken. Ik glimlach even naar hen als begroeting maar mijn ogen doen niet mee.

Demetri

''Waar is mijn favoriete mens?! '' Galmt mijn stem door de gang en loop gelijk mijn neus achterna, waar ik Sam, nog steeds met rode ogen van het huilen zie staan. ''Ahhh, van waar de tranen? '' Ik mag dan wel een lul zijn, ik ben allergisch voor huilende mensen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 33 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za maa 10, 2018 6:23 pm

Sam

Snel probeer ik mijn gezicht wat op de kalefateren als de deurbel gaat. Als ik Demetri zijn stem hoor zucht ik even maar een flauwe glimlach volgt. Hij was zo slecht nog niet, althans hij deed zijn best. '' Als we daar mijn minst favoriete vampier hebben'' begroet ik hem plagend en haal licht mijn schouders op als antwoord op zijn vraag. Ik voel er vrij weinig voor om hem onze relatie problemen toe te vertrouwen. Hij zal er alleen maar van genieten en dat plezier gun ik hem niet. ''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 33 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za maa 10, 2018 6:26 pm

Demetri

Ik loop op haar af en trek haar zonder pardon in mijn armen, waarna ik haar stevig knuffel. Een kille rotsblok knuffelen kan best lekker zijn. ''Ik weet het, ik zal nooit hoog op je lijstje staan maar dat geeft niet. '' Merk ik grijnzend op. Ik laat haar los zodra June en Tom de keuken instappen en grijns even kort om Junes opmerking.

June

''Demetri, laat de arme meid los. Je knijpt haar fijn. '' merk ik grinnikend op en loop naar Sam toe, waarna ik haar even onderzoekend aankijk en haar drie begroetende kussen op haar wang geef. '' Hoe is het met je? ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 33 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za maa 10, 2018 6:31 pm

Sam

Demetri was zo slecht nog niet, hij deed zijn best dus misschien moest ik dat ook maar doen. '' Dankje'' zeg ik zachtjes en kijk hem met een kleine glimlach aan. '' Ik denk dat je zojuist in positie bent gestegen''. Het was fijn om June weer te zien. Ik was dol op haar en we konden het erg goed vinden. '' Fijn je te zien'' En ik begroet haar terug met drie zoenen. '' Het is wel eens beter gegaan'' merk ik eerlijk op. Nu we compleet waren was het tijd om de situatie eens goed in kaart te brengen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 33 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za maa 10, 2018 6:35 pm

Tom

''Laten we in de woonkamer gaan zitten. '' Stel ik voor en voorzie iedereen van wat te drinken. Drank. Alcohol. Dat hebben we wel nodig. Ik ga vervolgens in een fateuil zitten.

June

''Ik zie het aan je. '' merk ik medelevend op. Mensen... Ze zijn zo fragiel...Als er iets mis is met hen of hun omgeving, zie je het direct aan ze af...Ik plof tussen haar en Demetri op de bank neer. ''Is er al iets bekend? ''

Tom

Ik leg kort en krachtig uit wie de dader achter dit is en staar June en Demetri vervolgens aan. Ik vernauw mijn ogen even terwijl ik naar Demetri kijk maar zeg verder niets.

June

Ik staar even naar Tom en Demetri die in gedachten een gesprek aan het voeren zijn. '' Wij zitten er ook nog bij hoor. '' merk ik droogjes op.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 33 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za maa 10, 2018 6:39 pm

Sam

ik luister aandachtig naar wat Tom te vertellen heeft wat voor mij eigenlijk al oud nieuws was. Toch was het vreemd om het te horen. Ik glimlach kort om June haar opmerking tegen de twee heren. Die hadden kennelijk een intiem gesprek met elkaar waar wij vrouwen niets van mochten weten.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 33 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za maa 10, 2018 6:43 pm

Demetri

Ik haal mijn schouders op. '' Alle problemen opgelost. '' Eindig ik ons gesprek wat zich in gedachten plaats heeft gevonden.

Tom

Ik schud kort mijn hoofd.

June

''Wat gaan jullie nu eigenlijk doen? Nu van Houten van de kaart geveegd is, hoop je dat de rust terugkeert? ''

Tom

''Dat hoop ik en daar ga ik in eerste instantie wel vanuit. Hij wist wat ik was, ondanks dat ik het niet officieel weet kan het niet anders. '' merk ik op. ''Ik ga er niet vanuit dat hij het aan anderen verteld heeft, dat heb ik in ieder geval niet gemerkt bij Sam's collega's als ik bij ze was. Ik hoop dat met hem opruimen, de rust weer terug komt. '' ''En zo niet... Dan moeten we iets anders gaan verzinnen maar dat is nog zo makkelijk niet. ''

Demetri

''Oh, Tom! '' Kreun ik uit en gooi mijn handen in de lucht. ''Neem die meid gewoon eens flink en zet je tanden in haar nek, dan zijn álle problemen opgelost. '' Ik grijns even en richt mijn helblauwe ogen op Sam. ''Come to the dark side, we have cookies.''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 33 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za maa 10, 2018 6:50 pm

Sam

Door Demetri's opmerking verslikte ik mij in een slok wijn en keek hem met samen geknepen ogen aan. '' Dat mocht je willen Demetri '' En ik gaf hem een flinke por in zijn zij. Hij sneed zojuist het onderwerp aan wat Tom en ik proberen te vermijden omdat het van mijn kant geen optie is.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 33 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za maa 10, 2018 6:52 pm

Demetri

Ik grijns even. '' Waarom niet? Wat heb je erop tegen? '' En ''ssh'' merk ik met priemende vinger naar Tom op, die voor Sam wil antwoorden. '' Let the human speak. '' ''Je hebt het eeuwige leven, je zal nog knapper worden dan je al bent, geen mens die je meer wat aan kunt doen, je bent sterker, sneller, betere reflexen en bovendien word je nooit moe, wat betekent dat je Tom kunt bespringen en eindeloos door kunt gaan. '' Ik grijns.


SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 33 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za maa 10, 2018 7:01 pm

Sam

Geërgerd rol ik met mijn ogen als hij denkt te weten wat ik wil. '' Dat zal ik je even haar fijn uitleggen Demetri'' En ik leg de klemtoon op zijn naam. '' Ik hou zielsveel van Tom en dat weet hij. Maar hij weet ook dat ik geen vampier wil worden en dat respecteert hij. Ik wil een normaal leven kunnen leiden zonder om de zoveel jaar te moeten vertrekken, zonder bang te hoeven zijn dat het mensen op gaat vallen dat ik niet ouder word. Ik wil het leven wat ieder mens wil. Wat jullie ook wilde hebben voordat jullie veranderde.'' Ik kijk even naar Tom en richt mijn blik weer op Demetri. '' Oh en over ons seks leven hoef jij je niet druk te maken, want op de plek waar jij nu zit zijn wij nog geen uur geleden schreeuwend klaar gekomen''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 33 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 33 van 43 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 38 ... 43  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum