The RolePlayingGame

Pagina 4 van 30 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17 ... 30  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper op di jun 23, 2015 4:10 pm

Tom

Nee, die komt er niet... Ik neem de opmerking maar niet al te serieus en strijk zacht door haar haar. ''Try me. '' merk ik zachtjes op.

SharonPepper

Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op di jun 23, 2015 4:15 pm

Sam

" Ik heb het er niet over dat ik net zo wordt als jij he'' stel ik hem even gerust. Want daar hebben we het uitgebreid over gehad,beide wilde we dat namelijk niet. " Daag me niet uit Kaulitz'' Met mijn vingertoppen streek ik langs zijn ribben één voor één. Hierdoor zullen de rillingen over het lijf lopen.

Gaabsel

Aantal berichten : 874

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op di jun 23, 2015 4:22 pm

Tom

''Goedzo. '' Verzucht ik even en glimlach even als ze zegt dat ik haar niet uit moet dagen. Oh ik kan zo goed uitdagen... Ik sluit mijn ogen even. Mijn buik is een gevoelige plek. Ik vind het heerlijk als er aan mijn buik gezeten word.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op di jun 23, 2015 4:25 pm

Sam

Ik grinnik kort als ik hem zo zie liggen " Je doet me zo denken aan een te dikke franse bull dog puppy. Die reageren precies zo'' zei ik wat lachend. Ik schuif zijn shirt omhoog en druk een paar kleine kusjes op zijn borst.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op di jun 23, 2015 4:38 pm

Tom

Ik open mijn ogen en begin te lachen, de eerste keer dat ik oprecht lach, omdat ik het grappig vind en me vermaak. ''Wauw... Nooit gedacht dat ik ooit nog een keer vergeleken zou worden met een Franse Bulldog. Samantha, je bent er een...''

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op di jun 23, 2015 4:44 pm

Sam

Zijn lach werkt aanstekelijk waardoor ook ik keihard moest lachen, maar ik kon er niets aan doen. " Mijn tante had er een en die reageerde precies zo als je hem over zijn buikje aaide'' Kort deed ik voor hoe ik dat beest aaide. " Maar je bent dan wel mijn franse bulldog"

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op di jun 23, 2015 4:46 pm

Tom

''De meeste honden vinden het inderdaad prettig als ze over hun buik geaaid worden. '' Ik grinnik even kort. '' Bedankt. Nu voel ik me echt gewaardeerd. Nu moet ik elke keer aan een franse bulldog denken als iemand over mijn buik strijkt x'D. ''

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op di jun 23, 2015 4:49 pm

Sam

" Als je niet uitkijkt groeit er nog eens een staart aan dat lekkere kontje van he, en ga je kwispelen" zei ik plagend en keek hem kort vragend aan " Als er iemand over je buik wrijft?'' zei ik wat verbaasd? '' De komende paar jaar ik toch zeker van plan om dat te doen, en misschien moet de volgende dan wel toestemming aan mij vragen'' sprak ik met een uitdagende grijns op mijn gezicht.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op di jun 23, 2015 5:00 pm

Tom

''Woef woef. 'merk ik grinnikend op. '' Oh, is dat zo? Jij weet toch helemaal niet wat ik uitspook als jij heerlijk ligt te slapen, of wel dan? '' Jaag ik haar op de kast.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op di jun 23, 2015 5:04 pm

Sam

Abrupt leun ik wat bij hem vandaan en kijk hem kort aan " Ik mag toch hopen dat je je netjes gedraag Kaulitz..." en trek een wenkbrauw op. Mijn kaak verstrakt ietsjes.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op di jun 23, 2015 5:08 pm

Tom

Ik wist dat ze zou gaan bijten. ''Ik gedraag me altijd netjes, lieveling. '' merk ik geruststellend naar haar op en pak met twee vingers haar kin vast en druk een kus op haar lippen.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op di jun 23, 2015 5:18 pm

Sam

Mijn houding ontspande geleidelijk aan wat meer, de kus die hij gaf trok me over de streep " Mooi, anders 2 weken pikstraf'' murmelde ik tegen zijn lippen en greens kort. De kus hield ik even aan en verdiepte hem daarbij wat meer.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op di jun 23, 2015 5:26 pm

Tom

''2 weken... Hmmm... Zo erg heb je me nog niet verwend, vrouwe Quartez. De eerste twee keer werden we gestoord, het is pas één keer gelukt. '' plaag ik haar. Niet dat ik dat erg vind, kalm aan. We hebben alle tijd. Ik wel, in ieder geval.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op di jun 23, 2015 5:30 pm

Sam

" Als je niet uit kijkt maak ik er 4 van'' zei ik wat serieuzer. " Hmm je zou bijna denken dat het gewoon niet mag, of zouden ze stiekem mee hebben willen doen en hebben wij de hint gewoon niet begrepen?'' en drukte nogmaals een kus op zijn mond.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op di jun 23, 2015 5:33 pm

Tom

''Vier? Wauw. '' merk ik grinnikend op. '' Nou inderdaad... Dat laatste komt niets van in, ik deel niet. '' merk ik grinnikend maar met een serieuze ondertoon in mijn stem op.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op di jun 23, 2015 5:38 pm

Sam

" Oh wat ben jij hebberig zeg'' zei ik lachend en ging wat meer rechtop zitten en bekeek hem eens goed. Een speelse grijns kon ik niet onderdrukken maar mijn gedachten waren gewoon te plezierig " Blijf liggen'' commandeerde ik hem en klom van hem af en verdween de keuken in. Met mijn handen achter mijn rug gevouwen kwam ik de kamer binnen lopen met een speelse grijns die mijn mond sierde.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op di jun 23, 2015 5:43 pm

Tom

Ik grinnik even kort als ze zegt dat ik hebberig ben. Misschien... Ik steek mijn handen omhoog, ik blijf liggen, geen paniek. Ik trek een wenkbrauw op als ze met een speelse grijns terug de kamer in komt gelopen.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op di jun 23, 2015 6:05 pm

Sam

Met nog steeds mijn handen achter mijn rug ga ik voor hem staan " Shirt uit'' en vernauwde mijn ogen ietsjes bij het uitspreken van deze woorden. Vervolgens ging ik schrijlings op hem zitten. Achter mijn rug haal ik de slagroom bus vandaan en bijt op mijn onderlip.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op di jun 23, 2015 6:13 pm

Tom

Ik trek mijn shirt braaf uit en wacht nog braver op wat komen gaat. Om het zelf spannend te houden blijf ik braaf uit haar hoofd, ondanks dat mijn nieuwsgierigheid brand.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op di jun 23, 2015 6:17 pm

Sam

Eerst streel ik met mijn vingertoppen over zijn borst naar beneden over zijn buik. Vervolgens open ik de slagroombus en spuit de slagroom op beide zijn tepels. Op goede gok zet ik de slagroom op tafel neer en buig voorover. Eerst druk ik een kus op zijn mong en trek daarbij speels aan zijn lip. Met kleine kusjes vervolg ik mijn weg naar beneden via zijn kaak, hals, en eindig bij zijn borst waar ik de slagroom van zijn lijf met mijn tong aflik.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op di jun 23, 2015 6:24 pm

Tom

Ik begin zacht te lachen als ik de klik van de bus slagroom hoor en het goedje op mijn tepels gespoten word. Ik laat me zacht achterover zakken als ze op me zit, zodat ze er makkelijker bij komt. Ik sluit mijn ogen wanneer er een lichte tinteling door me heen gaat. Damn it.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op di jun 23, 2015 6:27 pm

Sam

Als alle slagroom van zijn lichaam af is kom ik weer wat omhoog om weer een zoen op zijn mond te drukken. Met mijn hand pak ik weer de slagroom en sluit het ditmaal over de lengte van zijn buik tot aan de rand van zijn jeans. Vervolgens zak ik weer naar beneden en eet de slagroom van zijn buik af.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op di jun 23, 2015 6:34 pm

Tom

Ik slaak een zacht kreetje als ik haar lippen over mijn buik voel gaan. Ah... ''Je bent gestoord. Leuk, maar gestoord. '' merk ik zacht lachend op. Dit is weer eens wat anders...

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op di jun 23, 2015 6:40 pm

Sam

" Ik noem het liever creatief van geest'' verbeter ik hem en kruip weer omhoog. " Klaar voor de grand Finalè?'' murmel ik tegen zijn lippen aan en grijns daarbij even. Met mijn lippen druk ik zachte kusjes over zijn lijf naar beneden. Bij de rand van zijn jeans stop ik even en streel hem daar zachtjes ook over het gevoeligste deel. Handig knoop ik zijn broek los en trek hem uit.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op di jun 23, 2015 6:43 pm

Tom

''Dat ben je zeker. '' merk ik met zachte stem op en sluit mijn ogen weer. Het is heerlijk om jezelf gewoon eens over te geven en het af te wachten, in plaats van dat je zelf diegene bent die actie onderneemt. Ik ben me maar al te goed bewust van waar haar vingers zitten.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 4 van 30 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17 ... 30  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: