Rpgspel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The RolePlayingGame

2 plaatsers

Pagina 22 van 43 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 32 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 22 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper wo mei 18, 2016 7:50 pm

Tom

"Mmmm." Murmel ik en vlak voordat ze me helemaal gek maakt, neem ik haar weer, voor de laatste keer, om ons beide naar het hoogtepunt te brengen waar we beide stiekem al zo lang naar verlangden.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 22 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel wo mei 18, 2016 7:56 pm

Sam

Uitgeput lig ik op zijn borst bij te komen van dit heerlijke spektakel. Het was lang geleden dat we zo fijn hebben kunnen vrijen. " Waar het ouderlijk huis wel niet goed voor kan zijn'' Zei ik lachend en rolde naar de andere kant van het bed, met beide handen wreef ik mijn natte haren uit mijn nek.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 22 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper wo mei 18, 2016 7:59 pm

Tom

Ik glimlach even en trek haar weer tegen me aan op het moment dat ze naar de andere kant van het bed rolt. "Dat kun je wel stellen ja." Merk ik op en leg de dekens tot haar middel over haar heen. Ze is bezweet en ik wil niet dat ze kou vat. Ik druk een kus op haar lippen en inspecteer haar even nonchalant. Ik heb haar in iesder geval geen blauwe plekken bezorgd.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 22 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel wo mei 18, 2016 8:02 pm

Sam

" Hè'' protesteer ik kort op het moment dat hij me terug trekt, maar houd de kus even aan. " Ben je je werk aan het bewonderen?'' vraag ik met een plagende ondertoon. Met mijn vinger strijk ik over het puntje van zijn neus en de contouren van zijn lippen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 22 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper wo mei 18, 2016 8:06 pm

Tom

Ik glimlach even om haar opmerking. Er ontgaat haar niets. "Jazeker. De volgende keer moet ik harder mijn best doen, je hebt nog steeds teveel praatjes." Ik kijk haar met een geamuseerde blik aan.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 22 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel wo mei 18, 2016 8:09 pm

Sam

" Ik verheug me er nu al op'' En nog een korte kus drukte ik op zijn lippen. " Tom mag ik je iets vragen?'' en afwachtend keek ik hem aan. Ik had nog altijd erg veel vragen over zijn verleden maar wist niet of hij deze wilde beantwoorden.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 22 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper wo mei 18, 2016 8:11 pm

Tom

Ik glimlach en kijk haar afwachtend aan als Sam een vraag wilt stellen. Ik ben nooit zo van de antwoorden en ben nog steeds, misschien wel onterecht, afstandelijk tegen haar over mijn verleden. "Dat mag. "

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 22 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel wo mei 18, 2016 8:15 pm

Sam

Oké daar gaat ie dan... " Toen je nog mens was, had je geen kinderwens samen met je partner?'' Agnetha had eerder vandaag het onderwerp kinderen aangesneden " Toen Agnetha er over begon kon ik duidelijk aan je zien dat je het een moeilijk vond'' ik streek wat verwilderde haren uit zijn gezicht en wachtte rustig zijn antwoord af.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 22 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do mei 19, 2016 6:28 pm

Tom

Ik kijk haar even aan. '' Ik had zeker een kinderwens. '' merk ik naar haar op. Ik ben dol op kinderen. '' Maar zodra ik veranderd ben in een vampier, was dat iets wat niet meer tot de mogelijkheden behoorde. Natuurlijk heb ik er over ingezeten. '' merk ik nadenkend op. '' Het feit dat ik nooit een gezinnetje voor mezelf kon stichten, maar ook wat het met mij als man deed. Ik bedoel, er heerste vroeger een taboe over dat soort dingen. Je was minderwaardig als je onvruchtbaar was. Dat is nu wel minder, maar helemaal weg gaat het nooit. Ik voelde me daardoor onzeker over mezelf. Mijn gevoelens komen er bij haar altijd verrassend makkelijk uit. '' Mensen verwachten het niet als ze mij zien. Ze zeggen dat ik álles heb en als ze dan te weten komen dat ik geen kinderen kan krijgen, zijn ze enorm verbaasd. Ik? De jongen die altijd een ''gezonde levensstijl'' aanhoud, veel sport en een strak lijf heeft, waar alle vrouwen aanhangen, onvruchtbaar? '' Praat ik een hele hoop mensen na. '' Onmogelijk. '' '' En toch... is het mogelijk. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 22 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do mei 19, 2016 7:21 pm

Sam

Het onderwerp was niet fijn om over te praten maar wat wel fijn was, was het feit dat hij nu eindelijk eens over zijn gevoelens sprak zonder er direct moeilijk over te doen. " Je weet dat ik daardoor niet minder van je hou'' Zeg ik even liefkozend en geef een korte kus. " Ik snap hun reacties wel, ik moet eerlijk bekennen dat ik er zelf ook even van stond te kijken. Ook al weet ik dat er veel mannen zijn die gezond leven etc en toch niet vruchtbaar zijn, even goed als vrouwen'' Ook al was het in Tom's geval een beetje anders. " Maar ondanks ''' begon ik en kroop bovenop hem '' Dat je ze niet kan krijgen, moet ik je toch even melden dat je het absoluut niet verleerd bent hoe ze verwekt moeten worden'' Een speelse kus op zijn lippen volgde.


Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 22 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do mei 19, 2016 7:24 pm

Tom

''Dat weet ik. '' merk ik met een korte glimlach op en houd haar kus even vast. ''Ik snap ze ook zeker, maar dat betekent niet dat het prettig is. '' en begin te grijnzen als ze bovenop me gaat zitten. '' Dat is goed om te horen. Ik heb namelijk al een tijdje kunnen oefenen. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 22 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel do mei 19, 2016 7:28 pm

Sam

" Ik kan je melden het werkt allemaal nog prima'' zei ik lachend " Geen klachten van kamp Quartez'' Een tijdje bleef ik zo zitten en gaf mijn ogen de kost. Hij was geperfectioneerd haast te mooi om waar te zijn. Zachtjes streek ik wat haren uit zijn gezicht en streelde zijn gezicht. Tegelijkertijd vroeg ik me af hoelang wij nog samen konden zijn? ik stelde deze vraag maar niet hardop want kennelijk kon hij het zo in mijn gedachten lezen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 22 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do mei 19, 2016 7:30 pm

Tom

''Ik ben blij dat ik goedgekeurd ben. '' merk ik grinnikend op en volg haar blik als ze me een tijdje aan het bestuderen is. Ik ben het toch echt, niet perfect, maar ik ben het wel. De dag waarop ik afscheid van haar zal moeten nemen, zal sneller komen dan we allebei hopen, maar daar probeer ik nu nog maar niet aan te denken.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 22 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma mei 23, 2016 7:48 pm

Sam

" het zal niet lang meer duren hè? " zei ik hardop en streelde zijn borst met mijn vingertoppen. We spraken er bijna nooit over omdat het vaak in een ruzie eindigde. We wisten beide dat we geen happy ever after zouden krijgen. Niet met elkaar tenminste en dat deed zo verdomde veel pijn.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 22 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma mei 23, 2016 8:15 pm

Tom

Ik staar haar even aan en sla daarna mijn ogen neer. Vroeg of laat gaan ze er toch naar handelen. Ik wil haar niet voor de keuze zetten, ik laat het niet gebeuren. Aan mijn gezicht te zien, zit ik in een enorme tweestrijd verwikkeld, maar ik zeg geen woord.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 22 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma mei 23, 2016 8:37 pm

Sam

Zijn gezicht sprak boekdelen wat voor mij meer dan voldoende was. " We kunnen hier waarschijnlijk nooit normaal over praten hè?'' zei ik rustig en kroop van hem af. Het had nu ook geen zin meer. Daarbuiten was ik doodop en had de energie er niet meer voor. Ik pakte de dekens en draaide mij op mijn zij. Niet veel later was ik vertrokken in een diepe slaap.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 22 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di mei 24, 2016 5:20 am

Tom

Wat wil je dan wat ik zeg... Ik kijk naar hoe ze in slaap valt en als ze eenmaal in slaap gevallen is, stap ik uit bed. Ik nen te rusteloos om te blijven liggen, laat staan tot rust te komen. Dit gaat een lange nacht worden.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 22 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di mei 24, 2016 1:07 pm

Sam

Een heerlijke nachtrust was het niet te veel dingen spookte door mijn hoofd. Al vroeg in de ochtend werd ik wakker. De plek naast mij was leeg en Tom nergens te bekennen. Ik besloot om maar te gaan hardlopen. Het was nu nog rustig op straat en de temperatuur niet zo hoog. Met mijn oordopjes in loop in het erg af en begin aan mijn run.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 22 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di mei 24, 2016 4:19 pm

Tom

Ik ben bij Sam gebleven totdat ik merkte dat ze wakker begon te worden. Ik heb me toen snel gedoucht en aangekleed en ben naar de keuken gegaan. Ik zag dat er al aantal koks bezig waren met het ontbijt en heb mijn hulp aan ze aangeboden, die ze na een tijd aarzelen, aannamen. Het is leuk en interessant om te zien hoe mensen hun voedsel klaar maken en ik kan er ook wat van leren. Tegen de tijd dat Sam klaar is met hardlopen en de eetzaal binnen komt lopen, staat het ontbijt klaar. Ik hoop dat ze trek heeft.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 22 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di mei 24, 2016 5:30 pm

Sam

Binnen 40 min zat de 10 km er op, beetje traag zeker voor mijn doen maar het kon slechter. Bij binnenkomst rook het hele huis naar vers gebakken broodjes. Zelf had ik het niet in de gaten gehad maar mijn buik snakte naar eten. De gehele huishouding zat al aan tafel mij met grote ogen aan te kijken "Buongiorno'' begroette ik iedereen. " He lief'' zei ik tegen Tom en drukte een snelle kus op zijn mond. Ik schoof aan tafel en mijn vader opende het buffet. Eten was erg belangrijk hier in Italië zeker het ontbijt, hiermee kon je je dag goed beginnen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 22 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di mei 24, 2016 5:32 pm

Tom

Ik glimlach even als begroeting naar mijn vriendin, die er bezweet maar voldaan uitziet na haar rondje hardlopen. Ik begin ook als een doodnormaal persoon mee te eten, niet dat het vast en zeker overheerlijke ontbijt me smaakt, maar ik zal wel moeten. Italië is een land waar eten erg belangrijk is en als ik zou weigeren, zou het ten eerste onbeschoft zijn en ten tweede val ik dan erg op. Dat gaan we dus niet doen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 22 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di mei 24, 2016 5:40 pm

Sam

Als iedereen is uitgegeten en een lunchpakketje heeft klaar gemaakt vertrekt mijn vader met zijn werknemers , die vooral bestaan uit mijn neven naar de wijngaard om daar de druiven te oogsten. Ik help Agnetha even met het afruimen tot ze mij naar boven schopt om te gaan douchen. Antonio mijn vaders oudste broer zat gezellig met Tom te kletsen over zijn werk. Antonio was banketbakker en had zijn eigen bakkerij die al voor generaties in de familie was. Ik had wel een beetje met die jongen te doen, hij kreeg gelijk zijn vuurdoop. Iedereen wilde kennis met hem maken en hem welkom in de familie heten, want dat was hij meer dan welkom zelfs.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 22 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di mei 24, 2016 5:44 pm

Tom

Ik luister naar de enorm enthousiaste verhalen van Antonio. De jongen heeft wel wat weg van Sam. Hij heeft dezelfde ogen en haarkleur als zij. Het is zo mooi en ook zo moeilijk om te zien hoe simpel en gelukkig het leven kan zijn. Mijn wereld is zo gecompliceerd. Weer besef ik me dat ik Samantha daar niet in wil betrekken. Haar leven is nu al lastig genoeg. Als Antonio me geïnteresseerd vraagt wat ik doe, vertel ik rustig dat ik instructeur ben in het leren van verdediginssporten, maar dat dit niet mijn droombaan is. Daarop volgend vraagt hij natuurlijk dat dat wel zo is en ik vertel hem dat ik altijd al spoedarts heb willen worden, maar dat dit door ''omstandigheden'' nooit gelukt is.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 22 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di mei 24, 2016 5:49 pm

Sam

Al snel sta ik gedoucht en al weer beneden, Antonio is net weg en Agnetha heeft Tom alweer met een klusje opgezadeld. " He Agnetha we zijn hier een beetje voor onze rust'' plaag ik haar en neem het boodschappenbriefje van haar over. Ze vroeg of dat wij naar de markt wilde gaan om verse producten te gaan halen voor het avond eten. De markt was op loop afstand van ons huis. " Agnetha geloofd niet zo in supermarkt groentes en fruit. Biologisch daar zweert ze bij, daarom gaat ze iedere dag naar de markt om daar de benodigde ingrediënten te halen. Of in dit geval zijn wij de klos'' Legde ik onderweg aan Tom uit

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 22 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di mei 24, 2016 5:51 pm

Tom

Ik lach even. '' Ik moet zeggen dat ik het met Agneta eens ben. Die troep uit de supermarkt hoef ik niet. Vers voedsel is veel beter voor je. '' En klop zacht op haar schouder. Laten we dan maar gaan. Ik trek mijn schoenen aan en samen lopen we een paar glooiende heuvels af, richting de markt, waar het aardig druk is.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 22 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 43 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 32 ... 43  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum