Rpgspel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The RolePlayingGame

2 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper za okt 25, 2014 7:57 pm

Tom

"Als iets wat misschien niet mogelijk is." Herhaal ik haar woorden en beantwoord haar blik met mijn donkere ogen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel za okt 25, 2014 8:06 pm

Sam

"Tom, niet doen" zei ik zachtjes ik wilde niet dat hij bewust mijn gedachten las .duidelijkheid dat is alles wat ik wilde.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo okt 26, 2014 11:20 am

Tom

"Wat, de waarheid zeggen?" Vraag ik aan haar. Ik hethaal alleen haar woorden, maar ze zijn voor mij net zo waardevol als voor haar.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel zo okt 26, 2014 5:07 pm

Sam

" nee onvraagd in mijn hoofd wroeten" merkte ik op. " ik wil weten waar ik aan toe ben, is er iets tussen ons of kunnen we beide onze gang gaan met andere mensen"

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper zo okt 26, 2014 8:17 pm

Tom

''Volgens mij zeg ik al twee keer hetzelfde als jij. '' merk ik droogjes op en glimlach even. Valt het kwartje niet...

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma okt 27, 2014 6:36 pm

Sam

ik glimlachte flauwtjes terug voordat ik nog iets kon zeggen ging mijn telefoon af. Het was Nick die had belooft me op de hoogte te houden van het onderzoek. " Hey Nick'' beantwoorde ik vrolijk " Vertel eens wat ben je tot nu toe te weten gekomen?'' Snel knipoogde ik naar Tom.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma okt 27, 2014 8:17 pm

Tom

Hoe kan je een moment weer ruineren.... We zijn er allebei echt een ster in, blijkt maar weer.

Nick

''Dag Sammie, lekker op je bootje? '' Vraag ik aan haar. '' De bloeduitslagen hebben niets uitgewezen, alleen de dingen die je al weet, ze zijn bijna allemaal van bijna allemaal hun bloed ontdaan en hebben rare puntjes als wondjes op hun nek ... Het klinkt bijna dracula achtig, weet je dat? ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel wo okt 29, 2014 6:24 pm

Sam

Ik glimlach breed "Het is hier heerlijk, al die rust echt om van te genieten'' zei ik opgewekt . Nu hij over de bloeduitslagen begon trok ik een wat serieuzer gezicht. Dracula hmpf hij zou eens moeten weten. " We weten allemaal dat vampieren niet bestaan'' lachte ik zijn opmerking wat weg en keek met een plagende verontschuldigende blik naar Tom " Sorry'' fluisterde ik naar hem zonder enig geluid te maken.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper do okt 30, 2014 6:45 am

Tom

Ik kijk haar met een wat schaapachtige blik aan en haal mijn schouders op als Sams collega over een of andere dracula begint. Ik ben het niet... Maar wie dan wel... Op deze manier hebben we binnenkort een enorm probleem...

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma nov 03, 2014 6:33 pm

Sam

" We vinden hem wel Nick, al is dat het laatste wat ik doe'' verzekerde ik hem " Succes en hou me op de hoogte. Ik zie je snel weer op het bureau''' sloot ik het gesprek af en hing op. " Sorry maar dit moest even'' verontschuldigde ik me tegenover Tom en liep naar de keuken om wat te drinken in te schenken.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma nov 03, 2014 6:39 pm

Nick

''Dat weet ik. Fijne avond. '' en hang dan ook op.

Tom

Ik staar haar even achterna en staar dan weer voor me uit. Goed... Dat was niet bepaald een ice breaker.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma nov 03, 2014 6:42 pm

Sam

In de keuken probeerde ik wat tijd te rekken en leunde met beide handen op het keukenblad. Een diepe zucht verliet mijn longen en raapte mijn moed bij elkaar. Dit was behoorlijk awkward te noemen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma nov 03, 2014 6:44 pm

Tom

Awkward is nog een lief woord bij deze situatie... Ik haal even diep adem, wat ik beter niet had kunnen doen. Dat ik al een tijd lang niet gejaagd heb en heel de dag bij Sam ben, ga ik nu wel merken. Ze ruikt verrukkelijk. Mijn zelfbeheersing verlies ik nog lang niet, maar verleidelijk is het wel. Het instinct om haar te vermoorden en leeg te drinken, is er áltijd.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma nov 03, 2014 6:52 pm

Sam

Veel langer kon ik hier niet blijven, het moest besproken worden beter nu dan later. Met lood in de schoenen liep ik weer naar de bank en nam naast hem plaats. Lichtjes schraapte ik mijn keel. God hoe moest dit verder. Je wordt bedankt Nick...

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma nov 03, 2014 6:54 pm

Tom

Om het ijs weer een beetje te breken, strijk ik wat van haar prachtige donkere lokken uit haar gezicht en veeg deze met mijn koele vingers achter haar oor. ''Dracula, hm? '' Vraag ik met zachte stem en kijk haar aan met mijn donkere ogen. '' Zal ik je een geheim verklappen? ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma nov 03, 2014 6:56 pm

Sam

" Ja dracula'''zei ik wat lachend en gniffelde kort.Hoe komt hij er op. " Hij zou eens moeten weten'' en keek hem terug aan in zijn donkere ogen " Als je dat doet is het geen geheim meer'' fluisterde ik en glimlachte wat lief.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma nov 03, 2014 7:00 pm

Tom

Ik breng mijn gezicht dichter naar haar oor/hals toe. '' Hij bestaat niet. Dracula is een fantasieverhaal. '' fluister ik en laat mijn lippen langzaam naar haar hals afzakken, waarna ik mijn lippen zacht tegen de zachte huid van haar hals druk.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma nov 03, 2014 7:03 pm

Sam

Nog net wist ik me staande te houden bij het horen van zijn stem in mijn oor en zijn lippen tegen mijn hals. " Hmm jammer '' merkte ik kort op en hapte lichtjes naar adem. Hij had mij zwakke plek te pakken.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma nov 03, 2014 7:06 pm

Tom

Anders de mijne wel. ''O ja? '' Fluister ik in haar oor en grijp heel even wat ferm haar haar beet, redelijk dicht bij de aanzet, zodat het minder zeer doet, maar verzacht mijn greep direct voordat ik haar echt zeer doe. Ik druk een zachte kus op de aanzet van haar hals en werk zo zacht naar beneden. En nu ben je verdomme van mij. Wat er ook gebeurt.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma nov 03, 2014 7:12 pm

Sam

Mijn adem stokte en hartslag schoot omhoog. Hij was kennelijk nog al zeker van zijn zaak, Niet dat ik me daar aan stoorde absoluut niet. Zijn lippen lieten een brandend spoor achter op mijn huid. In een vlotte beweging slaagde ik er in om schrijlings op zijn schoot te kruipen. Met een diepe blik keek ik hem aan.


Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma nov 03, 2014 7:14 pm

Tom

Ik sla mijn armen losjes om haar heen en kijk haar ook even aan. Het interesseert me op het moment niets dat ik een vampier ben, zij een mens is. Ik ben Tom en zij is Sam en ze is een geweldige meid. Dat is alles wat telt.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma nov 03, 2014 7:17 pm

Sam

De blik hield ik even aan maar verplaatste mijn lippen naar net onder zijn oor " Ik" en drukte een kus op zijn huid " wil" en plaatste nog een sensueel zachte kus " Jou'' prevelde ik in zijn oor.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma nov 03, 2014 7:19 pm

Tom

''Hmmm... '' fluister ik als ik haar zachte woorden in mijn oor hoor. Ik trek haar op de bank, trek haar shirt uit en leg haar zacht op haar buik neer, mijn handen zacht over haar zijdes strelend. Ik zet mijn ene been tussen haar benen neer en de ander naast haar benen (u know) en buig me over haar heen, waarna ik zachte kussen over haar ruggengraat begin te drukken.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel ma nov 03, 2014 7:22 pm

Sam

Tegen zijn snelheid viel niet op te gaan, Voor ik het wist lag mijn shirt ergens op de grond en ik op mijn buik. De aanraking van zijn lippen op mijn ruggengraat bezorgde me letterlijk de rillingen in combinatie met kippenvel. Hard keek ik op mijn eigen lip om een kleine kreet te smoorden.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper ma nov 03, 2014 7:26 pm

Tom

Ik grinnik even kort als ik haar hartslag als een pijl uit een boog omhoog hoor schieten en laat geen plek van haar lichaam onberoerd. Ik trek haar broek uit.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 38 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum