Rpgspel
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The RolePlayingGame

2 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 5 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di jul 08, 2014 6:38 pm

Tom

''Dan zitten we in hetzelfde schuitje. '' merk ik glimlachend op en neem de koffie van haar over zodat ze haar handen vrij heeft om de merrie te aaien. Amnesia snuffelt zacht aan haar hand en kijkt haar met gespitste oren aan. ''Ze vindt je aardig. '' Anders zou de merrie niet rustig blijven staan, haar kennende. Ze is erg gevoelig in dat soort dingen.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 5 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di jul 08, 2014 6:43 pm

Sam

'' Heb ik even mazzel'' merk ik glimlachend op, ik doelde eigenlijk op de merrie maar realiseer me nu pas dat het ook over hem had kunnen gaan. Rustig haal ik de merrie over haar hals die overigens super zacht aanvoelt. '' Doe je dat vaker met haar door de stad heen rijden?'' en ik keek van de merrie naar hem en bekeek hem onopvallend van top tot teen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 5 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di jul 08, 2014 6:47 pm

Tom

Ik grinnik even kort en speel kort met mijn lippiercing. '' Wel eens ja. Eens per week ofzo, wanneer het uitkomt. Amnesia is nog jong en ik heb graag dat ze aan groot verkeer en drukte went. Hier in de buurt is niet veel groen en het enige groen wat er is, is verboden voor paarden. '' Ik houd mijn mond over het feit dat ik er toch elke avond rijd. Het is niet handig om dat tegen een PI te zeggen x'D. De merrie briest zachtjes.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 5 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di jul 08, 2014 6:59 pm

Sam

'' Ze kunnen maar beter wat gewend zijn toch'' merkte ik op en zette een stapje achteruit toen de merrie brieste. Niet dat ik er van schrok maar mn collega's zullen zich afvragen hoe ik anders aan die spetters kom op mijn witte blouse. Kort kijk ik wat op mijn horloge '' Uhm Tom ik vind het echt heel erg gezellig maar ik moet terug naar kantoor, voordat een opsporingsbevel gaan uitgeven'' zei ik lachend en kriebelde de merrie kort op haar neus. '' Bedankt voor de Koffie en wie weet treffen we elkaar snel weer'' snel schonk ik hem een flirterige knipoog en draaide me vervolgens om, om terug naar mijn werk te lopen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 5 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di jul 08, 2014 7:01 pm

Tom

''Dat vind ik ook. '' Beaam ik. Dat ben ik helemaal met haar eens. Ik geef haar haar koffie terug als ze zegt dat ze maar weer eens terug naar haar werk moet gaan. ''Werkse. '' Ik schenk haar een zeldzame oprechte glimlach en maak de merrie los. '' En tot ziens, Sam. '' Ik stap op en draaf dan weg.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 5 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di jul 08, 2014 7:08 pm

Sam

Op kantoor werd ik hier en daar wat na gekeken, zou dat komen omdat ik zo lang weg bleef van een kop koffie halen, of door de idiote glimlach die ik maar niet van mijn gezicht af kreeg. '' Don't ask'' lachte ik naar Nick die me vragend aan keek toen ik weer achter mijn bureau ging zitten.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 5 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di jul 08, 2014 7:09 pm

Nick

Ik pak de koffie uit het tasje en grijns even kort als ze zegt dat ik niets moet vragen. '' Nu word ik verdomme wel heel nieuwsgierig. Vertel op, Quartez. Wie heeft deze glimlach op je gezicht getoverd, na zo'n ruwe nacht? '' Vraag ik.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 5 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di jul 08, 2014 7:40 pm

Sam

Wat meisjesachtig giechelde ik achter mijn computer, en keek Nick met op elkaar geknepen lippen aan. '' Oke Oke ik vertel het je, maar het is niets oke'' begon ik uiteindelijk. '' Ik kom regelmatig een jongen tegen en we hadden vandaag een erg leuk gesprek meer niet"' zei ik snel en keek vlug de andere kant op om niet al te hard te blozen. Wat stom zeg zit ik hier als een puber een beetje te giebelen op mn werk.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 5 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper di jul 08, 2014 7:59 pm

Nick

Ik lach even als ze begint te giechelen. Als Sam begint te giechelen is het wel heel erg... "Dat is toch goed! Het word tijd dat je eens een vriend neemt. Dalijk ben je tussen de 80 en de schijndood en ben je nog steeds maagd." Pest ik haar. "Vertel op, hoe zag hij eruit?"

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 5 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel di jul 08, 2014 8:05 pm

Sam

Met open mond keek ik hem lachend aan en gooide een papieren propje naar hem toe '' Ik ben geen maagd meer hoor!'' verdedigde ik mezelf en kon een blos op mn wangen niet verbergen . '' Ja gewoon onwijs knap, alsof ie zo van een horse & hunk kalender is komen lopen" zei ik wat dromerig en nam een slok van mn koffie.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 5 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper wo jul 09, 2014 7:34 am

Nick

Ik vang het propje op en grijns even. "Dat valt me dan weer alles mee." Merk ik op. Een horse and hunk kalender... Okee... Wat is dat? xD. "Details graag. Misschien ken ik hem wel?" Ik ben in deze buurt opgegroeid en pas laat naar de betere delen van Miami verhuisd.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 5 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel wo jul 09, 2014 7:52 am

Sam

Plagerig stak ik mijn tong naar hem uit. " hij woont in een van de minder nette wijken van Miami, werkt in de sportschool, heeft een prachtige mooie merrie en heeft een goede smaak aqu eten" vertel ik Nick plagend. Wetend dat hij dit niet helemaal bedoelde met details." maar het kan heel goed zijn dat hij straks niet meer weet wie ik ben" probeerde ik het wat weg te wimpelen

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 5 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper wo jul 09, 2014 7:55 am

Nick

"Dat kunnen er een paar duizend zijn, maar oke." Merk ik droogjes op. "Als je hem leuk vind, waarom zoek je hem niet eens even op in de database? Je hebt hem zo gevonden met het signalement die jij hebt en me niet wilt vertellen." Merk ik droogjes op. Dan weet ze gelijk alles van hem, zo ongeveer x'D.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 5 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel wo jul 09, 2014 7:59 am

Sam

Kort twijfelde ik of ik hem inderdaad zou screnen maar deed het toch niet. " nee dat lijkt me geen goed plan, ik ken hem amper en daarbij weet je hoeveel gelazer ik er mee kan krijgen als van doornen er achter komt dat ik zomaar iemand heb gescreend? Dat is het me ook niet waard" en nam nog een slok van mn koffie die overigens zeer goed smaakte " oh ja zn naam is Tom kaulitz zegt dat je misschien wat?"

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 5 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper wo jul 09, 2014 8:04 am

Nick

Ik begin te lachen als ze de naam uitspreekt van de jongen die ze al een paar keer tegen het lijf is gelopen. "Tom." "Die ken ik wel ja. Ik heb bij hem op de hogere school gezeten." Merk ik grinnikend op. "Sam, Sam, Sam, waar waag je je allemaal weer aan. Ik heb heel wat meiden bij hem af zien gaan als een gieter... Meiden waar ik dood jaloers op ben als ik ze met een andere man zou zien lopen. " ik rek me even uit en denk kort na. "Het is een aparte jongen. Veel weet ik niet van hem. Hij studeerde talen en werkt bij de sportschool, maar over zijn achtergrond is niets bekend..." "Erg praterig was hij sowieso al niet en hij hield iedereen op afstand."

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 5 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel wo jul 09, 2014 8:29 am

Sam

Met wat grote ogen keek ik Nick aan, kende hij werkelijk the mysterious guy? '' Wacht even hebben wij het echt over dezelfde Tom, lang, breed, gespierd en half lang haar?'' vatte ik hem kort samen op iets wat dromerige toon. '' Wil je daarmee zeggen dat ik minder ben dan al die andere meiden'' en kneep mijn ogen speels tot spleetjes en bolde mijn wangen. '' Wacht jij maar Nick, wacht jij maar. Je zult nog versteld staan van wat ik allemaal teweeg kan brengen bij mannen'' en wiebelde met mijn wenkbrauwen om vervolgens in de lach te schieten.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 5 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper wo jul 09, 2014 8:35 am

Nick

Ik lach even. "Nja, kennen is een groot woprd. Zoals ik al zei, hij houdt iedereen op afstand en een echte prater was hij niet. Ik heb hem ook al een flinke tijd niet gezien en weet ook niet of hij in dat opzicht veranderd is." "En ja, dat is diegene waar ik het over heb en grinnik even kort. "Nee Sam, je bent een knappe meid, maar je snapt hoe ik het bedoel. Hij schijnt een 'beetje' hard to get te zijn. Maar ik ben benieuwd wat je bij hem teweeg kan brengen." Merk ik grinnikend op. Ik wens haar veel succes.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 5 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel wo jul 09, 2014 1:44 pm

Sam

'' We zullen wel zien wat er van terecht gaat komen'' zei ik terwijl ik mijn mailbox checkte. '' Heb je nog iets bijzonders kunnen ontdekken in een van de dossiers?'' vroeg ik zonder van mijn beeldscherm af te kijken, aangezien ik bezig was om de ingescande foto door te mailen naar onze collega's in Canada. In de hoop dat zij hem nog duidelijker konden krijgen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 5 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper wo jul 09, 2014 1:47 pm

Nick

''Helaas niet. '' merk ik wat gefrustreerd op. Er zijn verder geen aanleidingen, behalve dat de verwondingen waaraan de slachtoffers zijn overleden hetzelfde zijn en de moordenaar dus elke keer hetzelfde patroon gebruikt, open scheuren en leegdrinken. '' merk ik droogjes op. We schieten hier dus geen klote mee op, maar het feit dat we weten dat dit niet de eerste keer gebeurd is, geeft wel een indicatie dat we in de goede richting zitten.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 5 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel wo jul 09, 2014 1:52 pm

Sam

Zuchtend liet ik me achterover in mn stoel zakken " Wie doet zoiets, hoe gestoord moet je zijn!'' En ik wreef even over mijn voorhoofd '' Ik vrees dat we nog meer vreemde dingen gaan tegenkomen, deze zaak stinkt aan alle kanten'' En trok een vies gezicht. '' Over stinken gesproken. Ruik ik naar paard?''

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 5 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper wo jul 09, 2014 2:00 pm

Nick

''Geloof me, ik zit al 8 jaar in dit vak en heb een hoop gezien, maar dit... '' merk ik op en staar even nadenkend voor me uit. Dat de zaak een luchtje heeft, is wel zeker. Ik kijk haar wat raar aan als ze uit het niets vraagt of ze naar paarden ruikt. '' Nee, hoezo? x'D ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 5 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel wo jul 09, 2014 2:08 pm

Sam

''Nee dan is het goed" zei ik met een klein glimlachje en ga ongestoord verder met mn werk. Ik was blij vandaag even kantoor dienst te hebben. Continu de straat op is ook saai op een gegeven moment. En daarbij had ik nog een hoop administratie weg te werken. '' He Nick hoe is het eigenlijk tussen jou en die Lizzy afgelopen? daar ben je toch laatst mee uiteten geweest?'' mijn stom drong door van nieuwsgierigheid. Nick had altijd de leukste verhalen als het op zijn dates aan kwam.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 5 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper wo jul 09, 2014 2:11 pm

Nick

Ik rek me even uit. Eigenlijk moet ik terug naar het mortuarium, maar ik weet zeker dat Sam me niet laat gaan als ik niet over mijn date vertel. '' Ehm... Dat was leuk. '' merk ik droogjes op. ''Voor een keer. Niet zo mijn type. '' Lizzy was... aardig, maar overal waar ik een hekel aan heb, vindt zij leuk of is een van haar hobby's. We passen niet bij elkaar. ''

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 5 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gaabsel wo jul 09, 2014 2:15 pm

Sam

Zachtjes begin ik te lachen, typisch Nick om precies het tegenover gestelde van wat hij zoekt te vinden. '' Oooh wat jammer, en je was zo enthousiast over haar. Volgende visje zal vast wel bijten'' plaagde ik hem even en dook weer in mijn dossier. Ruim na 2 uur s'middags legde ik het eindelijk eens aan de kant en keek even naar buiten. Tijd om een frisse neus te halen.

Gaabsel

Aantal berichten : 1032
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 5 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van SharonPepper wo jul 09, 2014 2:33 pm

Nick

''Dat denk ik ook wel. '' Na een kort praatje te hebben gemaakt, ga ik toch echt aan mijn werk.

Tom

Wat alleen de politie niet doorheeft is dat er vlakbij het politiebureau midden overdag, midden op straat, een meningsverschil uitgevonden word. Twee gangs bestoken elkaar met messen, stokken en zelfs wapens om hun gelijk te krijgen en de ander uit te roeien. Het gaat er keihard aan toe.

SharonPepper

Aantal berichten : 1023
Registratiedatum : 22-06-14

Terug naar boven Ga naar beneden

The RolePlayingGame  - Pagina 5 Empty Re: The RolePlayingGame

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum