The RolePlayingGame

Pagina 5 van 30 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17 ... 30  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel op di jun 23, 2015 6:50 pm

Sam

Geleidelijk aan trek ik zijn jeans uit en gooi die naast ons neer op de bank. De slagroom pak ik weer van de tafel af en spuit deze net boven zijn boxer. Zachtjes lik ik het goedje van zijn lichaam af. Ondertussen streken mijn vingers over zijn boxer heen. Het was heerlijk om een beetje te teasen.

Gaabsel

Aantal berichten : 874
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op di jun 23, 2015 7:03 pm

Tom

''Hmmm... '' Murmel ik met mijn ogen nog altijd gesloten. Ik probeer me zoveel mogelijk te ontspannen en te genieten van dit moment. Ik wacht rustig mijn moment af, maar oh, ze kan zich voorbereiden op een goed heet potje seks.

SharonPepper

Aantal berichten : 869

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op di jun 23, 2015 7:06 pm

Sam

Tergend langzaam trek ik de boxer van zijn lijf af en smijt die naast zijn jeans op de grond. Opnieuw pak ik de slagroom en sluit deze op zijn lid. Zachtjes zuig en lik in de slagroom er vanaf en neem hem vervolgens in mijn mond.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op di jun 23, 2015 7:10 pm

Tom

Ik weet nog net haar shirt uit te trekken voordat ze zich weer voorover buigt. Ik kreun op het moment dat ze mijn lid in haar mond neemt. Godverdomme.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op di jun 23, 2015 7:13 pm

Sam

Mijn lippen vouw ik om zijn lid heen en draai met mijn tong rondjes. Zachtjes begin ik te zuigen. Met mijn hand draai ik om zijn lid heen. Zijn kreun bemoedigd mij yeay Mijn libido doet een vreude dansje.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op di jun 23, 2015 7:31 pm

Tom

Ahh... Ik glimlach even kort als ik haar gedachtes hoor. Dat is zeker een yay... Ik open mijn ogen even en maak kort oogcontact met haar. Jezus, wat een uitzicht.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op di jun 23, 2015 7:33 pm

Sam

Het oogcontact was zeer intens en intiem te noemen. Ik open mijn lippen iets verder en neem hem dan volledig in mijn mond. Met mijn tong streel ik hem en zuig krachtig. Mijn vingers strelen over zijn borst en over zijn buik.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op di jun 23, 2015 7:36 pm

Tom

Zeer intens en intiem, dat is inderdaad de goede benaming. '' Ahh, Sam, godverdomme. '' Kreun ik. Ik pak zachtjes haar haar beet en houd het in een hand vast, zodat het niet voor haar gezicht kan vallen.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op di jun 23, 2015 7:40 pm

Sam

Zachtjes maak ik op en neer gaande bewegingen met mijn hoofd waardoor hij extra gestimuleerd wordt. Zijn lid laat ik uit mijn mond glijden en streel hem met mijn tong van onder naar boven tot op zijn 'dop' om vervolgens weer de weg naar beneden in te zetten. Met mijn hand beroer ik zijn testikels.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op di jun 23, 2015 7:44 pm

Tom

''Oh, Samantha... '' fluister ik. '' Ik ga je zo heel hard nemen. '' Dus bereid je maar voor...

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op di jun 23, 2015 7:52 pm

Sam

Zijn gefluister deed me grijnzen maar ging ongestoord verder. Met mijn tong beroerde ik zijn lid. Toch haalde ik mijn lippen van hem af en klom naar boven met mijn gezicht heel dicht bij dat van hem. Met mijn hand bleef ik hem beneden door stimuleren. " Try me'' fluisterde ik tegen zijn lippen aan. Een felle tongzoen volgde daarop.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op di jun 23, 2015 7:57 pm

Tom

''Oh, I will... '' Ik houd haar kus even vast en draai haar dan vliegensvlug op haar buik. Rustig maak ik haar bh los en ontdoe haar borsten van dat rotding. Ik druk mijn lippen zacht in haar nek en trek een zachte streep over haar hals met mijn lippen en piercing. Het koele staal beroert haar huid en laat direct een streep kippenvel achter. Hele handige dingen, die piercings.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op di jun 23, 2015 8:01 pm

Sam

Zijn koele lippen in combinatie met het metaal van de piercing zorgen er voor dat de rilling over mijn rug loopt. Het ritme van mijn hart versnelt van opwinding. Ik had al een paar partners gehad maar hij wist precies op de juiste momenten mijn zwakke plekken te beroeren.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op di jun 23, 2015 8:11 pm

Tom

Nu is het mijn beurt om haar gek te maken. Ik druk zachte kussen over haar schouderbladen en haar zijdes. Mijn vingers laat ik tegelijkertijd over de zijkant van haar borst gaan. Het zal voor haar wennen zijn dat ik voor haar altijd steenkoud aan voel maar dat mag de pret niet drukken. Ik spuit een streepje slagroom over haar ruggengraat heen en eet het van haar huid af. Langzaam maar zeker kus ik verder naar beneden en trek haar broek en stringetje van haar billen af. Die zijn veel te mooi om verborgen te blijven. Ik strijk zacht over haar billen heen.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op di jun 23, 2015 8:16 pm

Sam

Nu de rollen omgedraaid waren liet ik hem zijn goddelijke gang gaan. Zijn koude handen waren verkoelend op mijn groeiende huid. Zijn lippen laten een spoor van kippenvel op mijn lichaam achter. Een zachte kreun van genot rolt over mijn lippen, met mijn handen grijp ik het kussen voor mij vast.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op di jun 23, 2015 8:21 pm

Tom

Ik kneed haar billen zacht terwijl ik er slagroom op spuit en het witte spul van haar billen af lik. Ik glimlach even kort op het moment dat ze haar kussen eens stevig beet pakt. Rustig kus ik haar linkerbil, terwijl ik uit het niets een (redelijk zachte) klap op haar rechterbil geef. Het is niet hard, maar net goed genoeg om haar op een goede manier wakker te houden.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op di jun 23, 2015 8:28 pm

Sam

Zijn zachte lippen die mijn linkerbil kussen zorgen voor een begeerlijk gevoel. Zijn kinky tik op mijn andere bil laten mijn een kleine kreet slaan. " Tom'' kreun ik zachtjes en grijp het kussen iets steviger vast.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op di jun 23, 2015 8:34 pm

Tom

Ik ga over haar heen liggen en mijn hand vervolgt de weg van haar billen verder tussen haar benen in. Zo dan... Als je het over zin hebben, hebt... Ik steun met mijn andere hand op het bed zodat ik niet met mijn hele gewicht op haar lig. Ik druk weer een zachte kus in haar nek. We hebben in ieder geval geen glijmiddel nodig. Ik grinnik even zacht om het binnenpretje.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op di jun 23, 2015 8:39 pm

Sam

Kort schoot de gedachten door mijn hoofd dat we nu wel op de bank in de woonkamer lagen. Maar al snel werd deze gedachten weg gevaagd door zijn hand die mijn lichaam daar beneden verkende. Ik greens kort met hem mee, omdat ik wel begreep waarom hij dat deed " Niet droog te föhnen'' wist ik uit te brengen. Mijn ademhaling was wat versneld door de spanning en opwinding in mijn lichaam.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op di jun 23, 2015 8:59 pm

Tom

Ik houd mijn omgeving heus in de gaten en hoor iemand al kilometers van te voren aankomen, als het moet. Ik lach zacht om haar opmerking. "Dat kun je wel stellen ja, gelukkig is het een positief iets." Merk ik glimlachend op en ga rustig door met haar daar beneden te beroeren. Even val ik volledig stil en haal mijn hand weg. Voor ze het uberhaupt beseft heb ik haar benen wat verder uit elkaar geschoven en hang ik steunend op mijn handen half bovenop haar. Zonder enige moeite neem ik haar. Hard.
Het leuke is, is dat ik Sam met mijn snelheid kan verrassen. Het gaat zo snel dat het haar duizelt en niets tegen me kan doen.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op di jun 23, 2015 9:03 pm

Sam

" Oh mijn '' weet ik alleen uit te brengen want door zijn verrassende snelheid moet ik naar adem happen. Ik laat het letterlijk allemaal over me heenkomen dit heb ik nog nooit eerder mee gemaakt. Korte kreunen van genot rollen over mijn lippen, zelfs zijn naam noem ik een paar keer bemoedigend.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op di jun 23, 2015 9:07 pm

Tom

Ik grinnik even zacht en stoot nog een paar keer diep door, waarna ik wat afwissel. Ik druk zachte kussen in haar nek, op haar kaak en onderlip. Ik strijk met de vingers van mijn linkerhand over haar ruggengraat heen.

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op di jun 23, 2015 9:14 pm

Sam

Nu hij wat vaart verminderd krijg ik iets meer de kans om mijn ademhaling onder controle te krijgen. Zijn zachte kussen en strelingen weten mijn lichaam te stimuleren. Handig weet ik ons omhoog te drukken waardoor we beide op onze knieën staan met mijn rug tegen zijn borst. Met mijn linkerarm strijk ik langs zijn hals en bijt op zijn onderlip.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van SharonPepper op wo jun 24, 2015 5:53 am

Tom

Ik ga rustig met haar mee omhoog en als we samen op onze knieeen staan, strijk ik zacht over haar borsten heen. Met mijn andere arm houd ik haar tegen me aangedrukt. Of ik in dit geval een borsten of billen man ben... Geen idee. Ze zijn beide prachtig. Rustig ga ik uit haar en draai haar op haar rug

SharonPepper

Terug naar boven Go down

Bericht van Gaabsel op wo jun 24, 2015 10:16 am

Sam

In alle rust en kalmte lied ik hem mij begeleiden, normaal was ik het dominante type in bed. Maar bij hem kreeg ik er de kans niet eens voor, het was even wennen maar niet onprettig. Met mijn nagels kraste ik zachtjes over zijn rug toen ik eenmaal plat onder hem lag.

Gaabsel

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 5 van 30 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17 ... 30  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: